Srdcová 25K
Re: Srdcová 25K
nezabudni potom na tie O kruzky, je to velmi dolezite. Osadenia na prirube boli pocitane a sedia iba s tymi rozmermi okruzkov, co su na vykrese.
Re: Srdcová 25K
Jardo, pekne si začal so sústružením, ide ti To .
Takže nakoniec budeš dodávateľ pre CZ??
Nech sa darí robiť čo Ťa baví.
No z 2 kusov by to bolo fajn, Jaro 25 mi rezal tú guľatinu a vyšlo 7 ks z 2600 mm guľatiny, vtedy aj mňa napadlo že by to išlo z 2 kusov,,,,
Ahojte...
Takže nakoniec budeš dodávateľ pre CZ??
Nech sa darí robiť čo Ťa baví.
No z 2 kusov by to bolo fajn, Jaro 25 mi rezal tú guľatinu a vyšlo 7 ks z 2600 mm guľatiny, vtedy aj mňa napadlo že by to išlo z 2 kusov,,,,
Ahojte...
Mihi
Re: Srdcová 25K
Pravda,je, ze ja som planival vyrobit pre seba 1ks, tak som ekonomiku neriesil.
Ked to robite takto hromadne, tak to je uz o niecom inom a oplati sa premysliet konstrukciu inak a vyuzit lepsie material.
Bolevak slubil cez vikend skreslit vykresy, tak by som mozno pockal a z jedneho kolaca teraz,odrezaneho vyjdu 2 ks.
Ked to robite takto hromadne, tak to je uz o niecom inom a oplati sa premysliet konstrukciu inak a vyuzit lepsie material.
Bolevak slubil cez vikend skreslit vykresy, tak by som mozno pockal a z jedneho kolaca teraz,odrezaneho vyjdu 2 ks.
Re: Srdcová 25K
Hoj ve spolek, no byl jsem trochu mimo, jak se mi to stává.
Práce doma překvapivě stála a nikdo nic pořádného nedělal, snad jen nějaký trotl, nám vyřezal pěknou alej bříz na topení .
Ještě než jsem odjel, tak mi přišel závitové očko na UNF, tak jsem si vyzkousel závity, na soustruhu jsem to měl celkem potrhané, ale v ruce to šlo pěkně (filtr mám doma). Tak to musím taky dodělat.
Někdy v lednu jsme byli v lese tak se odvezli dvě furky, ta jedna má jet na pilu, ale problém je led na cestách a mě se tam s tím jet prostě nechce, vlek némá brzdy a traktor na ledě jsem už taky zažil, když mě to tenkrát s 5611 stáhlo z kopce v dědine dolů.
Jo taky mi na octavii praskla pružina na předku, no výměna doma v garáži (jak jinak) pomocí stahováku, trochu jsem se toho bál. Kdo to dělal asi ví o čem mluvím. S tatou jsme za odpoledne udělali obě strany. Na pravé straně musí jít kulový čep a poloosa pryč, to bylo horší. Levá je v klidu, hlavně bacha a nevytáhnout poloosu z převodovky.
Minulou sobotu padnul čuník:
Pes to bojkotoval v kotci
No jinak je tu nás přes den kolem -10°C a v noci kolem -18°C už zhruba týden, v dílně jsem celý týden nebyl, teplota tam klesá na -5°C a to se mi nechce vytápět, krom toho pořád fouká vítr což je v kombinaci s provizorními vraty co mám celkem problém.
Pro zajímavost odjížděli výměníky a jeden vážil 20t a druhý 15t, narval si je tam obě celková hmotnost soupravy kolem kolem cca 55t. Měl nějaký povolení o nadváze. Podložil to fošnama ještě s kůrou a chrobákem a vyrazil na cesty.
Jak se nakáldalo těch 20t tak na pdovalu se mu ani ty kola nezmáčkli, dá se říci, že ani na těch měchách si to moc nesedlo, čekal jsem větŠí průhyb.
Ještě jsem stihnul dořešit držáky na nářadí okolo ponku, tak vám to vyfotím, co jsem vymyslel.
