Hydrostatické řízení

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
pavel sk
Příspěvky: 13268
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Hydrostatické řízení

#421 Nový příspěvek od pavel sk »

Tiez som este o tom nepocul ze by s tym robili problemy na TK. V papieroch nemas napisany typ riadenia napravy. Teraz buzeruju za upne ine veci. Teda aspon u nas. Napr. zapisane tazne zariadenia a pod.

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 650
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení

#422 Nový příspěvek od Jozka »

Jak hlubokou můžu vyvrtat díru na nálitku nápravy pro přichycení držáku pístnice? Dvě díry, co zbyly po držáku tlumiče řízení, převrtám na M16, ale na druhé straně bude úplně nová díra a nerad bych se provrtal až na poloosu.

radovann
Příspěvky: 550
Registrován: ned zář 09, 2007 10:28 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostatické řízení

#423 Nový příspěvek od radovann »


Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 650
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení

#424 Nový příspěvek od Jozka »

Jaký je správný postup při uvádění hydrostatického řízení do provozu? Můžu nalít olej, nastartovat a točit volantem až začně řízení pracovat?
V knížce jsem četl, že se má zvednout náprava a točit pomocí startéru motorem bez toho, aby se nastartoval.
Jaký postup jste zvolili?

Uživatelský avatar
Martin90
Příspěvky: 1616
Registrován: pát lis 12, 2010 9:15 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Hydrostatické řízení

#425 Nový příspěvek od Martin90 »

Normálně jsem nastartoval, nechal odvzdušnit trasu čerpadlo - jednotka - nádobka a pak zatočil párkrát z rejdu do rejdu a bylo ...
Zetor 8245 Turbo, Zetor 12145 Turbo, ZTS 16245 Super

Uživatelský avatar
STEEL
Příspěvky: 2691
Registrován: ned zář 13, 2009 11:26 am
Bydliště: Okres Jihlava

Re: Hydrostatické řízení

#426 Nový příspěvek od STEEL »

taky sem to tak dělal ale prvně mi to nechtělo zatáčet jak se naplnily hadice tak mi to vybralo všechen olej z nádobky mám tam kulatou nádobku
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039

Uživatelský avatar
peny
Příspěvky: 2731
Registrován: pon bře 08, 2010 1:18 pm

Re: Hydrostatické řízení

#427 Nový příspěvek od peny »

len ak prvykrat budes startovat ruky prec od volantu !! lebo moze sa sam zacat otacat a to by nedopadlo dobre , inac ja som tiez nijak neodvzdusnoval, len som nastartoval este bez zapojeneho piestu a trosku pokrutil, a cakal kym zacal z hadic tiect olej az potom som ich zapojil k piestu

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 650
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení

#428 Nový příspěvek od Jozka »

Díky za rady.
Ještě mám jeden dotaz. Dnes jsem zapojoval jednotku a všiml jsem si, jeden ze čtyř holendrů má menší vnitřní průměr. Tento jsem našrouboval na vstup tlaku do jednotky. Je to tak správně?

Uživatelský avatar
peny
Příspěvky: 2731
Registrován: pon bře 08, 2010 1:18 pm

Re: Hydrostatické řízení

#429 Nový příspěvek od peny »

P - privod od cerpadla
T - spiatocka
L ,R - vyvody na piest

jiriSBS
Příspěvky: 1784
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#430 Nový příspěvek od jiriSBS »

Nejdříve zkontrolovat dobré "zalití" čerpadla(nebylo by dobré si přidřet čerpadlo),pak nastartovat nechat chvíli běžet na volnoběh,potom otáčet volantem od rejdu do rejdu,tak dlouho ,až se kola natáčejí v celém rozsahu rejdu a nakonec odvzdušnit ( v nejvyšším místě soustavy hydr.řízení,obyčejně na orbitrolu),povolit hadici pro řízení v levo a otáčet volantem do prava,tak dlouho až jde jen čistý olej bez vzduchu,to jisté provést na druhou stranu.Kontrola,v dorazu rejdu v pravo i levo volant nesmí "pérovat" musí být v dorazu tvrdý.Jak píše výše kolega, volant se nesmí otáčet sám ,to signálizuje nějaký problém v orbitrolu,vyjma slepení rozvaděče v otevřené poloze ,ale tomu lze zabránit ,před nastartováním motoru několikkrát otočit volantem na obě strany a pak na obvodě volantu lehce zatáhnout o 20-30mm na obvodu volantu a pustit ,volant se musí bez prodlení vrátit zpět a lehce zakmítat.

Uživatelský avatar
Jozka
Příspěvky: 650
Registrován: stř lis 14, 2007 10:10 pm
Bydliště: ValMez okolí

Re: Hydrostatické řízení

#431 Nový příspěvek od Jozka »

Orsta je namontována, děkuji za rady.

Montoval jsem ji na zetor 7045, což sebou přineslo drobné změny v uchycení volantu (proti řadě 72).
Pár mých poznatků:
Zetor 70 má původní sloupek řízení v celku. Konzole řízení nemá úchyty pro nový držák volantu. Tyto úchyty jsem udělal tak, že jsem dal dva spodní šrouby, které drží přístrojou desku, delší, a zespodu na ně přišruboval vyrobený úchyt.
Spodní úchyt volantu jsem udělal stavitelný. Nechtěl jsem riskoval, že špatně změřím úhel a volant pak bude moc vzadu nebo vepředu.

Po zkušební jízdě se zdá, že to funguje, ale opět vystupuje na scénu rozíl proti 72. Čerpadlo posilovače je na 70 slabší. Při nižších otáčkách motoru nejdou kola přetočit tak rychle, jak bych chtěl. Do budoucna mě asi nemine výměna čerpadla z řady 72.
ObrázekObrázekObrázekObrázek

Uživatelský avatar
lukisek 099
Příspěvky: 3173
Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
Bydliště: Oderské Vrchy

Re: Hydrostatické řízení

#432 Nový příspěvek od lukisek 099 »

8) super jj taky sem to čerpadlo vyměnil na 69ce

Uživatelský avatar
čmoudek
Příspěvky: 135
Registrován: ned lis 29, 2009 8:07 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostatické řízení

#433 Nový příspěvek od čmoudek »

Nekupovali jste někdo hydrostatické řízení sadu u Nekvindy polskou nefungu je mě
KOSA Z RUSKA BROUSEK Z VÍDNĚ OBOJÍ TO SEKA BÍDNĚ

jiriSBS
Příspěvky: 1784
Registrován: pon kvě 20, 2013 9:12 pm
Bydliště: Bravantice

Re: Hydrostatické řízení

#434 Nový příspěvek od jiriSBS »

Jak se to projevuje?

Uživatelský avatar
čmoudek
Příspěvky: 135
Registrován: ned lis 29, 2009 8:07 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Kontaktovat uživatele:

Re: Hydrostatické řízení

#435 Nový příspěvek od čmoudek »

Prosím tě koupily si sadu u Nekvindy je tam orsta dannfos ale polská zapojil jsem to tak jako jsem to zapojil u jiných ale ty nebyly polský ale třeba německý a šlo to normálně tady se po nastartování šponuje tlakem volant na jednu stranu a kola se ani nehnou
KOSA Z RUSKA BROUSEK Z VÍDNĚ OBOJÍ TO SEKA BÍDNĚ

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“