MOTORY ZETOR - obecná diskuse

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#196 Nový příspěvek od Brendak »

Díky. :)

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 650
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#197 Nový příspěvek od Jozka »

Na Z 4011 mi přestal mazat motor. Pokud je chladný, vše je ok a kontrolka nesvítí. Jak se pak začne více zahřívat, přestává mazat při stále větších otáčkách. Nikdy předtím mi to nedělalo a motor mazal pěkně i na volnoběh. Vím, že se takhle blbě radí, ale na co se mám prvně podívat? Nestalo se něco podobného někomu? Díky

Uživatelský avatar
fabikmiroslav
Příspěvky: 4585
Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
Bydliště: Trenčín

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#198 Nový příspěvek od fabikmiroslav »

Skôr by som to typoval ložisko na kluke alebo na ojnici,Olejove filtre tam by mala byt gulička sus pozriet aj to
Dobre už bolo

Uživatelský avatar
lukin1156
Příspěvky: 530
Registrován: ned zář 30, 2012 6:04 pm
Bydliště: Brumov-Bylnice

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#199 Nový příspěvek od lukin1156 »

kulička nebo ta pružinka...no a pak těsnění na hadici za čerpadlem.. a nebo samotná hadice (spíše trubka...každopádně olej vypustit a shodit spodní vanu a nahlédnout 8) 8)
Za stálého míchání, nalejeme do hajzlu :D

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 650
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#200 Nový příspěvek od Jozka »

Jakou hodnotu máte na tlakovém spínači, který rozsvěcuje kontrolku? Já tam mám 60-120 kPa, ale prý je to moc a dává se 30 - 60 kPa.
Tak možná to může být vádným talkovým spínačem.

Uživatelský avatar
malotraktorpetr
Příspěvky: 5295
Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
Bydliště: zator loucky

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#201 Nový příspěvek od malotraktorpetr »

dej pryc spinac a dej budik treba z v3s .ty mas zetor 4011 tak si myslim mazani tak 4.jinak me maze jak nastartuji 5 a pak jde na 3 .proc dat budik? vydis kolik ti to maze .pokud to bude sPATNE MAZAT TAK BUT CERPADLO NEBO BORDEL V KANALECH NA KLIKU A TIM BUDES MYT SPATNE SALKY ME SE UPLNE ROSTEKLI. 8)

Uživatelský avatar
sanyo
Příspěvky: 529
Registrován: sob led 19, 2013 10:08 pm
Bydliště: Plz. kraj

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#202 Nový příspěvek od sanyo »

cipisek32 píše:chlapi mám na 3011 podávací čerpadlo umístěno před kompresorem na stejné hřideli .Co jsem videl 30 tak všechny mají podávací na vstřikovacím .ten můj je z 1964-5 aspoň podle štítku . tak co bylo dřív nebo proč vetšina má na vstřikovacím ? :pc: :pc: :pc:
To se myslím pleteš, to neexistuje u tohoto typu motoru.., nafoť ...

jiriSBS
Příspěvky: 1783
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#203 Nový příspěvek od jiriSBS »

Spínač 30-60kPa je na benzínové motory,na naftové je 60-120kPa.

Uživatelský avatar
STEEL
Příspěvky: 2691
Registrován: ned zář 13, 2009 11:26 am
Bydliště: Okres Jihlava

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#204 Nový příspěvek od STEEL »

sanyo píše:
cipisek32 píše:chlapi mám na 3011 podávací čerpadlo umístěno před kompresorem na stejné hřideli .Co jsem videl 30 tak všechny mají podávací na vstřikovacím .ten můj je z 1964-5 aspoň podle štítku . tak co bylo dřív nebo proč vetšina má na vstřikovacím ? :pc: :pc: :pc:
To se myslím pleteš, to neexistuje u tohoto typu motoru.., nafoť ...
existuje známej to taky má tak podávací čerpadlo na prsou , vstřikovací čerpadlo poháněný přes hardyspojku
to bily motory ze začátku výroby
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039

lukas.15
Příspěvky: 258
Registrován: ned dub 22, 2012 9:27 pm
Bydliště: Podbiel

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#205 Nový příspěvek od lukas.15 »

Sory chlapi ze sa vam pletiem do debaty ale nema niekto skusenosti so startovanim 7340 v zime? Dnes bolo minus 3 a bez ohrievacka nema ani snahu chytit.Mne sa ale zda ze toci nejak pomaly.

