Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Moderátor: Lukashil
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
No vidím to tak, že jsi mě překecal a půjdu do toho až bude vše ostatní hotový. Nemá smysl na něj momentálně roubovat turbo když ty peníze dokážu investovat o něco líp. A vidím to teda na blok 7701T nebo 7301 ale ten nevím jak bych legalizoval.
Děkuji za supr diskuzi a doufám že bude přínosem i pro jiný magory jako jsem já
Teď teda zainvestuju do spojky, portálů a levých dveří.
Co se týče spojky, lamely 280 a 310mm jdou zaměnit? Je setrvák/přítlačák stejnej u obou variant? Má vůbec smysl dávat větší?
A kdyby měl někdo hezký levý dveře navíc, určitě bych odkoupil
Děkuji za supr diskuzi a doufám že bude přínosem i pro jiný magory jako jsem já
Teď teda zainvestuju do spojky, portálů a levých dveří.
Co se týče spojky, lamely 280 a 310mm jdou zaměnit? Je setrvák/přítlačák stejnej u obou variant? Má vůbec smysl dávat větší?
A kdyby měl někdo hezký levý dveře navíc, určitě bych odkoupil
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Jedině přes zetor otázka je kolik si za to řeknou. Blok měnit není třeba, dá se upravit stávající ale není to hned. Nový blok ani nevim na kolik vyjde. Nebo sehnat jiný motor a ten postupně udělat ale tady hrozí, že si přitáhneš ruplej blok a další starost navíc...
Spojku bys už měl mít 310, jestli nemáš tak rozhodně na 310 předělat. Setrváky jsou stejný ale pokud je ježděný na 280, musíš ho nechat srovnat. Jiný je akorát tlačný talíř pojezdu. Já dával rovnou i keramickou lamelu, kde kdo na to nadává, že to žere setrvák atd. ale zase o tý spojce nevíš. V bejvalým podniku se turbo bralo ze zetoru a ta spojka vydržela přes 17 let(asi ani nebylo nutný ji měnit) pak co vím tam v rámci go dali normální lamelu a už občas zasmrdí...
Jo a u čerpadel je jiná dávka + nějaký pružinky v regulátoru. Já kupoval čerpadlo fungl nový, sice jsem měl 3145 který už jde na turbo taky přestavět ale nový je nový... jen dnes je to už pálka. Mně se některý věci na turbo váleli doma několik let, vložky, hlavy, čerpadlo, turbo jsem kupoval hned po únoru 22 kdy bylo jasný, že se bude zdražovat a i tak mě ten motor vyšel na cca 140 bez daně... ale dalo by se to zlevnit, setrvák jsem nepřetáčel ale kupoval nový, stejný prsa jsem kupoval turbácký. Dají se upravit normální, navrtat a mosazí naletovat trubku...
Spojku bys už měl mít 310, jestli nemáš tak rozhodně na 310 předělat. Setrváky jsou stejný ale pokud je ježděný na 280, musíš ho nechat srovnat. Jiný je akorát tlačný talíř pojezdu. Já dával rovnou i keramickou lamelu, kde kdo na to nadává, že to žere setrvák atd. ale zase o tý spojce nevíš. V bejvalým podniku se turbo bralo ze zetoru a ta spojka vydržela přes 17 let(asi ani nebylo nutný ji měnit) pak co vím tam v rámci go dali normální lamelu a už občas zasmrdí...
Jo a u čerpadel je jiná dávka + nějaký pružinky v regulátoru. Já kupoval čerpadlo fungl nový, sice jsem měl 3145 který už jde na turbo taky přestavět ale nový je nový... jen dnes je to už pálka. Mně se některý věci na turbo váleli doma několik let, vložky, hlavy, čerpadlo, turbo jsem kupoval hned po únoru 22 kdy bylo jasný, že se bude zdražovat a i tak mě ten motor vyšel na cca 140 bez daně... ale dalo by se to zlevnit, setrvák jsem nepřetáčel ale kupoval nový, stejný prsa jsem kupoval turbácký. Dají se upravit normální, navrtat a mosazí naletovat trubku...
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
No ona je otázka co vše se na tom bloku musí upravovat a jak moc složitý to je. Mám nějaký známosti, lidi, co motory opravujou, generálkujou atd. Takže nějaká možnost úprav by byla. Nejvíc mi vrtá hlavou ostřik pístů. Pokud by se muselo třeba vrtat do bloku tak bych od toho radši upustil. Ten nátrubek na prsou by taky nemusel bejt úplně nereálnej pokud by nebyla jiná možnost. No a kapotu jsem včera hledal půl dne a bez úspěchu
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Nevim jak přesně to mají origo bloky ale myslím, že ty mají trysky pro ostřik pístů osazený ve 4 hlavních ložiscích kliky(v každým jedna). Já mám z Rasošek 2 trysky v 2 a 4 ložisku. Tohle doma úplně neuděláš. Do toho hlavního uložení vrtnou zahloubení u kanálu abys dostal olej k těm tryskám a pak pod úhlem navrtají díry pro trysky. Jestli to nějak směřují nebo vrtají jak jim to přijde pod ruku nevim. Tahle úprava + rovnání bloku + oprava spodního a horního uložení vložek + repas ojnic a platil jsem nějak kolem 20-22k už nepamatuju jestli s daní nebo bez. To navrtání a osazení trysek není tak drahý, nějak kolem litru za kus... nejdražší je oprava vyžranýho uložení...
Všechno je to o ceně, origo turbo prsa bez hgr byly loni nějak kolem desítky...
