Zetor 25 K Rad 5
Re: Zetor 25 K Rad 5
Keď to budeš mať tak hoď nejaké foto, poprípade videjko.
Tak keď to budeš skúšať na štiepačke, alebo na vlečke aj to pofoť, alebo natoč....
Aby sme mali dobrú inšpiráciu....na zimu
Mihi
Tak keď to budeš skúšať na štiepačke, alebo na vlečke aj to pofoť, alebo natoč....
Aby sme mali dobrú inšpiráciu....na zimu
Mihi
Mihi
Re: Zetor 25 K Rad 5
Dnes jsem vyjel se Zetorem...
Na foto jsou vidět nové pneu, které jsem dával na podzim, po GO přední náprava
Na další fotce ohřev kapaliny do hlavy - také jsem dělal na podzim...
Na další fotce, je vidět řemeny poháněné čerpadlo a malá SPZ na blatníku. Předtím jsem měl velkou na sedačce...
Na fotkách je pouze jeden řemen, neboť chybička se vloudila a řemenice nemají od sebe stejně daleko drážky a tak to otáčí jeden řemen. Utáhne to bezproblému i řemen jeden. Je to tichounké, oproti vývoji převodem ozubenými koly.
Bohužel mám vůli v ložisku na vývodu na řemenici a myslím, že to nedělá úplně dobrotu. Myslím, že i to má vliv na to že mi to otáčelo ten jeden řemen.
Takto stím budu makat letos přes léto a na podzim bych chtěl tyto mouchy opravit.
Vzhledem k tomu, že je v jednom ložisku osazené čerpadlo a řemenice, je i malá vůle na řemenici u čerpadla. Tyto neduhy se mi nelíbí, vůle na vývodu vůle u čerpadla, řemenice dostat proti sobě je také problematické, přemýšlím jak to vyřešit. Líbilo by se mi dát čerpadlo napřímo jako to má Ondra ze Svijan. Bohužel kvůli blatníku se mi tam čerpadlo napřímo se spojkou nevejde. Chtěl bych vymyslet, jak předělat hřídel na traktoru a zasunout čerpadlo do hřídele, pak by se to tam vešlo a bylo by to ještě estetičtější. Kdfyž jsem nadtím začal špekulovat, přišlo zklamání, že kuželové kolo na hřídeli není nasazeno ale je v celku s hřídelí. Hřídel je tvrdá a tak by byl, bude problém sní něco udělat. Odseparovat kolo od hřídele např vyjiskřením ale tak aby kolo bylo v ose na nově vyrobenou hřídel... Nevím...
Máte někdo zkušenost, jak vyndat tuto hřídel z hydrauliky? Co jsem na to koukal do návodu dílenské příručky, tak to asi tak snadné nebude.
Za rady moc děkuju.
Na podzim chci dát do kupy brždění přívěsu - poslední velký neduh který na tom je. Budu muset sgenerálkovat kompresor, proto mě napadá otázka, zda je možné vyndat kompresor bez demontáže palivového čerpadla?
Dále mám únik oleje okolo příruby mazání (to těleso pod kompresorem), můžete mi říct postup na jeho demontáž? Stačí vypustit olej, nebo se tam na mě něco vysype? Je pak potřeba něco nastavovat?
Díky za rady...
Na foto jsou vidět nové pneu, které jsem dával na podzim, po GO přední náprava
Na další fotce ohřev kapaliny do hlavy - také jsem dělal na podzim...
Na další fotce, je vidět řemeny poháněné čerpadlo a malá SPZ na blatníku. Předtím jsem měl velkou na sedačce...
Na fotkách je pouze jeden řemen, neboť chybička se vloudila a řemenice nemají od sebe stejně daleko drážky a tak to otáčí jeden řemen. Utáhne to bezproblému i řemen jeden. Je to tichounké, oproti vývoji převodem ozubenými koly.
Bohužel mám vůli v ložisku na vývodu na řemenici a myslím, že to nedělá úplně dobrotu. Myslím, že i to má vliv na to že mi to otáčelo ten jeden řemen.
Takto stím budu makat letos přes léto a na podzim bych chtěl tyto mouchy opravit.
