MOTORY ZETOR - obecná diskuse

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#241 Nový příspěvek od DYK »

To by se dalo vyzkoušet s tím plocháčem, nebo si prostě něco "upravit". A z druhé strany by to taky mělo jít, ne? Měl jsem na těch ploškách nasazený klíč, dobrej pevnej klíč a ještě jsem si ho "prodloužil". No ani hovno, leda bych si rozbil hubu o svěrák. Proč to nende???
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#242 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Stačí ked to jemne oklepeš kladivkom a povolí to bez problémov každý jeden
Dobre už bolo

Uživatelský avatar
malotraktorpetr
Příspěvky: 5295
Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
Bydliště: zator loucky

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#243 Nový příspěvek od malotraktorpetr »

pozivaj razove kadivko ma ze stareho vstriku vrch ten na sadi na vstrik a vyklepnesho :)

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#244 Nový příspěvek od DYK »

Nevím co se vstřikem, já řeším dopravní čerpadlo a jeho rozborku. Klepat jsem po tom klepal, asi špatně nebo málo, ale ještě vyzkouším :vysmech:
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#245 Nový příspěvek od pavel sk »

Dopravne cerpadlo sa bezne rozobera. Na tu spodnu zatku s tou mega drazkou mam vyrobeny pripravok. Tu zatky tesni O-kruzok ktory je tam tak presne vsadeny a ma tendenciu klast odpor pri vykrucani. Pod nou je ventil a pruzina piestika. A tu stranu od tlacneho capu normalne povolujem vidlicovym klucom a vysrobujes vlatne ventilček. Dopravne cerpadlo opatrne upnem do zveraka a na nasadeny kluc razom klepnem kladivkom. Byva to dost utiahnute. Hlavne treba nevytahany kluc.

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#246 Nový příspěvek od pavel sk »

Este som zabudol dodat ze ta cast kde je ten tlacny kolik je len jeho vedenie a pre rozborku cerpadla sa nemusi vysrobyvat pokial je OK. Piestik a ventil vyjde druhou stranou von. Pozor na pruzinu.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#247 Nový příspěvek od DYK »

Zkoušel jsem klepat na klíč a klíč jsem vybíral právě pevný a těsný - nic. Nadstavil jsem si ho a škubem - nic. Asi nemám silu a bojím se.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#248 Nový příspěvek od pavel sk »

To voditko toho tlacneho čapu je ocel. Je to kalene. Len zaber riadne. Este sa mi nestalo ze by som strhol ten dvojhran. A na tu zatku mam vyrobeny jednoduchu pomocku (kluc). Gulatina cca 14mm priemer a dlzka cca 30cm. Na tom mam navarenu nan jednej strane pasovinu podla tej drazky.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#249 Nový příspěvek od DYK »

Dobrá, příští rok zaberu a snad to povolí. O tom "klíči" na zátku tu už psal jojof, taky pořeším. A jo, je ta matica jakási tvrdá, je to na ní znát, klíč se jí netkne.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#250 Nový příspěvek od pavel sk »

Ona musi byt tvrda, tak ako aj ten čap co v nej lieta hore-dole.

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#251 Nový příspěvek od DYK »

To je taky fakt. No a když se podaří ta zátka, je ten "O" kroužek na vyhození?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#252 Nový příspěvek od pavel sk »

Ten O- kruzok to väcsinou prezije a je pouzitelny. Pred montazov ho kus natry olejom. Preco vlastne chces rozoberat to cerpadlo???

Uživatelský avatar
DYK
Příspěvky: 14610
Registrován: čtv črc 12, 2007 1:33 pm
Bydliště: kósek od Brna

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#253 Nový příspěvek od DYK »

Chtěl jsem vědět, v jakém je stavu a už to vím. Píst co je v čerpadle byl na tvrdo. Když jsem ho vylosoval, je vyžranej i hliník a vše, co bylo železný je rezavé, jen se sype, takže čerpadlo k ničemu. Nedá se z něho použít nic. I ten čep ve vložce "zamrzl". Nakonec jsem povolil vše o čem jsem psal, dokonce jsem nic nezkurvil, ale výsedek je, že to stejně jeden použít. Pavle, nevíš co jsou zač ty levný čerpadla? Originál PAL stojí řádově 1000 kč a to druhý 300 kč. ceny fakt řádové.
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod

Uživatelský avatar
pumpa dyza
Příspěvky: 297
Registrován: čtv led 13, 2011 12:48 pm
Bydliště: Bardejov Prešov

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#254 Nový příspěvek od pumpa dyza »

Ja mam dobru skúsenosť aj oprava dopravnej pumpy vymením sistemom pumpovala dobre neprepustila naftu ešte keď som mal malo traktor z motorom Multicar M22 tam to bol neustály problém polsak stala ešte na koruny okolo 1000sk a piestik tesni simering a ten stvrdne a potom to prepušta a na motorpal jikov to tesni ta presnosť ako element na výmenu motorpal alebo jikov 15eur a originál diely takže oplatilo sa ja som mal problém že aditivita v nafte keď mi traktor dlho stal mi zalepili tie ventilčeky a potom to nefungovalo ani ručne to neťahalo po rozobratí vyčistení to už fungovalo ale dajú sa kupit aj osobne náhradne diely do pumpy.
SOU,D...PO Multicar M22,Zetor 7011 z horneho Šariša, http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 36&t=61514
https://www.youtube.com/watch?v=xOLutNOE5LY (Srdcom východniar)

pavel sk
Příspěvky: 13088
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#255 Nový příspěvek od pavel sk »

Uz aj dopravne cerpadla od motorpal neni to co byvali. U nas posledne kupuju len Polske nahrady a s casu na cas aj motorpal. Pokial mas ten typ pumpy v ktorej piestik chodi priamo v telese cerpadla a to je uz vydrate a opotrebene tak ju mozes vyhodit. Boli aj cerpadla ktore mali v telese ocelovu vlozku v nej chodil piestik. Taku mam aj na traktore a tie vydrzia viac (je to este stara kvalita). S cerpadla sa daju na diely pouzit ventilky (ak su OK) a tlacny kolik (pozor boli dve dlzky tych kolikov). Kolik sa da este aj otocit druhym koncom do cerpadla pokial je len kus pridrety (chyteny) Vtedy zostava vysiet a moze okolo neho pustat naftu do vstekovacieho cerpadla. Keby mne odyslo cerpadlo, tak vzdy racej ten motorpal aj ked je draksi ako Polsky šit.

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“