Továrna Zetor Brno
Moderátor: Lukashil
Re: Továrna Zetor Brno
Když zetor přežije, bude to už jen celosvětová skládačka pochybné kvality s logem Zetoru. Nebude to už spolehlivý a na servis jednoduchý stroj jak dřív, kde se hodně dílů nechalo zaměňovat mezi typy.
Výroba v Indii bude masakr. Musel jsem koupit indiánský chladič a nový měl půl váhy jak ten 50 let starej. Co taková kvalita vydrží.
Výroba v Indii bude masakr. Musel jsem koupit indiánský chladič a nový měl půl váhy jak ten 50 let starej. Co taková kvalita vydrží.
Re: Továrna Zetor Brno
Aktuální video z výrobní linky, myslím, že na YT dlouho nebude...
https://www.youtube.com/watch?v=UpPW3zwu8_A
https://www.youtube.com/watch?v=UpPW3zwu8_A
Re: Továrna Zetor Brno
To tam mali niejaky den otvorenych dveri? Ze vsetko stoji upratane bez činnosti. inak škoda Ak to naozaj skonči a zanikne Zetor v Česku uplne
- Joachim
- Příspěvky: 89
- Registrován: čtv srp 02, 2012 6:52 pm
- Bydliště: Leipzig
- Kontaktovat uživatele:
Re: Továrna Zetor Brno
Jsou nějaké zprávy o novinkách, že Zetor chce přesunout (částečnou) výrobu do Indie? Bohužel nemohu přečíst celý článek (paywall).
My ze Zetorworld.com jsme dali dohromady pár informací a prvních fotek o novém modelu Zetor (model 2023+):
https://zetorworld.com/threads/new-zeto ... 1-hp.5400/
Velmi nás ale také překvapuje, že zatím jsme o tomto modelu téměř nic neviděli a neslyšeli a oficiálně se o něm mluví pouze za zavřenými dveřmi.
Nyní byl velký zemědělský veletrh v Polsku a byl tam také k vidění - ale o nové Forterře s 120-171 HP a převodovkou ZF se prakticky nehlásilo nebo vůbec. Velmi podivné.
My ze Zetorworld.com jsme dali dohromady pár informací a prvních fotek o novém modelu Zetor (model 2023+):
https://zetorworld.com/threads/new-zeto ... 1-hp.5400/
Velmi nás ale také překvapuje, že zatím jsme o tomto modelu téměř nic neviděli a neslyšeli a oficiálně se o něm mluví pouze za zavřenými dveřmi.
Nyní byl velký zemědělský veletrh v Polsku a byl tam také k vidění - ale o nové Forterře s 120-171 HP a převodovkou ZF se prakticky nehlásilo nebo vůbec. Velmi podivné.
s pozdravem, Joachim
Môj Zetor 5011: Môj Zetor 5011, 1984 (remont)
Môj Zetor 2011: Zetor 2011, 1967 (remont)
Môj Zetor 3045: Zetor 3045, 1967 (remont)
Môj Zetor 5011: Môj Zetor 5011, 1984 (remont)
Môj Zetor 2011: Zetor 2011, 1967 (remont)
Môj Zetor 3045: Zetor 3045, 1967 (remont)
Re: Továrna Zetor Brno
Jo taki jsem to už četl,,a vůbec mě to nepřekvapuje, protože co jiného čekat v ČR..to je jako plno jiných obřích fabrik,, které padli už dávno,,.. počítám že vte Indii to bude kvalita sama o sobě...
A Zetor prostě zaspal dobu,, bohužel nejsou schopni vyrobit traktor nad 200 koni,,s automatickou nebo plynulou převodovku,, měli jsme půjčený crystal 160HD motor deutz
Tah super,,a zbytek hrůza prostě ten klacek vevnitř atd
Ono byto člověk aji překousl a nevadilo by mi mit misto 161
Ale ta cena 2,4mega tosi radši koupim fenda,za milion a zbyde mi ma případné opravy,,..
