ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
red.bill
Příspěvky: 2282
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#106 Nový příspěvek od red.bill »

Důvod GO? Nepíšeš nic o hlavách, takže klidně můžeš mít netěsný ventily na jednom válci, ten za studena nespaluje proto to dobu nejede na všechny válce a bíle kouří. Proto ta nafta ve výfuku. Taky to může být kombinace více závad... Chce to jít systematicky. Začít tím nejjednodušším. Když to nastartuješ a než se rozběhne, povolit vstřik, zjistíš na kterým válci hledat závadu...

majo1357
Příspěvky: 28
Registrován: stř led 12, 2011 5:13 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#107 Nový příspěvek od majo1357 »

Dnes som predstrek cerpadla, ide pekne. ALE pri strate studebeho motora znova asi minutu ide na vyssi volnobeh, potom bez problemov.

Ale dnes po hodine zabehavania mi klesol tlak oleja . Na studeno mal na volnobeh 2 v otackach 4 . Po hodine mozno 0,5 ak nie aj menej. Kluka a loziska nove. Mam podzronie na zle loziska alebo vybrus kluky. Nemate prosim niekto fabulku rozmerov kluky s vybrusmi ? Pripadne rozmer lozisiek ? Ostala mi jeden par lozisk tak to viem skontrolovat. Vybrus by mal byt 4 ty na vsetkych...Dakujem

majo1357
Příspěvky: 28
Registrován: stř led 12, 2011 5:13 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#108 Nový příspěvek od majo1357 »

Dnes som to cele rozhadzal, nemate niekto tabulku vybrusov + tolerancie ? Moc by mi to pomohlo. :)

Mustang1411
Příspěvky: 43
Registrován: stř kvě 31, 2017 11:58 am
Bydliště: Trnava

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#109 Nový příspěvek od Mustang1411 »

Ahojte pripájam sa k téme, mam taky istý problém na 7245 z motorom, keď je vonku zima nechce štartovať biely dym aké je vonku teplo chytí pekne na 4valce a hneď vyletí do otacok,, bol by som rád za radu ci už túto chybu niekto odstránil co som čítal na tejto téme

pavel sk
Příspěvky: 13495
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#110 Nový příspěvek od pavel sk »

Toto iste mam aj ja v robote so 7245HS. V teplom pocasi a v lete chyta na šrtnutie na vsetky valce a ani nedymí nejak neobvykle. V zime a pod nulou chyta ako ked Z-25 na jeden valec. Tejto zimy som na nom jazdil pomerne dost a pri prvom starte som mu dal rcej citat noviny aby som dlho netrapil baterku a starter. S ohnom chytal pomerne dobre. Ale tam viem ze je problem s kompresiou a steracimi kruzkami na valcoch. Najhorsie je na tom 4 valec. Motor uz mierne pluje olej na odparník a obcas musim dolievat olej. Tahovo na počudovanie ide a taha pomerne slušne (mame aj horsie kocápky), s kopca nebrzdi motorom a ma tendenciu sa rozbiehat (ako ked by si vybral vstreky s hlav). Za studena v zime sa ten 4 valec chyta ako posledny a chvilu mu to trva kym sa chytí. Tam furt napluje naftu do vyfuku a chvilu dymy pokym ta nespalena nafta vyhori. Potom uz nedymi takmer vôbec a ide pravidelne. Ten motor je proste vybehany a potreboval by riadnu GO, ale tej sa uz u nas v druzstve asi nedozije :( :-/ . Mustang1411: byt tebou, tak sa zameriam na kompresiu a tesnost ventylov hlav. Hlavne kompresiu merat na zohriatom motore. Ak budes mat toto na 100% OK, a nepomôze, tak potom by som dalej riesil palivovy trakt.

Mustang1411
Příspěvky: 43
Registrován: stř kvě 31, 2017 11:58 am
Bydliště: Trnava

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#111 Nový příspěvek od Mustang1411 »

Len ja som už po skúšal setko možné hlavy mam nove jeden motor ide normálne na nich a druhy mam problém taky so štartom, jak je vonku stačí len 10stupnov už je to katastrofa biely dym kým sa rozbehne, čerpadlo nové trysky nové hlavy nové proste komplet nový motor celý 7245 už som beznádeje prečo jeden motor ide teda 77normalne a druha 72nie... A nie.... Akonáhle je okolo 15stupnov vonku chytá normálne hneď na 4valce jak sa ochladí katastrofa....... Už neviem čo pozerať alebo skúšať

pavel sk
Příspěvky: 13495
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#112 Nový příspěvek od pavel sk »

