Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Moderátor: Lukashil
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
STEEL díky že ses mrknul. Dívám se na to tak že tam to čerpadlo budu mít na věčné časy. :-D
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
aby ses nedivil ono kolikrát nová věc a vydrží prd
Zetor 6911 a Zetor 6945
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
vlek Deza 5000
štípačka do kšand
bedna do kšand
lejta na vodu 2000l
špalíkovač Biboš s dopravníkem v.č. 515
vlek BSS P 73 S olejová
věž z Balkancar 1733 upravená do tříbodového závěsu
ŽTR 216 H
Nakladač ND4 - 039
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
http://zemedelskestrojekrajsky.cz/
našel jsem jedenu online prodejnu ND Zetor, řekl bych že mají velice dobré ceny. Co na to říkáte
u nich vyjde nádržka servořízení na 2214Kč s DPH
tady:http://www.zetor-shop.cz/
vyjde na 2940Kč s DPH
Tak mi řekněte oba na tom mají přirážku za kolik to pak koupí od dodavatele :-)
našel jsem jedenu online prodejnu ND Zetor, řekl bych že mají velice dobré ceny. Co na to říkáte
u nich vyjde nádržka servořízení na 2214Kč s DPH
tady:http://www.zetor-shop.cz/
vyjde na 2940Kč s DPH
Tak mi řekněte oba na tom mají přirážku za kolik to pak koupí od dodavatele :-)
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Tak pár nových věcí dokoupeno. Snad se najde čas, mrzy opadly tak by se zase dalo v dílně vydržet.
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
To boční hliníkové víko, jsem před 1 rokem reklamoval, protože všechny odlitky byly prohlé některé byly až 3mm, totální šmejd.
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
:-) to moje vypadá v pohodě. To je příspěvek jak pojď na mě zboku:-D
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Ahoj, máš v tom víčku co je na ventylech to bez nalejvacího otvoru takovou tu přepážku? Nejdřív jsme to takhle taky měli a to víčko nemělo přepážku. Poměrně často nám z té trubky šel olej. Motor asi trochu fouká ale ne moc. A ten olej se tam dostával a pokapával. nejvíc to bylo vidět, když traktor stál dýl na dvoře na místě. Potom jsme to předělali, na to první víko s tím nalejvacím otvorem, tam taková plechová přpážka je. Je to o moc lepší. Sem tam někdy na té trubce je od oleje ale proti původnímu to je prd.
Jinak jsi už v dobrém stádiu. Takhle to je už jiná. Spousta věcí nasazenejch, to už je dobrý! Na tu nádrž na servo se taky nechá koupit držák. Je na fotce. Ale stál nějak přez 2000 Kč! vyráběl jsem ho doma.
Alespoň trochu fotka té naší trubky na tom víčku. Moc to není vidět taková klikatice je ta trubka.
Jinak jsi už v dobrém stádiu. Takhle to je už jiná. Spousta věcí nasazenejch, to už je dobrý! Na tu nádrž na servo se taky nechá koupit držák. Je na fotce. Ale stál nějak přez 2000 Kč! vyráběl jsem ho doma.
Alespoň trochu fotka té naší trubky na tom víčku. Moc to není vidět taková klikatice je ta trubka.
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Ahoj, oto. Ten držák nádržky budu dělat. To není problém. Ano v tom víčku ten plech je. V tom novém co jsme koupil ale není . Ten plech je tam proto aby po jeho stěně stýkal olej a nelítalo to všechno ven. Mám ještě 56ku, motor je v tom 67 a když jsme ho koupili nedýchal ale olej z něho lítal jak hloupý. Sundali jsme víčko. Celý ten plech byl zanesený usazenínami. Dalo to práci a byl jsem černý jako bota. Ale je po problému. Tvrdili nám že tam dávali M6AD ale myslím podle usazenin M6A. Ten traktor jsme kupovali z bazaru ze Štipoklas. Družstvo Červené Janovice. Neděláš tak třeba opraváře?
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Jinak práce je na tom hrozně moc. A dělám to sám. :-(
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Já jsem teďka kupoval nějaké věci na vzduch a porovnával jsem Krajského, Monstu a Agroservis Hlučín a Krajský na těch věcech vyšel o cca 800 levněji něž ostatní.