Ale toje nekonečné stim Zetorem..jeto smutné ale..
A Zetor prostě zaspal dobu,, bohužel nejsou schopni vyrobit traktor nad 200 koni,,s automatickou nebo plynulou převodovku,, měli jsme půjčený crystal 160HD motor deutz
Tah super,,a zbytek hrůza prostě ten klacek vevnitř atd
Ono byto člověk aji překousl a nevadilo by mi mit misto 161
Ale ta cena 2,4mega tosi radši koupim fenda,za milion a zbyde mi ma případné opravy,,..
Ale toje nekonečné stim Zetorem..jeto smutné ale..
zetor 50super,Z10045turbo,7011,E516B,BSS P53S,6T,P93S,10.08-agro,hon un 050 2x,BDT po faceliftu,bogballe,kertitox ala Napa,a spousta dalších stroju co uz není kam davat:)
Re: Továrna Zetor Brno
V krkonosskych pohadkach zaznelo porekadlo:
"Kdo chce moc, nemiva nic"
Nejen ceny traktoru, ale kazdeho razitka absolutne neodpovidaji realnym pozadavkum zakaznika, a vetsinou je ani sami vrobci cehokoliv nedokazi obhajit, ze za co......
"Kdo chce moc, nemiva nic"
Nejen ceny traktoru, ale kazdeho razitka absolutne neodpovidaji realnym pozadavkum zakaznika, a vetsinou je ani sami vrobci cehokoliv nedokazi obhajit, ze za co......
Stydím se za tuto zem
Re: Továrna Zetor Brno
Dopadne to uplne stejne jako s Liazem. Zadpala se doba a kdyz neni kapital, tak to muze ridit kdokoliv a dohnat se to neda…
Re: Továrna Zetor Brno
Liaz take pred rozpadem umel postavit konkurence schopny tahac, ale za nekonkurence schopnou cenu… Se zetorem je to stejny scenar, jen on30 let pozdeji.
Jen se to 30 let drzelo zuby nehty a ted to konci. Kdyby dopadla spoluprace s Johndeerem, mohlo to byt jinak.Skodovka bez WV by byla take v pr…
Jen se to 30 let drzelo zuby nehty a ted to konci. Kdyby dopadla spoluprace s Johndeerem, mohlo to byt jinak.Skodovka bez WV by byla take v pr…
Re: Továrna Zetor Brno
Jenže Liaz mimo jiných problému pohřbil právě ten tahač... ta "divná" doba kdy jsi nejdřív musel zaplatit a pak ti teprve auto vyrobili byla v Liazu už dávno před 400 řadou... tím, že se cpali mezi nejvyšší třídu na kterou neměli to kleklo úplně... kdyby se místo toho zaměřili na to co jim šlo, tj. dodávat komumální podvozky byli by na tom mnohem líp... tohle všechno má kořeny v dobách kdy oba podniky vyráběly tisícový serie ale zisk z toho neviděly, žádná konkurence, takže vývoj taknějak 0 nebo se táhnul spousty let, + Liaz zařezávaly jeho subky hlavně pragovka a její "nevývoj" převodovek. A tak by se dalo pokračovat a není to jen o těch 2 fabrikách, stejný to bylo s Tatrou ale ta přežila díky armádě... ale po bitvě je každý generál...
Re: Továrna Zetor Brno
Zetor začíná být drahý z důvodu právě výroby z dovozu. Logicky, když jako výrobce traktorů budu dělat sám traktory a můj konkurent bude třeba od mě brát jabiny, motory nebo cokoli jiného, logicky mu je prodám dráž, aby mi nekonkuroval.
