Z 6911 od Michala
Moderátor: Lukashil
- Biggles555
- Příspěvky: 2910
- Registrován: čtv zář 17, 2009 12:40 pm
- Bydliště: Temelín
Re: Z 6911 od Michala
Taky se přidám,pěkný HON :-)
A pěkná vlčanda, taky se chce vozit v traktoru??
A pěkná vlčanda, taky se chce vozit v traktoru??
ZETOR práce s ním je hračka, je to naše značka...
ČD a.s. na dráze jsem jen proto, abych se dozvěděl, proč se koleje v dálce sbíhají.....
VELCÍ KLUCI mají rádi VELKÉ HRAČKY
ZETOR 3211 ZETOR 6211
ČD a.s. na dráze jsem jen proto, abych se dozvěděl, proč se koleje v dálce sbíhají.....
VELCÍ KLUCI mají rádi VELKÉ HRAČKY
ZETOR 3211 ZETOR 6211
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
Ahoj děkuji No tahle se moc vozit nechce když jezdím za barákem po louce tak líta kolem a vše v pohodě. Ale jinak se traktoru tak trochu bojí když byla menší tak sem parkrat zatroubil podtlakovkou a jel bez výfuku. Asi si to pamatuje a bojí se toho. A vubec rachotu se tak nějak bojí když je silvestr se může zbláznit sama musí s někým být pak je relativně v pohodě.Biggles555 píše:Taky se přidám,pěkný HON :-)
A pěkná vlčanda, taky se chce vozit v traktoru??
To co jsme měli čubu vlčáka před touhle tak ta byla trochu jinačí nebála se tolik a v traktoru jezdila ráda sama si tam vyskočila a seděla dole před blatníkem vedle nádrže Jak mile zustali otevřené dveře venku v traktoru už tam sama od sebe seděla a čekala
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
Nevíte někdo neznáte nějakou stránku kde prodávaj budíky teploměru kulaté ale s kapilárou (mechanické)?
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: Z 6911 od Michala
Stydím se za tuto zem
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
Ahoj díky taky jsem na něj koukal Pak jsem našel ještě jeden trošku jinačí stupnicí. A pak už asi žádný neekzistujou nebo sem jinačí nenašel. Myslí že jsou podsvícený tyhle taky?Lukashil píše:tu máš
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... arou-Zetor
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: Z 6911 od Michala
Ahoj, taky se přidávám s pochvalou HONa . Na fotkách sice není vidět moc detailů, ale např. přední gumy vypadají dobře. Podle kabiny a podle motoru 6901 je to stejnej kousek, co jsem měl já. tzn. UN 050 předchůdce UN 053.1. Ale na funkci to nemá vliv Jen když by jsi nedej bože potřeboval vydělat pojezdové čerpadlo, tak ti nepůjde vyndat spodem, ale musíš vrchem. Tzn. motor ven. Tenhle UN050 měl trochu jinou zadní nápravu.
Tak ať ti to dobře slouží. Já jsem byl s HONem spokojen. A když to půjde, tak určitě budeme zvědaví na akční fotky případně videa.
Ahoj. Honza Ch.
Tak ať ti to dobře slouží. Já jsem byl s HONem spokojen. A když to půjde, tak určitě budeme zvědaví na akční fotky případně videa.
Ahoj. Honza Ch.
- pepa.traktor
- Příspěvky: 4275
- Registrován: úte led 27, 2009 3:03 pm
- Bydliště: táborsko
Re: Z 6911 od Michala
Michale tak koukám že tě přemohl velký stroj na domácí šolích
gratuluji k pěknému kousku at jezdí
já nejdříve četl o čistění chladiče vedle ve vlákně a už jsem tušil že něco stojí za domem a pak kuknu sem a je to tak
gratuluji k pěknému kousku at jezdí
já nejdříve četl o čistění chladiče vedle ve vlákně a už jsem tušil že něco stojí za domem a pak kuknu sem a je to tak
zetor 5645,7211,unhz500 a ted lítám fabií 1,9 sdi combi + teraccan s vlekem +multivan+ mini coper a přibyl 6745
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
Ahoj Honzo děkuji ti Aha tak to jsem nevěděl že je ještě tolik typů. Já myslel že 050 byl ten starý hon, pak 051 že už byl ten novější ale furt jedno kabinovej no a tyhle 053 sem myslel že jsou tyhle Jak to tedy vlastně je a v čem se liší hodně třeba tenhle co mám já od te 053.1 tedy?honzach píše:Ahoj, taky se přidávám s pochvalou HONa . Na fotkách sice není vidět moc detailů, ale např. přední gumy vypadají dobře. Podle kabiny a podle motoru 6901 je to stejnej kousek, co jsem měl já. tzn. UN 050 předchůdce UN 053.1. Ale na funkci to nemá vliv Jen když by jsi nedej bože potřeboval vydělat pojezdové čerpadlo, tak ti nepůjde vyndat spodem, ale musíš vrchem. Tzn. motor ven. Tenhle UN050 měl trochu jinou zadní nápravu.
