Z25A HE
Re: Z25A HE
tak som sa konecne dockal.
Kupil som komplet ramena aj so sponovakmi. Tie pojdu na Acko a zbytok na Kacko, lebo tam mam doma robene ramena, ktore sa mi nepacia.
Nebolo to najlacnejsie, ale uz som rezignoval a kupil som cely komplet od priekupnikaL Jelinka z Chrudimi. Tiez skripal zubmi, ze neberiem komplet hydrauliku, ale nakoniec sme sa dohodli (za nekrestanske peniaze).
Tak uz snad Acko bude konecne kompletne. Ostane posledny detail: lava stupacka.... To uz bude malina...
Tu je ten poklad na Striebornom Jazere:
Kupil som komplet ramena aj so sponovakmi. Tie pojdu na Acko a zbytok na Kacko, lebo tam mam doma robene ramena, ktore sa mi nepacia.
Nebolo to najlacnejsie, ale uz som rezignoval a kupil som cely komplet od priekupnikaL Jelinka z Chrudimi. Tiez skripal zubmi, ze neberiem komplet hydrauliku, ale nakoniec sme sa dohodli (za nekrestanske peniaze).
Tak uz snad Acko bude konecne kompletne. Ostane posledny detail: lava stupacka.... To uz bude malina...
Tu je ten poklad na Striebornom Jazere:
Re: Z25A HE
Super . Aj keď "kolovrátok" sa mi zdá trošku krivý, ale možno sa to len na fotke tak javí . A dobré dolné ramená by sa aj nám hodili na Káčko, tam máme majorácke...
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Z25A HE
Kolovrátek a jedno rameno by se mi taky hodilo. Mám každé rameno jiné, a kolovrátek tuším z třicítky
Re: Z25A HE
ja som dlho zhanal kade tade a nakoniec som zobral od priekupnika.
Nikto iny nemal.
Ale pytaju nekrestanske peniaze...
Nikto iny nemal.
Ale pytaju nekrestanske peniaze...
Re: Z25A HE
Kráásné to je opravdu poklad.Jak jsou ty ramena dlouhé ? Byly 2 typy 78 a 88 cm myslím.Dalo to prácu ale sehnals .... Dobra práca
Libor :-)
Re: Z25A HE
88 cm. Mam obidvoje ramena dlhsie. Nevadi, aspon nemusim upravovat kardan a treti bod a budem moct tahat naradie za oboma traktormi. Celkom mi to vyhovuje.
Re: Z25A HE
Právě že to je paráda taky je chcu .Ty majoracké mají 80 a vychodí to tak tak ...těch 8 cm chybí u hranatych blatníků...
Libor :-)
Re: Z25A HE
tak som sa pred dnesnou akciou v zeleznicnom depe (ako sprievodna akcia bola vystava veteranov) konecne dokopal dat do poriadku spodne ramena a sponovaky.
Mne osobne sa to pozdava, uz len vymenit skrutky s maticami za sustruzene capy na zvislych ramenach.
Vdaka anton30 som mal k dispozicii dlhe capu s okom na konci z Kacka, tak som z nich urobil verziu pre Acko. U TomasaB som to takto videl a on ma urcite origina Ackove sponovaky:
Trochu sustruzenia a predne capy s okom boli na svete:
Tu je zostava sponovakov pre jednu stranu:
Tu su komplet ramena uz na traktore:
.
Mne osobne sa to pozdava, uz len vymenit skrutky s maticami za sustruzene capy na zvislych ramenach.
Vdaka anton30 som mal k dispozicii dlhe capu s okom na konci z Kacka, tak som z nich urobil verziu pre Acko. U TomasaB som to takto videl a on ma urcite origina Ackove sponovaky:
Trochu sustruzenia a predne capy s okom boli na svete:
Tu je zostava sponovakov pre jednu stranu:
Tu su komplet ramena uz na traktore:
.
Re: Z25A HE
Nuž podľa mňa bolo škoda tie dlhé čapy skracovať. Ja som mal pôvodne zhruba takéto riešenie a pokrivilo mi to uchytenie. Tak som to prerobil na systém s tými dlhými a je to oveľa lepšie. Samozrejme ten čap sa musí otáčať, inak to pri zdvíhaní hydrauliky naťahuje šponováky.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Z25A HE
Problem je iba v tom, ze riesenie s dlhymi skrutkami bolo iba na K-acku.
Boli tam 2 capy v prirube nohavice a na nich trojuholnikovy plech. Ten mal v tretej spodnej diere zasunuty prave ten dlhy cap, pricom isiel aj cez oko gule spodneho ramena. Toto riesenie je silnejsie a zaroven je cele nizsie, asi aj kvoli kompenzacii vysokych diskov K-cka.
U Acka to bolo tak, ako to mam urobene teraz. Spodne rameno bolo priamo na jednom cape nohavice. A sponovak bol na tom plechu co je medzi zvislymi U-ckami.
Tu je samostatny cap nohavice u Acka:
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
https://zuza805.rajce.idnes.cz/Zetor_25 ... 040200.jpg
https://urbos63.rajce.idnes.cz/zetor_25/#foto138.jpg
A tu je riesenie pre K-cko s tym 3 otvorovym plechom na nohavici a dlhym capom::
https://siii.rajce.idnes.cz/Zetor_25/#P1000833.JPG
Boli tam 2 capy v prirube nohavice a na nich trojuholnikovy plech. Ten mal v tretej spodnej diere zasunuty prave ten dlhy cap, pricom isiel aj cez oko gule spodneho ramena. Toto riesenie je silnejsie a zaroven je cele nizsie, asi aj kvoli kompenzacii vysokych diskov K-cka.
U Acka to bolo tak, ako to mam urobene teraz. Spodne rameno bolo priamo na jednom cape nohavice. A sponovak bol na tom plechu co je medzi zvislymi U-ckami.
Tu je samostatny cap nohavice u Acka:
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
http://www.nasetraktory.eu/forum/downlo ... &mode=view
https://zuza805.rajce.idnes.cz/Zetor_25 ... 040200.jpg
https://urbos63.rajce.idnes.cz/zetor_25/#foto138.jpg
A tu je riesenie pre K-cko s tym 3 otvorovym plechom na nohavici a dlhym capom::
https://siii.rajce.idnes.cz/Zetor_25/#P1000833.JPG
Re: Z25A HE
Ja to viem, prerábal som to uchytenie na nohavicu. Len mi prišlo že keď si už mal tie dlhé čapy. Ale urobil si ako si uznal.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Z25A HE
Jaro, ten traktor už pracovať nebude. Viem, že toto uchytenie je slabšie. Ale chcel som to mať, ako to bolo na A-cku.
Pre to Kacko už mám plechy aj tie dlhé skrutky nachystané. Len musím zohnať ďalšie čapy do nohavíc, lebo mám iba po jednom. Niekde som videl vykres, asi u mihiho. Možno dám vyrobiť z velkej imbusovej skrutky...
Pre to Kacko už mám plechy aj tie dlhé skrutky nachystané. Len musím zohnať ďalšie čapy do nohavíc, lebo mám iba po jednom. Niekde som videl vykres, asi u mihiho. Možno dám vyrobiť z velkej imbusovej skrutky...
Re: Z25A HE
Všiml jsem si, že máš oproti nám (většině) odlišné ty kusy a ty šponováky na pás ruční brzdy. Tvůj způsob, který zabrání sednutí pásu ruční brzdy na buben nám nejde jednoduše realizovat...rosch8 píše:Dnes som konecne doriesil problem s pasmi rucnej brzdy, ktore sa dotykaju pri jazde bubnov.
Riesenie bolo nakoniec celkom jednoduche, doplnil som cervik do drazkovanych telies ručnej brzdy. Tymto cervikom odtlacam tu dlhu skrutku, ktora potom nenecha visiet pas iba volne (a tym padom dosadne na bubon), ale ho podopiera zospodu a drzi ho v urcitej polohe, ktora sa da nastavit tym cervikom tak, aby hore aj dolu bola priblizne rovnaka vola medzi poasom a bubnom.
Neviem, ci je to jasne, prikladam este obrazky:
tu vidno cervik (aj s klucom) uz v polohe, kedy odtlaca skrutku:
tu vidno, ze medzera medzi bubnom a apasom je zhruba rovnaka po celom obvode:
pas sa nedotyka v hornej casti bubna:
tu je video, najprv sa brzda zatiahne. potom sa uvolni a v 8. sekunde videa vidno ako cervik odtlaci tu dlhu skrutku pricom ta podvihne cely pas do volnej polohy. Pas je potom uplne volny a nikde sa nedotyka bubna.
https://youtu.be/zc29kLlaieU
Způsob, který má většina nás... (foto vypůjčené od fillipo)
Re: Z25A HE
zistil som to aj ja, ze mam akesi inaksie napinanie. Ale su to odliatky, takze to bude tovarensky vyrobok.
Takze moj navod sa nehodi, to mi je jasne...
Takze moj navod sa nehodi, to mi je jasne...
Re: Z25A HE
Byl jsem hodně překvapen, že se toto řešení dělalo origo a taktéž jsem byl překvapen v anomálii toho odlitku.
Skvěle jsi to vymyslel. Taktéž přemýšlím jak to udělat, aby se ten pás nedotýkal...
Skvěle jsi to vymyslel. Taktéž přemýšlím jak to udělat, aby se ten pás nedotýkal...