problémový motor 7201
Moderátor: Lukashil
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
ten tlak trysek se nastavuje podle vstřikovacího čerpadla.
ty máš čerpadlo ze 7211 proto musíš mít i vstřiky (ty máš) ale nastavit jim 17,7 + 0,6
spojka s drážkami se mění až když nelze nastavit hodnotu předvstřiku, musíš to nejdřív zkusit
tu trubičku jsem si já vyrobil tak, že jsem uřízl vstřikovací trubičku, ze skleněné pipety jsem si nechal natáhnout kapiláru u chcemika na základní škole a hadičkou jsem to spojil.
ty máš čerpadlo ze 7211 proto musíš mít i vstřiky (ty máš) ale nastavit jim 17,7 + 0,6
spojka s drážkami se mění až když nelze nastavit hodnotu předvstřiku, musíš to nejdřív zkusit
tu trubičku jsem si já vyrobil tak, že jsem uřízl vstřikovací trubičku, ze skleněné pipety jsem si nechal natáhnout kapiláru u chcemika na základní škole a hadičkou jsem to spojil.
Stydím se za tuto zem
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Moderátor zase plácá nesmysly do hlavy. 70- ka má jiný písty tak má jiné tlaky než 72-ka !
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
tak to jsme nesmyslný celý jzd když máme na 72kách a 70kách písty stejný.
a to ty novější a dokonce se 3mi pístními kroužky.
ale ty asi vidíš pdo hlavu motoru
a vstřikovač ze 7211 při nižším tlaku určitě práší perfektně
a to ty novější a dokonce se 3mi pístními kroužky.
ale ty asi vidíš pdo hlavu motoru
a vstřikovač ze 7211 při nižším tlaku určitě práší perfektně
Stydím se za tuto zem
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Lukashil píše:tak to jsme nesmyslný celý jzd když máme na 72kách a 70kách písty stejný.
a to ty novější a dokonce se 3mi pístními kroužky.
ale ty asi vidíš pdo hlavu motoru
a vstřikovač ze 7211 při nižším tlaku určitě práší perfektně
Má jiný spalovací prostory !
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
a jaký to má vliv na otvírací tlak vstřikovačů?
snad za mě vyšší otvírací tlak = lepší rozprášení, vznícení, hoření ne?
snad za mě vyšší otvírací tlak = lepší rozprášení, vznícení, hoření ne?
Stydím se za tuto zem
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Spalovací prostory mají rozhodující vliv na spalovaní !To snad víš ?
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
a taky dobré rozprášení nafty že?
a pokud si z nějakého traktoru vezmu vstřikovací čerpadlo, patrně musím i vstřikovače.
což kolega splnil.
tak prosím poraĎ jemu v tom na co se ptal, a já se smířím s tím že mi traktor jezdí
a pokud si z nějakého traktoru vezmu vstřikovací čerpadlo, patrně musím i vstřikovače.
což kolega splnil.
tak prosím poraĎ jemu v tom na co se ptal, a já se smířím s tím že mi traktor jezdí
Stydím se za tuto zem
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Myslet si můžeš co chceš? Nasmysli plácat nemusíš,pokud to neznáš tak o to nemluv.Lukashil píše:a taky dobré rozprášení nafty že?
a pokud si z nějakého traktoru vezmu vstřikovací čerpadlo, patrně musím i vstřikovače.
což kolega splnil.
tak prosím poraĎ jemu v tom na co se ptal, a já se smířím s tím že mi traktor jezdí
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Takže ak je tam fakt čerpadlo 3113 s elementmi EM8k (označenie je na prvom elemente za odzduňovákom nafty) koliesko tam ide 2-4 inak na nastavení tlaku vstrekovačov až tak nezáleží mám vyskúšané že motor ide lepšie keď sú nastavené na menší tlak napr. 165 ako keď sú na 180..... podstatné je natočiť trysky na držiakoch na rysky a rovnako aj pri montáži by sa mali vstrekovače oprieť o skrutku vstrekovača aby sa dodržal smer vstrekovania nafty do valca.... a podstatná vec nedávať cryštalacké podložky pod vstreky o hrúbke 2mm ale iba max. do 0,5mm
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
piesty niesu podstatné , hlavne aby mal tlaky inak tie tlaky vstrekovačov sa berú podľa druhu držiaku vstrekovača a trysky
Zetor 7340(7245 T), 2 x 6911, 5011 V prípade otázok môžete písať aj na mail: lukasbratko@gmail.com
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Buco: piš si co chceš, spalovací prostor má rozhodující vliv na hoření !buco píše:piesty niesu podstatné , hlavne aby mal tlaky inak tie tlaky vstrekovačov sa berú podľa druhu držiaku vstrekovača a trysky
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
No nevim nevim mame nekolik 7011,7211,7711 a i 5211 a u vsech se jsou nastaveni vstrikovace na 160+-5Auto-klassik píše:Moderátor zase plácá nesmysly do hlavy. 70- ka má jiný písty tak má jiné tlaky než 72-ka !
Nedymi zadna,vse zalezi na cerpadle jak je nastaveny...!!!
Najdou se i vyjimky,ale to uz maj obsluhy nacudlovani...
Zetor 6718 DEEP RED
-
- Příspěvky: 1743
- Registrován: ned pro 27, 2009 4:40 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Dymivost Zetor 7045 po vymene cerpadla
Pro peto..: Domnínívám se že : - buď nám něco tajíš,co jsi všechno dělal
- a pokud jsi jen vyměnil čerpadlo ,tak tam dej to original a uvídíš zda to bude stejně dýmit
pokud ne,tak hledej příčinu v novém čerpadle,pokud ano ,tak kledej příčinu úplně jinde.
Je tu také otázka.Proč jsi to vlastně měnil ?Jen tak z dlouhé chvíle?
- a pokud jsi jen vyměnil čerpadlo ,tak tam dej to original a uvídíš zda to bude stejně dýmit
pokud ne,tak hledej příčinu v novém čerpadle,pokud ano ,tak kledej příčinu úplně jinde.
Je tu také otázka.Proč jsi to vlastně měnil ?Jen tak z dlouhé chvíle?