35ka Malýho Peťe
Moderátor: Lukashil
Re: 35ka Malýho Peťe
ty přední pláště mu sluší a proč tenhle dezén?
já taky váhám mezi tvýma a
http://www.pneucb.cz/zemedelske-pneu/tr ... 81-tt.html
nebo
http://www.pneucb.cz/zemedelske-pneu/tr ... 04-tt.html
já taky váhám mezi tvýma a
http://www.pneucb.cz/zemedelske-pneu/tr ... 81-tt.html
nebo
http://www.pneucb.cz/zemedelske-pneu/tr ... 04-tt.html
- Malej Peťa
- Příspěvky: 560
- Registrován: stř pro 04, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Němčany
Re: 35ka Malýho Peťe
No za ty prachy , ne, do pole to má dobrej vodící vzorek. Ty BTK-čka by taky nebyli špatný, ale u mě v pneušu jsem dostal dost dobrou nabídku na ty co mám a proto padla volba na ně.
Správnej chlap má umět všechno, i když to zkurví!
Re: 35ka Malýho Peťe
a jak se ti s tim zatáčí? mám možnost jak tvoje mitasky tak BKT cenový rozdíl +-50Kč...
jezdím kolem baráku občas do lesa...
jezdím kolem baráku občas do lesa...
- Malej Peťa
- Příspěvky: 560
- Registrován: stř pro 04, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Němčany
Re: 35ka Malýho Peťe
No jelikož to nemám s čím porovnat tak ti asi moc neporadím. Nejde to špatně. V hlíně je to o něčem jiným než na tvrdým, ale při popojíždní to nejde zle. Já mám navíc trochu problém s netěsností řízení tak jezdím dost často na sucho a to je možná taky trochu problém
Správnej chlap má umět všechno, i když to zkurví!
- Malej Peťa
- Příspěvky: 560
- Registrován: stř pro 04, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Němčany
Re: 35ka Malýho Peťe
Tady se pochlubím jednou fotkou z Oldtimeru ve Slavkově, dík za foto patří mému skoro švagrovi.
Správnej chlap má umět všechno, i když to zkurví!
-
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 35ka Malýho Peťe
Krásná práce. Můžete mi někdo vysvětlit jaký je rozdíl v motorech 35 a 50 ?
Nikdy neříkej že to nejde, nebo přijde blbec, kterej neví že to nejde a udělá to!
Re: 35ka Malýho Peťe
Tak základné rozdiely motoru Z35 a Z50. Zdvih a vŕtanie sú rovnaké u oboch ostatné je na obrázku
1 Listové perá majú mierne iný tvar.
2 Guľový čap riadenia má tiež odlišnú konštrukciu.
3 Olejový filter má hrebeňový čistič ktorý má náhon zo spojkového pedálu.
4 Blok kompresoru má mierne odlišný odliatok a spôsob mazania.
5 Asi dolievacie a odparovacie hrdlo oleja.
6 Vodovodné potrubie zo spodnej časti vložiek.
7 Nádrž na motorový olej.
8 Z35 liatinové veko v ktorom sú umiestnené žhaviče pre ohrev vzduchu. Z 50 má plechové veko bez žhavičov.
9 Z50 Termostat uzatvára chladiaci okruch. Z35 termostat vyradí chladič - skrátený chladiaci okruh zo stálou cirkuláciou vody.
10 Z35 má dvoj vývodové vodné čerpadlo z50 len jedno vývodové .
11 Jedno vyklápacie svetlo kvôli hnaciemu remeňu .
12 Rozdielny systém filtrácie vzduchu.
Ďalej je to odlišný tvar kľukovej hriadeli a olejovej vane. S bodom 5 som si nie celkom istý lebo na Z50 sa mi nemajú ako dostať
olejové pary do tejto oblasti. Tam steká len olej z hláv a ide napäť do bloku cez malú dierku. Takže na pary tam nie je priestor.
A ešte sú minimálne dva odlišné odliatky hláv valcov. Rozmerovo sú rovnaké. A samozrejme vstrekovacie čerpadlá sú rozdielne nastavené.
Z35 dvoj vývodové vodné čerpadlo + teleso termostatu
Majstri ak si spoznáte svoje obrázky tak sa nehnevajte, keď ma dačo zaujme si to uložím ale zdroj si neznačím.
Jediné čo viem tak tie kľukovky a olejovú vaňu mám od FLD
1 Listové perá majú mierne iný tvar.
2 Guľový čap riadenia má tiež odlišnú konštrukciu.
3 Olejový filter má hrebeňový čistič ktorý má náhon zo spojkového pedálu.
4 Blok kompresoru má mierne odlišný odliatok a spôsob mazania.
5 Asi dolievacie a odparovacie hrdlo oleja.
6 Vodovodné potrubie zo spodnej časti vložiek.
7 Nádrž na motorový olej.
8 Z35 liatinové veko v ktorom sú umiestnené žhaviče pre ohrev vzduchu. Z 50 má plechové veko bez žhavičov.
9 Z50 Termostat uzatvára chladiaci okruch. Z35 termostat vyradí chladič - skrátený chladiaci okruh zo stálou cirkuláciou vody.
