Z25A HE
Re: Z25A HE
lepidlo na paske je dost slabe, a lepsie sa dava na vonkajsi obluk, co je nadrz a maska. Do vnutorneho obluka to nechelo velmi drzat. Vyskusaj, mozno na nieco prides.
Potrubie je z N-ka. Malo by byt otocene smerom dolu a pokracovat od priruby dole popod traktor dozadu. Ja som si dorobil vrchnu cast a otocil ho dohora.
Nemam po ruke original z A-cka tak pouzivam toto. Dorobil som si presny priemer na vyfuk, takze mi neunikaju spaliny cez spoj s vyfukom. Som s tymto spokojny, tak to neriesim.
Co funguje, do toho netreba vrtat....
Potrubie je z N-ka. Malo by byt otocene smerom dolu a pokracovat od priruby dole popod traktor dozadu. Ja som si dorobil vrchnu cast a otocil ho dohora.
Nemam po ruke original z A-cka tak pouzivam toto. Dorobil som si presny priemer na vyfuk, takze mi neunikaju spaliny cez spoj s vyfukom. Som s tymto spokojny, tak to neriesim.
Co funguje, do toho netreba vrtat....
Re: Z25A HE
to máš pravdu, proč vrtat do něčeho, co funguje:-)
To potrubí jsem si myslel, že bylo půvdně na spodek. A ty spaliny...ty utíkají, kdyř je výfuk nasazený, to je realita :-)
To potrubí jsem si myslel, že bylo půvdně na spodek. A ty spaliny...ty utíkají, kdyř je výfuk nasazený, to je realita :-)
Re: Z25A HE
Ja mám z vnútornej strany kapoty nalepené biele tesnenie (na okná, dvere...), široké asi 10 mm a hrubé tak 2 mm. Drží to celkom dobre a je to schované. Ale riešenie s farebnou páskou je fajn.
Mám rád traktory, ale môj najobľúbenejší je ZLÍN 37 ČMELÁK
Re: Z25A HE
Dnes som trochu pracoval.
Traktor dostal novy hruby cistic paliva s dlhym sklom. Kupoval som novy od p. Kučery.
Ale odliatok je porovity a tecie cez neho nafta. Budem musiet reklamovat.
Nastastie som mal original PAL horny odliatok, tak som to prehodil a teraz je to uz OK. Ked pride novy z reklamacie, tak vymenim naspat aj sitko (ma trochu mensi priemer, ako povodne a nepasuje na osadenie, tak som aj sitko musel dat stare. Nastriekal som aj vrch palivoveho filtra, lebo bol iba hole zelezo a zacinal miestami chytat hrdzu. Ked som ho mal uz otvoreny, tak som vymenil aj vlozku fitra, ale nebolo jej nic. Ziadny bordel nebol v nadobe.
Tu je novy hruby cistic paliva a nastriekane veko jemneho fitra paliva:
Stare teleso a so starym sitkom, dokompletovane dlhym sklom:
Rozobral som zo zvedavosti aj filter vzduchu:
Toto som nasiel vo vnutri (samozrejme v priestore pred filtrom):
Filter funguje vyborne, priestor za filtrom je cisty ako slza:
tu su pre porovnanie stary filter 2 roky v prevadzke a novy. Nalavo je novy, napravo vybraty z traktora. Vidno, ze je zvnutra zapraseny, novy ma peknu zltu farbu papierovej vlozky. Stary je uz sedy od prachu. Ale zvonku je cisty.
Tato uprava funguje vyborne a staci filter menit kazde 2-3 roky. Nechcem ani pomysliet, co by ten jeden kusok asfaltu (vobec nie je tazky!) sposobil pod ventilom, alebo v spalovacom priestore.
No a nakoniec som namontoval zrepasovany volant.
Skusal som ho, poriadne som s nim zabral az sa ohybal, ale veniec drzi perfektne.
Tu je foto:
Aj po dvoch rokoch vyzera lak stale dobre, volba polyuretanovej farby sa vyplatila.
Este mi chybaju original napinaky a dorobit vzduchove potrubie smerom dozadu k rychlospojke s kohutom a elektricku zasuvku pre prives a pracovne svetlo. No a objavil som aj operku chrbta, tak mozno dame vykresy dokopy aj s pomocou Jimmy4011:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 4#p1471634
Traktor dostal novy hruby cistic paliva s dlhym sklom. Kupoval som novy od p. Kučery.
Ale odliatok je porovity a tecie cez neho nafta. Budem musiet reklamovat.