Tak ať ti to dobře slouží. Já jsem byl s HONem spokojen. A když to půjde, tak určitě budeme zvědaví na akční fotky případně videa.
Ahoj. Honza Ch.
Jinak doufám že čerpadlo nebudu muset vyndávat
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
Ahoj Pepo taky děkuju No jo přemohl já už je sledoval dlouho tak nějak sem to měl v plánu. A když sem se dozvěděl tady o tom a ve vesnici tak sem moc neváhal. Sice k tomu nejsou vidle ale bude nějaký udělám a nebo seženu třeba origo.....pepa.traktor píše:Michale tak koukám že tě přemohl velký stroj na domácí šolích
gratuluji k pěknému kousku at jezdí
já nejdříve četl o čistění chladiče vedle ve vlákně a už jsem tušil že něco stojí za domem a pak kuknu sem a je to tak
Ano tu soustavu chladící bych chtěl na tomhle propláchnout právě......
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
-
- Příspěvky: 158
- Registrován: stř úno 06, 2013 6:52 pm
- Bydliště: Havlíčkův Brod
Re: Z 6911 od Michala
Pěkněj honík, taky máme HONa akorát 4x4 (053.2), je to dobrej stroj, hlavně ta otoč do boků, to je k nezaplacení. Doufám, že ti funguje vzduchová uzávěrka, páč ta je vůči váze stroje a ještě bez zadní hnané nápravy potřeba. Ať dobře slouží
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
Martis 056 píše:Pěkněj honík, taky máme HONa akorát 4x4 (053.2), je to dobrej stroj, hlavně ta otoč do boků, to je k nezaplacení. Doufám, že ti funguje vzduchová uzávěrka, páč ta je vůči váze stroje a ještě bez zadní hnané nápravy potřeba. Ať dobře slouží
Ahoj děkuji ti a jsem rád že se ozval konečně někdo kdo vlastní taky Hona Jj ta otoč je vynikající proto jsem to taky chtěl protože na rovnání balíku ve stodole kde není moc místa to bude určitě dobré
Uzávěrka asi nejde já ani nevěděl že to něco má a jak funguje. Ale dneska jsem pod něj lehnul a koukám že na přední náprávě něco je nějaký spínač s dvouma drátkama a vede tam vzduchová trubka. Tak sem usoudil k čemu asi je ten vypínač vlevo z boku na polubní desce.
Ale já mám problém že mě dost uchází vzduch tam z toho válečku jak je na aretaci zadní nápravy víš u té pístnice vede do toho válečku vzduchová trubička a z toho válečku je taková dírečka malá ven a tou to letí všechno pryč Nevím co s tím ani k čemu to tam je. Zkusím to vyšroubovat vyndat a rozebrat proč to utíká musí tam bejt asi nějakej O-kroužek.
No a tím únikem se nafouká podle manometru sotva na 2 ATM a když zmáčknu ten knoflik na uzávěrku tak slyšim jenom jenom lehké odfrknutí zespoda když ho pustím takže asi to nemá sílu jí sepnout. Musím odstranit hlavně ten unik vzduchu
A ty máš tady někde foto Hona?
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
-
- Příspěvky: 158
- Registrován: stř úno 06, 2013 6:52 pm
- Bydliště: Havlíčkův Brod
- Michal(zetor)
- Příspěvky: 4316
- Registrován: stř pro 12, 2007 9:19 pm
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z 6911 od Michala
No to už je jinej oddíl Ten je moc hezkej. To jste tak koupili nebo ste dělali Go?
Zetor 6911 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... =35&t=6675
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Nakladač ND4-027 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... &start=120
ŽTR 165 - http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 52&t=27420
Re: Z 6911 od Michala
Ahoj, k té historii HON, UN:
tohle jsem už někde psal, tak to jen zkopíruji:
Nakladače UN 050 se začaly vyrábět v druhé polovině 70.let a byly jen s předním náhonem. Po pár letech výroby nastala jejich modernizace (takový facelift) a začaly se vyrábět pod označením UN 053.1 s předním náhonem a přibyl UN 053.2 s náhonem 4x4. I já mám správně UN 050. Rozdíly oproti UN 053.1 jsou: jiné upevnění kabiny řidiče, design kabiny řidiče, jiné uchycení zadní nápravy. Nejsem si jistý, jak je to přesně s motory. Ten můj má ještě motor Zetor 6901. Do novějších se pak začaly dávat Zetor 7201, ale nevím od jakého roku.
