MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Moderátor: Lukashil
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Na Z 4011 mi přestal mazat motor. Pokud je chladný, vše je ok a kontrolka nesvítí. Jak se pak začne více zahřívat, přestává mazat při stále větších otáčkách. Nikdy předtím mi to nedělalo a motor mazal pěkně i na volnoběh. Vím, že se takhle blbě radí, ale na co se mám prvně podívat? Nestalo se něco podobného někomu? Díky
- fabikmiroslav
- Příspěvky: 4585
- Registrován: úte čer 09, 2009 8:35 pm
- Bydliště: Trenčín
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Skôr by som to typoval ložisko na kluke alebo na ojnici,Olejove filtre tam by mala byt gulička sus pozriet aj to
Dobre už bolo
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
kulička nebo ta pružinka...no a pak těsnění na hadici za čerpadlem.. a nebo samotná hadice (spíše trubka...každopádně olej vypustit a shodit spodní vanu a nahlédnout
Za stálého míchání, nalejeme do hajzlu :D
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Jakou hodnotu máte na tlakovém spínači, který rozsvěcuje kontrolku? Já tam mám 60-120 kPa, ale prý je to moc a dává se 30 - 60 kPa.
Tak možná to může být vádným talkovým spínačem.
Tak možná to může být vádným talkovým spínačem.
- malotraktorpetr
- Příspěvky: 5295
- Registrován: čtv kvě 03, 2012 6:11 pm
- Bydliště: zator loucky
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
dej pryc spinac a dej budik treba z v3s .ty mas zetor 4011 tak si myslim mazani tak 4.jinak me maze jak nastartuji 5 a pak jde na 3 .proc dat budik? vydis kolik ti to maze .pokud to bude sPATNE MAZAT TAK BUT CERPADLO NEBO BORDEL V KANALECH NA KLIKU A TIM BUDES MYT SPATNE SALKY ME SE UPLNE ROSTEKLI.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
To se myslím pleteš, to neexistuje u tohoto typu motoru.., nafoť ...cipisek32 píše:chlapi mám na 3011 podávací čerpadlo umístěno před kompresorem na stejné hřideli .Co jsem videl 30 tak všechny mají podávací na vstřikovacím .ten můj je z 1964-5 aspoň podle štítku . tak co bylo dřív nebo proč vetšina má na vstřikovacím ?
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Spínač 30-60kPa je na benzínové motory,na naftové je 60-120kPa.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
existuje známej to taky má tak podávací čerpadlo na prsou , vstřikovací čerpadlo poháněný přes hardyspojkusanyo píše:To se myslím pleteš, to neexistuje u tohoto typu motoru.., nafoť ...cipisek32 píše:chlapi mám na 3011 podávací čerpadlo umístěno před kompresorem na stejné hřideli .Co jsem videl 30 tak všechny mají podávací na vstřikovacím .ten můj je z 1964-5 aspoň podle štítku . tak co bylo dřív nebo proč vetšina má na vstřikovacím ?
to bily motory ze začátku výroby
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Sory chlapi ze sa vam pletiem do debaty ale nema niekto skusenosti so startovanim 7340 v zime? Dnes bolo minus 3 a bez ohrievacka nema ani snahu chytit.Mne sa ale zda ze toci nejak pomaly.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
tak klasika napumpovat pumpou naftu a točit a točit..chce to mít taky pořádnou baterku
Za stálého míchání, nalejeme do hajzlu :D
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Zlatá UŘ I - "stovka" baterka v podlaze, napumpuju, čudla a zahulí se během cca 1-2 sec. Ve větších mrazech používám dekompresi, to je špica pomocník.. Letos prvně jsem dal nějaké aditivum, je to lepší.
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Dnes bolo uz ples 5 a aj tak som ho bez predohrevu nenatocil. Bude asi problem niekde v cerpadle?
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Na studené starty je třeba mít v perfektním stavu:baterii,startér,spojovací kábely,v palivové soustavě čísté filtry(kondez.voda) a v dobrém stavu přetlakový ventil na čerpadle,při špatné funkci
tzv.padá nafta.Důležité je také nepouživat naftu,zakoupenou v letních měsících(při nizších teplotách tuhne-"rosolovatí").
tzv.padá nafta.Důležité je také nepouživat naftu,zakoupenou v letních měsících(při nizších teplotách tuhne-"rosolovatí").
Re: MOTORY ZETOR - obecná diskuse
Ahoj. Riešim taky to problem s motorom 6901. Spravil som si kurenie do kastlika pod podlahu ako to ma aj uživateľ Michal(zetor), dal som tam Fridex, predtym tam bola vždy len voda, asi tak do mesiaca mi začalo tlakovať do chladiča, stačilo že bežal traktor na voľnobeh a trochu sa zohrial, ale nerobil to vždy tak som si myslel, že to je len nejako zavzdušnene a keď že mam trojcestny termostat s tym plastovym obalom ktory ma otvor na čidlo teplomeru z hora tak som tam dal odvzdušnovak a teplomer som nechal vzadu na obtokovom potrubí. Zistil som, že po vypnuti motora ostane obal termostatu bez vody, čo sa mi zda divne ak nie tak ma opravte. Ďalej som si dorobil aj ohrev chladiacej kvapaliny podobne ako väčšina z vas privod z vypuštacieho kohuta z bloku a hore vyvod na potrubie a po niekoľkych štartoch mi teplomer raz neukazuje nič (myslim si že sa tam dostane vzduch),inokedy ide ale max na 70C, predtym aj s kurenim aj keď sa mi to kurenie často zavzdušnovalo vždy držal 80C. Teraz mi už tečie z chladiča po každom štarte už pri 50C, ale potom sa to trosku akoby ustali, ale to je možno len ten okamih keď vytečie a zase sa natlakuje. A ěste ake tesnenie mam použit ak ho budem musieť meniť 1,2 alebo 1,5 mm aky je v tom rozdiel, alebo kôly čomu sa robia dva druhy? Dufam, že hlavy su vporiadku takže si myslim že to bude to tesnenie, voda v oleji nieje, budem vdačny za nazory...