Obecna diskuse
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3382
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Obecna diskuse
Mě se to třeba líbí jak to je. To je ten vkus
Třeba to dobastlil importér. ,tak blbě to zase nevypadá.
Kdyby to vedl vedle blatníku dost by zkrátil běh oka.
Třeba to dobastlil importér. ,tak blbě to zase nevypadá.
Kdyby to vedl vedle blatníku dost by zkrátil běh oka.
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Obecna diskuse
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Paráda Ďalší zachránený traktor.
Re: Obecna diskuse
Sniper:
Ty sa už asi načisto zbláznil!
Ale nie, nič v zlom, to sa ozvala závisť. Inak gratulujem ku kúpe. Aspoň tá tvoja 25-ka nebude tak sama, nebude jej smutno. Páči sa mi ako máš traktory zaparkované .
Ty sa už asi načisto zbláznil!
Ale nie, nič v zlom, to sa ozvala závisť. Inak gratulujem ku kúpe. Aspoň tá tvoja 25-ka nebude tak sama, nebude jej smutno. Páči sa mi ako máš traktory zaparkované .
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)
Re: Obecna diskuse
Kdes to sehnal, tohle je patinovka nebo ne?
60. léta strojově dobrý
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
viewtopic.php?f=23&t=32858&start=1000
1 stroj
viewtopic.php?f=20&t=29038&start=1000
H6 k6 to je pro hlupáky!
S vůlí,na naklepnutí,s přesahem
Re: Obecna diskuse
Ja by som ho nechal tak ako je. Len ho umyt a to sfarbenie zakonzervovat tak ako je. Gratulujem
Re: Obecna diskuse
original treti bod s poistkou....
Gratulujem...
Gratulujem...
- jimmy 4011
- Příspěvky: 3382
- Registrován: úte říj 21, 2008 6:35 pm
- Bydliště: čr
Re: Obecna diskuse
Ono je lepší mluvit s chytrým člověkem o něčem hloupém než s hlupákem o něčem chytrém.
Werich
Werich
Re: Obecna diskuse
Hoši díky
Ležel mi v žaludku, uchvátil mě jeho originál původní stav, když opomenu přídavné blatníky na lízátkách a ty hrozné světla, ale nutno to brát tak, že jezdil i po silnici.
Sloužil u zemědělce někde v severním Polsku 40 let do poslední chvíle. Pár drobností na něm je, nejvíc mě štve vytržená litina u předního háku, zřejmě od tahání do boku a ohnutý vyvodový hřídel.
Ale jinak mě překvapil, má originál pruzinovou sedačku, originál uchycení krytu baterie, vzácnou rozperu třetího bodu s automatem na vypínání spojky, první typ spodních ramen, ikdyz oka jsou již prevarena na 28mm.
Prozatím ho nechám tak v patine jak je. Pod žlutou barvou, která se loupe je vidět původní hnědá, písková barva. Motor má pěkný chod, převodovka je tichá, hydraulika chodí, brzdy nebrzdi vůbec, ruční jen trochu.
Řízení tak nějak normálně.
Své vlákno mít asi nebude, raději budu vše řešit v jednom původním, protože pak bych se v tom za chvíli neorientoval, když budu dávat foto z prací.
Polák bude jezdit hlavně v hrabacce v seně, s vlekem a zkusím ho v NUJN 100.
A samozřejmě dělat radost při projížďkách v pěkném počasí.
Z25 zdar!
Ležel mi v žaludku, uchvátil mě jeho originál původní stav, když opomenu přídavné blatníky na lízátkách a ty hrozné světla, ale nutno to brát tak, že jezdil i po silnici.
Sloužil u zemědělce někde v severním Polsku 40 let do poslední chvíle. Pár drobností na něm je, nejvíc mě štve vytržená litina u předního háku, zřejmě od tahání do boku a ohnutý vyvodový hřídel.
Ale jinak mě překvapil, má originál pruzinovou sedačku, originál uchycení krytu baterie, vzácnou rozperu třetího bodu s automatem na vypínání spojky, první typ spodních ramen, ikdyz oka jsou již prevarena na 28mm.
Prozatím ho nechám tak v patine jak je. Pod žlutou barvou, která se loupe je vidět původní hnědá, písková barva. Motor má pěkný chod, převodovka je tichá, hydraulika chodí, brzdy nebrzdi vůbec, ruční jen trochu.
Řízení tak nějak normálně.
Své vlákno mít asi nebude, raději budu vše řešit v jednom původním, protože pak bych se v tom za chvíli neorientoval, když budu dávat foto z prací.
Polák bude jezdit hlavně v hrabacce v seně, s vlekem a zkusím ho v NUJN 100.
A samozřejmě dělat radost při projížďkách v pěkném počasí.
Z25 zdar!
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Doporučuji přečíst.
Velice hezky zpracovaná historie Z25 až na pár nepřesných údajů, ale těm se nikdy, když lovime v historii, nevyhneme...
https://www.idnes.cz/auto/historie/zeto ... jetiny_erp
Velice hezky zpracovaná historie Z25 až na pár nepřesných údajů, ale těm se nikdy, když lovime v historii, nevyhneme...
https://www.idnes.cz/auto/historie/zeto ... jetiny_erp
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Super stroj si obstaral, obzvlášť s prihliadnutím, že už mal byť tuším dávno predaný.
Re: Obecna diskuse
Chlapi, mám otázku na odborníky.
Všiml jsem si, že mám trochu jiný model vany pod chladičem, v místě středového čepu směrem ke startovací klice jsou výztuhy,zřejmé na foto.
Pro porovnání přidám foto běžné vany kterou znám.
Jedná se o nějaké původní provedení?
Podobné výztuhy jsem si všiml na prvních Z25.
Všiml jsem si, že mám trochu jiný model vany pod chladičem, v místě středového čepu směrem ke startovací klice jsou výztuhy,zřejmé na foto.
Pro porovnání přidám foto běžné vany kterou znám.
Jedná se o nějaké původní provedení?
Podobné výztuhy jsem si všiml na prvních Z25.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA