Zetor 3011 od Lukashila

Moderátor: Lukashil

Zpráva
Autor
pavel sk
Příspěvky: 12912
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#751 Nový příspěvek od pavel sk »

Ono kde sa chyta piest vo valci, tak to vydno na pieste lesklym oderom na ktorom sa zacne napekat olej. Valec dole, zasiahnute miesto na pieste jemnym šmirglom KRUŽIVYM pohybom jemne zašmirglovat. Nikdy nie vodotovnym pohybom :tyty: A poskladat spät. Aspon u motorov JAWA sa to tak robí.

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#752 Nový příspěvek od Lukashil »

Ale proc to neni videt na tom valci?
Stydím se za tuto zem

pavel sk
Příspěvky: 12912
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#753 Nový příspěvek od pavel sk »

Zalezi v ktorej polohe to chyta. Ak to chyta niekde v dolnej uvrati, tak to nemusis vidiet na valci. Len po demontazi piesta s valca von.

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#754 Nový příspěvek od Lukashil »

A kdyz bych juknul jeste spodem? Teda nechce se mi ale mel bych to videt ne? At nemusi vsechny hlavy dolu

Stane se neco nektere z ostatnich casti motoru, kdyz to budu dale provozovat a obcas se takhle kousne?
Stydím se za tuto zem

pavel sk
Příspěvky: 12912
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#755 Nový příspěvek od pavel sk »

Osobne by som na tom robil. Spominal si stiepačku. Na mieste ho nechaj bežat obcas ho prebehni. Skus len rovnejsie useky nie stupaky. Na tom valci kedze je to štvortakt pochybujem ze nieco uvidiš lebo to bude mastne od oleja. U dvojtaktov (motorky) je to ina vec. Tam ked rozhodis hlavu, valec, tak vlastne rozoberaš suchy nevyolejovany motor na ktorom je tak maximalne len usadnuty karbon na pieste a hlave. Ten motor si uz mal kolko krat vlastne rozobraty???? Ci ti tam nebude uz treba vsetky sroby a matice nove :smich:

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#756 Nový příspěvek od Lukashil »

No kdyz byly sundane hlavy, vylestil jsem vevnitr valec v dolni uvrati ubrouskem do cista a nikde zadna hranka ani skrabance, vsude bylo videt honovani do krize postupne jsem si takto natocil a vylestil vsechny tri.
I tlaky byly docela v pohode

Pokud se shodneme na pricine, co je pravdepodobnejsi:
1. Prvni valec, ktery mel ve vyfukovem kanalu hlavy malinko vetsi nanos nez ostatni a sem tam vypusti sedomodry oblacek koure
2. Vstrikovac druheho valce, kde byla.jedina komurka ze vsech tri jakoby vyplachnuta do cista ve tvaru srdicka a v akceleraci kouril nejmene cerne ze vsech tri
3. Valec ktery je nejdal od kabiny a jelikoz se tam dlouho lila voda bude cast vlozky nechlazena fridexem a obalena bordelem?

Podle tech ran co ten motor vzdycky vydava bych rekl ze uz by to nekde melo byt videt, a nebo ho pro jistotu jeste chvilku necham jezdit.

Ale potrebuji vedet jestli nemuzu znicit nic ineho nez ten valec co uz vlastne zniceny je?
Stydím se za tuto zem

pavel sk
Příspěvky: 12912
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#757 Nový příspěvek od pavel sk »

Ono je tazko povedat co sa môze zničit. V 99,9% sa to furt ukaze casom.

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#758 Nový příspěvek od Lukashil »

Tsk je mi jasne ze zarucit mi to nikdo nemuze, ale ma logiku ta teorie, ze se (pokud jde o valec nebo krouzky) kousne natrvalo, pripadne postupne ztrati tlak nebo nadmerne zacne zrat olej jen ten jeden valec.....

Pokud by to bylo neco na klice, tak predpokladam, ze pokud mazaci tlak je dobry nebo dokonce mirne vyssi, muselo by se tam neco utrhnout vevnitr kliky a vydrit lozisko,
A i tak myslim, ze uz by se neroztocil

Ten traktor bud taha stipacku, nebo veze 1km pres vesnici karku dreva nebo hnoje, pripadne taha obracak na seno.

