Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Moderátor: Lukashil
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Děkuji za za poskytnuté informace...
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Zjišťoval jsem možnost legální instalace orsty na Zetor 6748 a ze Zetoru mi přišlo vyjádření od pana Šubra, že na tuto modelovou řadu instalace není výrobcem schválená. Podle všeho je možná až na novější dvojkovou řadu (52,62,72,77).
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
no vidíš a stejně tak podle jeho slov není na 30 - 4011 možná instalace velké kabiny.
a kolik je zde takových strojů a stk mají?
a kolik je zde takových strojů a stk mají?
Stydím se za tuto zem
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Jenže i s tou "2" řadou bude potíž. Jestli si pamatuju správně tak v bejvalý práci byla 72 a ta měla uchycenej tlumič 12 šroubama. Já doma mám už 14.
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Ono se to za poslední dobu hodně změnilo. Dřív nebyl problém nechat dopsat i kabinu. Dnes je to neřešitelný problém a na STK už to není ani zdaleka jako dříve. Co není černé na bílém, prostě neplatí. A bohužel pro nás se i politika Zetoru změnila. Do budoucna už jistě různé úpravy bez potvrzení neprojdou.
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
pokud se nepletu, tak traktor jako takvý je stavebnicová konstrukce, a pokud něco netuním flexou a svářečkou a je to určeno pro stroj srovnatelných technických údajů.
nemůžou nic říct
nemůžou nic říct
Stydím se za tuto zem
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Co přestavba na předek? Tam taky nic netuníš flexou nebo svářečkou, jen použiješ seriový díly a přesto s tím jsou problémy, s motorama ještě větší. Prostě jako všechno i ten traktor je schválen do provozu jako celek. K těm velkejm boudám na 30-40, není tam problém s řízením? 2 vs. 1 páka. Jestli se nepletu tak kuličkový řízení bez úprav do 40 nedostaneš. Další věci jsou brzdy atd. atd. Ale zpátky k 72, jak už jsem psal jsou přední nápravy který mají závity M12 a jsou nápravy který mají M14. Jak to chceš řešit? Vyjely vůbec hydrostaty na těžkej předkách z fabriky? Nebo než to dotáhli do výroby přešli na carrara?
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
tak pokud se najde trouba kterého se na stk zeptaj to jste dělal vy? a on řekne jo doma se svářečkou, tak věřím že lidstvo vyhyne brzy
Stydím se za tuto zem
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
To máš pravdu, na STK musíš být tak trochu vychcaný a dávat si pozor co říkáš.
Jinak podle mě na nápravách 6748 a 6945 byly M12 na úchyt tlumiče, mám to tak doma a na držák hydrostatický pístnice to nemá vliv. Dělal jsem to a problém v tom opravdu nevidím a neumím si představit, že by si toho na STK někdo všiml. Na novějších nápravách 7245 už byly M14. Čili to bych opravdu neřešil. Jde hlavně o to, jestli tento typ řízení může být nebo ne.
Osobně si myslím, že z výroby to šlo jenom s posilovačem. Sada na přestavbu se začala prodávat až s řadou 6340/7340.
Jinak podle mě na nápravách 6748 a 6945 byly M12 na úchyt tlumiče, mám to tak doma a na držák hydrostatický pístnice to nemá vliv. Dělal jsem to a problém v tom opravdu nevidím a neumím si představit, že by si toho na STK někdo všiml. Na novějších nápravách 7245 už byly M14. Čili to bych opravdu neřešil. Jde hlavně o to, jestli tento typ řízení může být nebo ne.
Osobně si myslím, že z výroby to šlo jenom s posilovačem. Sada na přestavbu se začala prodávat až s řadou 6340/7340.
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Se na nic ptát nemusí, mají lejstra co dovolený je a co ne. To, že pokud máš traktor jinak v cajku a nafotí to tak aby to nebylo vidět a nechá tě být to je na jeho zvážení.