Zetor 4011, Zetor 7341, JCB 3C III
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
JJ. taky jsem na to koukal a je nejlevnejší
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Radku asi dostaneš infarkt, ale při pátrání po zcela něčem jiném jsem narazil na novou nádobku na servořízení za 840 Kč.....
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... ucts_id=43
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... ucts_id=43
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Radek ty to teda rozjiždiš hlavně at se daři a už to dotahneš do konce
Začínal sem z eresama tet jedině ZETOR !!
Pokud traktor tak jedině ZETOR !
Pokud auto tak jedině ŠKODA
Pokud traktor tak jedině ZETOR !
Pokud auto tak jedině ŠKODA
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Ahoj, v těch Janovicích to znám. Sice to je ode mě docela daleko, ale dřív jsem bydlel 5 km od Janovic. některé chlapíky tam ještě znám. Počkej já Ti dám že tam dělám možná opraváře! Já jsem černýho řemesla. 12 roků nástrojařina a teď 15 roků, no ,,cvičená opice" Jak říkají vedle na dílně svářeči. Ohraňovací lis, vysekávací lis, strojní nůžky, všechno CNC.
Jo jinak ty traktory co prodávali, byly docela chudáci. Bylo to většinou z chlívů a nebo to co už mělo svoje. Právě oni si mysleli chlapi, že si je odkoupí a oni nahodili ceny, že to nikdo nechtěl. Tuším si jeden koupil jeden pán a ten v té dílně dělal, tak věděl do čeho jde. Měl ho vabranej.
Jo s tím olejem, taky bylo na kapotě napsáno M 6AD. Ale když jsme sundali prsa, sundali se nám čelisti! To byl humus, musel jsem vzít špachtly a nejdřív to oloupat špachtlí. Takhle to bylo všude. Panaťík se divil jak to je možné, traktor toho měl najeto hodně málo. No dáváme tam AD a dobrý. Vzali jsme to tenkrát proplachovým olejem, byl jako mazut a my jsme si říkali, to bude čisťonký jako studánka. Pak jsme to sundali a katastrofa.
Jo jinak ty traktory co prodávali, byly docela chudáci. Bylo to většinou z chlívů a nebo to co už mělo svoje. Právě oni si mysleli chlapi, že si je odkoupí a oni nahodili ceny, že to nikdo nechtěl. Tuším si jeden koupil jeden pán a ten v té dílně dělal, tak věděl do čeho jde. Měl ho vabranej.
Jo s tím olejem, taky bylo na kapotě napsáno M 6AD. Ale když jsme sundali prsa, sundali se nám čelisti! To byl humus, musel jsem vzít špachtly a nejdřív to oloupat špachtlí. Takhle to bylo všude. Panaťík se divil jak to je možné, traktor toho měl najeto hodně málo. No dáváme tam AD a dobrý. Vzali jsme to tenkrát proplachovým olejem, byl jako mazut a my jsme si říkali, to bude čisťonký jako studánka. Pak jsme to sundali a katastrofa.
Re: Přestavba 4011, 5611 náprava, kabina 6911, posilovač.
Jára Hozda: koukal jsem na to a je to velice dobrá cena. Škoda, kdybys to sem dal dřív vzal bych tuhle. Zase na druhou stranu se snažím to dodržovat, tak aby to bylo do originálu. Aby s tím nebyly starosti s upravováním - trubek.
czlukas: už není cesta zpět. Kabinu, nápravu, kapotu jsem ze 40ky prodal. Peníze zainvestoval. Ještě bych potřeboval blatníky - pokud možno nové na tu 69 kabinu. Ty co tam byly jsou ko. CZlukas - nedá mi to, zdá se mi že ty seš přispěvovatel typu co jsem tak viděl : Hl. ať se daří. Pak máš 1915 přispěvků.. :-D dobrá strategie.
ota : Oto jsem nevěděl že tě tak namíchne když z tebe udělám opraváře :-D CNC je CNC. Já jsem zase autotronik. Ale od aut k traktorům je to blízko.