Vzhledem k tomu, že je v jednom ložisku osazené čerpadlo a řemenice, je i malá vůle na řemenici u čerpadla. Tyto neduhy se mi nelíbí, vůle na vývodu vůle u čerpadla, řemenice dostat proti sobě je také problematické, přemýšlím jak to vyřešit. Líbilo by se mi dát čerpadlo napřímo jako to má Ondra ze Svijan. Bohužel kvůli blatníku se mi tam čerpadlo napřímo se spojkou nevejde. Chtěl bych vymyslet, jak předělat hřídel na traktoru a zasunout čerpadlo do hřídele, pak by se to tam vešlo a bylo by to ještě estetičtější. Kdfyž jsem nadtím začal špekulovat, přišlo zklamání, že kuželové kolo na hřídeli není nasazeno ale je v celku s hřídelí. Hřídel je tvrdá a tak by byl, bude problém sní něco udělat. Odseparovat kolo od hřídele např vyjiskřením ale tak aby kolo bylo v ose na nově vyrobenou hřídel... Nevím...
Máte někdo zkušenost, jak vyndat tuto hřídel z hydrauliky? Co jsem na to koukal do návodu dílenské příručky, tak to asi tak snadné nebude.
Za rady moc děkuju.
Na podzim chci dát do kupy brždění přívěsu - poslední velký neduh který na tom je. Budu muset sgenerálkovat kompresor, proto mě napadá otázka, zda je možné vyndat kompresor bez demontáže palivového čerpadla?
Dále mám únik oleje okolo příruby mazání (to těleso pod kompresorem), můžete mi říct postup na jeho demontáž? Stačí vypustit olej, nebo se tam na mě něco vysype? Je pak potřeba něco nastavovat?
Díky za rady...
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ahoj, bohužel ti neporadím, naopak se zeptám na šířku zadních gum, to jsou 13,6? To ohřívací tělísko jsi musel při montáži nějak upravovat, nebo pasuje tak zahnuté jak se koupí? Mám ho také dané do chladícího okruhu, ale na hadicích zespoda, a to však není esteticky nic moc. Moc se mi líbí tvoje Káčko, ať ti sloužíRad 5 píše:Dnes jsem vyjel se Zetorem...
B.
Řidiči traktoru není dovoleno, aby při jízdě v koloně udržoval menší vzdálenost než 30m mezi jednotlivými traktory...
koukni na nějaká videa - zetor25lh
koukni na nějaká videa - zetor25lh
Re: Zetor 25 K Rad 5
S demontáží hřídele z hydrauliky bohužel neporadím, ale se zbytkem ano. Kompresor jde vyndat bez nutnosti demontovat cokoli dalšího celkem v pohodě. Stejně tak na demontáži konzoly mazání nic složitého není. Ideálně to udělat při výměně oleje - je pod ní těsnění. Otázka je, jestli to neteče kolem těch trubek, kterými je kostka napojena na těleso filtrů (to je tuším na třech šroubech). Dej pak nějaké fotky, jak se ti dařilo s opravou.
Re: Zetor 25 K Rad 5
TO bobby:
Dlouho jsem přemýšlel jaké pneu na traktor dát, aby to ylo co nejvíce podobné těm původním. Pneu s šíří 9,5 - 36, jsou oproti původním menší a proto jsem je zamítl ihned. Chtěl jsem 12,4 - 36 SEHA, u nich se mi líbil vzorek, ale v loňském roce se nedodávali do ČR. Koupil jsem tedy MITAS 12,4 - 36 jsem snimi spokojený. Myslím, že jsou jen nepatrně po obvodě větší než původní se 100% vzorkem. Jsou o maličko šiší, typoval bych cca o 2 cm, ale to mi nevadí, naopak se mi to tak líbí na větších balónech více. Jen škoda že vzorek není ve tvaru "hokejky" jako byl ten původní.
To ohřívací tělísko šlo do hlavy v pohodě. Pouze jsem do víčka nechal vyfrézovat díru, trošku (skutčně jen maličko) jsem to ohřívací tělísko přiohnul, tak aby se v hlavě nikde nedotýkalo. I když je traktor na práci, do hlavy jsem to chtěl též z důvodu estetičnosti a musím říct, že to funguje skvěle.
