Oprava vzduchových brzd

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
greg

Oprava vzduchových brzd

#1 Nový příspěvek od greg »

Zdravím všechny, prosím o radu se vzduchovými brzdamy. Respektive s funkcí jednotlivých dílů. Vzduchový ventil mám daný repasovaný a měl by fungovat, když kompresor zapnu tak dáva slušně (při připojení hadice na foukání gum) ,ale když má normálně tlakovat nadobu tak se na budíku nic neukazuje, prošel jsem celé zapojení a nikde vzduch neuchází. Mám podezření na "věc mezi odkalovačem a vzdušníkem", popravdě nevím k čemu slouží,ale řekl bych že to je nějaký pojistný ventil proti přetlaku. Mohl by mi nekdo prodím poradit a osvětlit mě vlastní funkci brzd a jednotlivých dílů?

Obrázek
fotka zapojení

Prosím o trpělivost jsem začátečník nadšenec :D,:D

pavolmakys

Re: Oprava vzduchových brzd

#2 Nový příspěvek od pavolmakys »

No mate tam oddeleny zvlast odkalovac, kade fukate gumy, a regulator tlaku, co je ta druha vec pred vzduchojemom. Novsie sa uz daval zdruzeny regulator ktore robil obe veci. CHyba je pravdepodobne v tom regulatore, bud zle nastaveny alebo nefunkcny. Pri zapnutom kompresore by mal teda fukat vzduch do vzduchojemum ak nie tak musi ist niekde inde, cez ten regulator von.
Zetor 5645 (motor 69O1+tazka naprava)

greg

#3 Nový příspěvek od greg »

pavolmakys píše:No mate tam oddeleny zvlast odkalovac, kade fukate gumy, a regulator tlaku, co je ta druha vec pred vzduchojemom. Novsie sa uz daval zdruzeny regulator ktore robil obe veci. CHyba je pravdepodobne v tom regulatore, bud zle nastaveny alebo nefunkcny. Pri zapnutom kompresore by mal teda fukat vzduch do vzduchojemum ak nie tak musi ist niekde inde, cez ten regulator von.

Takže to chce odzkoušet jestli jde vzduch prochází regulátorem. KDyž ne nechá se to nějak opravit? nebo se to musí měnit? Děkuji

greg

#4 Nový příspěvek od greg »