ZETOR 5201TURBO
Moderátor: Lukashil
Re: ZETOR 5201TURBO
5201 turbo nema trysky na chladenie piestov vid katalog 5213 a 5243 na stranke kubikzetor
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
-
- Příspěvky: 276
- Registrován: úte led 14, 2014 12:25 am
- Bydliště: Nový Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZETOR 5201TURBO
Katalog dílů Z3321 - 7341 Super. Já mám Z7340 rok 95 a nevybavím si esi tam ty ostčiky jsou nebo ne, ani sem si nevšiml když jsem dělal kliku.
Zetor 6718 - motor 7701, portály Proxima 40 kmh :-)
JCB 2CX - takové malé kopátko
Case JXU 95 a Mercedes Unimog U2100 Agrar
JCB 2CX - takové malé kopátko
Case JXU 95 a Mercedes Unimog U2100 Agrar
Re: ZETOR 5201TURBO
ted jsem byl u Kubika tak 5201 turba MA OSTŘIKY PISTU
Re: ZETOR 5201TURBO
ten katalok co tam ma je stary bez turba na uloztu je ten aktualni tak si stahnete stejny obrazek jak dal tady kolega jen s cislem 43
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: stř lis 02, 2016 10:08 pm
- Bydliště: čadca
Re: ZETOR 5201TURBO
kamarad ma 3 motoy 3 v turbo a su nove kto nevery nech nechce predat ani jeden chce to dat do z3045 ako to bude šlapat nikto nevie ale uz aby tam bol neviem sa dockat
Re: ZETOR 5201TURBO
Zdar borci jelikož bych rad pokrocil s moji turbínou tak rad bych tento motor predelal na common rail
https://imageshack.com/a/img922/2779/AGimYE.jpg
https://imageshack.com/a/img922/2779/AGimYE.jpg
Re: ZETOR 5201TURBO
Pekne to máš spravené, o common raili som tiež niekedy rozýšľal ale už na to niet času, rodina si vyžaduje pozornosť. Budem rád keď sa ti to podarí
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: ZETOR 5201TURBO
A jak je to myšlený s tím CR? el. mag. vstřikovače, několik vstřiků v jednom cyklu, řízené řídící jednotkou a čerpadlo, které dává násobně vyšší tlak nafty? Pedál plynu hýbající "potenciometrem"?
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: ZETOR 5201TURBO
Teda to taky koukám, už někdo někdy udělal Zetor na CR ? Mě napadlo alespoň rotační čerpadlo, ale CR to je jiná liga. Ale určitě by to bylo velmi složitý. Jedině naroubovat komplet systém se všema akčníma členama. Snad něco by šlo vynechat, kdyby se udělal soft na míru kde jsou nějaký věci povypínané. No bylo by to asi neskutečně složité.
Re: ZETOR 5201TURBO
No to je dosť divné, mám 7340 rok výroby 98 ( typ motora 7301-pôvodný stav) a žiadne trysky na chladenie piestov som fyzicky nenašiel aj keď veľa ľudí tvrdí, že tam majú byť. Volal som do fy, ktorý robia GO motorov zetor a tam mi povedali, že trysky na chladenie piestov sa osádzali až do novších motorov, ktoré už nemajú delené hlavy a preto ich tam nemám. Tak teraz bábo raď, žeby v zetore robili motory kus od kusa ? tomu moc neverím. To, že tam tie trysky nie sú, nie je chyba u turbo motora.dist01 píše:ted jsem byl u Kubika tak 5201 turba MA OSTŘIKY PISTU
Re: ZETOR 5201TURBO
Nemas ten ostrek piestov rieseny cez ojnice?
Re: ZETOR 5201TURBO
Práve tam by mali byť, ale bohužiaľ nie sú tam tie ostreky a to sme na to čumeli dvaja
Re: ZETOR 5201TURBO
Potrebuješ zobrať napr. z nejakej dodávky obsach 3.0-4.0 4x vstrekovač, common rail čerpadlo namiesto vstrekovacieho čerpadla, zotrvačník upraviť na signálny kotúč pre snímač otáčok, snímač otáčok pre vačkovú hriadeľ,snímač teploty vody, rampu so snímačom tlaku nafty. elektronický plynový pedál. Riadiacu jednotku motora s kabelážou. A v poslednom rade upraviť riadiacu jednotku imobilizer OFF. najlepšie aj EGR ventil OFF a iné drobnosti. Je to komplikované ale nie nemožné.DYK píše:A jak je to myšlený s tím CR? el. mag. vstřikovače, několik vstřiků v jednom cyklu, řízené řídící jednotkou a čerpadlo, které dává násobně vyšší tlak nafty? Pedál plynu hýbající "potenciometrem"?
Dal by som sa na to len nemám čas potrebné veci mám.
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: ZETOR 5201TURBO
Ahoj, promiň ale ty si to představuješ jako Hurvínek válku. Tohle nikdy nebude pořádně fungovat. Jak ty vsřikovače do tý hlavy uchytíš? To není jen, že je tam nějak naroubuješ. Jsou pod úhlem tomu odpovídají i trysky a jejich štalování na rysky. Úhlová rychlost setrváku bude úplně jiná než u tý dodávky. Co omezovač otáček? Co dávka paliva? Výkonnostní regulace? Start v zimě bez žhavení? To je na komplet novou jednotku. Těch problémů tam bude mnohem víc.buco píše:Potrebuješ zobrať napr. z nejakej dodávky obsach 3.0-4.0 4x vstrekovač, common rail čerpadlo namiesto vstrekovacieho čerpadla, zotrvačník upraviť na signálny kotúč pre snímač otáčok, snímač otáčok pre vačkovú hriadeľ,snímač teploty vody, rampu so snímačom tlaku nafty. elektronický plynový pedál. Riadiacu jednotku motora s kabelážou. A v poslednom rade upraviť riadiacu jednotku imobilizer OFF. najlepšie aj EGR ventil OFF a iné drobnosti. Je to komplikované ale nie nemožné.DYK píše:A jak je to myšlený s tím CR? el. mag. vstřikovače, několik vstřiků v jednom cyklu, řízené řídící jednotkou a čerpadlo, které dává násobně vyšší tlak nafty? Pedál plynu hýbající "potenciometrem"?
Dal by som sa na to len nemám čas potrebné veci mám.
Spíš než na CR bych se zaměřil na rotačku ze saviena, mnohem víc muziky za míň peněz.
Re: ZETOR 5201TURBO
Na úpravu hlav valcov, výmenu trisiek a ďalších úprav som samozrejme myslel ale nieje to nič čo sa nedá urobiť.
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com