Termostat

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Termostat

#31 Nový příspěvek od Brendak »

Nevim jestli jsem te spravne pochopil. Chci tam dat tricestny termostat. Pokud by byl studeny motor , tak by to teklo dolu do cerpadla. Ted tam netece nic. Topeni mam odpojene. Kdyz by se motor zahral tak by to teklo do chladice.
Original topeni bylo zapojene: zacatek ve sbernem potrubi , pak to slo do topeni a potom to slo do te uzke trubicky(do cerpadla)

Uživatelský avatar
Tekiti
Příspěvky: 449
Registrován: úte črc 10, 2007 8:32 am
Bydliště: Vlašimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

#32 Nový příspěvek od Tekiti »

ANTIPO: Jo to znam,mne to delal trmostat na moji byvale 25.To sem tenkrat delal este s tatkou ,uplne sme to predelali, termostat dali novej do gumoveho kolena asi z fava :-/ ,kde dobre tesnil a byl pokoj,motor mel po zahrati krasnou teplotu 90° C,proste parada.Takze podle me to muze termostat delat ;-)
I pád na držku je pohyb vpřed :)
Výkresy na štěpkovač ke stažení zde http://www.ulozto.cz/5386381/vykresy-na-poslani-rar

10145
Příspěvky: 137
Registrován: ned pro 23, 2007 4:40 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Termostat

#33 Nový příspěvek od 10145 »

skús ho vybrat a daj ho variť do vody. teplomerom zistíš,pri akej teplote ho otvára
7211,10145,MDW514

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Termostat

#34 Nový příspěvek od Brendak »

Chtel bych se zeptat. 6911 s horkovzdusnym topenim od vrtule chladice ma jeste nejaky okruh krome toho pres chladic? Nase 6911 mela topeni pripojene ke sbernemu potrubi u hlav valcu a primo k vodnimu cerpadlu. Topeni jsem odmontoval a otvory zaslepil. Napada me jestli jsem neudelal blbost. Jestli se to ted pri zavrenem termostatu netlakuje , nebo nejak mistne neprehriva.
Pokud by 6911 s horkovzdusnym topenim mela jen okruh pres chladic , tak by to bylo vporadku.

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4250
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

#35 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

10145 píše:skús ho vybrat a daj ho variť do vody. teplomerom zistíš,pri akej teplote ho otvára
Jinak na každym termostatu je to napsané při kolika otvírá 8)

Uživatelský avatar
maršl
Příspěvky: 3012
Registrován: stř říj 17, 2007 11:03 pm
Bydliště: Kančí hory
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

#36 Nový příspěvek od maršl »

Michal(zetor) píše:
10145 píše:skús ho vybrat a daj ho variť do vody. teplomerom zistíš,pri akej teplote ho otvára
Jinak na každym termostatu je to napsané při kolika otvírá 8)
lihove otviraji porad stejne coz je 78 stupnu. a myslim ze jine nez lihove se ani nedelaji :)
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600

Uživatelský avatar
staník
Příspěvky: 5500
Registrován: stř říj 22, 2008 6:13 am
Bydliště: U Nového Města na Mo

Re: Termostat

#37 Nový příspěvek od staník »

Dělali se ještě voskové?? je víc druhů.Nejlepší je ta voda a teploměr.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.

Uživatelský avatar
Tekiti
Příspěvky: 449
Registrován: úte črc 10, 2007 8:32 am
Bydliště: Vlašimsko
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

#38 Nový příspěvek od Tekiti »

Michal(zetor) píše:Mám takovej problém jak jsem měnil ten motor 6901 tak když sme ho generálkovali tak sem tam dával novej termostat a oblepil sem ho dokola tmelem(aby těsnil)a to byla asi chyba???když byl motor v traktoru a lil sem tam vodu tak se mě tam vešlo tak 5 litru a víc nic myslel sem že voda spadne po nastartovaní a vono nic tak sem to jel projet a po 10 minutách sem zastavil že se pudu podívat na stav voda a vono to bylo furt stejny chladič plnej po 5 litrech a na motoru se nedala udržet ruka až se škvařila barva :) Myslim si že se nemá kudy dostat vzduch ze soustavy a proto se naplnil chladič a do motoru se nic nedostalo že přez ten termostat nepustil vzduch pryč je to možný?

To se Ti moc nepovedlo,ale kazdy to obcas pokope...jen se modli aby Ti nevlitla voda do oleje...ono se tohle stalo dedovi se skodovkou a jak se to rozpali,tak ztvdrne guma-teda ty O-krouzky co tesni vlozky valce a pak se rozsypou a mas z oleje Capuchino...muzes to cele rozdelavat.A vubec,ze se ten novej motor nejak nepodelal,to si mel stesti...no,chybama se clovek uci.
I pád na držku je pohyb vpřed :)
Výkresy na štěpkovač ke stažení zde http://www.ulozto.cz/5386381/vykresy-na-poslani-rar

Uživatelský avatar
Michal(zetor)
Příspěvky: 4250
Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: Termostat

#39 Nový příspěvek od Michal(zetor) »

maršl píše:
Michal(zetor) píše:
10145 píše:skús ho vybrat a daj ho variť do vody. teplomerom zistíš,pri akej teplote ho otvára
Jinak na každym termostatu je to napsané při kolika otvírá 8)
lihove otviraji porad stejne coz je 78 stupnu. a myslim ze jine nez lihove se ani nedelaji :)
Já tam tedkon mám termostat kerej otevírá př 87C takže motor se drží 80-90C

