Chlapi čau,
nemůžu najít v brožuře jak mají být správně nasazený písty a to kam nálitkem? Jestli k prsoum nebo setrvaku. Rovněž tak pístní kroužky, značky na nich jsou stejné a tudíž nelze poznat ten první.
Druhá věc kde nechat seřídit regulátor a čerpadlo, hodně jsem toho obvolal a všude bylo vesměs řečeno a to i důchodcem kterej dělá čerpadla celej život v Zetor opravně " Nevožte to nejsou na to díly, opakují navožte to! " ;( Žádné nové díly z Číny ani Tramtárie tam nechci.
Nejlépe abych to tam zavezl osobně, někde západní Čechy okolo Sušice.
Děkuji za pripadne rady a Zetoru zdar
Edit: překlepy
Motor Zetor 25 montáž pístu + regulátor
Moderátor: Lukashil
- koďousek
- Příspěvky: 367
- Registrován: pát lis 19, 2010 11:52 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Motor Zetor 25 montáž pístu + regulátor
Octa 2 4x4 BXE
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55
Peugeot 406 Break 2,0 HDi RHZ 80kW, Facelift, rv2000, spotřeba dle PP 5,4
Suzuki RF900R 101kW, Jawa 592, Cz 455, CZ477, CZ150C, Jawa90, Jawa555, B205
Zetor 25K od roku 74
Doogee S55