Uživatelský avatar
lukin1156
Příspěvky: 530
Registrován: ned zář 30, 2012 6:04 pm
Bydliště: Brumov-Bylnice

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#206 Nový příspěvek od lukin1156 »

tak klasika napumpovat pumpou naftu a točit a točit..chce to mít taky pořádnou baterku :D
Za stálého míchání, nalejeme do hajzlu :D

Uživatelský avatar
sanyo
Příspěvky: 529
Registrován: sob led 19, 2013 10:08 pm
Bydliště: Plz. kraj

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#207 Nový příspěvek od sanyo »

Zlatá UŘ I - "stovka" baterka v podlaze, napumpuju, čudla a zahulí se během cca 1-2 sec. Ve větších mrazech používám dekompresi, to je špica pomocník.. Letos prvně jsem dal nějaké aditivum, je to lepší.

lukas.15
Příspěvky: 258
Registrován: ned dub 22, 2012 9:27 pm
Bydliště: Podbiel

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#208 Nový příspěvek od lukas.15 »

Dnes bolo uz ples 5 a aj tak som ho bez predohrevu nenatocil. Bude asi problem niekde v cerpadle?

jiriSBS
Příspěvky: 1783
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#209 Nový příspěvek od jiriSBS »

Na studené starty je třeba mít v perfektním stavu:baterii,startér,spojovací kábely,v palivové soustavě čísté filtry(kondez.voda) a v dobrém stavu přetlakový ventil na čerpadle,při špatné funkci
tzv.padá nafta.Důležité je také nepouživat naftu,zakoupenou v letních měsících(při nizších teplotách tuhne-"rosolovatí").

Radoo
Příspěvky: 28
Registrován: pon říj 21, 2013 10:21 am
Bydliště: Bardejov

Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse

#210 Nový příspěvek od Radoo »

Ahoj. Riešim taky to problem s motorom 6901. Spravil som si kurenie do kastlika pod podlahu ako to ma aj uživateľ Michal(zetor), dal som tam Fridex, predtym tam bola vždy len voda, asi tak do mesiaca mi začalo tlakovať do chladiča, stačilo že bežal traktor na voľnobeh a trochu sa zohrial, ale nerobil to vždy tak som si myslel, že to je len nejako zavzdušnene a keď že mam trojcestny termostat s tym plastovym obalom ktory ma otvor na čidlo teplomeru z hora tak som tam dal odvzdušnovak a teplomer som nechal vzadu na obtokovom potrubí. Zistil som, že po vypnuti motora ostane obal termostatu bez vody, čo sa mi zda divne ak nie tak ma opravte. Ďalej som si dorobil aj ohrev chladiacej kvapaliny podobne ako väčšina z vas privod z vypuštacieho kohuta z bloku a hore vyvod na potrubie a po niekoľkych štartoch mi teplomer raz neukazuje nič (myslim si že sa tam dostane vzduch),inokedy ide ale max na 70C, predtym aj s kurenim aj keď sa mi to kurenie často zavzdušnovalo vždy držal 80C. Teraz mi už tečie z chladiča po každom štarte už pri 50C, ale potom sa to trosku akoby ustali, ale to je možno len ten okamih keď vytečie a zase sa natlakuje. A ěste ake tesnenie mam použit ak ho budem musieť meniť 1,2 alebo 1,5 mm aky je v tom rozdiel, alebo kôly čomu sa robia dva druhy? Dufam, že hlavy su vporiadku takže si myslim že to bude to tesnenie, voda v oleji nieje, budem vdačny za nazory...

Odpovědět

Zpět na „Motory Zetor“