ZETOR 6718
Moderátor: Lukashil
Re: ZETOR 6718
HURÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
- Janicko777
- Příspěvky: 289
- Registrován: čtv pro 20, 2007 11:01 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZETOR 6718
Gratulujem Ondro
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Zetor 7745, Zetor 6718 a Zetor 25A
Re: ZETOR 6718
No,ja by som sa netesil velmi,lebo to koleso oznacene zltou sipkou je koleso staleho zaberu redukcie a to nesluzi k pohonu prednej napravy,aspon si myslim.Na pohon sa pouziva vlozene koleso.Janicko777 píše:Gratulujem Ondro
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Koleso s cervenou sipkou je presuvne koleso redukcie.Teraz mas ho v zabere s drazkovanou hriadelou pre silnicny rychlosti,ak ho zasunies dozadu tak bude v zabere so spodnym dutym hriadelom,ktory je pohanany od drazkovanej hriadele cez to koleso staleho zaberu redukcie.
Ak sa mylim,tak ma niektor opravte,diky.
Re: ZETOR 6718
Jestli to bylo myšleno na mě tak mě to je taky divny..zkoušel sem že když dam pačku na silnični rychlosti nahoru když točim tim kolem tak se hejbou kola na tratoru když to dam do mezipolohy tak se to kolo toči volně a když dam pačku dolu na redukce tak když točim kolem dole tak se točej kola na traktoru ma tak fungovat kolo na předek?jozef píše:No,ja by som sa netesil velmi,lebo to koleso oznacene zltou sipkou je koleso staleho zaberu redukcie a to nesluzi k pohonu prednej napravy,aspon si myslim.Na pohon sa pouziva vlozene koleso.Janicko777 píše:Gratulujem Ondro
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Koleso s cervenou sipkou je presuvne koleso redukcie.Teraz mas ho v zabere s drazkovanou hriadelou pre silnicny rychlosti,ak ho zasunies dozadu tak bude v zabere so spodnym dutym hriadelom,ktory je pohanany od drazkovanej hriadele cez to koleso staleho zaberu redukcie.
Ak sa mylim,tak ma niektor opravte,diky.
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
Re: ZETOR 6718
Ondro,skus teraz si predstavit tuto vec,ze mas tam pridavnu prevodovku na predny nahon.To koleso v pridavnej sa ti bude stale tocit.Bavime sa o obycajnych rychlostiach.Teraz presun to presuvne koleso redukcie do zadu,tak budes mat redukovane rychlosti,ale pozor,kolecko v pridavnej prevodovke bude stale pohanane kolesom staleho zaberu redukcie pri obycajnych rychlostiach.Daco tu nesedi.Zadne kolesa sa ti budu tocit pri redukovanej rychlosti a predne pri obycajnej rychlosti.ondra píše:Jestli to bylo myšleno na mě tak mě to je taky divny..zkoušel sem že když dam pačku na silnični rychlosti nahoru když točim tim kolem tak se hejbou kola na tratoru když to dam do mezipolohy tak se to kolo toči volně a když dam pačku dolu na redukce tak když točim kolem dole tak se točej kola na traktoru ma tak fungovat kolo na předek?jozef píše:No,ja by som sa netesil velmi,lebo to koleso oznacene zltou sipkou je koleso staleho zaberu redukcie a to nesluzi k pohonu prednej napravy,aspon si myslim.Na pohon sa pouziva vlozene koleso.Janicko777 píše:Gratulujem Ondro
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Koleso s cervenou sipkou je presuvne koleso redukcie.Teraz mas ho v zabere s drazkovanou hriadelou pre silnicny rychlosti,ak ho zasunies dozadu tak bude v zabere so spodnym dutym hriadelom,ktory je pohanany od drazkovanej hriadele cez to koleso staleho zaberu redukcie.
Ak sa mylim,tak ma niektor opravte,diky.
Re: ZETOR 6718
Když sem ale vyřadil redukce změnil se i převodovi poměrjozef píše:Ondro,skus teraz si predstavit tuto vec,ze mas tam pridavnu prevodovku na predny nahon.To koleso v pridavnej sa ti bude stale tocit.Bavime sa o obycajnych rychlostiach.Teraz presun to presuvne koleso redukcie do zadu,tak budes mat redukovane rychlosti,ale pozor,kolecko v pridavnej prevodovke bude stale pohanane kolesom staleho zaberu redukcie pri obycajnych rychlostiach.Daco tu nesedi.Zadne kolesa sa ti budu tocit pri redukovanej rychlosti a predne pri obycajnej rychlosti.ondra píše:Jestli to bylo myšleno na mě tak mě to je taky divny..zkoušel sem že když dam pačku na silnični rychlosti nahoru když točim tim kolem tak se hejbou kola na tratoru když to dam do mezipolohy tak se to kolo toči volně a když dam pačku dolu na redukce tak když točim kolem dole tak se točej kola na traktoru ma tak fungovat kolo na předek?jozef píše:No,ja by som sa netesil velmi,lebo to koleso oznacene zltou sipkou je koleso staleho zaberu redukcie a to nesluzi k pohonu prednej napravy,aspon si myslim.Na pohon sa pouziva vlozene koleso.Janicko777 píše:Gratulujem Ondro
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Koleso s cervenou sipkou je presuvne koleso redukcie.Teraz mas ho v zabere s drazkovanou hriadelou pre silnicny rychlosti,ak ho zasunies dozadu tak bude v zabere so spodnym dutym hriadelom,ktory je pohanany od drazkovanej hriadele cez to koleso staleho zaberu redukcie.