TO Míra Z 25
Olej mi teče okolo konzoly mazání - už dlouhou dobu to sleduju. Kolem konzoly filtrů trošku propouští také, tak to přetěsním najednou. Měl jsem obavy aby po vyndání konzoly mazání jsem nemusel mazání opět nastavovat.
Hlavní Go proběhla před čtyřmi lety, ale jsou stále mouchy, které tehdy úplně nebyly odrstraněny, a nebo na ně nedošlo (jako je vzduch).
Dlouho jsem přemýšlel jaké pneu na traktor dát, aby to ylo co nejvíce podobné těm původním. Pneu s šíří 9,5 - 36, jsou oproti původním menší a proto jsem je zamítl ihned. Chtěl jsem 12,4 - 36 SEHA, u nich se mi líbil vzorek, ale v loňském roce se nedodávali do ČR. Koupil jsem tedy MITAS 12,4 - 36 jsem snimi spokojený. Myslím, že jsou jen nepatrně po obvodě větší než původní se 100% vzorkem. Jsou o maličko šiší, typoval bych cca o 2 cm, ale to mi nevadí, naopak se mi to tak líbí na větších balónech více. Jen škoda že vzorek není ve tvaru "hokejky" jako byl ten původní.
To ohřívací tělísko šlo do hlavy v pohodě. Pouze jsem do víčka nechal vyfrézovat díru, trošku (skutčně jen maličko) jsem to ohřívací tělísko přiohnul, tak aby se v hlavě nikde nedotýkalo. I když je traktor na práci, do hlavy jsem to chtěl též z důvodu estetičnosti a musím říct, že to funguje skvěle.
TO Míra Z 25
Olej mi teče okolo konzoly mazání - už dlouhou dobu to sleduju. Kolem konzoly filtrů trošku propouští také, tak to přetěsním najednou. Měl jsem obavy aby po vyndání konzoly mazání jsem nemusel mazání opět nastavovat.
Hlavní Go proběhla před čtyřmi lety, ale jsou stále mouchy, které tehdy úplně nebyly odrstraněny, a nebo na ně nedošlo (jako je vzduch).
Re: Zetor 25 K Rad 5
Máš to pěkně vymyšlené a provedené, musela to být fuška .
Tlak mazaní nebudeš muset nastavovat, jestli nerozděláš i čerpadlo. Tak konzola je vlastně jen takový přechod, jsou tam o-kroužky a papírové těsnění.
Na kompresoru taky není nic složiteho, rozeber, vyčisti, zkus těsnost kroužků na pístu a hned uvidíš jak na tom je. Můj pŕi rozebrání byl v hrozném stavu, ale jen jsem ho vyčistil a během 3-4minut na volnoběh nafouká na 3atm.
Oproti tomu externímu čerpadlu je kompresor a utěsnění oleje pro tebe malina .
Jo a SPZ je hezčí ta menší, málem mi dali tu velkou, naštěstí přišel na úřadě kolega a řekl, že na staré stroje se dává ta menší .
Tlak mazaní nebudeš muset nastavovat, jestli nerozděláš i čerpadlo. Tak konzola je vlastně jen takový přechod, jsou tam o-kroužky a papírové těsnění.
Na kompresoru taky není nic složiteho, rozeber, vyčisti, zkus těsnost kroužků na pístu a hned uvidíš jak na tom je. Můj pŕi rozebrání byl v hrozném stavu, ale jen jsem ho vyčistil a během 3-4minut na volnoběh nafouká na 3atm.
Oproti tomu externímu čerpadlu je kompresor a utěsnění oleje pro tebe malina .
Jo a SPZ je hezčí ta menší, málem mi dali tu velkou, naštěstí přišel na úřadě kolega a řekl, že na staré stroje se dává ta menší .
Srdcová 25-ka; Járova 25-A; Školníkova 25-A; Stodolová uloženka 25-ka
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Zetor 5611
Zetor 7211
Zetor Super 35
Zetor 7245 PLUS
BSS PS 701H
BSS10.08 - renovace
BSS P 53 S
TOS-28 Žebrák; StankoImport 2H125; Pásová pila G5013W
Re: Zetor 25 K Rad 5
Je vidět, že na traktoru stále makáte a rádi .
