ZeToR 5511 píše:Ahoj michale,jaké máš přední pneu? Vypadají že jsou už sjeté. Mám v plánu koupit mitas se vzorkem jako máš ty ale prej jsou hrozně měké a nevydrží dlouho.
Jinak máš moc pěknej traktor byl bych rád kdyby se mi časem podařilo dát ten můj aspoň trochu to stavu v jakém je ten tvůj.
Když vyšrubuji ten boční šroub na portálech jak poznám že je tam dost oleje?
Ten klakson je parádní,mám doma z tatry a přemýšlím že bych hotam taky dal. Zkama máš přivedený vzduch a kolik je potřeba mít nafoukané. Díky
Ahoj děkuji za pochvalu Jinak přední pneu mám 7,50-16 Mitasky. A já nemohu hodnotit pač sem ten vzorek tak koupil nebyl uplně tak sjetej ale novej taky ne. Já na ních jezdím tak 4 roky a je vidět že se sjely zas víc. Záleží kde s nima budeš jezdit jestli převážně po silnici a nebo po poli. Taky sem přemejšlel o gumách třeba jak sou ty pláště na Avii Furgon sou silničí tvrdší a ty vubec neubejvaj. Záleží taky jak se pak smekaj po poli/louce no s tím zkušenost nemám. Já sem ty moje ted otočil na ráfku tak je zatím ještě nechám upplně domordovat a pak se rozhodnu
Jinak olejv portálech je zhruba 1,9 litrů do každýho. Povol ten šroub z boku a uvidíš tam když nic nepoteče tak tam šáhni kusem drátu a uvidíš kde to je. Jinak bejt tebou tak už bych to vyměnil nezabije tě nějaký 4 litry převoďáku
Klakson je dobrej taky se mě libí hlavně to jak troubí a jak se lidi leknou Je to z Lokomotivy (ted nevím přesnej název) No napojený to mám přímo z hlavní vzduchoví soustavy před vzduchojemem,jde to do el.magnetickýcho ventilu a pak z ventilu přímo do houkačky. V kabině mám pak 12V vypínač a ten to ovládá přez ten ventil Jinak já mám z tý vzduchoví soustavy napojených víc věcí ještě mám vzduchovou uzávěrku takže to mám taky pod stálím tlakem před vzduchojemem Mám to nastavený na nějakých 5,5 až 6 atmosfer.