Zetor 8011 modrák 1972
Moderátor: Lukashil
Zetor 8011 modrák 1972
Zdravím všechny fandy techniky !
Předesílám, že se zemědělství už 25 let nevěnuju. Ale v dnešní "moderní době" jsem zatoužil po strojírenské klasice a tak jsem si pořídil Zetor Crystal 8011, r.v. 1972. Je to legenda v modré a šedé barvě. Domů dojel po ose skoro 80km. Na pole se nepodíval, jen sekal louky a vyhrnoval sníh. Aktuálně má 20let propadlou STK. a tak na něm makám. Dnes si jedeme pro nové zadní obutí . Když to porovnám s Crystaly co jsem jezdil ve Statku, tak nikde neteče a je v něm poměrně ticho. Asi je to tím, že stroje s předním náhonem dostávali více zabrat v těžších polních pracích.
Když by byl v okolí Krkonoš nějaký podobný "pacient" tak si rád vyměním zkušenosti. Děkuji
Předesílám, že se zemědělství už 25 let nevěnuju. Ale v dnešní "moderní době" jsem zatoužil po strojírenské klasice a tak jsem si pořídil Zetor Crystal 8011, r.v. 1972. Je to legenda v modré a šedé barvě. Domů dojel po ose skoro 80km. Na pole se nepodíval, jen sekal louky a vyhrnoval sníh. Aktuálně má 20let propadlou STK. a tak na něm makám. Dnes si jedeme pro nové zadní obutí . Když to porovnám s Crystaly co jsem jezdil ve Statku, tak nikde neteče a je v něm poměrně ticho. Asi je to tím, že stroje s předním náhonem dostávali více zabrat v těžších polních pracích.
Když by byl v okolí Krkonoš nějaký podobný "pacient" tak si rád vyměním zkušenosti. Děkuji
Zetor 8011
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Tady ještě na starých gumách, ale přední blatníky už přešroubovány do krajích děr držáků. (původní otvory dostaly blatníky moc blízko ke kolům).
Zetor 8011
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Na svoj vek vyzerá veľmi pekne. Zachovalý stroj
Re: Zetor 8011 modrák 1972
na takovym sem zacinal byl origo jeste brno jen dvere se otevirali obracene
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Děkuji.
Proto jsem ho chtěl i když jsem za mlada na Statku míval vždy červené Crystaly. Bude z něj clasik v modré a šedé barvě. Teď je hlavní úkol obnovit po 20ti letech STK. Takže přezout, výměna předních a zadních světel. U toho samozřejmě zadní konce blatníků. A samozřejmě vše musí fungovat ! Takže už nový přepínač blinkrů, přerušovač, spínačka ... rozhýbání plniče pneu, výměna gumových hadiček, novou sedačku, filtry, náplně... Teď sháním držák pravého zpětného zrcátka. Jen ta jednoduchá tyčka s držákem na dveře. Kdyby jste někdo o nějakém věděl ??? Děkuji
Proto jsem ho chtěl i když jsem za mlada na Statku míval vždy červené Crystaly. Bude z něj clasik v modré a šedé barvě. Teď je hlavní úkol obnovit po 20ti letech STK. Takže přezout, výměna předních a zadních světel. U toho samozřejmě zadní konce blatníků. A samozřejmě vše musí fungovat ! Takže už nový přepínač blinkrů, přerušovač, spínačka ... rozhýbání plniče pneu, výměna gumových hadiček, novou sedačku, filtry, náplně... Teď sháním držák pravého zpětného zrcátka. Jen ta jednoduchá tyčka s držákem na dveře. Kdyby jste někdo o nějakém věděl ??? Děkuji
Zetor 8011
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Jestli jsou ty tyčky stejný jak na UŘl tak mám dvě doma. Sundaval jsem ze svého při předělávání oken dveří na otevírací.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Tyčky budou průměr 16mm a rozteč šroubů je myslím 40mm. Odpoledne mohu nahrát foto. Každopádně mám zájem a moc děkuji !
Zetor 8011
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Tak to držím palce ať jde vše hladce! Také mám nulou řadu Crytala, akorát 10045.
Jen tak otázka pod čarou: nebál ses bez té technické a asi i bez pojistky takového dalekého přejezdu? V dnešní době si myslím už to není zase taková prdel jako to kdysi bývalo, ne?
