Na setrvčníku je také ryska OT -horní úvratˇ1.válce ta pokud je proti rysce na spojkové skříni tak píst 1. Váce musí být v horní úvrati.petrsana píše:jo to jsem delal ale mam obavu ze nekdo presadil setrvak asi vuci klice protoze kdyz sem to skousel tak ze sem mel první píst od chladice 4,5mmod horní uvrate tak rysky na setrvku nebyly vubec vydet.Auto-klassik píše:Měl jsi povoleny všechny tři matice na přírube čerpadla.Na zážehovým motoru už jsi dělal předstih.petrsana píše:pootacel. prívody k cerpadlu sem si udelal provyzorne z hadic aby se s tím líp hýbalo a pomahal sem si monterpakou. jeste nemam zadnou lampu prave si ji chcy koupit ale porad nechapu jak nastavím ten uhel pri bežícim motoruAuto-klassik píše:Jsi přesvědčen ,že jsi čerpadlem urtčitě pootáčel nebo si to jen myslíš.Pokud tam jsou všechny trubky, tak to jde těžce.Předvstřik děláš to podobně jak u zážehového motoru,jen musíš mít jiný snímač,obvykle piezoelektrický na vstřik.trubku.
Základem je označit rysky na setrvačku a rysku na spojkové skříni,nejpépe bílou fixkou.
Před ryskou OT asi 7cm jsou ty třidalší rysky.Rysky musíš najít /čistit a hledat/jsou na pravé straně
setrvačníku.