Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Moderátor: Lukashil
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
To upravené spodní víko pro externí rozvaděč jsi koupil kde a za kolik? Jestli to není tajný.
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Mám dojem že to prodává taky hydrolider pod záložkou “hydraulika traktoru” -> přídavná hydraulika pro zetor
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Upravený víko se nechá sehnat na allegru. Občas to na mě vyskočí a chtějí za to myslím něco kolem 7k a asi 72 víko. Lepší sehnat šikovnýho soustružníka a upravit svoje.
K hgr to není jen o prsou a kolečkách. Origo má vložený kolo k čerpadlu mazání kuželový místo kuličkových ložisek a je myslím i silnější čep. Prsa se dají použít jakýkoliv, nálitek pro přepad z turba mají všechny, jen ty bez turba nejsou navrtaný.
Filtry na naftu pozor jsou 2 druhy, starší s vložkou Pj4(montovaný někde kolem revoluce, 72 z DE, 90 rok už ho má, hon se 72 rok 90-91 tam je taky) a pak menší s vložkou Oo2(původně vložka oleje u š1000-120 s obtokem), tenhle filtr byl u motoru 7303 s hgr(kupoval se někdy kolem 2006) Ta Pj4 nevím jestli se tam vleze, ono to tam je všechno dost namačkaný na sebe.
K hgr to není jen o prsou a kolečkách. Origo má vložený kolo k čerpadlu mazání kuželový místo kuličkových ložisek a je myslím i silnější čep. Prsa se dají použít jakýkoliv, nálitek pro přepad z turba mají všechny, jen ty bez turba nejsou navrtaný.
Filtry na naftu pozor jsou 2 druhy, starší s vložkou Pj4(montovaný někde kolem revoluce, 72 z DE, 90 rok už ho má, hon se 72 rok 90-91 tam je taky) a pak menší s vložkou Oo2(původně vložka oleje u š1000-120 s obtokem), tenhle filtr byl u motoru 7303 s hgr(kupoval se někdy kolem 2006) Ta Pj4 nevím jestli se tam vleze, ono to tam je všechno dost namačkaný na sebe.
- -sheppard-
- Příspěvky: 447
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Já h okupoval právě z toho hydrolider, toto
https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Inova ... 7211/22392
za tu cenu jsem neváhal a šel do toho, sice jsem se trochu bál co to bude za výkovek ale vypadá docela obstojně i všechny závity jsou stejné. Pak jsem dokonce viděl na youtube u JP forest že ho kupoval taky a ten už ho montoval na UKT 7245 a funguje mu na 1, takže už je i odzkoušené.
https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Inova ... 7211/22392
za tu cenu jsem neváhal a šel do toho, sice jsem se trochu bál co to bude za výkovek ale vypadá docela obstojně i všechny závity jsou stejné. Pak jsem dokonce viděl na youtube u JP forest že ho kupoval taky a ten už ho montoval na UKT 7245 a funguje mu na 1, takže už je i odzkoušené.
Zetor 7211 Tunis
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Našel jsem to na Hydrolideru https://www.hydrolider.cz/cs_CZ/p/Inova ... 7211/22392 za 3 746,00 Kč na polských stránkách (Pokrywa pompa Zetor 7211 z wyjściem na rozdzielacz) byl nejlevněji za 600Zł takže cca 3500Kč. Na Allegru ho mimo jiné taky prodává Hydrolider. Dík za nasměrování.
sheppard byl rychlejší
sheppard byl rychlejší
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
To teda čumym čo za to chcu . Ja som to pred rokmi robil znamemu vlastne na pockanie. A pritom len ta samotna uprava vlastneho veka je vec za par drobnych (cena šrobení) a hodinu roboty pokial je veko uz demontovane s traktora. Pritom na to netreba ziadnu extra vybavenu strojnu dielnu. Stacia len zavitniky, vrtacka a bruska
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Jsem myslel, že se tam něco frézuje a taky soustruží, alespoň co jsem tak letmo četl tady na stránkách tuším u Joja?