Tak snad už ty mrazy povolí a přijde jaro .
Práce doma překvapivě stála a nikdo nic pořádného nedělal, snad jen nějaký trotl, nám vyřezal pěknou alej bříz na topení .
Ještě než jsem odjel, tak mi přišel závitové očko na UNF, tak jsem si vyzkousel závity, na soustruhu jsem to měl celkem potrhané, ale v ruce to šlo pěkně (filtr mám doma). Tak to musím taky dodělat.
Někdy v lednu jsme byli v lese tak se odvezli dvě furky, ta jedna má jet na pilu, ale problém je led na cestách a mě se tam s tím jet prostě nechce, vlek némá brzdy a traktor na ledě jsem už taky zažil, když mě to tenkrát s 5611 stáhlo z kopce v dědine dolů.
Jo taky mi na octavii praskla pružina na předku, no výměna doma v garáži (jak jinak) pomocí stahováku, trochu jsem se toho bál. Kdo to dělal asi ví o čem mluvím. S tatou jsme za odpoledne udělali obě strany. Na pravé straně musí jít kulový čep a poloosa pryč, to bylo horší. Levá je v klidu, hlavně bacha a nevytáhnout poloosu z převodovky.
Minulou sobotu padnul čuník:
Pes to bojkotoval v kotci
No jinak je tu nás přes den kolem -10°C a v noci kolem -18°C už zhruba týden, v dílně jsem celý týden nebyl, teplota tam klesá na -5°C a to se mi nechce vytápět, krom toho pořád fouká vítr což je v kombinaci s provizorními vraty co mám celkem problém.
Pro zajímavost odjížděli výměníky a jeden vážil 20t a druhý 15t, narval si je tam obě celková hmotnost soupravy kolem kolem cca 55t. Měl nějaký povolení o nadváze. Podložil to fošnama ještě s kůrou a chrobákem a vyrazil na cesty.
Jak se nakáldalo těch 20t tak na pdovalu se mu ani ty kola nezmáčkli, dá se říci, že ani na těch měchách si to moc nesedlo, čekal jsem větŠí průhyb.
Ještě jsem stihnul dořešit držáky na nářadí okolo ponku, tak vám to vyfotím, co jsem vymyslel.
Tak snad už ty mrazy povolí a přijde jaro .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
- Jan Dolák
- Příspěvky: 123
- Registrován: stř led 11, 2017 3:35 pm
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srdcová 25K
Hold je teď taková okurková sezona . Je třeba nabrat sílu na jaro . "Chudák" pejsek
Zetor 5545, MOJE RAJČE - fotografie, Vlek BSS P53s, Fortschritt K442, Obraceč TON SP4-066, Obraceč Fahr KH4, www.JanDolak.cz
Re: Srdcová 25K
No moc pěkný příběh jako vždy Bellian. U nás to bylo s pičasím úplně stejně celý týden od neděle.Octavia měla radost z těch startů.No ale vždycky chytla .Tak pružiny sis dělal doma ? Já na to neměl odvahu a ani vlastně tehdy dílnu.Ale dnes mět stahovák udělám si to taky.
A kdo Ti uloupil Ty břízy na to si přišel ? To by chtělo fotopast...
A kdo Ti uloupil Ty břízy na to si přišel ? To by chtělo fotopast...
Libor :-)
Re: Srdcová 25K
Zdarec Bellian,
taky jsem míval Octavie a vím o čem mluvíš. Tam je tlumič v těhlici zezadu sevřenej šroubem, a nechci kecat, už to je víc než 8 let, ale dole na spodním rameni se odmontuje držák s kulovým čepem, aby to rameno šlo dolů a tlumič šel vyndat z těhlice.