Tu hřídel jsem chtěl na jaře také vytáhnout, měl jsem jí špatně zazubenou a dělalo to hluk, nakonec jsem ji lépe usadil distančníma podložkama. Jinak vytažení jsem měl vymyšleno tak ,že například pásovinu s třemi dírami zajistit tou matkou která je na konci hřídele a dvě závitovky opřít o přírubu nebo skříň hydrauliky. Ono to tam drží jenom tím víkem, na který se to tlačí pohybem ozubených kol. Také si myslím, že to zas tak tvrdé pro soustruh nebude.
Tu hřídel jsem chtěl na jaře také vytáhnout, měl jsem jí špatně zazubenou a dělalo to hluk, nakonec jsem ji lépe usadil distančníma podložkama. Jinak vytažení jsem měl vymyšleno tak ,že například pásovinu s třemi dírami zajistit tou matkou která je na konci hřídele a dvě závitovky opřít o přírubu nebo skříň hydrauliky. Ono to tam drží jenom tím víkem, na který se to tlačí pohybem ozubených kol. Také si myslím, že to zas tak tvrdé pro soustruh nebude.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Tak od léta konečně přidám foto se svým horalem.
Horal jsem za posledních několik let nepoužil a nyní je k prodeji. Momentálně je zamluven.
Horal jsem za posledních několik let nepoužil a nyní je k prodeji. Momentálně je zamluven.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Teď o víkendu jsem se pustil do GO hydrauliky.
Nepadala, a dokud jsem nevyměnil olej v hydraulice tak i krásně zvedala pokud se neohřál olej.
Zároveň chci udělat vývod k externímu rozvadči, jako to má Bronťo.
Zároveň mám otázku na Bronťa, jak zajištěno to, aby ucpávka sokroužkama v kanále ve skříni hydrauliky nesjela dolů a nepřiucpala kanál v hřídeli držící dno válce. Jestli mi rozumíš...
Nebo to není třeba nijka řešit?
Chystám se rozbrat čerpadlo, sjet ho na magnetce a dát nové jehličky.
Dále dát novou manžetu do pístu válce.
Chci se zeptat, k čemu slouží ty pístní kroužky v písu válce? Je třeba je také měnit? Okem jsem na nich nespozoroval nic špatného...
Díky.
Nepadala, a dokud jsem nevyměnil olej v hydraulice tak i krásně zvedala pokud se neohřál olej.
Zároveň chci udělat vývod k externímu rozvadči, jako to má Bronťo.
Zároveň mám otázku na Bronťa, jak zajištěno to, aby ucpávka sokroužkama v kanále ve skříni hydrauliky nesjela dolů a nepřiucpala kanál v hřídeli držící dno válce. Jestli mi rozumíš...
Nebo to není třeba nijka řešit?
Chystám se rozbrat čerpadlo, sjet ho na magnetce a dát nové jehličky.
Dále dát novou manžetu do pístu válce.
Chci se zeptat, k čemu slouží ty pístní kroužky v písu válce? Je třeba je také měnit? Okem jsem na nich nespozoroval nic špatného...
Díky.
-
- Příspěvky: 1949
- Registrován: stř pro 24, 2008 11:34 am
- Bydliště: Štěpánov nad Svratko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
To s tou ucpávkou musíš vyzkoušet já to taky zkusl a nic neudělala, záleží jak vychází na dutá hřídel pokud ty díry nejsou souosé tak to nevyjede a neucpe to, jinak by si tam musel asi udělat závit a natočit tam nějaký kolík který by to zapřel
- Bronťo
- Příspěvky: 1364
- Registrován: sob dub 02, 2011 7:55 am
- Bydliště: Sobotište / Podbranč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
Ahoj no v poctate bigles ma praudu ale zrovna sem to riešil na K ja som to riešil tak aby ucpavka nepadla do tej dieri v hriadeli som spravil zavit M18x1,5 a z kusa šruba tam urobyl červyka pozri tu znova na moj pdf navod obnovyl som ho http://brontove-zetory-25.webnode.sk/ka ... pripravky/
druha možnost robil to tet jeden chalanisko tak že ten prietokovy šrub vyrobyl dlchši do pol diere a už mu ucpavka nevypadla do hriadele šak pozri sem https://www.facebook.com/MaraStejskal/p ... 3917317601
