Hydrostatické řízení
Moderátor: Lukashil
Re: Hydrostatické řízení
Vždy lepšie ak zatuhne ako by malo niečo odtrhnúť. A váha v nakladači sa voči predku násobí pákou- takže niekedy by sme sa čudovali.
Re: Hydrostatické řízení
Zdar mám ten samý problém. Koupil jsem 5611 a na silnici plave. Závaží v předních kolech je. Nemám s tímhle typem zkušenosti. Na co bych se měl soustředit. Díky
Re: Hydrostatické řízení
Jj, mám stejný názor, žádný Zetor není vrak ...tedy pokud ho z něj neudělal majitel-sheppard- píše:Já jsem kupoval tento https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Orbit ... 00-ON/8233 a zatím spokojenost, sice nevím jak funguje např danfoss ale myslím si že to zatím úplně bohatě stačí. Dělal jsem orstu taky od nuly takže to něco stálo, tak jsem volil taky cenově přijatelnější variantu, nicméně kdyby se orbitrol posral tak bych asi hodně uvažoval právě o danfossu. Nevím přesně co máš za traktor ale myslím si, že žádný zetor není starý vrak i kdyby byl v nepojízdném stavu. To že na něm uděláš orstu tak jeho cena zase o docela velký díl stoupne...
Pořídil jsem si loni 6245 s lesnickou nástavbou a postupně si ho chci dát do pořádku. Momentálně mě čeká spojka, brzdy a GO přední nápravy a při té příležitosti chci řízení zrovna předělat. Posilovač je asi v háji, na místě s tím neotočím. Ono toho teda bude v háji víc, kuláky jsou nejspíš zatuhlé, vůle na svislákách a středním čepu atd. Když se to všechno posčítá, tak je výsledek jaký je. Čerpadlo vypadá OK, měřil jsem ho a ukazovalo 10MPa.
Těmto levným orbitrolům kolem 3000kč se chci právě vyhnout, ale ten od M+S hydraulic se mi zdá jako zlatá střední cesta. Kdyby ten Danfoss byl kolem 5000kč, tak neváhám, ale skoro 8000kč se mi dát nechce i tak bude tahle sranda stát balík. Mám v plánu to dělat podle originálu tzn. s trubkami, všemi držáky atd.
Zetor 6245 + Třeboňská nástavba
Re: Hydrostatické řízení
Zkus změřit čerpadlo, jestli dává dostatečný tlak, pokud ano asi bych šel po orbitrolu.jojo7011 píše:Som daval original vymontovanu sadu z traktora r.v. 1992. Vsetko som to dal v ramci mojich moznosti do cajku. Problem je ze niekedy ked mam tazke bremeno v nakladaci, nemozem s volantom ani hnut. Proste akoby ho zatalo. Musim sa trochu pohnut a vtedy ho povoli a uz ide.
Zetor 6245 + Třeboňská nástavba
Re: Hydrostatické řízení
Na bazoši jem objevil sadu na orstu na Z4011: https://stroje.bazos.cz/inzerat/1246809 ... 1-3011.php
Řešil jste to někdo? Co myslíte, prošlo by to STK?
Řešil jste to někdo? Co myslíte, prošlo by to STK?
Re: Hydrostatické řízení
Tazko povedat. To je velmi individualne. To co niekde niekomu vadit nemusi, inde inemu moze. Spravne by na 4011 hydrostaticke riadenie nemalo byt. Na STK to bude loteria.
Re: Hydrostatické řízení
To mám já. Jen jsem to bral rovnou z PL a musel si to poskládat sám. Takto, v té době, sadu nedělali. Jen ten držák šťouchačky jsem musel nakreslit, pak se vypálil a navařil. I držák orsty se dělal, Ursus to má jinak. Čerpadlo na prsou. Více v mém vlákně. STK jsem prošel, záleží na koho natrefíš. Jinak jsem spokojenej, bez toho bych měl možná problémy (po zdr. problémech mám problém s prsty).
Petr
Petr
Re: Hydrostatické řízení
Díky, máš to pěkně udělané.
Re: Hydrostatické řízení
Mám dotaz, promiň že to píšu sem, ale oddělal jsem posilovač a celý pretesnil. Teď je všude vzduch. Nastartuju a volant letí vlevo a cuka. Tak otáčím pístnicí doprava, vrchem k motoru a pořád nic. Volant už nejde hnout. Jen když vypustim tlak z hadice.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Hydrostatické řízení
spatne serizeny ovladaci ventil na posilovaci.
Re: Hydrostatické řízení
Úplně jsem ho utahnul a začal povolovat o otáčku a zkoušet. Než jsem našel správnou polohu. Já měl celý traktor do šroubku.
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Hydrostatické řízení
Skusim sa aj ja opýtať niečo k hydrostatickému riadeniu.
Mám dva domadely, oba majú riadenie orsta + servo z auta ako čerpadlo. Klbak má jednookruhový systém aj s hydraulikou. Teda zo serva ide olej najskor cez orstu potom do rozvádzača a nazad do nadrže. Všetko funguje ako má.
Druhý traktor má oddelené okruhy teda riadenie je len servo orsta valec a do nadrže. A tam mi blbne to , že keď prídem na doraz tak mi zablokuje čerpadlo a zapištia remene. Nemá servo z auta v sebe poišťovák? alebo orsta- je to typ bez prioritného ventilu. Pýtam sa radšej skor ako zbytočne vyhodím prachy za nejaký ventil čo mi nebude nakoniec treba.
Diky za každý názor.
Mám dva domadely, oba majú riadenie orsta + servo z auta ako čerpadlo. Klbak má jednookruhový systém aj s hydraulikou. Teda zo serva ide olej najskor cez orstu potom do rozvádzača a nazad do nadrže. Všetko funguje ako má.
Druhý traktor má oddelené okruhy teda riadenie je len servo orsta valec a do nadrže. A tam mi blbne to , že keď prídem na doraz tak mi zablokuje čerpadlo a zapištia remene. Nemá servo z auta v sebe poišťovák? alebo orsta- je to typ bez prioritného ventilu. Pýtam sa radšej skor ako zbytočne vyhodím prachy za nejaký ventil čo mi nebude nakoniec treba.
Diky za každý názor.
Re: Hydrostatické řízení
Jaký je typ-označení orbitrolu(štítek ze spodu,příp ozn. ventil.bloku na orbitrolu).
Re: Hydrostatické řízení
Romane,
něco Ti na orstě schází a to ventilový blok,takže orsta je úplně bez jištění.
Potřebuješ k orstě ventilový blok : LVP 01.1, nebo LVP 04.1 .Pokud seženeš jiný,musí se ventily nastavit.Vent.blok ozn.
LVP 07.1 až LVP 12.1 nemají pojistný ventil,musí se k ním namontovat externí pojistný ventil.V označení číslo za tečkou značí
připoj. závity:1..M22x1,5;2...R1/2".
něco Ti na orstě schází a to ventilový blok,takže orsta je úplně bez jištění.
Potřebuješ k orstě ventilový blok : LVP 01.1, nebo LVP 04.1 .Pokud seženeš jiný,musí se ventily nastavit.Vent.blok ozn.
LVP 07.1 až LVP 12.1 nemají pojistný ventil,musí se k ním namontovat externí pojistný ventil.V označení číslo za tečkou značí
připoj. závity:1..M22x1,5;2...R1/2".