Jestli to nepotřebuješ hned, ale až třeba kolem vánoc, tak ti ho překreslím. Mám ho tam, nemám v něm přepínač, takže to bude jednodušší, než aby to překresloval Míra.Tomáš B. píše:Jedním slovem paráda Míro .
A koukám, že máš taky slabý věnec volantu. Mám ho taky slabý a ještě sedřený až na kov . Ale měl bych prosbičku. Šlo by třeba nějak na papír obkreslit nebo oměřit ten plech na kterém máš přepínač blinkrů a je uchycen u držáku ručního plynu? To je věc co mi chybí. Byl bych velmi vděčný. Dík
Zetor 25 K - renovace
Re: Zetor 25 K - renovace
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Zetor 25 K - renovace
Žádný spěch, je na to času dost. A děkuju
Re: Zetor 25 K - renovace
Ty zdvihací tyčky jsem zapomněl nafotit opotřebované (rozdíl mezi válci byl 2 mm), správnou míru jsem vzal podle té zachovalejší blíže k ose tyčky, snad to nebude moc, aby tam byla vůle u dekompresní tyče když jsou zdvihátka v dolní poloze, uvidíme. Dám sem potom okótovaný výkres, teda až budu vědět, kolik má být ta správná míra.
Díky Tomovi za ušetření práce s překreslením plechu :-). Když jsem sháněl přepínač, tak jeden pán mi posílal brzdový spínač a nabízel mi i originál přepínací páčku. Nakonec jsem se ale rozhodl pro ten z PV3S, jednak jsem jej tam měl a v tom plechu byla přesně na něj díra. Možná že je tam pak dávali v traktorkách při GO. Líbí se mi víc a má i kontrolku. Děsně dlouho jsem ale bojoval se zapojením přes přerušovač, až jsem někde nakonec to správné schéma vygoogloval. Volant je slabý, co jsem si dříve půjčoval áčko od souseda (už se odstěhoval a představte si, že mi nenabídl traktor k prodeji a prodal ho do sousední vesnice a když jsem se ohradil, zdůvodnil to tím, abych ho nepomluvil, že mi prodal starej traktor - cena byla 15000 Kč, byl v podobném stavu jako ten můj a byl to první typ co upaloval 33 km/h, ta šestka to byl opravdu znatelnej rozdíl od pětky), tak měl taky tento slabý, tak jsem ani nevěděl, že jsou i silnější. Nemám ho ale nikde odřenej na železo, naštěstí - asi tím, že to původně mělo boudu.
Pro Mihi: Jak víš, že hlavně při hlavní opravě a renovaci jsem byl dotazován, s kým trávím víc času :-))) Jízda se jí líbí, překvapivě pochopila i co je to meziplyn a dvojí vyšlápnutí spojky, jezdí ale jen v lehkém terénu a relativně po rovině. To mazání není úplně na volnoběh, na ten to maže 2, tohle je takové lehčí šolíchání, max. to maže tak 3,8, když je hodně ohřátej tak 3,5.
Díky Tomovi za ušetření práce s překreslením plechu :-). Když jsem sháněl přepínač, tak jeden pán mi posílal brzdový spínač a nabízel mi i originál přepínací páčku. Nakonec jsem se ale rozhodl pro ten z PV3S, jednak jsem jej tam měl a v tom plechu byla přesně na něj díra. Možná že je tam pak dávali v traktorkách při GO. Líbí se mi víc a má i kontrolku. Děsně dlouho jsem ale bojoval se zapojením přes přerušovač, až jsem někde nakonec to správné schéma vygoogloval. Volant je slabý, co jsem si dříve půjčoval áčko od souseda (už se odstěhoval a představte si, že mi nenabídl traktor k prodeji a prodal ho do sousední vesnice a když jsem se ohradil, zdůvodnil to tím, abych ho nepomluvil, že mi prodal starej traktor - cena byla 15000 Kč, byl v podobném stavu jako ten můj a byl to první typ co upaloval 33 km/h, ta šestka to byl opravdu znatelnej rozdíl od pětky), tak měl taky tento slabý, tak jsem ani nevěděl, že jsou i silnější. Nemám ho ale nikde odřenej na železo, naštěstí - asi tím, že to původně mělo boudu.
Pro Mihi: Jak víš, že hlavně při hlavní opravě a renovaci jsem byl dotazován, s kým trávím víc času :-))) Jízda se jí líbí, překvapivě pochopila i co je to meziplyn a dvojí vyšlápnutí spojky, jezdí ale jen v lehkém terénu a relativně po rovině. To mazání není úplně na volnoběh, na ten to maže 2, tohle je takové lehčí šolíchání, max. to maže tak 3,8, když je hodně ohřátej tak 3,5.
Re: Zetor 25 K - renovace
Takže ta zelená "tečka" na přepínači je kontrolka? Přemýšlel jsem, proč to tam je, ale toto mě nenapadlo. Já přepínač nemám, tak alespoň vím, z čeho ho sehnat
Sháním veškeré možné i nemožné materiály týkající se Agrostroje Prostějov, jeho předchůdců i následovníků. Prospekty, ročenky, dobové fotky, informace, příručky,...
