No ja nemám 25 a velmi nesledujem po koľko idu diely ale ta cena sa mi zdá celkom priateťnáZ25 píše:Je to překupník. Tenhle diferenciál mi nabízel za 4500,- korun.
Zetor 25 K - renovace
Re: Zetor 25 K - renovace
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Zetor 25 K - renovace
Mě ani ne , za ty peníze se prodávají celé převodovky.
Re: Zetor 25 K - renovace
cele prevodovky? tak v takom pripade to bolo celkom mastne.Z25 píše:Mě ani ne , za ty peníze se prodávají celé převodovky.
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Zetor 25 K - renovace
Míra Z 25 píše:Nevěděl by někdo, jestli ke startéru Z 25 pasuje spínací cívka z novějších startérů třeba z UŘ I? Asi bych do toho svého náhradního pořídil novou, nestojí zase tolik peněz, ale aby to pasovalo, protože u toho náhradního žádná nebyla a nechci vyndavat tu z traktoru... Předem díky za rady.
Škoda že nie si zo SR jednu cievku by som Ti poslal . Akurát dnes som jednu zdvihol na šrotovisku a myslím že by Ti pasovala.......
Mihi
Mihi
Re: Zetor 25 K - renovace
Ak sa dobre pamätám, švagor tam má rovnakú cievku ako sú na UR 1.
Re: Zetor 25 K - renovace
nebyli by prosim fotky ze stavby té sklápěčky pro inspiraciMíra Z 25 píše:V sobotu jsem vyzkoušel sklápění, tedy pouze pro ten pocit, že se to nemusí dolů házet, byla to pouze tráva a částečně hnůj, 500 kg maximálně, takže žádná vyloženě zatěžkávací zkouška. Majler jde dolů o poznání lépe než minulý týden při první zkoušce, tak snad se to co nejdříve rozchodí úplně, při drncání po cestě ten poslední díl zalezl sám. Ty stopy od oleje co na něm vidíte, tak to jsem se to snažil mazat, aby se to lépe rozchodilo. Nikde nic neteče, s hydraulikou jsem spokojenej
Bohužel se mi opět objevil problém s brzdama na vleku - nejde odbrzdit po uvolnění pedálu. Když snížím tlak povolením trubky, co vede od rozvaděče vzduchu dozadu k brzdám, tak výfukový ventil okamžitě odfoukne a odbrzdí. Soudím, že závada bude v tom rozvaděči, že po uvolnění pedálu ten zvýšený tlak vzduchu nesníží tlak dozadu a tudíž nezačne odfukovat ten výfukový ventil. Máte někdo zkušenost? Myslím si to správně? Chtěl bych ten rozvaděč veměnit, měl jsem jej rozebranej a vypadal zdravě, ale nic jiného mi jako závada nenapadá. Snad jsem princip vzduchových brzd pochopil správně.
všechny moje fotky zde ;)
https://www.rajce.net/a15087402
https://www.rajce.net/a15087402
Re: Zetor 25 K - renovace
Mrkni se na stránku 4 http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 9&start=45
Zhruba uprostřed je pár fotek .
Zhruba uprostřed je pár fotek .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Zetor 25 K - renovace
Byl jsem vyzkoušet rotor z rozebraného náhradního startéru u strýce elektrikáře a diagnóze je ta, že je na vyhození, po připojení na zátěž se z vinutí kouří... To byl zase jednou kup, tak alespoň pastorek že je fit.
Pro petrbriza: Mám zde pár fotografií vleku z Paj1 (fotil jsem to pro jednoho uživatele z fóra) bohužel už po dokončení, ze stavby nemám, ale je zde vidět vše podstatné. Je tam vidět i původní uložení pro východoněmecký majler, který se ale po opravě roztrhl. To uložení jsem odsud už nevyřezával, tak je to jako výztuha. Možná se bude zdát, že materiál není z nejsilnějších, ale konzultoval jsem to s jedním hodně dobrým fachmanem a ten mě od silnějšího materiálu odradil, že je to zbytečné a musím mu s odstupem času dát za pravdu; už takto je to docela těžké... Není to kára do lomu, nakládám s rozumem a zatím je to bez nejmenších potíží a už něco odvezla.
Pro petrbriza: Mám zde pár fotografií vleku z Paj1 (fotil jsem to pro jednoho uživatele z fóra) bohužel už po dokončení, ze stavby nemám, ale je zde vidět vše podstatné. Je tam vidět i původní uložení pro východoněmecký majler, který se ale po opravě roztrhl. To uložení jsem odsud už nevyřezával, tak je to jako výztuha. Možná se bude zdát, že materiál není z nejsilnějších, ale konzultoval jsem to s jedním hodně dobrým fachmanem a ten mě od silnějšího materiálu odradil, že je to zbytečné a musím mu s odstupem času dát za pravdu; už takto je to docela těžké... Není to kára do lomu, nakládám s rozumem a zatím je to bez nejmenších potíží a už něco odvezla.