Ak sa mylim,tak ma niektor opravte,diky.
Zetor 6718 , Zetor 6945 , Zetor 7341 , New holland Tl 90 , Valtra N 141
Re: ZETOR 6718
Co tym myslis?ondra píše:Když sem ale vyřadil redukce změnil se i převodovi poměrjozef píše:Ondro,skus teraz si predstavit tuto vec,ze mas tam pridavnu prevodovku na predny nahon.To koleso v pridavnej sa ti bude stale tocit.Bavime sa o obycajnych rychlostiach.Teraz presun to presuvne koleso redukcie do zadu,tak budes mat redukovane rychlosti,ale pozor,kolecko v pridavnej prevodovke bude stale pohanane kolesom staleho zaberu redukcie pri obycajnych rychlostiach.Daco tu nesedi.Zadne kolesa sa ti budu tocit pri redukovanej rychlosti a predne pri obycajnej rychlosti.ondra píše:Jestli to bylo myšleno na mě tak mě to je taky divny..zkoušel sem že když dam pačku na silnični rychlosti nahoru když točim tim kolem tak se hejbou kola na tratoru když to dam do mezipolohy tak se to kolo toči volně a když dam pačku dolu na redukce tak když točim kolem dole tak se točej kola na traktoru ma tak fungovat kolo na předek?jozef píše:No,ja by som sa netesil velmi,lebo to koleso oznacene zltou sipkou je koleso staleho zaberu redukcie a to nesluzi k pohonu prednej napravy,aspon si myslim.Na pohon sa pouziva vlozene koleso.Janicko777 píše:Gratulujem Ondro
Ja by som mal tiez jeden dotaz. To kolo na prvej fotke oznacene cervenou sipkou by malo byt kolo redukce. Na druhej a tretej fotke kolo oznacene zltou sipkou je to kolo staleho zaberu na predny nahon? (je ho tam horsie vidno)
Koleso s cervenou sipkou je presuvne koleso redukcie.Teraz mas ho v zabere s drazkovanou hriadelou pre silnicny rychlosti,ak ho zasunies dozadu tak bude v zabere so spodnym dutym hriadelom,ktory je pohanany od drazkovanej hriadele cez to koleso staleho zaberu redukcie.
Ak sa mylim,tak ma niektor opravte,diky.
- maršl
- Příspěvky: 3012
- Registrován: stř říj 17, 2007 11:03 pm
- Bydliště: Kančí hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZETOR 6718
sak jasne to mas redukovane a silnicni rychlosti co presouvas to kolo vydlickou na jedno a na druhe kolo. predni nahon se ti toci furt jen ho zapinas zubovu spojku v domku
Ford 8970, Landini 125, Zetor 12145, 6945, 6045 s nakladačem, vyvážečka STS Kesla 203T, štěpkovač Eschlbock Biber 7 Trio, Kubota B 1600
- Janicko777
- Příspěvky: 289
- Registrován: čtv pro 20, 2007 11:01 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZETOR 6718
V noci mi to nedalo spat, tak som si nastudoval komplet prevodovky, nakolko s traktormi s predkom nemam skusenosti, ale tak sa mi vidi, ze to bude plany poplach, tak ako to pisal Jozef. To kolecko ktore som oznacil na druhej fotke zltou sipkou bude koleso staleho zaberu redukce a zrejme je to to iste, ktore je na Ondrovej fotke. Traktory s prednym nahonom maju trochu inac riesenu redukciu a mozte si to pozriet na prilozenom obrazku, kde polozka c.6 sluzi na pohananie prednej napravy. Polozka c.21 je kolo staleho zabieru redukce, ktore je tiez o nieco ine ako na traktory bez predneho nahonu.