Kapotu pokud nemáš rozlámanou upravíš stávající, tu není třeba měnit. Jen zámek musí pryč, ten zavází... pak už je to o tom kudy vyvedeš komín od turba.
Všechno je to o ceně, origo turbo prsa bez hgr byly loni nějak kolem desítky...
Kapotu pokud nemáš rozlámanou upravíš stávající, tu není třeba měnit. Jen zámek musí pryč, ten zavází... pak už je to o tom kudy vyvedeš komín od turba.
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
S těma Rasoškama to zní až moc dobře a není to zas tak daleko. Umí upravit i hlavy? Pokud by nebylo nic vyžranýho a nechal bych tam byť dvacku, není co řešit
Komín bych vyvedl tak jak origo, ale nějak bych to vylepšil aby šel sundat bez slovníku sprostých slov
Komín bych vyvedl tak jak origo, ale nějak bych to vylepšil aby šel sundat bez slovníku sprostých slov
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
No ty Rasošky jsou u Jaroměře, pro tebe to bude asi trochu z ruky. Těch firem je ale víc. Kapotou jako origo bych komín nevyváděl, pro znalýho je na první pohled poznat, že tam je turbo. U nás na stk dělá traktory jeden technik a tohle všechno zná. Zatím s tím problémy nejsou ale kdo ví co se vymyslí v budoucnu. Proto jsem to protáhnul pod kapotáží a mám klid. Mluvil jsem s ním o tom když jsem byl na tk s podvalem a že takhle úplně v poho...
Hlavy umí ale cenu nevim, já kupoval hlavy fungl nový.
Hlavy umí ale cenu nevim, já kupoval hlavy fungl nový.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3184
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Zkus si zavolat tady k Hranicim na Morave mozna by to protebe nemuselo byt uplne daleko delal mi par veci nedavno
https://www.dieselmotor.cz/
https://www.dieselmotor.cz/
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Začnu to intenzivněji řešit asi až v zimě. Rasošky jsou kousek od hradce což jsou dvě hodiny autem. Ale obvolám obě firmy. Díky za doporučení
Ale abych měl i pozitivní zprávy, úspěšně jsem vylepšil budík z elektrickýho na mechanickej se zachováním kontrolky vzduchu.
Další, ještě lepší zpráva, konečně se mi podařilo zprovoznit kontrolky PTO a vzduch.
Teď jen sehnat dveře
Ale abych měl i pozitivní zprávy, úspěšně jsem vylepšil budík z elektrickýho na mechanickej se zachováním kontrolky vzduchu.
Další, ještě lepší zpráva, konečně se mi podařilo zprovoznit kontrolky PTO a vzduch.
Teď jen sehnat dveře
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
No vidis. Tak parada
Ja sem ten budik uz vymenil taka, se zhasnutyma svetlama 6,1 s rozsvicenyma 4,5
Ja sice kontrolku vzduchu nezachoval protoze jsem potreboval misto na jine, a bohuzel mechanicky budik a vestavenou kontrolkou neni, elktronicky s kontrolkou tu jeden mam
Ja sem ten budik uz vymenil taka, se zhasnutyma svetlama 6,1 s rozsvicenyma 4,5
Ja sice kontrolku vzduchu nezachoval protoze jsem potreboval misto na jine, a bohuzel mechanicky budik a vestavenou kontrolkou neni, elktronicky s kontrolkou tu jeden mam
Stydím se za tuto zem
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Já to měl teda ještě lepší, bez světel něco okolo 2 a se světlama skoro 0. Strašný problémy, trošku mě mrzí že jsem za budík a čidlo vyhodil skoro litr a teď to jde do šuplíku. Možná by pomohlo natáhnout plusák a kostru na budík zvlášť ale já nad tím zlomil hůl. Mechanika je prostě mechanika a jsem rád, že jsem se k tomu konečně dokopal.
Nojo, ty z toho děláš kokpit letadla, ne kabinu 40 let starýho Zetora já mám ještě 3 kontrolky neobsazený.. ale to se za chvilku změní
Nojo, ty z toho děláš kokpit letadla, ne kabinu 40 let starýho Zetora já mám ještě 3 kontrolky neobsazený.. ale to se za chvilku změní
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
On maďar to má trošku složitější. Ma jednu konstrukci budíku který se liší jen rozsahem stupnice a pro různý tlak, různý čidla. Takže stačí blbý čidlo a už to ukazuje nesmysly... co se týče skákání ručičky při světlech, někde je přechoďák, stejný u teploměru. Někdy pomůže natáhnout pořadnou kostru...
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
S teploměrem problém nemám, kostry mám poctivě natahaný na bateriák. No s maďarem jsem už ztratil trpělivost, osobně znám snad jedinou 77 která ukazuje správně, zbytek ztracená kapitola. Radši natáhnu hadičku a mám to bez starostí
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Ono taky záleží na zbytku, může být zarostlý čidlo nebo jsem už viděl úplně "zarostlý" tu trubičku od vzduchojemu ale v tom případě nešly pořádně ani půlky a posilovač na spojku... mně ten mechanický budík přijde jako krok zpět
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Zase si vzpomente kolikrat se tu uz resilo zapojeni cidlo - budik, kolik ruznych cidel a budiku nekteri byli schopni kombinovat, hledali zda je chyba v kabelazi, budiku, cidle.
Takhle poznas bud hadicka nebo budik.....
Takhle poznas bud hadicka nebo budik.....
Stydím se za tuto zem
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Čidlo mám nový a kolínko od vzduchojemu špinavý není. Je to sice neelektrický, ale když chcu spolehlivě vědět kolik mám nafoukáno, asi nebude nic lepšího. A to jsem zastánce elektriky
Zetor 7711