Tie nove hlavy boli pred montazov aj vyskusane na tesnost ventylov? Piestne kruzka boli spravne nasadene a rozdelene na piesty? Predvstrek bol nastaveny? Ten môj sluzobny vylagrovany Horalik chyta pomerne dobre uz ked sa otepli nad 5 stupnov. Horsie je to s nim pod nulou.

red.bill
Příspěvky: 2282
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#113 Nový příspěvek od red.bill »

O pístech a spol. nic nepíše, kromě toho, že nakonci píše o novým motoru... Podle mě to nemá tlaky... proto ten bílej dým=nespálená nafta, nebo úplně marnej předvstřik... kdo ví jestli jsou trysky namotovaný na rysky. Už jsem zažil, že je někdo vrazil jen tak... Nepíše jak s tím motá startér, jestli to sotva otočí tak to nechytne... do cca nuly to musí chytat, pak už je to kus od kusu...

Mustang1411
Příspěvky: 43
Registrován: stř kvě 31, 2017 11:58 am
Bydliště: Trnava

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#114 Nový příspěvek od Mustang1411 »

Na motor 77 som hlavy len nahodil a motor ide normálne.... Na 72som ich zabrusoval bez pruzin držali naliaty benzín na ventil nepretiekol,,, boli menené 3 čerpadlá..... Motorom točí dobre baterka je 180 piesty sú 3kruzkove sady zetor...

crazymen11
Příspěvky: 216
Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
Bydliště: hlinsko

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#115 Nový příspěvek od crazymen11 »

Zdravím také záleží jestli nejsou ventily moc utopené v hlavě a tryska musí čouhat ven z hlavy. No a pak záleží jak je dobře opravené vstřikovací čerpadlo a dále jestli ventily nejsou natvrdo aby měli vůli. Ne staré trysky, protože pak nafta jde i přes jehlu ven do přepadu a nejde do spal. prostoru. Nastavení předvstriku. Já bych změřil kompresi právě na studeném motoru. Já bych si tipnul na ty hlavy. A nebo je nkroucena hřídel pro vs. čerpadlo a predvstrik pak nevychází.

Mustang1411
Příspěvky: 43
Registrován: stř kvě 31, 2017 11:58 am
Bydliště: Trnava

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#116 Nový příspěvek od Mustang1411 »

Ventili si nastavene hriadeľka je nová, ten predvstrek, ale motor chytiť aj keď ja na 19stupnoch normálne

crazymen11
Příspěvky: 216
Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
Bydliště: hlinsko

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#117 Nový příspěvek od crazymen11 »

Já bych změřil kompresi na studeném motoru. Když si dáte doraz na čerpadle tak kde je vidět jak se hýbe regulační tyč, mě radily v agromotoru když ukoncim práci s traktorem tak dát při chcipnutem motoru plný ruční plyn. Jaká tam je spojka na čerpadle musí tam být pro čerpadlo 3113 2-4 spojka a pro čerpadlo 3145 je 6 spojka.
Nemohl vám prasknout kroužek při nasazování pístu do válce.
Tryska 1436, 175 bar na vstřikovači. Ryska na trysce musí souhlasit s ryskou na držáku. Předvstřik na čerpadle 3113 je 22.5 stupně a pro 3134 je 25 stupňů na setrvaku. Nebo koupit drahou naftu dát hadici do kanystrů s drahou naftou jestli to nepomůže. Pro čerpadlo 3135 je tlak 185 bar na vstřikovači.

crazymen11
Příspěvky: 216
Registrován: stř bře 17, 2010 7:33 pm
Bydliště: hlinsko

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#118 Nový příspěvek od crazymen11 »

Teď nevím jestli myslíte 19 C jako teplo, nebo 19 stupňů na setrvaku. Pokud je predvstrik malý tak motor kouří do bíla. Pokud nechramsta vodu. Teď jsem se díval do knihy od Tatry pokud je kouř bílý malý předstih nebo je netěsný motor pisty-valce ventily-hlava.

Mustang1411
Příspěvky: 43
Registrován: stř kvě 31, 2017 11:58 am
Bydliště: Trnava

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#119 Nový příspěvek od Mustang1411 »

Momentálne mám čerpadlo 3113 ale mam na ňom spojku 6 tam sa mi zdá ze štartuje najlepšie

Mustang1411
Příspěvky: 43
Registrován: stř kvě 31, 2017 11:58 am
Bydliště: Trnava

Re: ťažky štart, biely dym, predvstrek OK

#120 Nový příspěvek od Mustang1411 »

Myslel som 19stupnoch na zotrvačníku a čerpadlo mam úplne na bloku,,, konečne ide aj čierny Dym keď pridám ale akonáhle ide na voľnobehu ide biely, .... Voda sa nestráca

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“