A ty kružky maju podla mna len vodiacu funkciju jo vymena oleja to poznam nakoniec som dal nejaky hušči prevodovy asi to bola PP44 tet je to ok tak at sa dari pak napiš jak to šlape
druha možnost robil to tet jeden chalanisko tak že ten prietokovy šrub vyrobyl dlchši do pol diere a už mu ucpavka nevypadla do hriadele šak pozri sem https://www.facebook.com/MaraStejskal/p ... 3917317601
A ty kružky maju podla mna len vodiacu funkciju jo vymena oleja to poznam nakoniec som dal nejaky hušči prevodovy asi to bola PP44 tet je to ok tak at sa dari pak napiš jak to šlape
- McPeci
- Příspěvky: 3788
- Registrován: pát dub 06, 2012 2:15 pm
- Bydliště: Juřinka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K Rad 5
to že jsi to stvořil do takovéto podoby je druhá nejlepší věc co jsi vytvořil(první je samozřejmě samotný nápad ;) )
Robert ;)
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
každý když něco opravuje má na práci nechtěný podpis
https://www.facebook.com/robert.peciva
http://petice.nasetraktory.cz/informace?ank=2&odp[0]=1 petice za legalizaci domadělů v čr
Re: Zetor 25 K Rad 5
To Bronto:
Ja měl tvuj starsi navod, a ted kdyz jsem kouknul na ten doupraveny, tak to je bomba. Je to krasne prehledne. S tim cervikem je to dobry napad.
Moc se mi libi, jak jsi vymyslel ty O krouzky na tu hridel, aby nedochazelo ke ztratam tlaku.
Ted rozdelam cerpadlo a necham ho srazit na magnetce. Jen mi neni jasne, jak to cerpadlo tesni kolem hridele k ozubenymu kolu? Je tam nejakej simering, nebo tam je jen pouzdro? Premyslim totiz, zda to nebude treba vychozele...
Ja měl tvuj starsi navod, a ted kdyz jsem kouknul na ten doupraveny, tak to je bomba. Je to krasne prehledne. S tim cervikem je to dobry napad.
Moc se mi libi, jak jsi vymyslel ty O krouzky na tu hridel, aby nedochazelo ke ztratam tlaku.
Ted rozdelam cerpadlo a necham ho srazit na magnetce. Jen mi neni jasne, jak to cerpadlo tesni kolem hridele k ozubenymu kolu? Je tam nejakej simering, nebo tam je jen pouzdro? Premyslim totiz, zda to nebude treba vychozele...
Re: Zetor 25 K Rad 5
Chystám se dát na zetorka termostat. Řadu let na chladiči nebyl a ředu let na chladiči nebylo ani víčko. Cci předtím, než tam dát termostat, rozbrat a nechat vyčistit chladič. Navíc v jednom místě nahoře mi prosakuje.
Za GO chladiče jeden pán kousek od nás dělá za 7 tis. Kč.
Je to dost peněz.
Na netu jsem našel i prodej nového chladiče na Z 25 za 4 tis. Kč. Je to stejný chladič jako origo?
Nevidím tam nahoře prodložení pro uchycení u hlavy motoru a díry se závitem pro uchycení masky a světel...
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... tor-25-A-K
Moc se mi to nezdá...
Jak jste prováděli GO chladiče vy?
Cínování doma nemám. Nebo mi doporučujete to doma rozebrat, vyčistit a pak nechat někde scínovat?
Vítám každou radu.
Díky.
Za GO chladiče jeden pán kousek od nás dělá za 7 tis. Kč.
Je to dost peněz.
Na netu jsem našel i prodej nového chladiče na Z 25 za 4 tis. Kč. Je to stejný chladič jako origo?
Nevidím tam nahoře prodložení pro uchycení u hlavy motoru a díry se závitem pro uchycení masky a světel...
http://www.eshop-rychle.cz/ceskenaradi/ ... tor-25-A-K
Moc se mi to nezdá...
Jak jste prováděli GO chladiče vy?
Cínování doma nemám. Nebo mi doporučujete to doma rozebrat, vyčistit a pak nechat někde scínovat?
Vítám každou radu.
Díky.
Re: Zetor 25 K Rad 5
Použitie tohto chladiča sa tu už opakovane preberalo. Použi vyhľadávanie a určite na niečo narazíš. Každopádne to nie je úplne adekvátna náhrada.