staník píše:Nemáš na mysli zátku nad redukčním ventilem?Podívám se po fotce.
To spis pod redukcnim ventilem. Je to na te kostce kde se packou pousti olej do ramen, nebo ramen a rychlo spojky, a klouzava poloha. Tak ve smeru jizdy kouka ven rychlospojka a ten samy zavit ale jen zatka nad tou spojkou. Kdyz jsem to odmontoval, tak je za tou zatkou videt pruzina toho redukcniho ventilu ktery je ale kolmo k zemi a tudiz i kolmo k te rychlo spojce. Fotku bych sem dal az zitra.
Diky za info.
Cus
Tak jsem dodelal predni masku. Davam foto. Koukal jsem na ty rychlo spojky a koupil jsem uz ty novejsi bajonetove a zjisteil jsem ze tam budu muset udelat jeste nejaky mezi kus. TY puvodni rychlospojka mela kratsi zavit, takze pri dotazeni se tesneni oprelo o tu kostku, ale ty novejsi rychlo spojky maji zavit delsi a maji tam drazku pro plochy klic, takze to dosedne vzadu na konci zavitu a mezi tesnenim a kostkou je jeste asi 5mm, Tak budu muset koupit nejakou prechodku. Jo a dve rychlo spojky se nad sebe stejne nevejdou. Maji asi o 2mm vetsi prumer nez ta stara a uz se tam nevejdou. Mozna ani dve uplne ty stare s tema kulickama by se tam uz nevesli.
Cus
Taky jsem vymenil uz konecne ten olej. I z tech zbyvajicich dvou vypustaku na me vytekla nejdriv voda a pak humus. U toho jednoho vypustaku pod redukci - je to ten zboku, tak je takove viko. Bylo to kolem nej nejake olepene, tak jsem ho sundal, vymet co nejvic toho humusu a pretesnil jsem ho.
V nedeli jsem se dal do predelavani elektriky, je to des a to rikal ten pan ze tomu delal generalku elektriky. Vse spuchrele. Vubec to neni podle schematu takze jsem odendal jeden kabel a uz to nesviti. Tak to delam cele znovu a podle schematu at je v tom poradek. Musim ze stare skodovky nekde splasit pojistkovou skrinku, maji tam byt dve ja mam jen jednu pod volantem. Ma byt jeste jedna na svetla za chladicem.
Cus
v2000m píše:ty pojistky staci pod volantem a nad chladic dej jen svorkovnici
No uvidim jestli tam bude dost volnych pojistek. Nahodou nemate nekdo soupis kapacit tech pojistek, jake maji byt kam? Mam tam nejake totalne spuchrele a neni nanich nic videt?
Diky
Cus, o vikend jsem predelaval celou elektriku. Musel jsem kolem brzdovych pedalu sundat podlahu a bych tam protahl kabely a ramenem jsem se opral o paku uzaverky a cela se mi urvala. Je tam takovy mechanismmus ktery byl asi privareny na ten nosnik blatniku a tam mi to urezlo, nemate nejakou fotku jak to tam puvodne bylo?
Uz mi to pekne sviti, blika, no parada. Jeste tam dozadu nova svetla a novou zasuvku na karu a bude to fakt super.
Diky cus
Cus, nez jsem dosel k zaveruze jsem si mel nechat ty pakny nejak a nekym nalepit, tak jsem si z agro-z nechal poslat oblozeni. Psal jsem jim at mi je poslou na cely traktor, ze nevim kolik jich mam objednat, jestli dva pary, nebo 4 oblozeni. Samozrejme mi poslali jen dve oblozeni, takze shanim ty dve. Byl jsem u nas v agrozetu a tam maji jen 6cm siroke, kdezto z netu mi prislo 7cm siroke. Nevite kolik ma opravdu sirku? V manualech jsem myslel ze bude uvedena sirka oblozeni ale nemuzu to nikde najit. Napiste mi prosim sirku oblozeni ktere tam ma opravdu byt.
Diky moc, Cus
Dodelavam konecne tu elektriku, nevim jestli se k tomu o vikend dostanu, marodi nam pejsek, tak jezdime kazdy den k veterinari.
Chtel jsem zapojit klakson, dva kabely ke klaksonu ale tak mam zapojit kabely k tomu tlaciku na stredu volantu? Nikde jsem tam nenasel bud kudy je tam napasovat nebo jak se tam dostat. Nevite jak je to tam resene?
Jinak jsem zavrhl stavbu mulcovace, necham si to radeji za 1000 posekat, potrebuji to uz nutne a nez bych to dal dohromady tak uz by tam byla dzungle. Pustim se do dalsiho projektu a tou je lzice za traktor do tretiho bodu. Pechy uz mam nastrihane, tak to jen povarim a dodelam nejake uchyceni do tretiho bodu, plus vyklapeni a bude.
Cus
Z toho tlačítka na volantu jde od takovýho mosaznýho válečku drátek vnitřkem tý hřídele až tak ke kolenu.Tam pokud to máš všechno je gumovej špunt z kterýho kouká šroubek. Na ten se připojuje kablík který vede dopředu ke klaksonu.Ještě upozorním že ten kablík dodá klaksonu kostru.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
staník píše:Z toho tlačítka na volantu jde od takovýho mosaznýho válečku drátek vnitřkem tý hřídele až tak ke kolenu.Tam pokud to máš všechno je gumovej špunt z kterýho kouká šroubek. Na ten se připojuje kablík který vede dopředu ke klaksonu.Ještě upozorním že ten kablík dodá klaksonu kostru.
Je tam takovej sroubek opravdu na urovni kolen. Na leve strane volantoveho sloupku . Ale sroubek je tam jen jeden. A tam by meli teda s kostrou jit dva kabely, tak kam dam ten druhy?
Cus
Tak to se omlouvám za mylnou informaci.Já mám u obou suprů klakson nad volantem v přístrojovce v zaslepený díře na budík,hned vedle teploměru.To asi nebude teda origo...
I když tě holka zradí,i to se může stát,zůstane ti zetor věrný kamarád...
Jde tam jen jeden drát-kostra.Druhý drát jde od pojistkové skříňky-pojistka stálého poroudu-jde na ni stálý proud od svorky 30 spínací skříňky.Když tak si stáhni dílenskou příručku a katalog ND.
Dílna je dílna
Pokud na něco zapomenu tak mi to prosím připomeňte.
staník píše:Jde tam jen jeden drát-kostra.Druhý drát jde od pojistkové skříňky-pojistka stálého poroudu-jde na ni stálý proud od svorky 30 spínací skříňky.Když tak si stáhni dílenskou příručku a katalog ND.
Návody a prirucku mam, ja to zapojoval podle elektro schema, ale tam samozrejme neni kam se to zapoji. Juknu na to. Diky