Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Moderátor: Lukashil
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Spínačka nemá držiak. Ten je priamo navarený na stĺpiku riadenia. Robil som si to sám doma pri prerábke riadenia na orbitrol. Spínačku som použil zo Š 120. A Tá cievka je tam hlavne preto aby sa počas bežiaceho motora nedal zamknúť volant. Ochrana diód je len ako "bonus"
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Diky moc,no a jak se to upevni ta spinačka? zasunu a tam je zavit v tom držaku volantu snad
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
No ja mam pravě orbitrol tak tet nevim jestli mi to bude pasovat ten držak s toho katalogu co prodavaj na (benu)
-
- Příspěvky: 350
- Registrován: ned zář 27, 2009 9:52 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Spínačka sa zasunie a zaistí skrutkou M8. Originál na to boli skrutky s trhacou hlavou.
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Kdyz si koupis novou origo spinacku, trhaci sroub je soucasti baleni.
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Zdravím pánové,
zmiňovala se tu blokovací cívka spínací skříňky. (FAB 9507)
Na kontaktech jsou klasicky piny 30, 15/54 a 50 na startér.
Potom jsou ještě kontakty 16 a P to je ta blokovací cívka?
Ze schématu elektroinstalace to není poznat jen je na spinačku nakreslená kostra a proklemovaná 54 někam.
Za radu děkuji.
zmiňovala se tu blokovací cívka spínací skříňky. (FAB 9507)
Na kontaktech jsou klasicky piny 30, 15/54 a 50 na startér.
Potom jsou ještě kontakty 16 a P to je ta blokovací cívka?
Ze schématu elektroinstalace to není poznat jen je na spinačku nakreslená kostra a proklemovaná 54 někam.
Za radu děkuji.
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Ne blokovací cívka nemá se spodkem spínačky nic společnýho... 16 je kontakt pro kontrolu kontrolky(u š105/120 na to byla zapojená kontrolka brzd). P myslím využíval liaz pro chcípání motoru, v poloze stop se aktivovala motorovka(než zavedli časové relé musel jsi po chcípnutí motoru otočit klíčkem do poholy 0 nebo vypnout baterky).
Ta blokovací cívka je zapojená na kontrolku dobíjení nebo mazání nevím jistě. Při běhu motoru nejde otočit klíčkem do 0. K tomu potřebuješ i příslušnou spínačku, dost často se tam dala spínačka ze 105/120 a na ní tu cívku nepřiděláš.
Ta blokovací cívka je zapojená na kontrolku dobíjení nebo mazání nevím jistě. Při běhu motoru nejde otočit klíčkem do 0. K tomu potřebuješ i příslušnou spínačku, dost často se tam dala spínačka ze 105/120 a na ní tu cívku nepřiděláš.
Re: Spinaci skrinka FAB pro Zetor 52-77xx
Moc děkuji za vysvětlení.