5 kvalt na z50s
Moderátor: Lukashil
5 kvalt na z50s
Zdar chlapi, nemáte někdo zkušenost s tím, jestli jde na zetora 50 super dát převodovka 5kvaltová ze zetoru 35super. Dík za info
Re: 5 kvalt na z50s
Celej zadek i se spojkou ano...měnit uvnitř kolečka - do toho bych se nepouštěl(asi to ani nepůjde) může být s redukcí, dvojcinou spojkou i kombinaci
Re: 5 kvalt na z50s
Ano jde,vymenit celý zadek i se spojkou ktera je 1 lamelova u 35ky...nevýhoda je take ze nema redukci(s redukci byly jen prototypy a je jich málo
Re: 5 kvalt na z50s
A co píšu , že vyměnit zadek lze.
Re: 5 kvalt na z50s
AHoj .Jasně vyměníš to v pohodě , ale tajak píše kolega budeš tam mět jednospojku.Super 50 má dvojspojku ta je lepší , když potřebuješ zastavit nebo přeřadit aniž bys musel zastavit náhon.Máme to tak leta letoucí motor 50tka a zadek 35 5ti kvalt a v pohodě , jak v lese , v hoře tak s rotačkou v pohodě a nikdy nám žádné kvalty nechyběly.Pomalejší rychlosti potřebuješ snáď enom na balíkovač nebo sběrač ..?
Libor :-)
Re: 5 kvalt na z50s
To ano, sem právě měl myslel že je i petikvalt s redukcí. Alespoň mi to říkal Kámoš.
Re: 5 kvalt na z50s
Jo pravda ještě mi řekl že s rotackou věž volnoběžky to jelo ještě kus dál setrvačnosti přes nahon
Re: 5 kvalt na z50s
No to je fyzika setrvačnost prostě no .Ten pětikvalt s redukcí měl prý slabé nějaké převody, údajně 2a3 rychlost a lámaly se tam zuby.Proto se nevyráběly dlouho.
Libor :-)
Re: 5 kvalt na z50s
Ak sa da zozen si 5rychlostnu prevodovku s redukciou, ja ju mam a nema chybu
- FLD
- Příspěvky: 233
- Registrován: pon lis 07, 2011 10:20 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5 kvalt na z50s
pre supre su tri typy prevodoviek:
-prve boli supre 35 ma 5kvalt, jednospojku, ale bez redukcie
-druhy bol takzvany medzityp super 42 ma 5kvalt, dvojspojku a redukcie
-trety je super 50 4kvalt, dvojspojka, redukcie
este prve typy 35 mali iny tvar spodnej hriadele, aj spatecky,
teda jednotka a spatecka mala iny pocet zubov, novsie uz maju rovnaky pocet, teda prevodovy pomer.
ale na druhej strane je lepsie ked je na vyber viac kvaltov, preto ak natrafim na 5kvalt s redukciami nebudem vahat ...
-prve boli supre 35 ma 5kvalt, jednospojku, ale bez redukcie
-druhy bol takzvany medzityp super 42 ma 5kvalt, dvojspojku a redukcie
-trety je super 50 4kvalt, dvojspojka, redukcie
este prve typy 35 mali iny tvar spodnej hriadele, aj spatecky,
teda jednotka a spatecka mala iny pocet zubov, novsie uz maju rovnaky pocet, teda prevodovy pomer.
ano to je pravda, celkovo 5kvalt ma uzsie ozubene kolecka,Libor Z25 píše:No to je fyzika setrvačnost prostě no .Ten pětikvalt s redukcí měl prý slabé nějaké převody, údajně 2a3 rychlost a lámaly se tam zuby.Proto se nevyráběly dlouho.
ale na druhej strane je lepsie ked je na vyber viac kvaltov, preto ak natrafim na 5kvalt s redukciami nebudem vahat ...
Zetor 35 Super
Zetor 42 Super
Zetor 50 Super
Zetor 4011
Zetor 42 Super
Zetor 50 Super
Zetor 4011
Re: 5 kvalt na z50s
A co Z50S - čtyřkvalt + dvě redukce, když je zařadíš obě dvě, už lis nikdy neucpeš, ale hektary ubejvat nebudou
- FLD
- Příspěvky: 233
- Registrován: pon lis 07, 2011 10:20 pm
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: 5 kvalt na z50s
jj
týchto verzii je hadam este menej ako super 42
týchto verzii je hadam este menej ako super 42
Zetor 35 Super
Zetor 42 Super
Zetor 50 Super
Zetor 4011
Zetor 42 Super
Zetor 50 Super
Zetor 4011