Pružiny jsem taky dělal, je to doma ,,na koleně " drbačka. Ty origo stahováky jsem samozřejmě neměl. Ta prožina je samozřejmš oproti tlumiči mimo osu, tak se kroutí, nahýbá...:-)
Ruce by to mohlo urazit :-):-)
taky jsem míval Octavie a vím o čem mluvíš. Tam je tlumič v těhlici zezadu sevřenej šroubem, a nechci kecat, už to je víc než 8 let, ale dole na spodním rameni se odmontuje držák s kulovým čepem, aby to rameno šlo dolů a tlumič šel vyndat z těhlice.
Pružiny jsem taky dělal, je to doma ,,na koleně " drbačka. Ty origo stahováky jsem samozřejmě neměl. Ta prožina je samozřejmš oproti tlumiči mimo osu, tak se kroutí, nahýbá...:-)
Ruce by to mohlo urazit :-):-)
Re: Srdcová 25K
Pejsek pak dostal prasečí špórku, další má v mrazáku, takže je spokojenej, jen by podle něj mělo mít prase aspoň 50 špórek a 30 uší .
Libore, no starty jednou byla přes noc venku to pak ráno motala cca 10 vteřin než chytla což beru. Ale přes bylo od -7 do -10 a někdy chytla na otočení a jindy taky motala, zvažuji zda nemám nějakou žhavičku špatnou.
Já jsem dělával i na mercedesu pružiny doma, tam byla mimo tlumič, takže se to muselo svázat na autě, pak povolit rameno a vyndat, to byla teprve sranda a bál jsem se daleko více.
Stahovák jsem měl půjčený, doma dělaný, takže taky neseděl úplně na 100% a byl trochu zbrklý. Krom toho nové pružiny mají o 1 závit více a o 1mm větší průměr, tak jsem měl dilema zda je tam mám dát, ale nakonec jsem je tam dal. Pocitově tak octavia se chová stejně.
No co se týče práce, stalo se mi to v neděli tak jsem okolo toho chodil a zvažoval, zda to nenechám udělat, volám tatovi a ten hned, tak tam auto nech ráno tě hodím do práce a uděláme to doma, ani neuvažoval, že bychom to nedělali, tak si říkám no co. Krom toho takhle to bylo za den hotový, kdybych to někam vezl, tak je to na týden.
Nevíme kdo ty břízy vzal, ale aspoň po sobě uklidil bordel a nenechal ho tam, ale štve nás to ... .
Jo Bolevak, je to jak píšeš, jen já jsem ten spodní čep srážel, protože jsem cca 2 roky nazpět dělal ložiska a ten čep na těch 3 šroubkách jsem prostě nepovolil a krom toho se to musí přesně vrátit zpět, jinak je v háji geometrie.
Jo při stahování jsem stál co nejdál, ruka by se zahojila, s hlavou je to horší .
V pátek jsem po týdnu topil,bylo tam -5°C po cca 3h tam bylo 15°C. V soboto už kolem 18°C a v neděli 22°C
Rošt v kamnech si prožívá svoje soukromé peklo. A to ty kamna dost zavírám, občas to přeženu a kouř mi jde skrz přisávání vzduch a i plamen občas vystrčí růžky.
V sobotu jsme s tatou udělali rám na police, já to v neděli natřel, dřeva nám udělal stolař z fošen + desku na ponk. Zvažoval jsem to dělat doma, ale byli dost prohlé a s malou cirkulou, než bychom to ořezali a ohoblovali, tak je to týden práce a nebude to tak hezké.
Cesta nebyla sranda v těch 4,2m to dost koukalo a museli jsme to podložit jinak se nám zadek auto po naložení zvednul. Měl jsem strach, že vyskočí žabka na vozíku, je už špatná, ale doma mám rok novou ...
No okolo ponku (ten je starý) jsem to vymyslel takto:
Vrtáky na konec takto, popisky se mi moc nelíbí, nejraději bych to tam nějak vyrazil, ať to vypadá:
K vrtákům ještě přibudou kličky, nějaký odjehlovače, asi tam pověsím imbusy, nůžky a šupleru, no uvidím. Místa je málo, člověk musí počítak s každým milimetrem . Deska je za šikma, aby to lícovalo s šuflátkama. Za deskou je nalepený polystyren co jsem použil na sokl okolo dílny, ten tvrdý, takže vrtáky se opřou o něj. Kdyby jste to dělali, tak tam nechte vůli jak mám já, když ty vrtáky dáte blízko sebe, tak tam pak těžko strkáte ruku a píchnete se. Mám to po 0,5mm a vždy po dvou kusech, pěkně po ruce u vrtačky, žádný zbytečný chození. Jo a mustr jsem měl vytištěný na papíře a pak jsem to odůlčíkoval a vyvrtal.