Ta moje 5611 z Janovic se mě nezdá ještě tak nejhorší . Celkem jsem s ní spokojenej. S tím naším prý popojížděli dílňáci. Ale žádná udržba tam vidět nebyla :-D. Vyčistilo se to víčko - olej přestal lítat z oddechu. Seřídily se ventily. Nalil se olej do regulátoru - sucho. Vyměnil se olej. Přetěsnila se pumpa. Já jezdím minimum, tak se uvidí jestli bere olej až časem. Zatím to slouží. A co by člověk chtěl za 55. Za ten náš taky chtěly myslím 68 ze začátku. Chyběly ramena, nebyl tam posilovač. To bych jim za to taky nedal. Důležité je že to mělo STK a já s tím za 10hodin dojel domů. Kdyby netekla pumpa - to mě fakt sralo dolívat vodu . :-D
Ta naše 40ka taky prd najela. Když ji otec koupil, byl to šrot. Ale motor byl po generálce. Je pravda že to ale málo jezdilo. Jenže olej se dělal po mnoho letech :-( A jestli ses díval jak jsem shodil prsa žádný zázrak. Taky jsem škrabal.
Novinky: Koupil jsem přední závaží pro 5645 pod vanu z 6911. 4 velké a 2 malé pod vanu.
40ka dostane 6ks těch menších + ještě závaží do kol. Nebude to hodně?
Ty závaží v kolech mají podle odhadu tak 30kg ks. tj. 60kg + 6x18kg ty podvanou. Celkem tedy tak 168kg. Jsem zvědavý na ty dysky. Naštěstí mám 4ks. Ale podle mě to praskat nebude když se pak ten disk opírá o to závaží. Nám za těch 20 let nepraskl nikdy.
Teď začnu rychtovat vidle za traktor. 1000kg nostnost. Na nakládání kulatiny do lesa. Až se k tomu dostanu a dokončím, udělám nějaké foto.
Jinak kluci díky za příspěvky!
czlukas: už není cesta zpět. Kabinu, nápravu, kapotu jsem ze 40ky prodal. Peníze zainvestoval. Ještě bych potřeboval blatníky - pokud možno nové na tu 69 kabinu. Ty co tam byly jsou ko. CZlukas - nedá mi to, zdá se mi že ty seš přispěvovatel typu co jsem tak viděl : Hl. ať se daří. Pak máš 1915 přispěvků.. :-D dobrá strategie.
ota : Oto jsem nevěděl že tě tak namíchne když z tebe udělám opraváře :-D CNC je CNC. Já jsem zase autotronik. Ale od aut k traktorům je to blízko.
Ta moje 5611 z Janovic se mě nezdá ještě tak nejhorší . Celkem jsem s ní spokojenej. S tím naším prý popojížděli dílňáci. Ale žádná udržba tam vidět nebyla :-D. Vyčistilo se to víčko - olej přestal lítat z oddechu. Seřídily se ventily. Nalil se olej do regulátoru - sucho. Vyměnil se olej. Přetěsnila se pumpa. Já jezdím minimum, tak se uvidí jestli bere olej až časem. Zatím to slouží. A co by člověk chtěl za 55. Za ten náš taky chtěly myslím 68 ze začátku. Chyběly ramena, nebyl tam posilovač. To bych jim za to taky nedal. Důležité je že to mělo STK a já s tím za 10hodin dojel domů. Kdyby netekla pumpa - to mě fakt sralo dolívat vodu . :-D
Ta naše 40ka taky prd najela. Když ji otec koupil, byl to šrot. Ale motor byl po generálce. Je pravda že to ale málo jezdilo. Jenže olej se dělal po mnoho letech :-( A jestli ses díval jak jsem shodil prsa žádný zázrak. Taky jsem škrabal.
Novinky: Koupil jsem přední závaží pro 5645 pod vanu z 6911. 4 velké a 2 malé pod vanu.
40ka dostane 6ks těch menších + ještě závaží do kol. Nebude to hodně?
Ty závaží v kolech mají podle odhadu tak 30kg ks. tj. 60kg + 6x18kg ty podvanou. Celkem tedy tak 168kg. Jsem zvědavý na ty dysky. Naštěstí mám 4ks. Ale podle mě to praskat nebude když se pak ten disk opírá o to závaží. Nám za těch 20 let nepraskl nikdy.
Teď začnu rychtovat vidle za traktor. 1000kg nostnost. Na nakládání kulatiny do lesa. Až se k tomu dostanu a dokončím, udělám nějaké foto.
Jinak kluci díky za příspěvky!