MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Moderátor: Lukashil
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
U motoru s "tazkou" ojnicou to jedno neni. Ani u motorov UR2, UR3 to neni jedno. A poznam aj viac inych motorov kde to jedno neni. Tie prirucky co sa pohybuju po nete maju vo viacerych veciach diery a pripadne mlcia.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Těžká ojnice není vyvážená, UŘ2 nemají dělící rovinu kolmou k ose to můžou být důvody proč mají daný směr montáže. Lehká ojnice je stejná z obou stran až na zámek pánve.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Ja mam skusenosti aj s inymi motormi ako su Zetor. V minulosti napr. motory Tatra, Skoda (Liaz), Slavia. Tam to tiez neni jedno ako ju zalozis a ojnice su s kazdeho pohladu rovnako ako napr. lahka ojnica UR1.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
ja to davam vždy tak jak to uz bylo predtim
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Tatra netuším ale Lijána aspoň od 100/110 výš mají ojnice jako těžký Zetorácký, starší motory netuším. Ale to jsme úplně někde jinde už.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
jen takovej dotaz může se dát na motor z lehkejma ojnicema (6901) odlehčenej setrvačník nebo to bude mít na něco vliv?
líbí se mi to právě u těch motorů z 2jkový řady že jdou rychlejc za plynem maj takovej větší šmrnc kdežto 69tka je taková těžkopádná trvá jí to dýl něž se roztočí oproti 72 díky za odpověď
líbí se mi to právě u těch motorů z 2jkový řady že jdou rychlejc za plynem maj takovej větší šmrnc kdežto 69tka je taková těžkopádná trvá jí to dýl něž se roztočí oproti 72 díky za odpověď
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Ten setrvačník toho tolik neudělá. Pokud vezmem 6901 z 69 tak je tam jiný komín=lepší výplach, jiná vstřikovací souprava. Pozdější 72 už jen 3 kroužky atd...
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3369
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
U ojnic s nákovkem u malého oka si může člověk vybrat,čemu uvěří.
V kroužku by mohly bejt teoreticky zámky,ale už si to nepamatuju,v motoru sem se vrtal naposled před pěti lety.
V kroužku by mohly bejt teoreticky zámky,ale už si to nepamatuju,v motoru sem se vrtal naposled před pěti lety.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Nepřišly těžký ojnice až s x201? Ten řez motoru s těžkou ojnicí je pro x001. Takže vypovídající hodnota víceméně 0.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Jimmy 4011. Ved prave. Prirucky pre 2jkovu radu vtom maju zmätok lebo popis nesedi akosi s nakresom Tazke ojnice (s nakovkom) prisli u 2kovej rady ako pise red.bill. Origo 7001 ma ojnice ako 6901. Je to jeden a ten isty motor az na malu zmenu bloku (otvor pre spiralu u 7001).
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Jenže ten řez neni pro x201 motor. Navíc jsem koukal do katalogu pro 52-77 pro rok 88 a tam u malýho zdvihu uvádějí ojnice jako u x001. Těžká ojnice je uvedená jen u 7701.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
U nas vsetky motory 7201 co som doteraz robil maju ojnice s nakovkom. 7701 tiez.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Taky nevím o tom, že bych z těch motorů někdy vytáhnul jinou ojnici než těžkou. Bohužel to předchozí vydání katalogu(bez 77) nemám. Zajímalo by mě jaká ojnice je uvedená tam. To následný vydání už s turbem uvádí už všude těžký ojnice.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Co mam v robote katalog cisto len 72XX tak je nakreslena ojnica s nakovkom. Katalog 70XX uvadza bez nakovku.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
V tom co mám doma, je nákovek naznačenej ale jak jsem psal 52-7201 ojnice podle čísla shodný s x001. 7701 už podle čísla těžký ojnice.