6945 s Klenovca
Moderátor: Lukashil
Re: 6945 s Klenovca
Ako sa ti podáva manipulátor? Klíma stíha? Akú to má prevodovku? Na jednom stredisku, kde som bol mali čosi podobné, akurát pozerám že pri motore nemáš dieru k chladiču ak dobre vidím? Alebo len klame fotka
Re: 6945 s Klenovca
Na ktorom stredisku si bol? Manipulator zatial funguje k spokojnosi. Ved je novy . Pri prvych 50mth. mal servis. Na pravej strane pri motore je hustejsia mriežka chladica oleja, takze klame fotka . Vetraky maju aj rezim reverzu (vyfukovanie). Chladice motora su umiestnene hore horizontalne. Prevodovka je 6. stupnova + pracovny a cestny rezim. Od motora je pohanana cez hydrostaticky menic. Prevodovka ma moznost radenia automaticky alebo manualne. Trochu od ruky je umiestnenie tlacitko neutralu. Uvital by som ho skôr medzi tlacitkami reverzacie F-R. Ale uz si na to zvykam. Je to stala 4x4. Skoda ze sa po ceste neda niektora s naprav odpojit. Klima stiha chladit. Popravde mne uplne stacila na max 2. stupni zo štyroch.
- lukisek 099
- Příspěvky: 3184
- Registrován: čtv kvě 05, 2011 1:20 am
- Bydliště: Oderské Vrchy
Re: 6945 s Klenovca
Ahoj trosku prispeju mam ted rok novy manipulator od manitou tech 50mh servis je klasika asi u vsech vymena olejmotor plus filtry. Pak sem mel 500mh a ted v patek tu byly na 1000vku velkou. Stroje to nejsou spatne jen bych ty konstruktery nebo kdo to navrhuje nechal sedet 12h v kuse je to osekane ze ridic nema kde chvilu natahnout nohy ta kabina je proste mala. Mel jsem stareho manitaka a bylo v nem pomalu vic mista nez v novem kdyz si na podzim nebo na jare mesic v kuse u seti a nemas prilis ideal pocasi tak travit ten den -tyden-mesic vte male budce je za trest.... A to jsem velikostne kluk 175cm vysoky sedet vtom nejaky dvoumetr tak asi problem... Meli jsme na zkousku bobkata nebyl spatny ale mista taky moc nemel...
Re: 6945 s Klenovca
To s tym miestom mas pravdu Ja meriam na vyšku cca. ako ty (176cm). Aby som tam mal ake, take pohodlie, tak sedak mam posunuty takmer uplne vzadu. Pri tych 50mth- menili olej v motore+ komplet filtre a tiez menili olej v napravach (diferky+ koncove prevody).
Re: 6945 s Klenovca
My sme mali na stavbe ešte pred koronou čelní nakladač Manitu. Najviac používal sa navijak z ktorým nám dvíhal obvodové izolačné panely. A kolega, taký drobček 20 ročný 195cm a 125 kg si do toho chcel sadnúť , tak ten holandský strojnik krútil hlaviov že to nie je pre vikingov ale pre deti! Sadol tam nejako ale z rukami nepohol, nemal miesto. Teraz ten kolega robí v lone z bagrom a nakladačom.
Re: 6945 s Klenovca
Ďakujem za vyčerpávajúcu odpoveď Mám pocit že to boli Kátlovce a je možné že tú mriežku mali danú dole, videl som chladič za tým. Ten reverz ventilátora je ozaj bomba vec, keď som mal starú 635tku tak v slame stále behať s metličkou bol pekný oser, tuto jedno tlačidlo a je to. Ja som mal 1035tku (niekde u mňa vo vlákne je fotka) so 4 stupňovým manuálom, najčastejšie som behal na 3ke, ale chcelo by to niečo medzi 2 a 3. Na dvojke pomalé, na trojke rýchlosť fajn, ale keď bola mäkšia rola tak sa mu to nepáčilo, nevládal. A kopce to ani nehovorím, teplomer skoro celý deň pred červeným polom. V tomto vidím výhodu toho NHčka, že má výrez s mriežkou v kryte motora, Manitou má pod krytom všetko a keď som to chcel rýchlejšie vychladiť, treba otvoriť veko. Raz som mal ešte 735tku so 6 stupňovým power shiftom a to bola bomba. Po ceste to jazdilo 45, klíma a nehrialo sa to. Zaujímavé bolo, že tam bol motor Mercedes.
Inak klíma mi funguje tak do 25 stupňov, potom ju začne vypínať a je to solídne peklíčko. Reverzor som mal priamo na joesticku na pravej ruke. Vyhovuje mi to viac ako pod volantom na ľavej strane. Keď som to mal a presadol do osobáku a išiel sa rozbehnúť, vždy som vyhodil pravú smerovku
Inak čo sa týka kabíny, pripájam sa k ostatným. Tragicky malá. Tiež mám nejako 178cm ale tam si nemáš kde dať ani obed. Jedna priehradka je za sedačkou a koniec. Pod loketnou opierkou nepočítam, tam nevojde ani telefón. Ale zasa ja som nemal kedy oddchovať, tempo bolo vražedné ale podarilo sa mi pár krát s hlavou trafiť strop. Holt krivé polia a malá kabína.
Tak nech vám slúži dlho a bez porúch
Inak klíma mi funguje tak do 25 stupňov, potom ju začne vypínať a je to solídne peklíčko. Reverzor som mal priamo na joesticku na pravej ruke. Vyhovuje mi to viac ako pod volantom na ľavej strane. Keď som to mal a presadol do osobáku a išiel sa rozbehnúť, vždy som vyhodil pravú smerovku
Inak čo sa týka kabíny, pripájam sa k ostatným. Tragicky malá. Tiež mám nejako 178cm ale tam si nemáš kde dať ani obed. Jedna priehradka je za sedačkou a koniec. Pod loketnou opierkou nepočítam, tam nevojde ani telefón. Ale zasa ja som nemal kedy oddchovať, tempo bolo vražedné ale podarilo sa mi pár krát s hlavou trafiť strop. Holt krivé polia a malá kabína.
Tak nech vám slúži dlho a bez porúch
Re: 6945 s Klenovca
Tu je reverz tiez na joistiku spolu s ovladanim hydrauliky. Pod volantom nema packu.
Re: 6945 s Klenovca
Dnes ideme s Jawami na TK Držte palce
Re: 6945 s Klenovca
Tak môžeš teraz jazdiť a kochať sa krajinou!
Re: 6945 s Klenovca
Len ten čas keby na to bol