Ahoj
Chtěl jsem se zeptat. Věděl by někdo jak to je se Zetory 69XX pro export. V čem se lišily oproti Zetorům pro domácí trh?
Kámoš si koupil 6945 ze Slovenska. A co mě zaráží že má dvojku a trojku naopak, dvojku vedle jedničky, . Prý to tak měly vývozní typy. A také že byly dvě varianty převodovek, rychlejší a pomalejší. Věděl by někdo co je na tom pravdy?
Zetory pro export
Moderátor: Lukashil
Re: Zetory pro export
Ty proházený kvalty jsou kvůli zrychlený zpátečce, vyskytovalo se to i tady. Převodovky pochybuju, že by byly 2 druhy, pokud vynecháme půlky a bez půlky... Změn proti verzi pro domáci trh mnoho nebylo, hlavně se to lišilo podle předpisů dané země... V bejvalým podniku byla 6911 z 81roku. Původně vývoz do Anglie(štítek v angličtině) údajně spadlá z vlaku tak zůstala tady. Nic extra na ní nebylo kromě motoru. Vzadu 30gumy, pravděpodobně původně asi bez závaží (bylo na ní závaží z poláka a to mohli dát chlapy z Ursusa pár jich tu bylo). Bouda slovenská. Světla pod maskou v tom "rámu". Podle pamětníků tam ale údajně bylo bošácký čerpadlo i se vstřikama, později asi v nějaký garančce osazený motorpalem, z jakýho důvodu nevím. Prej po tý výměně nic moc, s tím bošem to chodilo mnohem líp. Jestli tam skutečně bylo jiný čerpadlo ale těžko říct.