Za pravdu je různá sazba – jednou pomník, jindy vazba. Kdo ji řekne dřív než včas, tomu pravda zlomí vaz. (KHB)
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Je naivní očekávat dnes od médií pravdu a relevantní informace. Kdo má potřebu věřit, má jít do kostela, a ne poslouchat televizi.
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Za mě cena naprosto v pohodě… nový víko se 100% přesnou úpravou za 3700 nebo kolik je prakticky zadarmo.
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Zatku deliacu kanal na dva som vyrobil zo sroba a poistil lepidlom a v kanaly zatiahol. Drzi a tesni dodnes . Plôšku pre Cu podlozku som do roviny zabrusil bruskou a po navrtani a narezani potrebneho zavitu to srobenie tiez tesni bez problemov dodnes. Nic zlozite na tom neni. Niekde som mal s tej upravy aj foto a robil som daaavno pred Jojom. Az potom som na sustruhu vyrabal speci srobenie, ktore by sluzilo zaroven aj ako deliaca zatka kanala. S toho som tiez niekde daval okotovany nakres+ vyrobeny kus. Ten mam este niekde doma.
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Záleží na konkrétním provedení. Oni to mají aby to co nejlevnější a nejrychlejší. Jen zfrézovali kanál aby tam udělali plošku pro těsnění ale u origo vík je kanál vrtaný na větší průměr než u starých bez magnetu, takže tam nezůstává moc matoše na závit. Co používají za víka/odlitky oni těžko říct. Pak jen zalepíš kanál mezi vyústěním od čerpadla a vyustěním co pokračuje dál do převodovky.
Já to mám udělaný jinak, celý zadní konec kanálu je odfrézovaný, origo duťák co je na trubce od čerpadla a šroubuje se do víka, je udělaný delší až zkrz víko. Na konci je kužel pro kolínko. Ještě je na něm zápich pro gumičku a matka aby nemohl prosakovat olej kolem závitu. Mělo by to být o něco nižší než když se to hodí přímo na kanál jako to mají oni.
Já to mám udělaný jinak, celý zadní konec kanálu je odfrézovaný, origo duťák co je na trubce od čerpadla a šroubuje se do víka, je udělaný delší až zkrz víko. Na konci je kužel pro kolínko. Ještě je na něm zápich pro gumičku a matka aby nemohl prosakovat olej kolem závitu. Mělo by to být o něco nižší než když se to hodí přímo na kanál jako to mají oni.
- -sheppard-
- Příspěvky: 447
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
pavel sk to je pěkné jak jsi to udělal a za jak dlouho ale ty si to můžeš udělat páč tomu rozumíš a umíš s těma mašinama, soustruh fréza, a hlavně je máš k dispozici v práci ale většina z nás nic takového nemá a neumí tak raději volí tuto variantu, a to včetně mě i přesto že kdybych měl k dispozici tyto stroje a čas tak bych si to taky spichnul, kovo výroba mě docela baví, hlavně obrábění... no a když si vezmeš že nové origo víko stojí nějakých 7500 tak 3700 je krásná cena defakto za nové víko a už i s úpravou.
Zetor 7211 Tunis
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Zetor 7711
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Tak prozatím vše hotovo, už jen pár litrů barvy
Veřejné díky Lukashilovi za rady ohledně elektriky
A Sheppardovi ohledně orsty bez vás dvou bych to měl o něco víc těžší
Veřejné díky Lukashilovi za rady ohledně elektriky
A Sheppardovi ohledně orsty bez vás dvou bych to měl o něco víc těžší
Zetor 7711
- -sheppard-
- Příspěvky: 447
- Registrován: sob úno 20, 2016 5:39 pm
- Bydliště: Opava
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
No krása oproti prvním fotkám na první straně velká změna, hranaté Světla, orsta, nové pneu, taky jsi investoval hodně peněz a hlavně času ale výsledek vždycky stojí za to hlavne kozeny volant, to je dnes povinost, palec hore ,tak ať slouzi a bez poruch
Zetor 7211 Tunis
Re: Zendassův Zetor 7711 “červenej vergl”
Luxusni masinka kde ti ten volant delali?
Stydím se za tuto zem