Pohoda ved od toho tu je ta diskusia aby sme si vymenili nazory a skusenosti,ale aj tak ja osobne by som bol radsej za pomalsi prevod je to predsa bezpecnejsie napr.pri bocnom tahani nemusis sa bat ze ti traktor prevrati behom sekundy. Videl som "tunku" piamo v akcii na 7745 a bolo to fakt rychle ale malo to aj silu,tu uz zalezi kolko znesie spojka.FERO 873 píše:Tak vtom prípade klamem pretože ja osobne som prevod na TUNE nikdy nepočítal bolo mi povedané že má prevod ako V3S čiže zhruba 1:13 takže zase som o niečo múdrejšímarek JD píše:fero nechcem ti do toho velmi kecat ale tie dva navijaky z dvojitym prevodom ci si vyrabal mali prevod 1:13 priemer bubna 200mm ak sa dobre pamatam. No navijak tun 40 ma prevod cca 1:8 +-0.5 priemer bubna na prvy zavit lana 245mm nie su vsetky na vlas rovnake myslim prevody videl som velke koleso 70z a dalsie 64z takze behom vyrobnej doby boli mensie zmeny ale prevod je zhruba vzdy ten isty. mal som fotky vsetkych oz. kolies a spocital som zuby no nemozem ich teraz najst ale jedna predsa
NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
Moderátoři: rezis, Malboro, Leo
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
- Jezevec
- Příspěvky: 272
- Registrován: stř čer 16, 2010 8:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
Tak už došlo Vypadá ještě celkem poctivě uděláné
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
nazdar fero navijak v3s ma prevod 1:16. info mam z prirucky v3s.
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
Veď píšem zhruba nikdy som potom ani detajlne nepátral
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
to si objednával velké kolo a pastorok ktomu?Jezevec píše:Tak už došlo Vypadá ještě celkem poctivě uděláné
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514
A je správneondra smetana píše:A můžu se ještě zeptat, abych tomu úplně rozuměl? Spojka je tady zubová, která spojí při zapnutí náhon traktoru s pastorkem portálu, jedna polovina je nasazená na pastorku a druhá na náhonu, takže když se spojka vypne, nespojuje pastorek s náhonem nic??? Nebo je náhon s pastorkem spojen hřídelí po které spojka běhá???FERO 873 píše:A ešte par fotiek stareho a video odvijania a navyjania
http://www.stream.cz/video/11/407051-na ... kcie-e-514
http://www.stream.cz/video/11/407057-na ... kcie-e-514
-
- Příspěvky: 354
- Registrován: pát srp 21, 2009 10:40 am
- Bydliště: Velké Opatovice
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514
Aha a nejsou s tím problémy, nebylo by lepší kdyby to běhalo po hřídely a ne jen tak ,, na volno´´ ??? Jinak je to dokonale jednoduché, pokud to funguje bez problémů.
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514
Ja som stým problém nikdy nemal a ty si sprav ako mysliš
- Jezevec
- Příspěvky: 272
- Registrován: stř čer 16, 2010 8:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
Jo, protože není dobré( kdyby se teoreticky vysypalo) dávat nové jen velké ozubené kolo, protože zuby na malém pastorku už budou trochu opotřebované(evolventy), takže by to nebylo onoFERO 873 píše:to si objednával velké kolo a pastorok ktomu?Jezevec píše:Tak už došlo Vypadá ještě celkem poctivě uděláné
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
a kolko ťa to stálo prisaham že sa nebudem smiať
- Jezevec
- Příspěvky: 272
- Registrován: stř čer 16, 2010 8:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
4140 i s dopravou
- derikson
- Příspěvky: 86
- Registrován: pát říj 24, 2008 1:33 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
za tie peniaze si mohol mat material na stavbu navijaka
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
a teraz má doma dve ozubené kolesá ktoré on nikdy nezniči
- Jezevec
- Příspěvky: 272
- Registrován: stř čer 16, 2010 8:09 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
No jo, ale jak znam zakon schvalosti, tak bych udelal navijak a za chvilu by se mi vysypal prevod. Takhle aspon se nebudu muset bát a udelat navijak bez kompromisu
- FERO 873
- Příspěvky: 2145
- Registrován: stř říj 22, 2008 4:18 pm
- Bydliště: Bystričany
- Kontaktovat uživatele:
Re: NAVIJÁK Z KOLESOVEJ REDUKCIE E 514 + 512
Mal si pravdu tu som našiel foto zo 64 z kolom http://www.bazos.cz/obr/1/304/9087304.jpgmarek JD píše:fero nechcem ti do toho velmi kecat ale tie dva navijaky z dvojitym prevodom ci si vyrabal mali prevod 1:13 priemer bubna 200mm ak sa dobre pamatam. No navijak tun 40 ma prevod cca 1:8 +-0.5 priemer bubna na prvy zavit lana 245mm nie su vsetky na vlas rovnake myslim prevody videl som velke koleso 70z a dalsie 64z takze behom vyrobnej doby boli mensie zmeny ale prevod je zhruba vzdy ten isty. mal som fotky vsetkych oz. kolies a spocital som zuby no nemozem ich teraz najst ale jedna predsaFERO 873 píše: to teda má ved to má aj ten istý prevod ako TUN