Přerobený Kozílek :-)
Re: Přerobený Kozílek :-)
Díky, za chvíli se mrknu, zda jim tam náhodou taky nemám .
Uvidíme co na to řeknou ostatní .
Uvidíme co na to řeknou ostatní .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Přerobený Kozílek :-)
děkuji, děkujiTomáš B. píše:Tak tady je místo kde je měrka a pak vyndaná měrka s měřítkem. Netuším jestli je to originál, takže nez záruky. Ale spíš to origoš bude.
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Tak jsem se díval a našel jsem ji na obou 25-tkách. Jen oleje je pomálu .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Přerobený Kozílek :-)
o víkendu jsme dovezli dvě fůrky dědoj (6prm). při první fůrce nám bouchla guma na vleku - rána jako z kanonu vám povím, ale nic zásadního se nestalo a při druhé fůrce jsme zjistili že se nám uvolňuje levé zadní kolo na zetorku - problém je v tom že půlměsíc je stažený na doraz a ještě by snesl, na druhém kole je stažený a ještě je mezi vůle. Budeme muset z toho půlměsíce nějaký milimetr ubrat aby to šlo lépe dotáhnout . Tak si to kluci raději také zkontrolujte. Nevím co bych dělal kdyby nás předběhlo kolo Na uklidněnou nějaké foto. Tak ať to jezdí!
Čau Karel
free picture hosting
free image hosting
upload pictures
Čau Karel
free picture hosting
free image hosting
upload pictures
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Krásné fotky a kopec z té louky taky solidní. Já mám z louky tak trochu respekt, hlavně když mám za sebou naložený vlek.
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Přerobený Kozílek :-)
krásne fotky a aj príroda
Ale bacha na tú lúku, jemná rosa a už to ide....
Mihi
Ale bacha na tú lúku, jemná rosa a už to ide....
Mihi
Mihi
Re: Přerobený Kozílek :-)
Děkuji pánové!
jj z toho kopce máme respekt! O víkendu bylo sucho, tak si to otec zkrátil po trávě, jinak tam je vyjetá cesta a ještě další mírnější vedle.
jj z toho kopce máme respekt! O víkendu bylo sucho, tak si to otec zkrátil po trávě, jinak tam je vyjetá cesta a ještě další mírnější vedle.
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Chlapi kdo nám poradí ?!?
Po zimě jsme vytáhli 25tku celkem 4x a ztoho 2x (na střídačku) nechtěla chytit. Jedná se o studený start, potom je vše 100% ok!
Po nažhavení necháme tak 5x převalit a startujeme. V těch dvou případech to probíhalo takto:
Nažhavení cca 30-40s, převalení 5x, dekomprese - prostě jako obvykle. Problém je že okamžitě při zapnutí komprese vycházel z komínu dým- šedo/černý a nic....
Naše poznatky:
Všimli jsme si že při těchto dvou studených neúspěšných startech byla pokleslá nafta v předčističi, naopak v těch dvou bezproblémových startech je předčistič plný nafty. Po zaparkování 25tky vždy zastavíme přívod paliva, no a proto se ptám nemůže nafta po odstavení zetorka stéct a při startu to čudí jako že jí je tam hodně?? Podotýkám že odvzdušnění filtrů nic nemění. Poradí někdo?
Dodávám foto toho čističe - máme ho před filtrem a vždy je plný nafty, ale při těch dvou KO! startech bylo nafty sotva pod to sítko...
image host
Po zimě jsme vytáhli 25tku celkem 4x a ztoho 2x (na střídačku) nechtěla chytit. Jedná se o studený start, potom je vše 100% ok!
Po nažhavení necháme tak 5x převalit a startujeme. V těch dvou případech to probíhalo takto:
Nažhavení cca 30-40s, převalení 5x, dekomprese - prostě jako obvykle. Problém je že okamžitě při zapnutí komprese vycházel z komínu dým- šedo/černý a nic....
Naše poznatky:
Všimli jsme si že při těchto dvou studených neúspěšných startech byla pokleslá nafta v předčističi, naopak v těch dvou bezproblémových startech je předčistič plný nafty. Po zaparkování 25tky vždy zastavíme přívod paliva, no a proto se ptám nemůže nafta po odstavení zetorka stéct a při startu to čudí jako že jí je tam hodně?? Podotýkám že odvzdušnění filtrů nic nemění. Poradí někdo?
Dodávám foto toho čističe - máme ho před filtrem a vždy je plný nafty, ale při těch dvou KO! startech bylo nafty sotva pod to sítko...
image host
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Môj mázor:
Keď nažhavíš, prečo pretáčať motor 5 x s dekompresorom. Zbytočne sa vyvetrá a naplní studeným vzduchom. Ja zatváram dekompresor okamžite, ako štartér motor roztočí.
A k tomu palivu, hrubý čistič by mal byť vždy plný. Ak pri zatvorenom prívode z nádrže v ňom poklesne hladina, zanmená to že nafta niekde za čističom uniká. Ak je to medzi čističom a čerpadlom, môže stiecť aj z čerpadla a tým to nemá dosť paliva. Potom to pri štarte čudne dymí, lebo tryska má málo nafty a tým pádom poriadne nerozprašuje. Že by to malo pri štarte nafty veľa, na to zabudni. Naftový motor sa štartuje preto s plným plynom, aby mal maximálnu dodávku nafty, podobne ako so sytičom na benzínovom motore.