Ponk bude o cca 0,5m delší, aby byl svěrák pod oknem. A na druhé straně musím nějak vymyslet oddělávací nohy a sklápění části ponku, aby v případě potřeby šla dát stolní vrtačka pryč a na velké odklopit stůl bokem a vrtat větší věci. Jo jinak se mi podaŘilo sehnat Marsky bedny, jsou tam v pozadí, což jsem rád, snesou dost a dobře se v nich skladuje.
Libore, no starty jednou byla přes noc venku to pak ráno motala cca 10 vteřin než chytla což beru. Ale přes bylo od -7 do -10 a někdy chytla na otočení a jindy taky motala, zvažuji zda nemám nějakou žhavičku špatnou.
Já jsem dělával i na mercedesu pružiny doma, tam byla mimo tlumič, takže se to muselo svázat na autě, pak povolit rameno a vyndat, to byla teprve sranda a bál jsem se daleko více.
Stahovák jsem měl půjčený, doma dělaný, takže taky neseděl úplně na 100% a byl trochu zbrklý. Krom toho nové pružiny mají o 1 závit více a o 1mm větší průměr, tak jsem měl dilema zda je tam mám dát, ale nakonec jsem je tam dal. Pocitově tak octavia se chová stejně.
No co se týče práce, stalo se mi to v neděli tak jsem okolo toho chodil a zvažoval, zda to nenechám udělat, volám tatovi a ten hned, tak tam auto nech ráno tě hodím do práce a uděláme to doma, ani neuvažoval, že bychom to nedělali, tak si říkám no co. Krom toho takhle to bylo za den hotový, kdybych to někam vezl, tak je to na týden.
Nevíme kdo ty břízy vzal, ale aspoň po sobě uklidil bordel a nenechal ho tam, ale štve nás to ... .
Jo Bolevak, je to jak píšeš, jen já jsem ten spodní čep srážel, protože jsem cca 2 roky nazpět dělal ložiska a ten čep na těch 3 šroubkách jsem prostě nepovolil a krom toho se to musí přesně vrátit zpět, jinak je v háji geometrie.
Jo při stahování jsem stál co nejdál, ruka by se zahojila, s hlavou je to horší .
V pátek jsem po týdnu topil,bylo tam -5°C po cca 3h tam bylo 15°C. V soboto už kolem 18°C a v neděli 22°C
Rošt v kamnech si prožívá svoje soukromé peklo. A to ty kamna dost zavírám, občas to přeženu a kouř mi jde skrz přisávání vzduch a i plamen občas vystrčí růžky.
V sobotu jsme s tatou udělali rám na police, já to v neděli natřel, dřeva nám udělal stolař z fošen + desku na ponk. Zvažoval jsem to dělat doma, ale byli dost prohlé a s malou cirkulou, než bychom to ořezali a ohoblovali, tak je to týden práce a nebude to tak hezké.
Cesta nebyla sranda v těch 4,2m to dost koukalo a museli jsme to podložit jinak se nám zadek auto po naložení zvednul. Měl jsem strach, že vyskočí žabka na vozíku, je už špatná, ale doma mám rok novou ...
