ZETOR 5201TURBO
Moderátor: Lukashil
Re: ZETOR 5201TURBO
Jaký jsou v Zetoru turba? CZ Strakonice?
Re: ZETOR 5201TURBO
Jo, v ZETOR-ech jsou turbodmychadla z ČZ Strakonice.sadlicko píše:Jaký jsou v Zetoru turba? CZ Strakonice?
Re: ZETOR 5201TURBO
Nazdar chlapi zaujima matáto téma okolo preplňovaných turbomotoroch zetor. Ja len chcem dať jasne plus že je to citeľna zmena keď je tam namontovane turbo...
Mam doma 7245 a odjakživa mi tam chybal výkon a spotreba sa mi nepozdavala. A tak som sa akosi pustil do prestavby na turbo... Ta prestavba mi trvala asi jeden deň a turbo pekne hraje a pomôže vtedy keď to potrebujem a nieje to žiadny extrém lebo ho mám namontované vonku až na výfukovom kolene. Jednoznačnou výhodou je spotreba - tá mi klesla o 40 až 50 % a to som zistil na tohtoročnej orbe. Tento rok som ťahal na dvojke (34 palcove kolesa vzadu na 7245) so spotrebou 20 litrov a minuly rok na jednotke okolo 40 l...5o poviete Ak by ste mali zaujem nafotim a uvydite sami ten môj výtvor
Spozdravom Buco
Mam doma 7245 a odjakživa mi tam chybal výkon a spotreba sa mi nepozdavala. A tak som sa akosi pustil do prestavby na turbo... Ta prestavba mi trvala asi jeden deň a turbo pekne hraje a pomôže vtedy keď to potrebujem a nieje to žiadny extrém lebo ho mám namontované vonku až na výfukovom kolene. Jednoznačnou výhodou je spotreba - tá mi klesla o 40 až 50 % a to som zistil na tohtoročnej orbe. Tento rok som ťahal na dvojke (34 palcove kolesa vzadu na 7245) so spotrebou 20 litrov a minuly rok na jednotke okolo 40 l...5o poviete Ak by ste mali zaujem nafotim a uvydite sami ten môj výtvor
Spozdravom Buco
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: ZETOR 5201TURBO
Jenom by mě zajímalo jaký máš pluh ,já tahám za 7745 na 34 kolech troják PHX 35radlice v těžkých půdách to tahám na jedničku někdy i z násobičem a spotřeba vychází kolem 15l/ha zajímalo jestli ta spotřeba co udáváš je na ha nebo něco jiného .
Re: ZETOR 5201TURBO
premo píše:Jenom by mě zajímalo jaký máš pluh ,já tahám za 7745 na 34 kolech troják PHX 35radlice v těžkých půdách to tahám na jedničku někdy i z násobičem a spotřeba vychází kolem 15l/ha zajímalo jestli ta spotřeba co udáváš je na ha nebo něco jiného .
Nazdar ja som v kuse oral na cca 2 ha, a ťaham ľahký 4-rak pluh 30 hlavy ale bola to orba tak do 15 cm hlboko a mame tu ťažku pôdu. Vieš ja som chcel len zdôrazniť že to turbo mi citeľne znižilo spotrebu, pridalo krutiaci moment keď ho potrebujem a zvuk je cool aj keď tam mam len nerezovuú rúru, turbo mám z deawoo-awie A75 ČZ Strakonice chcel som pridať fotky ale nejak sa mi to ešte nepodarilo
"pozri tému kde sú podrobnosti a fotky 7245 SOFT TURBO"
Naposledy upravil(a) buco dne pon srp 17, 2009 9:30 pm, celkem upraveno 2 x.
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: ZETOR 5201TURBO
Mna by len zaujímalo kolko ma pán Buco rokov dik.
Re: ZETOR 5201TURBO
wintrej píše:Mna by len zaujímalo kolko ma pán Buco rokov dik.
Je to podstatne ? Nehovorím že som vševed to ani z ďaleka , ale čo to som za 14 rokov prešiel
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
-
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon pro 22, 2008 9:23 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZETOR 5201TURBO
Tak co ty fotky? To by mne teda zajímalo odkud jsi vzal mazání a kam vracečku.KOlik ti to dává tlak?
Re: ZETOR 5201TURBO
mam to na 5748.
mazání z budíku na mazání, odtok přímo do bloku pod turbem. Tlak nepřesahuje 0.5 BAR. Při volné jízdě netlačí vůbec, při běžné práci tak 1/4 BAR.
.
Zkušenosti úplně stejný. Spotřeba šla dolu, při rozjezdech, v krátkých kopcích a na souvrati hodně pomůže.
mazání z budíku na mazání, odtok přímo do bloku pod turbem. Tlak nepřesahuje 0.5 BAR. Při volné jízdě netlačí vůbec, při běžné práci tak 1/4 BAR.
.
Zkušenosti úplně stejný. Spotřeba šla dolu, při rozjezdech, v krátkých kopcích a na souvrati hodně pomůže.
Re: ZETOR 5201TURBO
Hoši nazdar, prepáčte mi prosím nechcem zbytočne zaplňať forum na dvakrát fotkami, ale fotky a popis čo som ako urobil je v téme hneď tu v tejto sekcii s nazvom Z 7245 SOFT TURBO ďakujem, pýtajte sa ja kľudne poradím tlak oleja som si dnes vyskúšal pri max. zaťažení na dlhšej trati v lese....voľnobeh 1,3 bar a stači trošku dotknuť plynu a hneď 2,8 a plný plyn 4,5 bar a na studenom motore neustale 6 bar a pri plne zohriatom motore hoci sa motor toči len toľko aby ledva nezdochol tak tlak drži stale na 1 bar, no a s tlakom v sacom potrubi to som nemeral....nemam na to zatiaľ budik
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
- Casser X
- Příspěvky: 415
- Registrován: čtv pro 13, 2007 6:47 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZETOR 5201TURBO
Vložím sem odkaz na Z 7245 SOFT TURBO, ať to není tak složité hledání:
http://nasetraktory.com/forum/viewtopic ... 45&t=10567
http://nasetraktory.com/forum/viewtopic ... 45&t=10567
Re: ZETOR 5201TURBO
Casser X píše:Vložím sem odkaz na Z 7245 SOFT TURBO, ať to není tak složité hledání:
http://nasetraktory.com/forum/viewtopic ... 45&t=10567
Ďakujem za pomoc a pozdravujem
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
ZETOR 5201TURBO
Je to staré téma, ale možná někomu pomůže. Aktuálně teď přestavuji 5211 na 5245, nechci se vzdát tříválce, ale nějaké koníky navíc potřebuji.
Takže: origo 5201T má ostřik dna pístů - dá se poměrně snadno při GO doplnit. Klika je stejná, písty jsou v provedení turbo (stejné jako pro 7701T), ojnice jsou stejné, vačka má jiné časování, hlava má jiná sedla ventilů.
Takže v zásadě žádný problém, dělal jsem kompletní GO a cena dílů bez turba byla 7.600,- vačku jsem sehnal starší za 2000,- Repase hlav a přebroušení kliky stálo 2.600,-. Projekt pokračuje
Takže: origo 5201T má ostřik dna pístů - dá se poměrně snadno při GO doplnit. Klika je stejná, písty jsou v provedení turbo (stejné jako pro 7701T), ojnice jsou stejné, vačka má jiné časování, hlava má jiná sedla ventilů.
Takže v zásadě žádný problém, dělal jsem kompletní GO a cena dílů bez turba byla 7.600,- vačku jsem sehnal starší za 2000,- Repase hlav a přebroušení kliky stálo 2.600,-. Projekt pokračuje
Farnsdickův logický vývod
Když věci dospějí od desíti k pěti, cyklus se začne opakovat.
Když věci dospějí od desíti k pěti, cyklus se začne opakovat.
-
- Příspěvky: 167
- Registrován: ned kvě 30, 2010 10:43 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: ZETOR 5201TURBO
Ahoj, mam 5211,velmi ma to zaujima,daj aj nejake fotky,piestov a tak...
Re: ZETOR 5201TURBO
Ojnice na Z5201 a Z7701 jsou stejné??? To je blbost, zdvih u Z7701 je o 10mm větčí, sjednocení zdvihu 3 válců na 120mm bylo až u řady Z3341. Divné.X-Chaos píše:Je to staré téma, ale možná někomu pomůže. Aktuálně teď přestavuji 5211 na 5245, nechci se vzdát tříválce, ale nějaké koníky navíc potřebuji.
Takže: origo 5201T má ostřik dna pístů - dá se poměrně snadno při GO doplnit. Klika je stejná, písty jsou v provedení turbo (stejné jako pro 7701T), ojnice jsou stejné, vačka má jiné časování, hlava má jiná sedla ventilů.
Takže v zásadě žádný problém, dělal jsem kompletní GO a cena dílů bez turba byla 7.600,- vačku jsem sehnal starší za 2000,- Repase hlav a přebroušení kliky stálo 2.600,-. Projekt pokračuje