Obecna diskuse
Re: Obecna diskuse
Opěrka je super věc, nicméně pro všechny verze s kabinou nepoužitelná. V praxi se zřejmě moc neujala, neboť vyjma pár dokumentů není nikde v dobových záběrech k vidění.
Země voní, jede po ní pětadvacet bujných koní. Na Zetoru traktorista, oko bystré, ruka jistá.
TATRA NEZNÁ BRATRA
TATRA NEZNÁ BRATRA
Re: Obecna diskuse
Sniper, mam podobny nazor. Na kabrio je OK, na kabinovu verziu asi nie celkom. Problematicke nasadanie uz aj tak, by opierka znacne skomplikovala...
Re: Obecna diskuse
Podľa PSČ je od nás z Novej Bane. Ale neviem koho to je. Už bol dávnejšie na bazoši a uz je tam znova.
ZETOR 25 A
Jawa 50 typ 21
Jawa 50 typ 21
Re: Obecna diskuse
Nezachytili, ale sranda https://www.youtube.com/watch?v=H9I6KYrghnk 3:29 si pozrite
Re: Obecna diskuse
este ze tam je spirala v sacom potrubi.
Re: Obecna diskuse
Tak neviem či by som sa práve takýmto videom chcel prezentovať do sveta. Ale každý robí ako vie. No a ten Jakubec... v tom akože folklóre sa tak nejako stratí.
Re: Obecna diskuse
Stane sa kazdemu ale take veci by sa nemali robit. Ide len o to ako to tam vcuclo v momente
Re: Obecna diskuse
keby im ostala pod ventilom, to by bola standa...
Mohol narazit piest do ventilu, minimalne by sa ohol v drieku...
Mohol narazit piest do ventilu, minimalne by sa ohol v drieku...
Re: Obecna diskuse
Dnes chci rozpůlit motor na kontrolu spojky,už nejde nastavit aby brala níž a blbě se mě při jízdě řadí, jak je to vlastně spojené jen tisícihran v pouzdře co jsem viděl z fotek a s čím mam odjet přední nebo zadní nápravou?Děkuju
Re: Obecna diskuse
Lepsie je asi odjet predkom. Nezabudni podklinovat prednu napravu pod korytnackou aby sa ti motor neprevalil nabok. Ja som dal hupcuk a motor som len posunul trochu. Lepsie je mat nejaky vozik alebo daco podobne a polozit motor nato.
Re: Obecna diskuse
Je tam rovnoboky drazkovy hriadeľ vychádzajúci z prevodovky. Ten zapadá do lamely, ktorú tam dáš novú. Lamela je zovreta medzi zotrvacnik a prítlačny kotúč, ktorý sa dá celkom ľahko rozobrat a jeho trecia časť sa dá pekne liznut na sustruhu. Ked budeš montovať lamelu na spojku, bolo by fajn vycentrovat jej drazkovanu dieru voči ložisku v klukovke. Ľahšie sa bude montovať motor s prevodovkou dokopy. Dá sa vysustruzit prípravok, alebo použiť ten drazkovy hriadeľ, ktorý ide z prevodovky. Musel by si ho mat však vymontovaný z nejakej inej prevodovky ako náhradný diel.Heroldak píše:Dnes chci rozpůlit motor na kontrolu spojky,už nejde nastavit aby brala níž a blbě se mě při jízdě řadí, jak je to vlastně spojené jen tisícihran v pouzdře co jsem viděl z fotek a s čím mam odjet přední nebo zadní nápravou?Děkuju
A ked uz to robíš, tak to lozisko v klukovke, v ktorom je ten drazkovy hriadeľ podoprety, výmen tiez. Malo by to byt 6304 2RS
Veľa zdaru
Re: Obecna diskuse
A ja vychádzam motorom dopredu. Mam ho položený na pár paletach a na paletové vozíku. To sami osvedčilo.Heroldak píše:Dnes chci rozpůlit motor na kontrolu spojky,už nejde nastavit aby brala níž a blbě se mě při jízdě řadí, jak je to vlastně spojené jen tisícihran v pouzdře co jsem viděl z fotek a s čím mam odjet přední nebo zadní nápravou?Děkuju
Re: Obecna diskuse
A popozeraj si vlákno čo má rosch8, niekde tam popisuje ako pridanými pružinami na výtlačné ložisko zmenšil vôle na mechanizmoch spojky. Oplatí sa to urobiť, lebo keď sa všetky tie vôle (a je ich tam požehnane) sčítajú, tak vychádza veľmi veľký mŕtvy chod pedála.