ágéem
Příspěvky: 39
Registrován: úte úno 10, 2009 1:58 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Termostat

#40 Nový příspěvek od ágéem »

Brendak píše:Abych nemusel kupovat nove odtokove potrubi , tak bych to chtel udelat jak Wintrej. Uriznout stavajici potrubi. Jak je na obrazku.
Nemam zapojene topeni , takze bych chtel pripojit maly okruh na horni vyvod na cerpadle. A nemuselo by se kupovat nove cerpadlo. Taky jak je na obrazku.
Prosim , nemohl byste nekdo dat foto jak to vypada original treba na 7211.
Příloha P1020502.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Pokud chceš riskovat přidřený nebo zadřený motor prosím :-/ . Tohle řešení nemůže zabezpečit průtok dostatečného množství kapaliny chladícím okruhem. Výměna pumpy se musí provést v každém případě. 8) Z toho ostatního materiálu se dá ušetřit odtokové potrubí /uřízneš 69/ a místo hadice 7001-1316 použít hadici - koleno- 95-1313.
Takhle to vypadá v originále.
Přílohy
7201-031.JPG
7201-011.JPG

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Termostat

#41 Nový příspěvek od Brendak »

ágéem píše:
Brendak píše:Abych nemusel kupovat nove odtokove potrubi , tak bych to chtel udelat jak Wintrej. Uriznout stavajici potrubi. Jak je na obrazku.
Nemam zapojene topeni , takze bych chtel pripojit maly okruh na horni vyvod na cerpadle. A nemuselo by se kupovat nove cerpadlo. Taky jak je na obrazku.
Prosim , nemohl byste nekdo dat foto jak to vypada original treba na 7211.
Příloha P1020502.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Pokud chceš riskovat přidřený nebo zadřený motor prosím :-/ . Tohle řešení nemůže zabezpečit průtok dostatečného množství kapaliny chladícím okruhem. Výměna pumpy se musí provést v každém případě. 8) Z toho ostatního materiálu se dá ušetřit odtokové potrubí /uřízneš 69/ a místo hadice 7001-1316 použít hadici - koleno- 95-1313.
Takhle to vypadá v originále.
Asi jste me ukecali. Ale stejne mne to vrta hlavou. Vipada to ze ty vnejsi prumery jsou stejne. Takze pokud by se ze 6901 vysroboval ten vnitrek co je nahore v cerpadle. Tak by ty vnitrni prumery mohli byt taky stejne. Mozna jsou ty cerpadla stejne a to 7201 ma navic natrubek na ktery se nastrci hadice.
Redukce3.JPG
Redukce 2.JPG

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Termostat

#42 Nový příspěvek od Brendak »

Jinak nase 6911 se taky drzi okolo 60 st. C ani to ne a vyc jen pri opravdovem zaprahu , nebo kdyz dam decku pred chladic. O 6911 to tady na foru psalo uz vic lidi. Nekteri rikaji ze ty termostaty malo vydrzi. Nekdo zase rika ze je to tim ze tam neni maly okruh chlazeni. A pri studenem motoru (teda kdyz je termostat zavreny) tlaci vsechen tlak z cerpadla na termostat , protoze jinama voda neproudi. A ten se brzo polame. Nekdo proste rika ze je to tim ze tam neni tricestny termostat. Mozna se to ma doregulovat deckou pred chladicem.

Takze se snazim tak jako Wintrej to predelat na tricestny. Aby se to drzelo jak ma na 80 st. C.
Navic jsem jednou zaponel dat decku dolu a sel orat. A pak si docela skarede oparil ruku.

ágéem
Příspěvky: 39
Registrován: úte úno 10, 2009 1:58 pm
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: Termostat

#43 Nový příspěvek od ágéem »

To Brendak
Nešpekuluj s nějakou "redukcí". :tyty: Když vyšroubuješ šroub topení je tam závit M20, do něho našroubuješ tu svoji "redukci" a dostaneš čistý průměr pro průtok cca 14 mm. Vývod z orig.pumpy 7201 má cca 24 mm !! A to je sakra rozdíl v protečeném množství. Zúžený profil ti může udělat "špunt", který zastaví celý oběh chladící kapliny v motoru! :shock:

Uživatelský avatar
Brendak
Příspěvky: 2790
Registrován: sob říj 06, 2007 12:44 am
Bydliště: okr. Břeclav

Re: Termostat

#44 Nový příspěvek od Brendak »

Jj. Bude lepsi koupit nove cerpadlo. :)

jozef
Příspěvky: 35
Registrován: ned lis 23, 2008 1:30 pm

Re: Termostat

#45 Nový příspěvek od jozef »

Nasiel som dva typy pump na zetor a nejako sa mi nepozdavaju polohy dier pre uchytenie.Chcem sa spytat,ci je to ozaj tak,alebo sa mi to len zda.
pumpa-za-vodu-zetor-4911-5911-6911-5011-6011-7011-46305-2908_L.jpg
pumpa-za-vodu-zetor-4911-5911-6911-5011-6011-7011-46305-2908_L.jpg (7.18 KiB) Zobrazeno 3824 x
pumpa-za-vodu-zetor-2511-3511-4011-5211-7711-46305-2910_L.jpg
pumpa-za-vodu-zetor-2511-3511-4011-5211-7711-46305-2910_L.jpg (7.51 KiB) Zobrazeno 3820 x

Odpovědět

Zpět na „Technické problémy Zetor“