S tím označením typů je to takové „lidové“. HON 050, 051, 053 byl nakladač s mechanickým pojezdem. UN 050, UN 053.. jsou s hydrostatickým převodníkem. Ale lidi stále říkají, že mají doma HONa a přitom je to UN 050 a nebo UN 053.1 nebo UN 053.2. No a když chce někdo zdůraznit, že má nakladač s hydrostatickým pojezdem a ne s mechanickým, tak řekne, že má UN 053, i když může mít UN 050. Ono asi víc zlidovělo UN 053 než UN 050.
A tohle je z netu:
Historie - Když se řekne HON:
Hydraulický otočný nakladač HON 050 byl vůbec prvním československým nakladačem. Na základě požadavku Ministerstva stavebnictví ho v letech 1956 - 1958 vyvinuli ve Výzkumném ústavu stavebních a zemních strojů Brno a výroba odstartovala roku 1960 v Podpolianských strojárňach ve slovenské Detvě.
Hmotnost nakladače činila 7450 kg, nakládací lopata měla objem 0,5 m³. Typickými znaky byl tuhý podvozek traktorového typu se zadní řízenou nápravou a jednoramenný výložník uchycený na otočném kozlíku, který umožňoval otáčení o 90º na obě strany. Design byl příjemně ovlivněn tehdy módními proudnicovými tvary. Pod kapotou brumlal Zetor 35 o výkonu 31 kW. Mezi motorem a reverzní skříní byly dvě spojky - hydraulická a třecí, kterou strojník musel vždy při řazení směru jízdy vypnout. Poháněná byla přední náprava, která byla osazena koly o velikosti 24". Zadní kola byla menší, měla pouze 20". Udávaná maximální rychlost byla 20 km/h. Stroj se vyráběl s kabinou i bez, existovala i varianta s pásovým podvozkem místo přední nápravy.
Postupná modernizace přinesla typy HON 051 a HON 053, který se vyráběl až do roku 1974. Změny spočívaly kromě pozměněného designu také v inovovaných motorech Zetor a jejich zpřevodování. Taktéž se rozšiřovala nabídka přídavných zařízení.
Výskumno-vývojový ústav Zvolen v letech 1970 - 1974 vyvinul nástupce oblíbených HONů - univerzální nakladač UN 050, který se začal vyrábět v Podpolianských strojárňach roku 1975. Bez ohledu na změnu označení se těmto nakladačům nadále mezi lidmi říkalo "HON", po konstrukční stránce se však jednalo o malou revoluci. Díky zavedení licenční výroby hydrostatických pohonů Sauer Getriebe v ZTS n.p. Dubnica byl pojezd nového nakladače hydrostatický. Tvořilo ho regulační čerpadlo SPV 22 ve spojení s konstantním hydromotorem SMF 22 a dvoustupňovou převodovkou, která umožňovala maximální rychlost 25 km/h. Motor Zetor 6901 s výkonem 45,5 kW vyráběla Zbrojovka Brno. Pracovní zařízení dostalo klasický dvouramenný výložník. Jeho hydraulický okruh tvořilo čerpadlo ZC 100-40L vyráběné Jihostrojem Velešín, rozvaděč RS 20 ze ZTS Brno a hydraulické válce z produkce ZTS Bratislava. Řízení Orsta bylo hydraulické, brzdy čelisťové, ovládané pneumaticky. Cena nakladače byla stanovena na 214 000,- Kčs.
Modernizovaný typ UN 053 za 250 000,- Kčs se objevil proto, aby doplnil UN 050 o variantu s pohonem všech kol. Nicméně zanedlouho došlo k ukončení výroby UN 050 a zůstal UN 053 ve dvou modifikacích: UN 053.1 s pohonem přední nápravy a UN 053.2 s pohonem všech kol. Kromě designových změn se lišil UN 053 od UN 050 především motorem Zetor 7201 o výkonu 47,5 kW. Nakladače řady UN 053 se vyráběly v ZŤS Detva (nový název Podpolianských strojární) až do 90. let, kdy jejich úlohu převzal univerzální nakladač otočný UNO 180 vyráběný od roku 1987.
