A to se ti zdá 6701 líný? Sice je slabší, ale vrážet 25000 do rozsypanýho motoru nebo 40 000 do motoru po GO?Venios píše:spotreba nevadi to plati tatik
To radši 6748 prodejte za 130 a kupte 7045 za 200 000.
Moderátor: Lukashil
A to se ti zdá 6701 líný? Sice je slabší, ale vrážet 25000 do rozsypanýho motoru nebo 40 000 do motoru po GO?Venios píše:spotreba nevadi to plati tatik
tak celkom to nebude po GO iba ak ta go cka nezahrnala motor , 2jak pluh musi zvladat z prehladom ,a ak je traktor v cajku ako pises tak je to skoda predavat ,akurat ste to mali prvloskovat na 102 ku a popici aky by to bol strojVenios píše:jenze ja mam 6748 koplet po go akorat ten motor a navic podminky tu taky nejsou dvakrat super na podzim sem voral s 2radličnym pluhem 3h po večerech tejden a traktor byl na 100c a kdyz se stmivalo tak bylo potrubi cely cerveny a z kominu mi sel plaminek
a kde mam zaruku ze ta 7045 nebude rosipana jako ten motorMartin90 píše:A to se ti zdá 6701 líný? Sice je slabší, ale vrážet 25000 do rozsypanýho motoru nebo 40 000 do motoru po GO?Venios píše:spotreba nevadi to plati tatik
To radši 6748 prodejte za 130 a kupte 7045 za 200 000.
Martine, je ta kovokeramická lamela lepší? Vím, že mě ji tenkrát prodejce taky nabízel a myslím že byla o dost dražší.Martin90 píše:Rozdíl ve výkonu tak znatelný není - asi 6 koní, ale razantnější rozdíl je v točivém momentu, protože 7701 má vyšší zdvih, tím vyšší klika a větší páka. Taky se v originále do 7701 dávala spojka s větší lamelou, do posledních verzí na přání kovokeramická lamela.
Ano, lepší je a to rapidně, montovala se tuším v průměru 280mm a 310mm. Při montáži se musí nastavit větší přítlak. Kovokeramická, co jsem slyšel, je schopna přenést až o 40% větší točivý moment, méně se zahřívá, pomaleji opotřebovává.Zetor 6211 píše:Martine, je ta kovokeramická lamela lepší? Vím, že mě ji tenkrát prodejce taky nabízel a myslím že byla o dost dražší.
Tak to je zajímavý, hlavně 40% je docela dost. Já jsem nakonec koupil klasickou lamelu, ale tu odpruženou, tak snad to vydržíMartin90 píše:Ano, lepší je a to rapidně, montovala se tuším v průměru 280mm a 310mm. Při montáži se musí nastavit větší přítlak. Kovokeramická, co jsem slyšel, je schopna přenést až o 40% větší točivý moment, méně se zahřívá, pomaleji opotřebovává.Zetor 6211 píše:Martine, je ta kovokeramická lamela lepší? Vím, že mě ji tenkrát prodejce taky nabízel a myslím že byla o dost dražší.
Pokud se nemýlím, tak se ta kovokeramická lamela nevyráběla odpružená, kdyby byla odpružená, byla by ještě účinnější.
Přesně si to napsal jen 77 ma ohodně větši spotřebu je to hodně znat a aby jsem řekl tak kroutak moc necitim nebo jsem jezdil ze dvouma 77 ale zaleži na stavu motoruMartin90 píše:Rozdíl ve výkonu tak znatelný není - asi 6 koní, ale razantnější rozdíl je v točivém momentu, protože 7701 má vyšší zdvih, tím vyšší klika a větší páka. Taky se v originále do 7701 dávala spojka s větší lamelou, do posledních verzí na přání kovokeramická lamela.
Ten co maš udělej go nebo z měř tlaky a uvidiš možna bude stačit udělat nějake opravy na manžetovku nad hlavu tohoto maš zbytečne narvane penize jit do motoru 7201 , 7701 nevyužiješ toVenios píše:este se zeptam kterej motor by bylo lepsi dat do 6748 mam lehkou napravu
Paradni fotky ale maš tam malo sněhu tady je ohodně vic.Zetor 6211 píše:Pár fotek ze včerejšího prohrnování. NEzapomeňte komentovat