Nastastie som mal original PAL horny odliatok, tak som to prehodil a teraz je to uz OK. Ked pride novy z reklamacie, tak vymenim naspat aj sitko (ma trochu mensi priemer, ako povodne a nepasuje na osadenie, tak som aj sitko musel dat stare. Nastriekal som aj vrch palivoveho filtra, lebo bol iba hole zelezo a zacinal miestami chytat hrdzu. Ked som ho mal uz otvoreny, tak som vymenil aj vlozku fitra, ale nebolo jej nic. Ziadny bordel nebol v nadobe.
Tu je novy hruby cistic paliva a nastriekane veko jemneho fitra paliva:
Stare teleso a so starym sitkom, dokompletovane dlhym sklom:
Rozobral som zo zvedavosti aj filter vzduchu:
Toto som nasiel vo vnutri (samozrejme v priestore pred filtrom):
Filter funguje vyborne, priestor za filtrom je cisty ako slza:
tu su pre porovnanie stary filter 2 roky v prevadzke a novy. Nalavo je novy, napravo vybraty z traktora. Vidno, ze je zvnutra zapraseny, novy ma peknu zltu farbu papierovej vlozky. Stary je uz sedy od prachu. Ale zvonku je cisty.
Tato uprava funguje vyborne a staci filter menit kazde 2-3 roky. Nechcem ani pomysliet, co by ten jeden kusok asfaltu (vobec nie je tazky!) sposobil pod ventilom, alebo v spalovacom priestore.
No a nakoniec som namontoval zrepasovany volant.
Skusal som ho, poriadne som s nim zabral az sa ohybal, ale veniec drzi perfektne.
Tu je foto:
Aj po dvoch rokoch vyzera lak stale dobre, volba polyuretanovej farby sa vyplatila.
Este mi chybaju original napinaky a dorobit vzduchove potrubie smerom dozadu k rychlospojke s kohutom a elektricku zasuvku pre prives a pracovne svetlo. No a objavil som aj operku chrbta, tak mozno dame vykresy dokopy aj s pomocou Jimmy4011:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 4#p1471634
Naposledy upravil(a) rosch8 dne ned črc 08, 2018 9:52 pm, celkem upraveno 1 x.
Re: Z25A HE
Originál šavle aj napínáky chybíja aj mne .Máš to moc pěkné, lahodí to oku fakt super.Enom Ty lízátka by sa tam hodily spješej červené...ale to je enom můj názor.Dal sis na tem kurevsky moc práce a vymyslels věci co by nás ostatní ani nenapafly a podělil sas o ně.Si dobrý člověk
Libor :-)
Re: Z25A HE
Jop moc pěkné, hlavně ten filtr paliva . Ani jsem nevěděl, že někdo dělá nový. No a volant to je prostě jiná liga ten repas
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Z25A HE
pises, ze s farbou polyuretan si spokojny. aku si pouzil? myslim vyrobcu. a striekal si to sam? a dal si aj vrchny priesvitny lak? ...viem, mozno som moc zvedavy ale so striekanim sa stale borím a neviem dosiahnut zelany efekt. premyslam, ze tento posledny traktor si dam streknut niekomu...teda aspon plecharinu.
rosch8 píše:Dnes som trochu pracoval.
Traktor dostal novy hruby cistic paliva s dlhym sklom. Kupoval som novy od p. Kučery.
Ale odliatok je porovity a tecie cez neho nafta. Budem musiet reklamovat.
Nastastie som mal original PAL horny odliatok, tak som to prehodil a teraz je to uz OK. Ked pride novy z reklamacie, tak vymenim naspat aj sitko (ma trochu mensi priemer, ako povodne a nepasuje na osadenie, tak som aj sitko musel dat stare. Nastriekal som aj vrch palivoveho filtra, lebo bol iba hole zelezo a zacinal miestami chytat hrdzu. Ked som ho mal uz otvoreny, tak som vymenil aj vlozku fitra, ale nebolo jej nic. Ziadny bordel nebol v nadobe.
Tu je novy hruby cistic paliva a nastriekane veko jemneho fitra paliva:
Stare teleso a so starym sitkom, dokompletovane dlhym sklom:
Rozobral som zo zvedavosti aj filter vzduchu:
Toto som nasiel vo vnutri (samozrejme v priestore pred filtrom):
Filter funguje vyborne, priestor za filtrom je cisty ako slza:
tu su pre porovnanie stary filter 2 roky v prevadzke a novy. Nalavo je novy, napravo vybraty z traktora. Vidno, ze je zvnutra zapraseny, novy ma peknu zltu farbu papierovej vlozky. Stary je uz sedy od prachu. Ale zvonku je cisty.
Tato uprava funguje vyborne a staci filter menit kazde 2-3 roky. Nechcem ani pomysliet, co by ten jeden kusok asfaltu (vobec nie je tazky!) sposobil pod ventilom, alebo v spalovacom priestore.
No a nakoniec som namontoval zrepasovany volant.