Ahoj. Honza Ch.
tohle jsem už někde psal, tak to jen zkopíruji:
Nakladače UN 050 se začaly vyrábět v druhé polovině 70.let a byly jen s předním náhonem. Po pár letech výroby nastala jejich modernizace (takový facelift) a začaly se vyrábět pod označením UN 053.1 s předním náhonem a přibyl UN 053.2 s náhonem 4x4. I já mám správně UN 050. Rozdíly oproti UN 053.1 jsou: jiné upevnění kabiny řidiče, design kabiny řidiče, jiné uchycení zadní nápravy. Nejsem si jistý, jak je to přesně s motory. Ten můj má ještě motor Zetor 6901. Do novějších se pak začaly dávat Zetor 7201, ale nevím od jakého roku.
S tím označením typů je to takové „lidové“. HON 050, 051, 053 byl nakladač s mechanickým pojezdem. UN 050, UN 053.. jsou s hydrostatickým převodníkem. Ale lidi stále říkají, že mají doma HONa a přitom je to UN 050 a nebo UN 053.1 nebo UN 053.2. No a když chce někdo zdůraznit, že má nakladač s hydrostatickým pojezdem a ne s mechanickým, tak řekne, že má UN 053, i když může mít UN 050. Ono asi víc zlidovělo UN 053 než UN 050.
A tohle je z netu:
Historie - Když se řekne HON:
Hydraulický otočný nakladač HON 050 byl vůbec prvním československým nakladačem. Na základě požadavku Ministerstva stavebnictví ho v letech 1956 - 1958 vyvinuli ve Výzkumném ústavu stavebních a zemních strojů Brno a výroba odstartovala roku 1960 v Podpolianských strojárňach ve slovenské Detvě.
Hmotnost nakladače činila 7450 kg, nakládací lopata měla objem 0,5 m³. Typickými znaky byl tuhý podvozek traktorového typu se zadní řízenou nápravou a jednoramenný výložník uchycený na otočném kozlíku, který umožňoval otáčení o 90º na obě strany. Design byl příjemně ovlivněn tehdy módními proudnicovými tvary. Pod kapotou brumlal Zetor 35 o výkonu 31 kW. Mezi motorem a reverzní skříní byly dvě spojky - hydraulická a třecí, kterou strojník musel vždy při řazení směru jízdy vypnout. Poháněná byla přední náprava, která byla osazena koly o velikosti 24". Zadní kola byla menší, měla pouze 20". Udávaná maximální rychlost byla 20 km/h. Stroj se vyráběl s kabinou i bez, existovala i varianta s pásovým podvozkem místo přední nápravy.
Postupná modernizace přinesla typy HON 051 a HON 053, který se vyráběl až do roku 1974. Změny spočívaly kromě pozměněného designu také v inovovaných motorech Zetor a jejich zpřevodování. Taktéž se rozšiřovala nabídka přídavných zařízení.
Výskumno-vývojový ústav Zvolen v letech 1970 - 1974 vyvinul nástupce oblíbených HONů - univerzální nakladač UN 050, který se začal vyrábět v Podpolianských strojárňach roku 1975. Bez ohledu na změnu označení se těmto nakladačům nadále mezi lidmi říkalo "HON", po konstrukční stránce se však jednalo o malou revoluci. Díky zavedení licenční výroby hydrostatických pohonů Sauer Getriebe v ZTS n.p. Dubnica byl pojezd nového nakladače hydrostatický. Tvořilo ho regulační čerpadlo SPV 22 ve spojení s konstantním hydromotorem SMF 22 a dvoustupňovou převodovkou, která umožňovala maximální rychlost 25 km/h. Motor Zetor 6901 s výkonem 45,5 kW vyráběla Zbrojovka Brno. Pracovní zařízení dostalo klasický dvouramenný výložník. Jeho hydraulický okruh tvořilo čerpadlo ZC 100-40L vyráběné Jihostrojem Velešín, rozvaděč RS 20 ze ZTS Brno a hydraulické válce z produkce ZTS Bratislava. Řízení Orsta bylo hydraulické, brzdy čelisťové, ovládané pneumaticky. Cena nakladače byla stanovena na 214 000,- Kčs.
Modernizovaný typ UN 053 za 250 000,- Kčs se objevil proto, aby doplnil UN 050 o variantu s pohonem všech kol. Nicméně zanedlouho došlo k ukončení výroby UN 050 a zůstal UN 053 ve dvou modifikacích: UN 053.1 s pohonem přední nápravy a UN 053.2 s pohonem všech kol. Kromě designových změn se lišil UN 053 od UN 050 především motorem Zetor 7201 o výkonu 47,5 kW. Nakladače řady UN 053 se vyráběly v ZŤS Detva (nový název Podpolianských strojární) až do 90. let, kdy jejich úlohu převzal univerzální nakladač otočný UNO 180 vyráběný od roku 1987.
Ahoj. Honza Ch.