10 Z35 má dvoj vývodové vodné čerpadlo z50 len jedno vývodové .
11 Jedno vyklápacie svetlo kvôli hnaciemu remeňu .
12 Rozdielny systém filtrácie vzduchu.
Ďalej je to odlišný tvar kľukovej hriadeli a olejovej vane. S bodom 5 som si nie celkom istý lebo na Z50 sa mi nemajú ako dostať
olejové pary do tejto oblasti. Tam steká len olej z hláv a ide napäť do bloku cez malú dierku. Takže na pary tam nie je priestor.
A ešte sú minimálne dva odlišné odliatky hláv valcov. Rozmerovo sú rovnaké. A samozrejme vstrekovacie čerpadlá sú rozdielne nastavené.
Z35 dvoj vývodové vodné čerpadlo + teleso termostatu
Majstri ak si spoznáte svoje obrázky tak sa nehnevajte, keď ma dačo zaujme si to uložím ale zdroj si neznačím.
Jediné čo viem tak tie kľukovky a olejovú vaňu mám od FLD
- Malej Peťa
- Příspěvky: 560
- Registrován: stř pro 04, 2013 6:49 pm
- Bydliště: Němčany
Re: 35ka Malýho Peťe
Ahoj díky za chválu.Raďas píše:Krásná práce. Můžete mi někdo vysvětlit jaký je rozdíl v motorech 35 a 50 ?
Základní rozdělění ti tady napsal Michal. U motoru je to hlavně chladící systém. Na fotce s termostatem je jiné čerpadlo !pozor! tohle je 3 vývodové.
Další docela podstatnou věcí je mazání motoru, to se děje dvouokruhovým čerpadlem, které saje olej z "bandasky" na straně motoru a tlačí jej do bloku a zároveň odsává olej z vany zpět do bandasky. Je to dobré, že i při větších náklonech ti nepřestává mazat motor a nehrozí jeho zadření.
Další věcí podle které lze tento typ identifikovat je převodovka s řemenicí pro pohon např. mlátičky.
Také má traktor jedno lamelovou spojku a pětikvaltovou převodovku bez redukce. Také je jiná hydraulika. Má samostatnou nádrž na olej, což se dost často předělávalo.
Docela dost informací se dá dozvědět tady http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... f=31&t=799
Je tam docela dost odlišností, popsal bych ti toho dost ale to by bylo na dlouho.
Správnej chlap má umět všechno, i když to zkurví!
-
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 35ka Malýho Peťe
Chlapi díky moc. Já totiž dělám teď Supra 50 a nechce mi to pořádně chodit, motor po GO a zlobí. Tak už vymýšlím i blbosti, co by dělalo, kdyby někdo proházel věci z 35. Stavim to ze šrotu, tak že nevim co tam má být. Okolo spalování a vstřikování. A další věc, nemám nikde rysku pro předvstřik, v okýnku nic není.. Kde je?
Nikdy neříkej že to nejde, nebo přijde blbec, kterej neví že to nejde a udělá to!
Re: 35ka Malýho Peťe
-
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 35ka Malýho Peťe
Joo našel jsem, ale tak teď proti čemu to mám nastavit, v okýnku rysku nevidim?
Nikdy neříkej že to nejde, nebo přijde blbec, kterej neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 35ka Malýho Peťe
Šmarja, já nekoukal na tu druhou fotku, už to vidim, no jooo Díky!!!
Nikdy neříkej že to nejde, nebo přijde blbec, kterej neví že to nejde a udělá to!
Re: 35ka Malýho Peťe
-
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 35ka Malýho Peťe
Jo jo taky to zkoušim přes ventil.. Ta příručka mi přijde taková hodně skromná, na to že je dílenská.. Existuje jen jedna? Já ten traktor dělám z neskutečnýho šrotu a nemám se čeho chytit, Mám zmáklý Z25 ale supra dělám prvně..Třeba písty, doufám, že jsem správně dedukoval že spalovákem přijdou blíž k trysce?
Nikdy neříkej že to nejde, nebo přijde blbec, kterej neví že to nejde a udělá to!
-
- Příspěvky: 423
- Registrován: čtv kvě 14, 2009 10:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: 35ka Malýho Peťe
Mojí závadu jsem zřejmě vyřešil, pod některejma vstřikovačema byly i 4 podložky a já si toho nevšiml a vyndal jen jednu.. Teď jsem vydoloval všechny a nastal problém. Vstřikovač nedosáhne k podložce, protože se opírá o šestihran na víčku, který drží trysku. Kde je problém?? Jak má vypadat vstřik S50 ? Jo a dvě hlavy mám z S35 vadí to??
Nikdy neříkej že to nejde, nebo přijde blbec, kterej neví že to nejde a udělá to!