No okolo ponku (ten je starý) jsem to vymyslel takto:
Vrtáky na konec takto, popisky se mi moc nelíbí, nejraději bych to tam nějak vyrazil, ať to vypadá:
K vrtákům ještě přibudou kličky, nějaký odjehlovače, asi tam pověsím imbusy, nůžky a šupleru, no uvidím. Místa je málo, člověk musí počítak s každým milimetrem . Deska je za šikma, aby to lícovalo s šuflátkama. Za deskou je nalepený polystyren co jsem použil na sokl okolo dílny, ten tvrdý, takže vrtáky se opřou o něj. Kdyby jste to dělali, tak tam nechte vůli jak mám já, když ty vrtáky dáte blízko sebe, tak tam pak těžko strkáte ruku a píchnete se. Mám to po 0,5mm a vždy po dvou kusech, pěkně po ruce u vrtačky, žádný zbytečný chození. Jo a mustr jsem měl vytištěný na papíře a pak jsem to odůlčíkoval a vyvrtal.
Ponk bude o cca 0,5m delší, aby byl svěrák pod oknem. A na druhé straně musím nějak vymyslet oddělávací nohy a sklápění části ponku, aby v případě potřeby šla dát stolní vrtačka pryč a na velké odklopit stůl bokem a vrtat větší věci. Jo jinak se mi podaŘilo sehnat Marsky bedny, jsou tam v pozadí, což jsem rád, snesou dost a dobře se v nich skladuje.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Tak regál na železo je hotový a na místě. SAmotná jeho váha je kolem 150-200kg.
Při menším úklidu jsem narazil na tyto parádní krabičky, netušil jsem, že něco takového existuje. Materiál nějaký tvrdý plast.
Naše výrobky s bratrancem, když jsme odlévali z olova. Beru, není to jak když Rosh dělá volant na 25 (mimoto luxusní práce Robe !!!)
V sobotu jsme se vydali do lesa a já s 72 na pilu. No měl jsem více štěstí než rozumu se Říci nedá, já tam jet moc nechtěl. Ráno přimrzlo, což je fajn, ale bohužel napadnul poprašek sněhu a to byl kámen úrazu. Nakonec jsem vyjel cca 5km po silnici 1 třídy, která byla rosolená, ale pak jsem odbočil na vedlejší a samozřejmě kopec dolů, dal jsem 2 bez plynu, sotva jsem jel, jakmile se klaďák přehoupnul přes hřeben, tak už se traktor utrhnul a jel jsem jak na sáňkách. Našťěstí tam nikdo nejel a bylo to jen rovně a kopec nebyl dlouhý, tak jsem pak ke konci dal 3 a 4 abych to srovnal a dole si řekl tak ta lehčí část je za mnou .
Pak jsem vjel na cestu mezi louky, no moje jízda byla zařadit 3, dát ruční plyn skoro plný a když byla rovinka tak uzávěrka. Mlátilo to jak sviňa, ale neměl jsem odvahu ubrat, jinak bych tam zůstal. Cesta byla rozhrabaná velkými traktory a někde v koleji leželo i kus klády. Díky bohu jsem nechal na předku plné závaží a traktor mě posloucha a držel se, jinak bych tam do kolejí padnul.
No a nakonec přišlo toho čeho jsem se nejvíce obával, místo kde je mokro i vlétě a navazuje výjezd na louku, takže všude měko a ještě do zatáčky do S. Použil jsem stejnou taktiku, dal jsem 3 plný plyn a jak to šlo tak uzávěrku, bohužel při výjezdu z lesa jsem se hrabal šinul a šnečí rychlostí a traktoru docházel dech, tak jsem tam dá se říci bezmyšlenkovitě dal dvojku a nakonec jsem se z toho vyhrabal, ale bylo to o fous.
Když jsem přijel na pilu, tak jsem ještě ke všemu zjistil, že se mi rozepnul kurt, před odjezdem, jsem je kontroloval a dotahoval. Bohužel ten jsem nevázal já a někdo je zaháknul jen přes sebe a jak jsem jel, a celé to skákalo, tak se povolil. Na fotce drží jen proto, že je přimrzlý.
V lese jsme vydrželi asi do 3 hodin, ale foukal vítr a bylo to fakt hnus.
Jinak minulý týden jsem nevyjel ani ten kopec co je na fotce s kárkou. Začínám zvažovat zda by ta 72 neměla mít další dvojčíslý 45 .
Vjezd na zahradu, kde jsem taky zůstal.
Při menším úklidu jsem narazil na tyto parádní krabičky, netušil jsem, že něco takového existuje. Materiál nějaký tvrdý plast.
Naše výrobky s bratrancem, když jsme odlévali z olova. Beru, není to jak když Rosh dělá volant na 25 (mimoto luxusní práce Robe !!!)
V sobotu jsme se vydali do lesa a já s 72 na pilu. No měl jsem více štěstí než rozumu se Říci nedá, já tam jet moc nechtěl. Ráno přimrzlo, což je fajn, ale bohužel napadnul poprašek sněhu a to byl kámen úrazu. Nakonec jsem vyjel cca 5km po silnici 1 třídy, která byla rosolená, ale pak jsem odbočil na vedlejší a samozřejmě kopec dolů, dal jsem 2 bez plynu, sotva jsem jel, jakmile se klaďák přehoupnul přes hřeben, tak už se traktor utrhnul a jel jsem jak na sáňkách. Našťěstí tam nikdo nejel a bylo to jen rovně a kopec nebyl dlouhý, tak jsem pak ke konci dal 3 a 4 abych to srovnal a dole si řekl tak ta lehčí část je za mnou .
Pak jsem vjel na cestu mezi louky, no moje jízda byla zařadit 3, dát ruční plyn skoro plný a když byla rovinka tak uzávěrka. Mlátilo to jak sviňa, ale neměl jsem odvahu ubrat, jinak bych tam zůstal. Cesta byla rozhrabaná velkými traktory a někde v koleji leželo i kus klády. Díky bohu jsem nechal na předku plné závaží a traktor mě posloucha a držel se, jinak bych tam do kolejí padnul.
No a nakonec přišlo toho čeho jsem se nejvíce obával, místo kde je mokro i vlétě a navazuje výjezd na louku, takže všude měko a ještě do zatáčky do S. Použil jsem stejnou taktiku, dal jsem 3 plný plyn a jak to šlo tak uzávěrku, bohužel při výjezdu z lesa jsem se hrabal šinul a šnečí rychlostí a traktoru docházel dech, tak jsem tam dá se říci bezmyšlenkovitě dal dvojku a nakonec jsem se z toho vyhrabal, ale bylo to o fous.
Když jsem přijel na pilu, tak jsem ještě ke všemu zjistil, že se mi rozepnul kurt, před odjezdem, jsem je kontroloval a dotahoval. Bohužel ten jsem nevázal já a někdo je zaháknul jen přes sebe a jak jsem jel, a celé to skákalo, tak se povolil. Na fotce drží jen proto, že je přimrzlý.
V lese jsme vydrželi asi do 3 hodin, ale foukal vítr a bylo to fakt hnus.
Jinak minulý týden jsem nevyjel ani ten kopec co je na fotce s kárkou. Začínám zvažovat zda by ta 72 neměla mít další dvojčíslý 45 .
Vjezd na zahradu, kde jsem taky zůstal.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
- Jan Dolák
- Příspěvky: 123
- Registrován: stř led 11, 2017 3:35 pm
- Bydliště: Plzeň-Jih
- Kontaktovat uživatele:
Re: Srdcová 25K
Hafan má očividně jinou představu o využití regálu . Pěkný příběh, odvaha ti nechyběla , hlavně že vše dobře dopadlo...
Ta zelená kárka nemá náhodou nápravu ze Žuka?
Ta zelená kárka nemá náhodou nápravu ze Žuka?
Zetor 5545, MOJE RAJČE - fotografie, Vlek BSS P53s, Fortschritt K442, Obraceč TON SP4-066, Obraceč Fahr KH4, www.JanDolak.cz
Re: Srdcová 25K
Bellian:
Kurňa chlape, ty tam s tým traktorom stváraš iné kúsky . Pekný príbeh aj s fotodokumentáciou, vidno, že sa nenudíš. Hlavne dávaj pozor, aby sa nič nestalo.