Skusal som ho, poriadne som s nim zabral az sa ohybal, ale veniec drzi perfektne.
Tu je foto:
Aj po dvoch rokoch vyzera lak stale dobre, volba polyuretanovej farby sa vyplatila.
Este mi chybaju original napinaky a dorobit vzduchove potrubie smerom dozadu k rychlospojke s kohutom a elektricku zasuvku pre prives a pracovne svetlo. No a objavil som aj operku chrbta, tak mozno dame vykresy dokopy aj s pomocou Jimmy4011:
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 4#p1471634
Re: Z25A HE
farbu som dal namiesat (odtien STN 6050 nie je bezne v predajni na pulte)
Pouzil som ChemopurE U2081 . aj zaklad som daval polyuretan, ale biely, kedze som daval svetle sasi.
Striakla som sam vsetko, okrem plechariny. Masku, nadrz, skrinku, a kryt motora som dal alkirnikovi. Ani nie preto, ze by som to nezvladol, ale nemam komoru a skusal som striekat stary kryt motora a nevedel som bez zalepenych musiek a bez prachu nastriekat. Po tretom pokuse som to vzdal a odniesol lakyrnikovi do komory.
Odtial to prislo suprove, ma riadnu cirkulaciu, aj filtre, takze ziadny prach nehrozi.
Cervena je polyuretan, ale talianska. Chemopur ma RAL alebo CSN (STN) odtiene. Zadas cislo a namiesaju.
Ale cervenu, ktoru som chcel nemali. Taliani mali vzorkovnik cervenej s asi 100 odtienami iba cervenej. Tam uz sa dalo vybrat. Striekal som aj s nou a ja som oproti Chemopuru nevidel skoro ziadny rozdiel.
Keby mali moj odtien, kludne by som si dal namiesat Chemopur E.
Bezfarebny vrchny lak som dal a poflekovatela mi farba. Necital som navod, ale som to nastriekal do asi hodinu starej farby. Poflekovatelo mi to, tak som musel este raz farbou nastriekat. Teraz mam na traktore myslim 5 alebo 6 vrstiev. 1x zaklad, 2x vrchna farba, 1x transparentny lak, a 2x farba. takze 6 vrstiev.
Myslim, ze aj Ferari dava 6 vrstiev. A co som ja horsi?
Lak nedavaj, respektive si najprv vyskusaj co ti to spravi. Ja som bol zhrozeny z tych flekov.
Pouzil som ChemopurE U2081 . aj zaklad som daval polyuretan, ale biely, kedze som daval svetle sasi.
Striakla som sam vsetko, okrem plechariny. Masku, nadrz, skrinku, a kryt motora som dal alkirnikovi. Ani nie preto, ze by som to nezvladol, ale nemam komoru a skusal som striekat stary kryt motora a nevedel som bez zalepenych musiek a bez prachu nastriekat. Po tretom pokuse som to vzdal a odniesol lakyrnikovi do komory.
Odtial to prislo suprove, ma riadnu cirkulaciu, aj filtre, takze ziadny prach nehrozi.
Cervena je polyuretan, ale talianska. Chemopur ma RAL alebo CSN (STN) odtiene. Zadas cislo a namiesaju.
Ale cervenu, ktoru som chcel nemali. Taliani mali vzorkovnik cervenej s asi 100 odtienami iba cervenej. Tam uz sa dalo vybrat. Striekal som aj s nou a ja som oproti Chemopuru nevidel skoro ziadny rozdiel.
Keby mali moj odtien, kludne by som si dal namiesat Chemopur E.
Bezfarebny vrchny lak som dal a poflekovatela mi farba. Necital som navod, ale som to nastriekal do asi hodinu starej farby. Poflekovatelo mi to, tak som musel este raz farbou nastriekat. Teraz mam na traktore myslim 5 alebo 6 vrstiev. 1x zaklad, 2x vrchna farba, 1x transparentny lak, a 2x farba. takze 6 vrstiev.
Myslim, ze aj Ferari dava 6 vrstiev. A co som ja horsi?
Lak nedavaj, respektive si najprv vyskusaj co ti to spravi. Ja som bol zhrozeny z tych flekov.
Re: Z25A HE
A podklad si mal ako pripraveny? aj si nieco tmelil? blatniky si mal nove, ale maska, kapota a nadrz nepotrebovali prerovnat? lebo s tym je najvacsia piplačka. hoci aj novu kapotu a casti masky som uz videl v ponuke, ako repliku.
farebne to mas dobre zladene. ta "jawacka" cervena nema cim urazit
farebne to mas dobre zladene. ta "jawacka" cervena nema cim urazit
Re: Z25A HE
Cervenu som vybral k maslovej na piaty pokus. Predtym som skusal RAL aj CSN, ani jedna mi nepasovala. Az tato mi zapasovala na pohlad. Podoba sa na Jawu, ale Jawa je kusok tmavsia este.