Re: Továrna Zetor Brno
Nějak ale zapomínáš, že pokud chceš vyrábět vlastní věci musíš mít kam rozpustit náklady na vývoj(je jedno čeho)... v momentě kdy jedeš kusovku tě právě ten "dovoz" může zachránit, ikdyž to koupiš dráž u konkurence, pořád to bude levnější než vývoj vlastního protože v tom jsou i přípravky pro výrobu, lidi, místo atd... dál zapomínáš, že je tu konkurence výrobce není jen jeden, takže když tě někdo začne brát na hůl můžeš jít někam jinam ať už jako zákazník finálního kusu nebo vezmeš jinou subku atd...
Re: Továrna Zetor Brno
Verim, ze i postupny vyvoj emisnich notem u zastaralych ur 1 by pokryl pozadavky drobnych soukromniku, komunalnich sluzeb i zahradkaru, sadaru mozna i chmelaru.
Ty traktory vsichni znali a krom tezkych polnich praci i vyhovovali.
Hlavne kabiny, mezi 3320 a 3321 rozdil jen v kabine, byt s klimatizaci, uz tak oblibena nebyla, bo se do ni nevlezes ani s batohem.
Zkratka i zetor mel zustat u toho co mu slo a delal nejlip. Jednoduche traktory s maximalni zamenitelnosti a jednoduchou vyrobou dilu.
A doplnit druhy okruh rychlospojek, klimosku nebo trochu elektriky na motor by tak drahy vyvoj nebyl.....
Ty traktory vsichni znali a krom tezkych polnich praci i vyhovovali.
Hlavne kabiny, mezi 3320 a 3321 rozdil jen v kabine, byt s klimatizaci, uz tak oblibena nebyla, bo se do ni nevlezes ani s batohem.
Zkratka i zetor mel zustat u toho co mu slo a delal nejlip. Jednoduche traktory s maximalni zamenitelnosti a jednoduchou vyrobou dilu.
A doplnit druhy okruh rychlospojek, klimosku nebo trochu elektriky na motor by tak drahy vyvoj nebyl.....
Stydím se za tuto zem
Re: Továrna Zetor Brno
To si jako myslíš, že na ten 60 starý motor stačí navěsit nějakou elektroniku a rázem to bude plnit poslední normy? Proč to teda tak neudělaly jiní výrobci a místo toho vyhazují prachy za vývoj jiných motorů? Bohužel to, že vyhovovaly je jen tvoje zbožný přání, tyhle starý herky drží jen ten kdo nemá na lepší nebo se mu lepší nevyplatí(baráčníci do lesa atd...). Všichni ostatní pochopili, že v 21. století není potřeba sedlat traktor který má kořeny v půlce století předchozího(i lesáci se jich zbavují), kor když v tom traví x hodin denně... když vynecháme motory, převodovky(ač to jde ruku v ruce jako celek) a zaměříme se jen na prostředí obsluhy. Tak to nový ti prostě nabízí mnohem víc muziky. Ale hlavně nemusíš chodit z práce ušmudlanej... to byl vždycky vtip na liazáky a tatrováky, ty jsi poznal podle toho, že řídí v montérkách...
Re: Továrna Zetor Brno
Motor nemusi nutne byt ten samy, staci koncova priruba.
A jak rikam nemluvim o traktorech na tezke polni a lesni prace.
Na forterru uz to chtelo mnohem vetsi skok vpred, aspon vario prevodovku
Co se tyce pohodli v kabine, i ten jeklovej svarenec sel vevnitr obalit plastama a dat na lepsi silenbloky nebo vlnovce.
S klimoskou a posledni metodou utesneni dveru kabina k nezaplaceni. Sedim jak ve starych tak novych strojich denne.
A jak rikam nemluvim o traktorech na tezke polni a lesni prace.
Na forterru uz to chtelo mnohem vetsi skok vpred, aspon vario prevodovku
Co se tyce pohodli v kabine, i ten jeklovej svarenec sel vevnitr obalit plastama a dat na lepsi silenbloky nebo vlnovce.
S klimoskou a posledni metodou utesneni dveru kabina k nezaplaceni. Sedim jak ve starych tak novych strojich denne.
Stydím se za tuto zem