Obecna diskuse
Re: Obecna diskuse
Na blbou Teru musíš mít kromě povinného ručení souhlas majitele komunikace, souhlas odboru dopravy a schválenou trasu a ještě poněm chtěli denní svícení. Děda se klepal jak ratlík a když jsem mu řekl ať jim tam ten krám nechá, protože pokuta bude vyšší než hodnota Tery, tak teprve couvli a že to budou tentokrát řešit domluvou a ať s tím okamžitě zmizí domů.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Obecna diskuse
No ale tak to není
práce patří strojům ˙˙˙ɐɯɐɥou nɹnɥzʌ ouɥɔǝsʌ ǝɾ ǝz 'ǝpɾıɹd ıɯ noqop ıupǝlsod
Re: Obecna diskuse
Tomu se říká výklad zákona a jim bylo jasné, že dědoušek o tom neví vůbec nic. Bylo mi ho fakt líto i když je to jinak dáreček.
Když máte v ruce kladivo, všechno ostatní vypadá jako hřebík.
Re: Obecna diskuse
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Koupil, slévárnu doma ještě zatím nemám
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Špatně jsem to napsal. Myslel jsem jestli jsi to neskládal z různých ozdob.
Zetor 6718 s motorem 7001
Zetor 25 A
Zetor 25 A
Re: Obecna diskuse
Zdravím. Chlalpi jak dlouhé třetí body používáte na pětadvácách?Mám to na áčko.Ramena mám na středy ok cca 88cm,snad jsou originál.Abych věděl jaký mám schánět. Prodávají různé délky i nové, ale raději bych starý s dobrými závity.Kdyby jste měl někdo na prodej,tak bych vzal díky.
Zetor 6718 s motorem 7001
Zetor 25 A
Zetor 25 A
Re: Obecna diskuse
Já mám originál, je dost dlouhý, přitom v zatažené stavu má rozteč ok 480mm. Ramena mám originál delší provedení, tedy 880mm.
Problém někdy nastává, že novodobé nářadí pracuje v jiných úhlech a tak se může stát při spuštění nářadí dolů, že se rozperak opre o víko převodovky.
Nejen z tohoto důvodu mám udelanou redukci, která spojuje původní osu uchycení a osu spodního čepu, který sloužil k zajištění nářadí a jiným účelům.
Tím pádem je taky mnohem méně namáháno původní místo upínání rozperaku.
Problém někdy nastává, že novodobé nářadí pracuje v jiných úhlech a tak se může stát při spuštění nářadí dolů, že se rozperak opre o víko převodovky.
Nejen z tohoto důvodu mám udelanou redukci, která spojuje původní osu uchycení a osu spodního čepu, který sloužil k zajištění nářadí a jiným účelům.
Tím pádem je taky mnohem méně namáháno původní místo upínání rozperaku.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Chlapi, jdou někde dohledat výrobní čísla a roky výroby, alespoň orientačně?
Dnes se v tom hledání už asi ztrácím.
Nějak mi nesedí to polské káčko, na štítku má rok 1955 a výrobní číslo 17.765 se mi zdá na ten rok dost nízké
Modré Káčko je přitom o 2 roky mladší a výrobní číslo má 33.281
A tady na přiloženém fotu je rok 1956 a má řadu 43.XXX a to mi už vůbec nesedí
Přitom někdy v 50-tých letech bylo vyrobeno teprve cca 8 tis traktorů, tak mi ty počty nějak nesedí.
Dnes se v tom hledání už asi ztrácím.
Nějak mi nesedí to polské káčko, na štítku má rok 1955 a výrobní číslo 17.765 se mi zdá na ten rok dost nízké
Modré Káčko je přitom o 2 roky mladší a výrobní číslo má 33.281
A tady na přiloženém fotu je rok 1956 a má řadu 43.XXX a to mi už vůbec nesedí
Přitom někdy v 50-tých letech bylo vyrobeno teprve cca 8 tis traktorů, tak mi ty počty nějak nesedí.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Je fakt, že jsem si neuvědomil jednu důležitou věc a to, že:
Z25A se začal vyrábět až v roce 1955 a začal výrobním číslem 125-35120
Do té doby se produkoval od roku 1946 stále Z25, dnes označovaný nesprávně jako N a od roku 1948 také Z25K, takže proto je u Káčka velmi nízká číslená řada
To jen pro info, kdyby se v tom někdo ztrácel, jako já
Z25A se začal vyrábět až v roce 1955 a začal výrobním číslem 125-35120
Do té doby se produkoval od roku 1946 stále Z25, dnes označovaný nesprávně jako N a od roku 1948 také Z25K, takže proto je u Káčka velmi nízká číslená řada
To jen pro info, kdyby se v tom někdo ztrácel, jako já
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Simon97 mal hlavu opravovanú v AGM zošívaním a začala mu tiecť okolo tohto šitia. Dohodli sme sa, že to opravíme u mňa na stĺpovej vŕtačke. Opravili sme starý AGM šev mosadznými M5 skrutkami na miestach, ktoré sa mi videli zlé. Nemali sme v tom čase poruke tlakovací prípravok, tak išla hlava na traktor bez otestovania. Bohužiaľ ukázalo sa to ako fatálna chyba a hlava netesnila.
Pri otlakovaní sa ukázalo, že hlava netesní na ďalších 3 až 4 miestach, ktoré sa zdali byť predtým dobré. Tu by som spomenul, že tá oprava od AGM sa mi nepáči vôbec, rozvŕtali tú hlavu ako ementál.
Tak sme sa dohodli znova na dneškok s tým, že donesie už aj tlakovací prípravok a že neskončíme, kým hlava nebude tesniť.
Tak padlo ďalších 12 skrutiek do hlavy. Nevŕtali sme ich už krížom, aby sme ďalej neoslabovali materiál hlavy. Po otlakovaní drží, bez jedinej bublinky.
To šitie je už extrém, ale malo by to podržať.
Tak držte palce tej doráňanej hlave...
Pri otlakovaní sa ukázalo, že hlava netesní na ďalších 3 až 4 miestach, ktoré sa zdali byť predtým dobré. Tu by som spomenul, že tá oprava od AGM sa mi nepáči vôbec, rozvŕtali tú hlavu ako ementál.
Tak sme sa dohodli znova na dneškok s tým, že donesie už aj tlakovací prípravok a že neskončíme, kým hlava nebude tesniť.
Tak padlo ďalších 12 skrutiek do hlavy. Nevŕtali sme ich už krížom, aby sme ďalej neoslabovali materiál hlavy. Po otlakovaní drží, bez jedinej bublinky.
To šitie je už extrém, ale malo by to podržať.
Tak držte palce tej doráňanej hlave...
Re: Obecna diskuse
Tu redukci na začepování třetího bodu chci také udělat. Myslím že tady někdo psal,že je to podle Bronťa.Kdyby jste mi mohl někdo ještě změřit na kolik je potřeba cca roztáhnout třetí bod,tak bych byl moc rád. Budu nejdříve schánět nějaký starší a když neuspěji,tak hold nějaký z nových.Nemyslím starší skrz úsporu peněz, ale prostě ty staré mi k pětadváce tvarem sedí lépe.
Zetor 6718 s motorem 7001
Zetor 25 A
Zetor 25 A
Re: Obecna diskuse
Béďa 17: Rozpěra 3-tího bodu se řeší podle neseného nářadí, nikoli podle traktoru.
Já jsem ti napsal délku v zašroubovaném stavu, podle toho se můžeš orientačně chytit, protože vyšroubovaný stav bude stejný + - u všech.
Ale je nutno počítat s tím, že tato redukce mi zkracuje vzdálenost o pár cm a mění úhly 3 bodového závěsu.
Já jsem ti napsal délku v zašroubovaném stavu, podle toho se můžeš orientačně chytit, protože vyšroubovaný stav bude stejný + - u všech.
Ale je nutno počítat s tím, že tato redukce mi zkracuje vzdálenost o pár cm a mění úhly 3 bodového závěsu.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Vidíš a človek by si povedal, že AGM ako autorizované pracovisko technológie matalock to bude robiť na slušnej úrovni. Zaujímavé je, že aj keď tam dali tie zámky na na fixovanie trhliny, tak tesnenie samotnej trhliny nedržalo. SOm zvedavý ako to bude fungovať.