- Přílohy
Re: Zetor 25 K - renovace
super moc děkuji
všechny moje fotky zde ;)
https://www.rajce.net/a15087402
https://www.rajce.net/a15087402
Re: Zetor 25 K - renovace
Míra ani si nám nepovedal že robíš špalíkovač.......
A kde sú nejaké fotky???? alebo to bude prekvapenie?
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 11&t=43329
Mihi
A kde sú nejaké fotky???? alebo to bude prekvapenie?
http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 11&t=43329
Mihi
Mihi
- McPeci
- Příspěvky: 3788
- Registrován: pát dub 06, 2012 2:15 pm
- Bydliště: Juřinka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K - renovace
jaké máš rozměry ložné plochy?? a jak moc se majler zvedne?? dik ;)Míra Z 25 píše:Byl jsem vyzkoušet rotor z rozebraného náhradního startéru u strýce elektrikáře a diagnóze je ta, že je na vyhození, po připojení na zátěž se z vinutí kouří... To byl zase jednou kup, tak alespoň pastorek že je fit.
Pro petrbriza: Mám zde pár fotografií vleku z Paj1 (fotil jsem to pro jednoho uživatele z fóra) bohužel už po dokončení, ze stavby nemám, ale je zde vidět vše podstatné. Je tam vidět i původní uložení pro východoněmecký majler, který se ale po opravě roztrhl. To uložení jsem odsud už nevyřezával, tak je to jako výztuha. Možná se bude zdát, že materiál není z nejsilnějších, ale konzultoval jsem to s jedním hodně dobrým fachmanem a ten mě od silnějšího materiálu odradil, že je to zbytečné a musím mu s odstupem času dát za pravdu; už takto je to docela těžké... Není to kára do lomu, nakládám s rozumem a zatím je to bez nejmenších potíží a už něco odvezla.
Robert ;)
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
Re: Zetor 25 K - renovace
Pro Mihi - nojo, rozhoupal jsem se konečně, resp. jsou nějaké penízky, tak to nějak spáchám. To bude asi poslední věc k traktoru, naviják si snad budu moct půjčit od známého, pokud by byl potřeba. Zachytil jsi moje poptávání kardanky, že? Stačila by mi nějaká starší, nechce se mi kupovat novou... Fotky zatím nejsou, bude se to vytvářet až v průběhu léta, zatím shromažďuju materiál.
Pro McPeci - ložná plocha je 1800 mm šířka a 2400 mm délka. Majler je z valníku 9 tun, TČG 2800 (výsuv 770 mm), je uložen 1100 mm od zadního konce korby, sklon při vodorovném postavení káry je 50° při max. výsuvu. Někde jsem sem dával vzorec pro výpočet potřebné síly na zvedání, kdybys potřeboval...
Pro McPeci - ložná plocha je 1800 mm šířka a 2400 mm délka. Majler je z valníku 9 tun, TČG 2800 (výsuv 770 mm), je uložen 1100 mm od zadního konce korby, sklon při vodorovném postavení káry je 50° při max. výsuvu. Někde jsem sem dával vzorec pro výpočet potřebné síly na zvedání, kdybys potřeboval...
Re: Zetor 25 K - renovace
.... tak som pečlivo popozeral fotečky tej tvojej 25ky , a musím povedať , že je , ale narobí sa ako otrok .......petrbriza píše:super moc děkuji
Re: Zetor 25 K - renovace
Ta pajka je parádní... doma mám taky podvozek z pajky, jak nastane správný čas, tak bych se chtěl nechat tvojí vlečkou inspirovat Jak jsem se díval, máš mezi perama a rámem nějaké špalíky. To je omezení pružení nebo je to tak, aby to vůbec nepružilo?
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Zetor 25 K - renovace
Pro Toma - mám tam navařené špalíky a nechanou vůli asi 1 cm, takže to pruží jen při prázdném nebo lehce naloženém přívěsu, pak se to domáčkne do té gumy. Jsou pro to 2 důvody - aby mi to při naloženém někde třeba přes kořen nehouplo a nepřevrátilo káru a pak abych nemusel mít velkou mezeru (zase korba o kus výš..) mezi kolem a ložnou plochou. Vyměřil jsem to dobře, i při plně naloženém tam pod podlahou zbývá asi 15 mm.