to je vsetko pekne, ale obavam sa, ze nemas pravdu!!!! toto tvoje tvrdenie by platilo, keby motor bol uplne novy..., ale kedze motor bol uz robeny, atd...tak aj vybrus na kluku sa robi vacsinou tak, aby bol co najvacsi priemer, a na tretom to najviac zadiera, tak sa zvykne trosku posunut, resp. pootocit kluka v bruske, aby bol co najvacsi priemer, lebo keby si to neurobil tak, ze to nechas ako tie ostatne, tak by ti mozno z 10 kluk vysiel vybrus na 2-3...hovorim zo skusenosti...stano 4011 píše:keb bolo nieco prehodene o zub ,je jedno ci na rozvodoch alebo na zubovej spojke cerpadla ,tak nejdu spravne vsetky valce ,bud je prilis ostry a nejde ubrat predzapal a trasie sa najme vyfuk , alebo bude dymit bielim a le neodpalli ani ,jeden , pokial idu zvysne dva , tak ako maju ,tak je chyba niekde v davke paliva , ,respektive zle nacasovane palivo v danom ,valci , pisal si ze vacka je nova , a urcite sedi zo starou , ,cerpadla si zamienal a bez zlepsenia ,hlavy si tiez zamianal , trubky su rovnakym priemerom a ,,,najme ,,, rovnako dlhe ?
okrem toho, ked tvrdis, ze chyba je v davke paliva, tak preco sa motor nezmenil, ked menili dalsie cerpadla??? keby nebol privod z nadrze, tak by predsa nastartoval, a hned zhasol, lebo by mu palivo nestacilo...atd...
vo vacke podla mna, nebude chyba...ale ved tak nech skusi...ja by som sa normalne stavil na tu osku od rozvodu po cerpadlo...