Myslím, že keď otvoríš prívod paliva a odvzdušníš filtre aj čerpadlo, tak to pôjde. Každopádne by som ale hľadal nikde tú netesnosť, najskôr na potrubí medzi filtrom a čerpadlom.
Keď nažhavíš, prečo pretáčať motor 5 x s dekompresorom. Zbytočne sa vyvetrá a naplní studeným vzduchom. Ja zatváram dekompresor okamžite, ako štartér motor roztočí.
A k tomu palivu, hrubý čistič by mal byť vždy plný. Ak pri zatvorenom prívode z nádrže v ňom poklesne hladina, zanmená to že nafta niekde za čističom uniká. Ak je to medzi čističom a čerpadlom, môže stiecť aj z čerpadla a tým to nemá dosť paliva. Potom to pri štarte čudne dymí, lebo tryska má málo nafty a tým pádom poriadne nerozprašuje. Že by to malo pri štarte nafty veľa, na to zabudni. Naftový motor sa štartuje preto s plným plynom, aby mal maximálnu dodávku nafty, podobne ako so sytičom na benzínovom motore.
Myslím, že keď otvoríš prívod paliva a odvzdušníš filtre aj čerpadlo, tak to pôjde. Každopádne by som ale hľadal nikde tú netesnosť, najskôr na potrubí medzi filtrom a čerpadlom.
Re: Přerobený Kozílek :-)
Jaro, s tím startem jsi mě špatně pochopil. Zavíráme dekompresor po pěti protočeních startéru, tzn. tak jako to děláš ty. V tom problém nehledej. Asi máš pravdu že to bude tím únikem nafty, ale zaráží mě že dvakrát nafta poklesla a dvakrát ne, a to střídavě. Zkusili jsme teďkom nechat po jízdě otevřený kohout paliva a uvidíme co a jak.Jaro25 píše:Môj mázor:
Keď nažhavíš, prečo pretáčať motor 5 x s dekompresorom. Zbytočne sa vyvetrá a naplní studeným vzduchom. Ja zatváram dekompresor okamžite, ako štartér motor roztočí.
A k tomu palivu, hrubý čistič by mal byť vždy plný. Ak pri zatvorenom prívode z nádrže v ňom poklesne hladina, zanmená to že nafta niekde za čističom uniká. Ak je to medzi čističom a čerpadlom, môže stiecť aj z čerpadla a tým to nemá dosť paliva. Potom to pri štarte čudne dymí, lebo tryska má málo nafty a tým pádom poriadne nerozprašuje. Že by to malo pri štarte nafty veľa, na to zabudni. Naftový motor sa štartuje preto s plným plynom, aby mal maximálnu dodávku nafty, podobne ako so sytičom na benzínovom motore.
Myslím, že keď otvoríš prívod paliva a odvzdušníš filtre aj čerpadlo, tak to pôjde. Každopádne by som ale hľadal nikde tú netesnosť, najskôr na potrubí medzi filtrom a čerpadlom.
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Otázka znie, prečo vlastne zastavuješ naftu? Ja som aj zabudol, že tam nejaký ventil je. Ak máš tesnú sústavu tak nemusíš zatvárať ventil. Pred štartom daj plný plyn a pretoč motor kľukou - budeš počuť (pre kontrolu) či Ti vstrekujú obe trisky. A keď nažhavíš hneď po roztočení vypni dekomprerspr (pusti dolu) a musí ísť. Skontroluj čistotu palivovej sústavy - hlavne dno nádrže, či sa To to neupcháva tam, a potom nedoteká dobre nafta.
Re: Přerobený Kozílek :-)
naftu zastavujeme ze zvyku....soustava je vyčištěná od podzimu komplet. V sobotu vyjíždíme tak uvidím.
Díkes
Díkes
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Ahoj naftu zatváram aj ja asi zo zvyku raz bratovi na 6911 prasklo naftové sklíčko a vytiekla mu polka nádrže tak istota je gulomet
Zetor 25
Re: Přerobený Kozílek :-)
zdravím, chlapi vůle sacích a výfukových ventilů se nastavuje při zaplé dekompresi (páka nahoře) nebo při vyplé dekompresi (páka dole)?? nebo je to jedno?
Jo a je tento postup správný:
Sundám víčko čerpadla a pootáčím klikou, jakmile se začne první pružina v čerpadle stahovat, nastavím na prvním válci vůle na ventilech (0,15;0,20) a to samé opakuji na druhém válci....Je to tak nebo máte jiný lepší způsob???Děkuji za rady hlavně ohledně té dekompresky?
Děkuji mnohokrát Karel
Jo a je tento postup správný:
Sundám víčko čerpadla a pootáčím klikou, jakmile se začne první pružina v čerpadle stahovat, nastavím na prvním válci vůle na ventilech (0,15;0,20) a to samé opakuji na druhém válci....Je to tak nebo máte jiný lepší způsob???Děkuji za rady hlavně ohledně té dekompresky?
Děkuji mnohokrát Karel
ZETOR 25A r.v. 1960
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 30&t=41894
jednoosá vlečka za naší 25tku
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 49&t=58270
Re: Přerobený Kozílek :-)
Dekompresor rozhodne dole, motor musí byť v stave ako pri normálnom chode. Postup je správny, ale tie vôle čo píšeš sú pre teplý motor. Pre studený motor je sací 0,25 a výfukový 0,30 mm.