Zetor 7745, Zetor 6718 a Zetor 25A
Re: ZETOR 6718
Janicko777 píše:V noci mi to nedalo spat, tak som si nastudoval komplet prevodovky, nakolko s traktormi s predkom nemam skusenosti, ale tak sa mi vidi, ze to bude plany poplach, tak ako to pisal Jozef. To kolecko ktore som oznacil na druhej fotke zltou sipkou bude koleso staleho zaberu redukce a zrejme je to to iste, ktore je na Ondrovej fotke. Traktory s prednym nahonom maju trochu inac riesenu redukciu a mozte si to pozriet na prilozenom obrazku, kde polozka c.6 sluzi na pohananie prednej napravy. Polozka c.21 je kolo staleho zabieru redukce, ktore je tiez o nieco ine ako na traktory bez predneho nahonu.
Naposledy upravil(a) jozef dne úte úno 03, 2009 3:35 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: ZETOR 6718
Diky Jano,vcera som to tu chcel hodit,ale neslo to.Dva roky dozadu som prerabal 45 prevodovku na predny nahon.Ak by som to nerobil nepisal by som k tejto teme.Toto koleso staleho zaberu redukcie je stare prevedenie.Od 70 rady uz islo koleso so sikmym ozubenim a vlozene koleso je uz na ihlickach,nie na puzdre.Janicko777 píše:V noci mi to nedalo spat, tak som si nastudoval komplet prevodovky, nakolko s traktormi s predkom nemam skusenosti, ale tak sa mi vidi, ze to bude plany poplach, tak ako to pisal Jozef. To kolecko ktore som oznacil na druhej fotke zltou sipkou bude koleso staleho zaberu redukce a zrejme je to to iste, ktore je na Ondrovej fotke. Traktory s prednym nahonom maju trochu inac riesenu redukciu a mozte si to pozriet na prilozenom obrazku, kde polozka c.6 sluzi na pohananie prednej napravy. Polozka c.21 je kolo staleho zabieru redukce, ktore je tiez o nieco ine ako na traktory bez predneho nahonu.
Pre Ondru.Tie vsetky kolesa,ktore vidis na obrazku,tak nemas ani jedno v prevodovke.Koleso v pridavnej sa ti toci stale,ale je zavislosle od toho,ci mas obycajnu alebo redukovanu rychlost.Ak chces mozes tam dat domcek,ale potom predny nahon mozes pouzivat len pri obycajnych rychlostiach a to este musis dopasovat kolecko do pridavnej prevodovky.Pali teraz riesi tento problem u svojho.Uz logicky nie je mozne pouzit redukovanu rychlost,ked budes mat kolecko v pridavnej pohanane od kolesa staleho zaberu redukcie,ktore mas ty.To kolecko by sa ti krutilo vzdy rychlostou aka je bezna pri zaradeni niektoreho prev. stupna a ak by si dal redukovanu (presunul to velke koleso dozadu), tak uz rychlost na hruske v diferenciali by bola uplne odlisna,od rychlosti ktorou by sa otacalo to koleso v pridavnej.Tebe sa musi krutit koleso v pridavnej prevodovke zvlast pri obycajnych a zvlast pri redukovanych rychlostiach. A to je vyriesene spsobom,ktory je na obrazku vyssie,kde krutiaci moment sa prenasa cez zubovu spojku na vlozene koleso,ktore je v zabere s kolesom v pridavnej prevodovke.Ak je zubova spojka v lavno=obycajna rychlost,v strede=neutral a v pravo=redukovana rychlost.
- Janicko777
- Příspěvky: 289
- Registrován: čtv pro 20, 2007 11:01 am
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: ZETOR 6718
Tak tak Nahodou nemas nejake foto prevodovky z prerabky?jozef píše:Diky Jano,vcera som to tu chcel hodit,ale neslo to.Dva roky dozadu som prerabal 45 prevodovku na predny nahon.Ak by som to nerobil nepisal by som k tejto teme.Toto koleso staleho zaberu redukcie je stare prevedenie.Od 70 rady uz islo koleso so sikmym ozubenim a vlozene koleso je uz na ihlickach,nie na puzdre.Janicko777 píše:V noci mi to nedalo spat, tak som si nastudoval komplet prevodovky, nakolko s traktormi s predkom nemam skusenosti, ale tak sa mi vidi, ze to bude plany poplach, tak ako to pisal Jozef. To kolecko ktore som oznacil na druhej fotke zltou sipkou bude koleso staleho zaberu redukce a zrejme je to to iste, ktore je na Ondrovej fotke. Traktory s prednym nahonom maju trochu inac riesenu redukciu a mozte si to pozriet na prilozenom obrazku, kde polozka c.6 sluzi na pohananie prednej napravy. Polozka c.21 je kolo staleho zabieru redukce, ktore je tiez o nieco ine ako na traktory bez predneho nahonu.