TomAgro@seznam.cz
TomAgro@seznam.cz
Re: Zetor 25 K - renovace
mám pocit, že ten prepínač z V3S je originál, švagrova 25 má tiež držiak na taký prepínač, chitráci v JRD však doňho privarili vložku na malý prepínač
Re: Zetor 25 K - renovace
Ano, je to tak, prepínač je z PV3S. Aj ja ho mám, ale tú páčku som si otočil o 180°, lebo jeden prepínač som už kolenom zlomilCBS píše:mám pocit, že ten prepínač z V3S je originál, švagrova 25 má tiež držiak na taký prepínač, chitráci v JRD však doňho privarili vložku na malý prepínač
Re: Zetor 25 K - renovace
Podařilo se mi sehnat ten přepínač nový (http://www.startery-alternatory.cz/prep ... 3/d-71564/), bral jsem tam i kontrolku na dobíjení (nejhorší je vždycky cena té dobírky a poslání, ale co se dá dělat když je to daleko ), nakonec po dlouhém rozmýšlení bílou (přišlo mi, že červená bude splývat s červenou přístrojovkou, modrá je na dálková světla tu jsem nedával, zelená na blinkry, a ta je v tom přepínači, poslední barva byla bílá...). Originál se tam opravdu dával jinej přepínač, viděl jsem to i na fotografii v nějakém návodu, nepamatuji si ale kde. Mně se ale víc líbí ten vejtřaskovej, má i kontrolku. To otočení jsem někde také viděl, možná že právě u tebe Peter. Tento víkend jsem do něj poprvé strčil kolenem, když jsem se otočil při sklápění...
Re: Zetor 25 K - renovace
Já ten přepínač mám, jen ten plech mi chybí. A kupoval sem ho tady:
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... cts_id=129
Je tom spousta jiných zajímavých věcí, například plstěné vložka naftového filtru. Ta se ale musí rozstřihnout a sešít, protože je na větší průměr.
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... cts_id=111
Mají i kapilárový teploměr za dobrou cenu.
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... cts_id=674
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... cts_id=129
Je tom spousta jiných zajímavých věcí, například plstěné vložka naftového filtru. Ta se ale musí rozstřihnout a sešít, protože je na větší průměr.
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... cts_id=111
Mají i kapilárový teploměr za dobrou cenu.
http://www.auto-star.cz/eshop/index.php ... cts_id=674
Re: Zetor 25 K - renovace
Tento prepinac smerovych svetiel mam aj ja s tym drziakom, mal som problem s napojenim prerusovaca ale teraz to uz blika ako ma
Zetor 25 A, Škoda Fabia 1,4 16V
Re: Zetor 25 K - renovace
ten prepínač potrebuje pre funkčnosť kontrolky vo vnútri kontakt v srtrede pripojiž na kostru
Re: Zetor 25 K - renovace
..... Míro , absolutne bez pripomienok ... .. .... vlastne jedna - nebehaj v blate ..! .....
Re: Zetor 25 K - renovace
Tvoj traktor je pekný, ale keď si porovnám nové a staré foto tak je ešte krajší......
Budeš dávať aj kabínu s ochranným rámom?
Mihi
Budeš dávať aj kabínu s ochranným rámom?
Mihi
Mihi
Re: Zetor 25 K - renovace
Kabina byla totálně sežraná, sklo bylo zdravé také jen jedno, odpočátku jsem počítal s variantou bez kabiny. Jezdím jen v příznivých podmínkách . Ten rám by se asi čiknul kvůli bezpečnosti, to si jsem vědom, tak holt musím jezdit podle toho, že ho tam nemám. Včera jsem jel z lesa s naloženou károu po louce a raději jsem jel delší cestou, asi až zbytečné brždění motorem i když vzduch šlape a kára flekuje slušně, prostě s respektem.
Tyčky jsem nakonec dal jiný, když jsem zjistil, že jsem to nechal osoustružit málo a jel jsem známu, aby to ještě ubral, zašátral v regálu a podal mi 2 sací tyčky s vrstvou úsady (asi olej A), po omytí vypadají jako že ještě nikdy neběhaly, dekompresor chodí na 100 %. Klikou jej teď vezmu i skoro studenej. Úplně studenej jsem ho nenatočil, potřebovalo by to asi spolupracovníka aby přižhavil. Používám teď dekompresor při každém startu, přijde mi, že se hodně ulahčuje startéru - chytne i studenej okamžitě když po protočení vyřadím dekompresor. Absolutní spokojenost.
Tyčky jsem nakonec dal jiný, když jsem zjistil, že jsem to nechal osoustružit málo a jel jsem známu, aby to ještě ubral, zašátral v regálu a podal mi 2 sací tyčky s vrstvou úsady (asi olej A), po omytí vypadají jako že ještě nikdy neběhaly, dekompresor chodí na 100 %. Klikou jej teď vezmu i skoro studenej. Úplně studenej jsem ho nenatočil, potřebovalo by to asi spolupracovníka aby přižhavil. Používám teď dekompresor při každém startu, přijde mi, že se hodně ulahčuje startéru - chytne i studenej okamžitě když po protočení vyřadím dekompresor. Absolutní spokojenost.
- Bronťo
- Příspěvky: 1364
- Registrován: sob dub 02, 2011 7:55 am
- Bydliště: Sobotište / Podbranč
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zetor 25 K - renovace
Ahoj ja spolupracovnika na žhaveni nepotrebujem mal som zle kontakty v original spinači tak tam mam tlačitka a žhaveni zaistim ako na obr ale mam tam žhaviče z avie turbo ty vydrža dlhši dam žhavit dvihnem dekompresor roztočim dam dole a bafká natočim ho kluku aj pri -5 stupnu.
Re: Zetor 25 K - renovace
A nemáš náhodou nakreslené púzdra aké si dal vyrobiť na tie žhaviče z Avie?Bronťo píše:Ahoj ja spolupracovnika na žhaveni nepotrebujem mal som zle kontakty v original spinači tak tam mam tlačitka a žhaveni zaistim ako na obr ale mam tam žhaviče z avie turbo ty vydrža dlhši dam žhavit dvihnem dekompresor roztočim dam dole a bafká natočim ho kluku aj pri -5 stupnu.
Ď.
Mihi
Mihi