Zetor 15 z Moravy
Re: Zetor 15 z Moravy
To je nádhera
Re: Zetor 15 z Moravy
Další posun.
https://kolicin.rajce.idnes.cz/Zetor_15_renovace/[/quote]
https://kolicin.rajce.idnes.cz/Zetor_15_renovace/[/quote]
Re: Zetor 15 z Moravy
Když už to děláte tak pěkně - nechcete tu elektriku natáhnout v hadrové bužírce?
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Zetor 15 z Moravy
Chtel bych to dát do pancerových hadic, ale zatím hledám po internetu, myslíš, že elektrika byla v bužírkách? Rád si necham poradit.Jára H. píše:Když už to děláte tak pěkně - nechcete tu elektriku natáhnout v hadrové bužírce?
Re: Zetor 15 z Moravy
Měl jsem na mysli kabely s hadrovou izolací, resp. opletem. Ty současné replikové kabely jsou klasické moderní kabely s navinutým textilním opláštěním a zalakované. Jsou dostatečně pružné a vypadá to dost autenticky. Původní elektriku jsem nikde neviděl dochovanou, ale jsem toho názoru, že původně byli použity kabely s textilním opletem a kabelový svazek nebyl natažený v žádné bužírce nebo hadrovém opletu. Plastové bužírky v té době ještě nefrčely a hadrový oplet svazku byl výrobně náročný. Dával se spíše do osobních aut. Myslím si, že kabely tam byli na volno max. něčím stažené k sobě a proto jsou na těch nejhorších místech jako motor nebo pod volantem ty trubky v kterých to vede. Bude ti to běhat na 6 nebo 12V?
Já jsem to vyvedl takto:
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
Já jsem to vyvedl takto:
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Zetor 15 z Moravy
Elektroinstalaci mam 12V. Bylo to jednodussi. Mám i 6v dynamo ale, svicku mame predelanou z avie, baterka 12v se lepe udrzuje. Akorát kontrolku zhaveni budu mit jen jako. Elektriku dám do pancerových trubek a konce obalim hadrovou izolackou.
Petrs
Nevite nekdo dle vyr cisla jaky to muze být rok výroby? Mam 13XX. nebo. 4XX.
Petrs
Nevite nekdo dle vyr cisla jaky to muze být rok výroby? Mam 13XX. nebo. 4XX.
Re: Zetor 15 z Moravy
Myslis to cislo na motoru nebo na prevodovce?
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Zetor 15 z Moravy
Jára H. píše:Myslis to cislo na motoru nebo na prevodovce?
Obe cisla jsoi z prevodovek.. Mam dily ze dvou traktoru.
Petrs
Re: Zetor 15 z Moravy
To spravne vyrobni cislo by melo byt v pravem hornim rohu prevodovky po smeru jizdy
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Zetor 15 z Moravy
Jára H. píše:To spravne vyrobni cislo by melo byt v pravem hornim rohu prevodovky po smeru jizdy
Spatne jse se vyjadril, mam dva traktory jeden ma vyrobni cislo na prevodovce 13XX , ten na fotkách
a druhy na nahradni dily. ma vyrobni cislo 4XX
Petrs
Re: Zetor 15 z Moravy
No asi tak: Když jsem po tom pátral před nějakými 10-ti lety. Tak jsem ze Zetoru od p. Kukly (již tam nepracuje) dostal info, že na konci roku 1947 bylo smontovaných několik málo kusů pro ověření postupů montáže, výrobu přípravků atd. a hlavní stěžejní výroba běžela v letech 1948-1949. A produkce běžela zhruba kontinuálně v průběhu obou let. Je to však informace typu "jedna paní povídala" neboť když na koci 90-tých let zasáhli Moravu povodně, tak byl zatopený i Zetorácký archív. V té době traktory jako veteráni ještě nefrčely, nebyly prostředky a vůle to vysoušet jako archív Národního muzea a tak to skončilo na skládce...
Některé prameny uvádějí,že bylo vyrobeno jen 1800 kusů jiné zase 2200 ks. Už jsem někde zahlédl číslo 2800 ks. Když zanedbáš rok 1947 a rozdělíš tyto vyrobené kusy na polovinu,tak ten 4XX je jistě rok 1948 a ten druhý 13XX zhruba přelom 1948 a 49. Podle mě spíše jistě 1949.
A aby to nebylo jednoduché, tak k zasmátí je tedy kolik se dnes objevuje traktorů, podle majitelů, se zaručeným rokem výroby 1947 (každý chce mít toho nejstaršího veterána) a tento původní štítek zase kazí všechny uváděné počty vyrobených kusů s poř. číslem "2914"
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
Jediné vysvětlení by bylo, že byla určitá část číselné série z nějakého důvodu vynechána
Některé prameny uvádějí,že bylo vyrobeno jen 1800 kusů jiné zase 2200 ks. Už jsem někde zahlédl číslo 2800 ks. Když zanedbáš rok 1947 a rozdělíš tyto vyrobené kusy na polovinu,tak ten 4XX je jistě rok 1948 a ten druhý 13XX zhruba přelom 1948 a 49. Podle mě spíše jistě 1949.
A aby to nebylo jednoduché, tak k zasmátí je tedy kolik se dnes objevuje traktorů, podle majitelů, se zaručeným rokem výroby 1947 (každý chce mít toho nejstaršího veterána) a tento původní štítek zase kazí všechny uváděné počty vyrobených kusů s poř. číslem "2914"
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
Jediné vysvětlení by bylo, že byla určitá část číselné série z nějakého důvodu vynechána
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Zetor 15 z Moravy
Jára H. píše:Když už to děláte tak pěkně - nechcete tu elektriku natáhnout v hadrové bužírce?
Tak jsme Te poslechli 8)i a elektriku dali do kovových pozinkovaných chraniček, a kabely, které jsou vidět jsou opletené.
https://kolicin.rajce.idnes.cz/Zetor_15_renovace/[/quote]
Re: Zetor 15 z Moravy
Za ty opletené kabaly palec nahoru , ale ta kovová chránička nevypadá moc původně Jako celek však pěkná práce
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ
Re: Zetor 15 z Moravy
Tak jdeme do finále. Jeste čekám na šablonu nápisu a na závaží. Pak do pole.Jára H. píše:Za ty opletené kabaly palec nahoru , ale ta kovová chránička nevypadá moc původně Jako celek však pěkná práce
https://kolicin.rajce.idnes.cz/Zetor_15_renovace/[/quote]
Re: Zetor 15 z Moravy
Nápis budete malovat? (v době výroby samolepky ještě nefrčely.....)
ZETOR 15, ZETOR 4011, CUB CADET 1641, HONDA 4514, DEZA 5000, PAJ