Pre Ondru.Tie vsetky kolesa,ktore vidis na obrazku,tak nemas ani jedno v prevodovke.Koleso v pridavnej sa ti toci stale,ale je zavislosle od toho,ci mas obycajnu alebo redukovanu rychlost.Ak chces mozes tam dat domcek,ale potom predny nahon mozes pouzivat len pri obycajnych rychlostiach a to este musis dopasovat kolecko do pridavnej prevodovky.Pali teraz riesi tento problem u svojho.Uz logicky nie je mozne pouzit redukovanu rychlost,ked budes mat kolecko v pridavnej pohanane od kolesa staleho zaberu redukcie,ktore mas ty.To kolecko by sa ti krutilo vzdy rychlostou aka je bezna pri zaradeni niektoreho prev. stupna a ak by si dal redukovanu (presunul to velke koleso dozadu), tak uz rychlost na hruske v diferenciali by bola uplne odlisna,od rychlosti ktorou by sa otacalo to koleso v pridavnej.Tebe sa musi krutit koleso v pridavnej prevodovke zvlast pri obycajnych a zvlast pri redukovanych rychlostiach. A to je vyriesene spsobom,ktory je na obrazku vyssie,kde krutiaci moment sa prenasa cez zubovu spojku na vlozene koleso,ktore je v zabere s kolesom v pridavnej prevodovke.Ak je zubova spojka v lavno=obycajna rychlost,v strede=neutral a v pravo=redukovana rychlost.
Zetor 7745, Zetor 6718 a Zetor 25A
Re: ZETOR 6718
Zial,dodnes to lutujem.Mal som vsetko rozobrane do poslednej skrutky a casu az,az,no nebol aparat.Ale Ondro teraz,ked to ma rozobrane,by mohol to tiez prerobit.Clovek nikdy nevie....a boli by fotkyJanicko777 píše:Tak tak Nahodou nemas nejake foto prevodovky z prerabky?jozef píše:Diky Jano,vcera som to tu chcel hodit,ale neslo to.Dva roky dozadu som prerabal 45 prevodovku na predny nahon.Ak by som to nerobil nepisal by som k tejto teme.Toto koleso staleho zaberu redukcie je stare prevedenie.Od 70 rady uz islo koleso so sikmym ozubenim a vlozene koleso je uz na ihlickach,nie na puzdre.Janicko777 píše:V noci mi to nedalo spat, tak som si nastudoval komplet prevodovky, nakolko s traktormi s predkom nemam skusenosti, ale tak sa mi vidi, ze to bude plany poplach, tak ako to pisal Jozef. To kolecko ktore som oznacil na druhej fotke zltou sipkou bude koleso staleho zaberu redukce a zrejme je to to iste, ktore je na Ondrovej fotke. Traktory s prednym nahonom maju trochu inac riesenu redukciu a mozte si to pozriet na prilozenom obrazku, kde polozka c.6 sluzi na pohananie prednej napravy. Polozka c.21 je kolo staleho zabieru redukce, ktore je tiez o nieco ine ako na traktory bez predneho nahonu.
Pre Ondru.Tie vsetky kolesa,ktore vidis na obrazku,tak nemas ani jedno v prevodovke.Koleso v pridavnej sa ti toci stale,ale je zavislosle od toho,ci mas obycajnu alebo redukovanu rychlost.Ak chces mozes tam dat domcek,ale potom predny nahon mozes pouzivat len pri obycajnych rychlostiach a to este musis dopasovat kolecko do pridavnej prevodovky.Pali teraz riesi tento problem u svojho.Uz logicky nie je mozne pouzit redukovanu rychlost,ked budes mat kolecko v pridavnej pohanane od kolesa staleho zaberu redukcie,ktore mas ty.To kolecko by sa ti krutilo vzdy rychlostou aka je bezna pri zaradeni niektoreho prev. stupna a ak by si dal redukovanu (presunul to velke koleso dozadu), tak uz rychlost na hruske v diferenciali by bola uplne odlisna,od rychlosti ktorou by sa otacalo to koleso v pridavnej.Tebe sa musi krutit koleso v pridavnej prevodovke zvlast pri obycajnych a zvlast pri redukovanych rychlostiach. A to je vyriesene spsobom,ktory je na obrazku vyssie,kde krutiaci moment sa prenasa cez zubovu spojku na vlozene koleso,ktore je v zabere s kolesom v pridavnej prevodovke.Ak je zubova spojka v lavno=obycajna rychlost,v strede=neutral a v pravo=redukovana rychlost.
Re: ZETOR 6718
Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají
Re: ZETOR 6718
Dobre,tak nam napis potom ako u traktorov bez predneho nahonu funguje redukcia...a este nam uved,ktore typy traktorov su tak riesene,ze len tam das domcek a ides.To so strasne zvedavy.Franta.cz píše:Pánové vaše úvahy v teoretické rovině jsou sice skvělé ovšem: pokud vezmete domeček předního náhonu a přišroubujeteho místo toho plechu, tak kolo čouhající z domečku přesně zapadne do kola v převodovce .Navíc traktory bez předního náhonu tam žádné ozubené kolo nemají