Parkrat za rok musi do kopecka vytahnout dva kubiky vody, jednou v roce 4km s tim nakladacem a max, popojet pres vesnici se 7t baliku, tyhle prace uz jsou do tahu, taky jezdil orat zahradky lidem.... Zkusime pokud do te doby vydrzi v lete jednou vodu a uvidime.
Stydím se za tuto zem

pavel sk
Příspěvky: 12912
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#759 Nový příspěvek od pavel sk »

Ked je to behany motor tak by sa az tak navrdo nemalo chytit. Ked po slabom vychladnuti ide dalej normalne :-/ Ako som ti pisal vyssie. Nechal by som to den bezat len ak namieste na zvyseny volnobeh a obcas ho prebehol naprazdno a sledoval a počuval ci sa nemeni zvuk, dymivost. Ak sa to bude opakovat tak motor rozorat, skotrolovat ojnice, panvy lozisk, puzdra piestnych čapov, piesty, vôle kruzkov v drazkach piestov a samotne valce+ skontrolovat kruzka vlozenim do valca. Alebo cely motor odviet nikde na GO.

red.bill
Příspěvky: 2097
Registrován: čtv led 25, 2018 12:16 pm
Bydliště: Jilemnice

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#760 Nový příspěvek od red.bill »

První válec zabordelenej moc nebude, jednak se tam čeří voda od čerpadla, druhak prochází k druhý vložce... nejvíc bordelu sedne u posledního válce... Ale jestli normálně v tahu kouří a potom kouřit přestane, šel bych po palivový cestě. Nekouří=nemá naftu, kdyby začal blbě spalovat bez tlaků a tak, nějak by to kouřilo, modře, šedě, bíle cokoliv... Jestli můžeš něco oddělat dalším provozem? To ti nikdo neřekne když nevíš co to dělá. Může se zadírat píst, jednou se to třeba kousne natvrdo, nebo se ti píst rozletí a v lepším případě ti rozmlátí nej vložku, v horším se ti koukne ojnice ven. Taky se nemusí stát vůbec nic... Ojnici i rozlítnutý regulátor na čerpadle co se kouknul ven už jsem viděl... Jestli chceš experimentovat, sebral bych 3 vstřiky ze 72(na tu zkoušku je to fuk), hodil je tam a jel to projet, když tak vyloučíš vstřiky... Pak bych šel po dalších věcech...

Když sundáš vanu, něco tam vidět bude ale bude ti zavázet ojnice a klika. K tý kapiláře u ní se dýlka neuvažuje, není v ní tlak jako v trubce za normálního provozu. Čim delší trubka, tim větší její vnitřní objem, tim potřebuješ do ní natlačit víc kapaliny abys dosáhl požadovaného tlaku...

Uživatelský avatar
kaja.h
Příspěvky: 1245
Registrován: čtv úno 10, 2011 3:35 pm
Bydliště: Pelhřimov

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#761 Nový příspěvek od kaja.h »

Je to divný,
A co ten termostat, ? ten podchlazený motor, to taky není dobře. A dečku nemáš abys mu udělal dobře?
Bez teploty ten motor špatně spaluje a pokuřuje.
Jede traktor, je to Zetor 3011

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#762 Nový příspěvek od Lukashil »

60 uz tak podchlazeny neni, zvlast kdyz uvazim, kolik motoru jezdi bez termostatu uplne, decku nemam,.ale stejne bych ji nedaval, nemam rad kdyz se neco musi hlidat sice na teplomer koukam, ale jak se musi hlidat, uz bych nekoukal ani na cestu.

Spatne spalovani by me trapilo ze vseho nejmin.
Stydím se za tuto zem

pavel sk
Příspěvky: 12912
Registrován: sob lis 15, 2014 10:58 pm
Bydliště: Laz

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#763 Nový příspěvek od pavel sk »

Ten motor by v prvom rade chcelo zohriat na prevadzkovu teplotu co je 80-95C. Pri 60 stupnoch nam doma huli 69-tka (má utesneny termostat) tiez svetlomodro. To iste v robote 72-jka Horal. Ten akurat pri 40C stupnoch zacinal kurit v kabine 8) ale dymit prestal nad 70C, ale tam to bolo jasne preco. 69-tka prestane dymit ked ma na teplomere 70C a viac. V tahu v lete ohriata na 95C ide ako EURO 6 :smich: . Zadymí len kus, ked jej zošlapnem prudko pedal, inak je to OK. Ono je pravda ze teraz v zime sa tie motory ohrievaju horsie- dlksie. Bez zataže obzvlašť.

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#764 Nový příspěvek od Lukashil »

Ale od 60ti stupnu vyrobce povoluje plnou zatez.
Nehlede na zo ze nad tim kopcem vzdy uz 80 mel, on termostat udrzi 80, i v lete, ale v zime.jen kdyz neco taha, kdyz jede solo, nebo stoji na miste tak ne
Stydím se za tuto zem

Uživatelský avatar
Lukashil
Příspěvky: 6670
Registrován: sob čer 27, 2009 11:35 pm
Bydliště: okr. Kutná Hora

Re: Zetor 3011 od Lukashila

#765 Nový příspěvek od Lukashil »

Na moji fabii2 htp kdyz mam motor ohraty na 90 a ted v zime nejaky dlouhy kopec brzdim motorem, tak pod kopcem je 60.
Novy termostat a zavada stejna
Stydím se za tuto zem

Odpovědět

Zpět na „Zetor 2011-4011“