A tá dielňa, nehovorím radšej nič, len ticho závidím Tak nech sa ti darí
Kurňa chlape, ty tam s tým traktorom stváraš iné kúsky . Pekný príbeh aj s fotodokumentáciou, vidno, že sa nenudíš. Hlavne dávaj pozor, aby sa nič nestalo.
A tá dielňa, nehovorím radšej nič, len ticho závidím Tak nech sa ti darí
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Srdcová 25K
Copak hafan, včera si hrál s malou 1,5roku a ta žavtlá tak, že jí (nikdo) nerozumí, tak je z toho nešťastný. Hodí mu piškot on čeká na povel VEM, a ono nic, tak leží a kňučí.
Je to možný, diferenciál je vykuchaný, dělal to strejcův tchán.
Ursus no já to s traktorem moc neumím, nesahám tady lidem co s ním jezdí 20-30let každý den ani po kotníky. Je fakt, že pár krizovek jsem s ním na mokrých loukách zažil.
Njn dílna necekal jsem, že to zařizování mi dá až tak moc práce . Nejhorší je, že je skoro plná a ještě jsem nezačal vozit věci z hlavního skladu. Jo taky se mi podařilo sehnat řetězáky, bohužel jsem je nevyfotil, dostal jsem je, ať si vykuchám řetězy, ale oni ještě pojedou.
Každopádně díky za koment, a závidět není co, vše má i stinnou stránku.
Je to možný, diferenciál je vykuchaný, dělal to strejcův tchán.
Ursus no já to s traktorem moc neumím, nesahám tady lidem co s ním jezdí 20-30let každý den ani po kotníky. Je fakt, že pár krizovek jsem s ním na mokrých loukách zažil.
Njn dílna necekal jsem, že to zařizování mi dá až tak moc práce . Nejhorší je, že je skoro plná a ještě jsem nezačal vozit věci z hlavního skladu. Jo taky se mi podařilo sehnat řetězáky, bohužel jsem je nevyfotil, dostal jsem je, ať si vykuchám řetězy, ale oni ještě pojedou.
Každopádně díky za koment, a závidět není co, vše má i stinnou stránku.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Srdcová 25K
Pekne makáš.
Ono ako som písal vo svojom vlákne je to celé podmáčané, a šmýka sa ako na ľade...
Tá 7245 to by bolo... A k tomu hrotové reťaze...no ale kúpiť dobrý traktor s predkom je sen veľa ľudí...
Ale hlavne že ste si poradili a všetko odviezli kam ste chceli..
Jardo a čo tie konáre?? Kam sa viezli, nebodaj k novému špalíkovaču???
Drž sa
Ono ako som písal vo svojom vlákne je to celé podmáčané, a šmýka sa ako na ľade...
Tá 7245 to by bolo... A k tomu hrotové reťaze...no ale kúpiť dobrý traktor s predkom je sen veľa ľudí...
Ale hlavne že ste si poradili a všetko odviezli kam ste chceli..
Jardo a čo tie konáre?? Kam sa viezli, nebodaj k novému špalíkovaču???
Drž sa
Mihi
Re: Srdcová 25K
Kdepak špalíkovač je zatím ve fázi snů . Nařežeme na cirkulárce a topíme v kamnech.
Dokončená bedna na kompresor, půjčil jsem si aku nýtovačky a nerezové nýty, spoje jsou mnohem pevnější:
Řeťezáky, dostal jsem je na vykuchání řeťezů, ale chtěl bych je zkusit, napadá mě jen je uvázat mezi stromy a zkusit zabrat co to bude dělat, jestli proklouznou nebo ne. Nebo napadá vás jiná zkouška?
Dokončená bedna na kompresor, půjčil jsem si aku nýtovačky a nerezové nýty, spoje jsou mnohem pevnější:
Řeťezáky, dostal jsem je na vykuchání řeťezů, ale chtěl bych je zkusit, napadá mě jen je uvázat mezi stromy a zkusit zabrat co to bude dělat, jestli proklouznou nebo ne. Nebo napadá vás jiná zkouška?
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W