Přerobený Kozílek :-)

Moderátoři: Lukashil, mihi

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Bellian
Příspěvky: 2558
Registrován: stř črc 28, 2010 10:28 am
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Přerobený Kozílek :-)

#31 Nový příspěvek od Bellian »

8) Díky, za chvíli se mrknu, zda jim tam náhodou taky nemám :chytry: .
Uvidíme co na to řeknou ostatní :driver: .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#32 Nový příspěvek od Karel_Sch »

Tomáš B. píše:Tak tady je místo kde je měrka a pak vyndaná měrka s měřítkem. Netuším jestli je to originál, takže nez záruky. Ale spíš to origoš bude.
děkuji, děkuji 8)

Uživatelský avatar
Bellian
Příspěvky: 2558
Registrován: stř črc 28, 2010 10:28 am
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Přerobený Kozílek :-)

#33 Nový příspěvek od Bellian »

Tak jsem se díval a našel jsem ji na obou 25-tkách. Jen oleje je pomálu :-/ .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#34 Nový příspěvek od Karel_Sch »

o víkendu jsme dovezli dvě fůrky dědoj (6prm). při první fůrce nám bouchla guma na vleku - rána jako z kanonu vám povím, ale nic zásadního se nestalo a při druhé fůrce jsme zjistili že se nám uvolňuje levé zadní kolo na zetorku - problém je v tom že půlměsíc je stažený na doraz a ještě by snesl, na druhém kole je stažený a ještě je mezi vůle. Budeme muset z toho půlměsíce nějaký milimetr ubrat aby to šlo lépe dotáhnout . Tak si to kluci raději také zkontrolujte. Nevím co bych dělal kdyby nás předběhlo kolo :shock: Na uklidněnou nějaké foto. Tak ať to jezdí!
Čau Karel


Obrázek
free picture hosting

Obrázek
free image hosting

Obrázek
upload pictures

Uživatelský avatar
Bellian
Příspěvky: 2558
Registrován: stř črc 28, 2010 10:28 am
Bydliště: Velké Meziříčí

Re: Přerobený Kozílek :-)

#35 Nový příspěvek od Bellian »

Krásné fotky 8) a kopec z té louky taky solidní. Já mám z louky tak trochu respekt, hlavně když mám za sebou naložený vlek.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W

Uživatelský avatar
mihi
Příspěvky: 7561
Registrován: pát kvě 29, 2009 10:33 pm
Bydliště: PB

Re: Přerobený Kozílek :-)

#36 Nový příspěvek od mihi »

krásne fotky a aj príroda 8)
Ale bacha na tú lúku, jemná rosa a už to ide.... :driver:

Mihi :)
Mihi

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#37 Nový příspěvek od Karel_Sch »

Děkuji pánové!
jj z toho kopce máme respekt! O víkendu bylo sucho, tak si to otec zkrátil po trávě, jinak tam je vyjetá cesta a ještě další mírnější vedle.

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#38 Nový příspěvek od Karel_Sch »

Chlapi kdo nám poradí ?!? :help:
Po zimě jsme vytáhli 25tku celkem 4x a ztoho 2x (na střídačku) nechtěla chytit. Jedná se o studený start, potom je vše 100% ok!
Po nažhavení necháme tak 5x převalit a startujeme. V těch dvou případech to probíhalo takto:

Nažhavení cca 30-40s, převalení 5x, dekomprese - prostě jako obvykle. Problém je že okamžitě při zapnutí komprese vycházel z komínu dým- šedo/černý a nic....

Naše poznatky:
Všimli jsme si že při těchto dvou studených neúspěšných startech byla pokleslá nafta v předčističi, naopak v těch dvou bezproblémových startech je předčistič plný nafty. Po zaparkování 25tky vždy zastavíme přívod paliva, no a proto se ptám nemůže nafta po odstavení zetorka stéct a při startu to čudí jako že jí je tam hodně?? Podotýkám že odvzdušnění filtrů nic nemění. Poradí někdo?
Dodávám foto toho čističe - máme ho před filtrem a vždy je plný nafty, ale při těch dvou KO! startech bylo nafty sotva pod to sítko...
:'(
Obrázek
image host

Jaro25

Re: Přerobený Kozílek :-)

#39 Nový příspěvek od Jaro25 »

Môj mázor:
Keď nažhavíš, prečo pretáčať motor 5 x s dekompresorom. Zbytočne sa vyvetrá a naplní studeným vzduchom. Ja zatváram dekompresor okamžite, ako štartér motor roztočí.
A k tomu palivu, hrubý čistič by mal byť vždy plný. Ak pri zatvorenom prívode z nádrže v ňom poklesne hladina, zanmená to že nafta niekde za čističom uniká. Ak je to medzi čističom a čerpadlom, môže stiecť aj z čerpadla a tým to nemá dosť paliva. Potom to pri štarte čudne dymí, lebo tryska má málo nafty a tým pádom poriadne nerozprašuje. Že by to malo pri štarte nafty veľa, na to zabudni. Naftový motor sa štartuje preto s plným plynom, aby mal maximálnu dodávku nafty, podobne ako so sytičom na benzínovom motore.
Myslím, že keď otvoríš prívod paliva a odvzdušníš filtre aj čerpadlo, tak to pôjde. Každopádne by som ale hľadal nikde tú netesnosť, najskôr na potrubí medzi filtrom a čerpadlom.