Lakyrnik daval zaklad, potom plnic a potom vrchny lak. Samozrejme bolo to obrusene ale hovoril, ze plechy boli dobre, takze vela tmelit netrebalo. Ja som predtym vsetko vyklepal s klampiarskymi kladivkami, som kupil od kolegu kufrik s klampiarskym vercajgom.
Podklad bol ocisteny az na zelezo, kompletne. Nieco bolo pieskovane. Disky, podlaha prevodovky, kompresor, korytnacka, a ine diely.
Potom odmastene koncentratom na podvozky z autoumyvarky OMW. Nechal som si odliat 3 litre. Lepší sajrajt som nevidel. ARVA je šumienka oproti tomu. Nanesies stetcom, nechas chvilu a potom Wapkou.
A nakoniec technickym benzinom odmastene. Vsetko. Spotreboval som asi 60 - 70 litrov technickeho benzinu.
tu je prevodovka ocistena aj s nohavicami:
tu zaklad:
farba:
takto mi zhnedla a sflakatela po laku:
Som myslel, ze ma slak trafi, ked to zacalo hnednut a nabehli flaky.
tu som testoval cervenu. Maska je nejaka CSN, uz nepamatam, ale uz bola prilis tmava, skoro dohneda bila. Vpredu na disku je uz ta, co som pouzil:
cervenu ma tuto:
je to nejaka industrialna polyuretanka.
Lakyrnik daval zaklad, potom plnic a potom vrchny lak. Samozrejme bolo to obrusene ale hovoril, ze plechy boli dobre, takze vela tmelit netrebalo. Ja som predtym vsetko vyklepal s klampiarskymi kladivkami, som kupil od kolegu kufrik s klampiarskym vercajgom.
Podklad bol ocisteny az na zelezo, kompletne. Nieco bolo pieskovane. Disky, podlaha prevodovky, kompresor, korytnacka, a ine diely.
Potom odmastene koncentratom na podvozky z autoumyvarky OMW. Nechal som si odliat 3 litre. Lepší sajrajt som nevidel. ARVA je šumienka oproti tomu. Nanesies stetcom, nechas chvilu a potom Wapkou.
A nakoniec technickym benzinom odmastene. Vsetko. Spotreboval som asi 60 - 70 litrov technickeho benzinu.
tu je prevodovka ocistena aj s nohavicami:
tu zaklad:
farba:
takto mi zhnedla a sflakatela po laku:
Som myslel, ze ma slak trafi, ked to zacalo hnednut a nabehli flaky.
tu som testoval cervenu. Maska je nejaka CSN, uz nepamatam, ale uz bola prilis tmava, skoro dohneda bila. Vpredu na disku je uz ta, co som pouzil:
cervenu ma tuto:
je to nejaka industrialna polyuretanka.
Re: Z25A HE
Prostě moc moc krásný zetorek, jak se řiká u nás ucvrkávám-))))
Re: Z25A HE
Re: Z25A HE
ten kryt je fajn. dal si si ho vpalit, alebo si ho kupoval? tusim to maju v ponuke dielov na 25ky.
a tie skrutky, ktore su vidiet na fotkach a nemaju farebnu upravu su nerezove, ci len pozinkovane? ja som sa niekde snazil davat aj nerezove. niekde sa vsak nedalo a aspon som tie pozinkovane nastriekal lakom (hlavne matice kolies). ale aj tak mi po case chytili taku matnost a trosku koroziu.
a tie skrutky, ktore su vidiet na fotkach a nemaju farebnu upravu su nerezove, ci len pozinkovane? ja som sa niekde snazil davat aj nerezove. niekde sa vsak nedalo a aspon som tie pozinkovane nastriekal lakom (hlavne matice kolies). ale aj tak mi po case chytili taku matnost a trosku koroziu.
Re: Z25A HE
vypalok.
vykres je v mojich vykresoch:
https://rosch8.rajce.idnes.cz/vykresy/
dwg subor na palenie je v Dropboxe v adresari Ochrana Brzdica:
https://www.dropbox.com/sh/7k5x052l6vjv ... x7Woa?dl=0:
Skrutky su pozink.
Nerez som dal iba na vyfuk. Kvoli teplote, zinok by obhorel.
vykres je v mojich vykresoch:
https://rosch8.rajce.idnes.cz/vykresy/
dwg subor na palenie je v Dropboxe v adresari Ochrana Brzdica:
https://www.dropbox.com/sh/7k5x052l6vjv ... x7Woa?dl=0:
Skrutky su pozink.
Nerez som dal iba na vyfuk. Kvoli teplote, zinok by obhorel.