V žádném případě nemoralizuji, jen se ptám čistě ze zajímavosti jak to kdo bere
Jen tak otázka pod čarou: nebál ses bez té technické a asi i bez pojistky takového dalekého přejezdu? V dnešní době si myslím už to není zase taková prdel jako to kdysi bývalo, ne?
V žádném případě nemoralizuji, jen se ptám čistě ze zajímavosti jak to kdo bere
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Tyčky co jsem sundal mají ø16mm, jen jsou někým nastaveny ještě trubičkou stejného průměru. K té jedné mám i trubku na dveře, tu druhou můžu zkusit po víkendu pohledat. Délka je 7.5cm do středu prvního ohybu od kraje za nějž je tyčka uchycena ke dveřím, 17.5 do středu druhého a celkem 38cm. Obě jsou stejné jen pravá a levá. Někomu nevím proč nevyhovovali a tak je "velmi pohledně a esteticky" nastavil trubičkou stejného průměru. Neměl by být problém ji bez následků odřezat.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Moc děkuji za snahu . Důležité je právě to uchycení na dveře. Je to plotnička na dva šrouby s roztečí 40mm a je to trochu v úhlu, jak jsou šikmé dveře s čelním sklem . Přidávám fotku levého držáku (který mám). Díky.
Zetor 8011
Re: Zetor 8011 modrák 1972
UŘ2 to měla krapet jinak než to bylo na UŘ1, možná na slovenský boudě by to mohlo být stejný...
Re: Zetor 8011 modrák 1972
To: Misanek.
Dotaz "pod čarou". Bez pojistky to nebylo, to bych si nerisknul. Takže povinné ručení, lékárnička, trojúhelník, označení pomalého vozidla, vše (po opravě na místě) svítilo, troubilo, brzdilo... SPZ. Jen prostě STK. dvacet let propadlá . To víš, že jsem se bál...po natankování jsem jel polňačkama, jeden objetý most skrze brod řeky. Ale cesta špatná, tak Adršpachem po silnici. No v Trutnově - Poříčí šup na lesní cestu a strmě do kopce. Jenže na konci takové cesty závora ! Bez šance na objetí ( návozy kamení, vykopané příkopy) no projezdil jsem kolem Špičáku hodně času. Takže mezi stromy na pole a výjezd na silnici za nemocnicí v TU. Po silnici až na Nové Zámky a tam už polnačkou po hřebeni až k Vrchlabí . Prostě dobrodružství s cestou vlakem tam a zpět po ose s navigací v telefonu.
Dotaz "pod čarou". Bez pojistky to nebylo, to bych si nerisknul. Takže povinné ručení, lékárnička, trojúhelník, označení pomalého vozidla, vše (po opravě na místě) svítilo, troubilo, brzdilo... SPZ. Jen prostě STK. dvacet let propadlá . To víš, že jsem se bál...po natankování jsem jel polňačkama, jeden objetý most skrze brod řeky. Ale cesta špatná, tak Adršpachem po silnici. No v Trutnově - Poříčí šup na lesní cestu a strmě do kopce. Jenže na konci takové cesty závora ! Bez šance na objetí ( návozy kamení, vykopané příkopy) no projezdil jsem kolem Špičáku hodně času. Takže mezi stromy na pole a výjezd na silnici za nemocnicí v TU. Po silnici až na Nové Zámky a tam už polnačkou po hřebeni až k Vrchlabí . Prostě dobrodružství s cestou vlakem tam a zpět po ose s navigací v telefonu.
Zetor 8011
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Jo, tak takovéhle cesty po neprobádaném území mě taky baví
Tak hlavně že jsi v pohodě dorazil. A taky jsi mi připomněl že bych si měl do traktoru pořídit lékárničku
Tak hlavně že jsi v pohodě dorazil. A taky jsi mi připomněl že bych si měl do traktoru pořídit lékárničku
Re: Zetor 8011 modrák 1972
Moc děkuji za snahu kolem držáku zrcátka, ale už mám vyřešeno. Upravil jsem si ho z dílů z Allegra. No a teď po vyndání předních vnitřních závaží, výměně vzduchového filtru a vymezení vůle řízení pracuju na regulačním ventilu hydraulického okruhu řízení... Když se posilovací účinek nezlepší, tak pak čerpadlo a vlastní posilovač.... Prostě zábavy je pořád dost
Zetor 8011