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#40 Nový příspěvek od Karel_Sch »

Jaro25 píše:Môj mázor:
Keď nažhavíš, prečo pretáčať motor 5 x s dekompresorom. Zbytočne sa vyvetrá a naplní studeným vzduchom. Ja zatváram dekompresor okamžite, ako štartér motor roztočí.
A k tomu palivu, hrubý čistič by mal byť vždy plný. Ak pri zatvorenom prívode z nádrže v ňom poklesne hladina, zanmená to že nafta niekde za čističom uniká. Ak je to medzi čističom a čerpadlom, môže stiecť aj z čerpadla a tým to nemá dosť paliva. Potom to pri štarte čudne dymí, lebo tryska má málo nafty a tým pádom poriadne nerozprašuje. Že by to malo pri štarte nafty veľa, na to zabudni. Naftový motor sa štartuje preto s plným plynom, aby mal maximálnu dodávku nafty, podobne ako so sytičom na benzínovom motore.
Myslím, že keď otvoríš prívod paliva a odvzdušníš filtre aj čerpadlo, tak to pôjde. Každopádne by som ale hľadal nikde tú netesnosť, najskôr na potrubí medzi filtrom a čerpadlom.
Jaro, s tím startem jsi mě špatně pochopil. Zavíráme dekompresor po pěti protočeních startéru, tzn. tak jako to děláš ty. V tom problém nehledej. Asi máš pravdu že to bude tím únikem nafty, ale zaráží mě že dvakrát nafta poklesla a dvakrát ne, a to střídavě. Zkusili jsme teďkom nechat po jízdě otevřený kohout paliva a uvidíme co a jak.

Uživatelský avatar
Peter768
Příspěvky: 4704
Registrován: ned led 04, 2009 9:42 pm
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: Přerobený Kozílek :-)

#41 Nový příspěvek od Peter768 »

Otázka znie, prečo vlastne zastavuješ naftu? Ja som aj zabudol, že tam nejaký ventil je. Ak máš tesnú sústavu tak nemusíš zatvárať ventil. Pred štartom daj plný plyn a pretoč motor kľukou - budeš počuť (pre kontrolu) či Ti vstrekujú obe trisky. A keď nažhavíš hneď po roztočení vypni dekomprerspr (pusti dolu) a musí ísť. Skontroluj čistotu palivovej sústavy - hlavne dno nádrže, či sa To to neupcháva tam, a potom nedoteká dobre nafta.

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#42 Nový příspěvek od Karel_Sch »

naftu zastavujeme ze zvyku....soustava je vyčištěná od podzimu komplet. V sobotu vyjíždíme tak uvidím.
Díkes

Uživatelský avatar
lukasko83
Příspěvky: 432
Registrován: čtv pro 08, 2011 10:45 am
Bydliště: Lučenec

Re: Přerobený Kozílek :-)

#43 Nový příspěvek od lukasko83 »

Ahoj naftu zatváram aj ja asi zo zvyku raz bratovi na 6911 prasklo naftové sklíčko a vytiekla mu polka nádrže tak istota je gulomet :)
Zetor 25

Uživatelský avatar
Karel_Sch
Příspěvky: 504
Registrován: úte bře 06, 2012 2:47 pm
Bydliště: Městečko Trnávka

Re: Přerobený Kozílek :-)

#44 Nový příspěvek od Karel_Sch »

:help: :help: zdravím, chlapi vůle sacích a výfukových ventilů se nastavuje při zaplé dekompresi (páka nahoře) nebo při vyplé dekompresi (páka dole)?? nebo je to jedno?
Jo a je tento postup správný:
Sundám víčko čerpadla a pootáčím klikou, jakmile se začne první pružina v čerpadle stahovat, nastavím na prvním válci vůle na ventilech (0,15;0,20) a to samé opakuji na druhém válci....Je to tak nebo máte jiný lepší způsob???Děkuji za rady hlavně ohledně té dekompresky?

Děkuji mnohokrát Karel :)

Jaro25

Re: Přerobený Kozílek :-)

#45 Nový příspěvek od Jaro25 »

Dekompresor rozhodne dole, motor musí byť v stave ako pri normálnom chode. Postup je správny, ale tie vôle čo píšeš sú pre teplý motor. Pre studený motor je sací 0,25 a výfukový 0,30 mm.

Odpovědět

Zpět na „Zetor 15/25“