To je právě ono hydrostat bude schválenej možná tak na "2" řadu spíš bych to viděl až na "3" řadu. Na cokoliv staršího určitě ne. Už jen ten sloupek řízení u 69 a níž. Tedy nepotřebuje zkoumat jaký máš šrouby na nápravě. Zetor tě s tím pošle do řiti, že na 12 šroubech to nemá otestovaný protože v tý době už na těch nápravách byly 14 atd. Taky bych se klonil k tomu, že na těžkým předku hydrostat z fabriky nebyl. Asi to plánovali to výroby, v příručkách to lze najít ale je otázka do jaký fáze se to skutečně dostalo. Pak je taky otázka jestli ty sady byl počin Zetoru nebo to někdo ze Zetoru "vynes" a začal prodávat.
To je právě ono hydrostat bude schválenej možná tak na "2" řadu spíš bych to viděl až na "3" řadu. Na cokoliv staršího určitě ne. Už jen ten sloupek řízení u 69 a níž. Tedy nepotřebuje zkoumat jaký máš šrouby na nápravě. Zetor tě s tím pošle do řiti, že na 12 šroubech to nemá otestovaný protože v tý době už na těch nápravách byly 14 atd. Taky bych se klonil k tomu, že na těžkým předku hydrostat z fabriky nebyl. Asi to plánovali to výroby, v příručkách to lze najít ale je otázka do jaký fáze se to skutečně dostalo. Pak je taky otázka jestli ty sady byl počin Zetoru nebo to někdo ze Zetoru "vynes" a začal prodávat.
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
asi takhle, kolik z vás vyhodili na stk za otočený přední vzorek na hnané nápravě.
kolik z vás se na to jako já ptalo v zetoru?
a ejhle, já byl překvapen ono to tak prý šlo už z výroby na některých traktorech a je to naprosto v pořádku.
a teď kde je ta pravda?
odpověď: nikde
protože když si s sebou vemete na stk právníka, věřím že byste prošli i bez focení, protože zákon o osobních údajích............. (jen příklad)
prostě zmatené zákony ve zmateném státě.....
kolik z vás se na to jako já ptalo v zetoru?
a ejhle, já byl překvapen ono to tak prý šlo už z výroby na některých traktorech a je to naprosto v pořádku.
a teď kde je ta pravda?
odpověď: nikde
protože když si s sebou vemete na stk právníka, věřím že byste prošli i bez focení, protože zákon o osobních údajích............. (jen příklad)
prostě zmatené zákony ve zmateném státě.....
Stydím se za tuto zem
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
V době minulé,se v STS klonovaly traktory ják to šlo a co zrovna bylo po ruce to tam namontovaly.Doba se změnila každý má strach že ho někdo za něco zažaluje, protože k dané věci nemá lejstro se štemplem.Výrobce se k tom staví po svém,na STK je to taky všelijaké a včil si vyber
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
To co výrobce zajímá jsou jen a jenom prachy, a aby co nejvíc starých traktorů přestalo jezdit. Avšak dokud budeme v systému stát - zkoušky a všecko, existující výrobce, a žádný selský rozum, tak se nic měnit k lepšímu nebude. Kdyby to bylo (úřad potazmo stát vyžadujeme) zkoušky a zaplatíme je, tak by se sakra dívali co se bude a co se nemusí dělat. Bohužel to bude jen k horšímu. Za chvíli se bude zkoumat jestli máte všecky šrouby zakoupené přes zetor.
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
Co by výrobce mělo jinýho zajímat v první řadě než prachy? Nějakej tvůj dobrej pocit? Takže až bude výplata tak ředitel předstoupí před nastoupenou fabriku a poví lidem, že tenhle měsíc výplata nebude, protože se jede na pocity lidí? To by bylo jásotu jak za socíku na 1. máje.
Že se šrouby všemožně utahujou? Za to si zase můžou lidi sami, protože se se vším snaží nějak vyjebat. Když dojde na nějaký průser, tak se zase kouká na koho by se to hodilo...
Že se šrouby všemožně utahujou? Za to si zase můžou lidi sami, protože se se vším snaží nějak vyjebat. Když dojde na nějaký průser, tak se zase kouká na koho by se to hodilo...
- MeNadruhou
- Příspěvky: 376
- Registrován: pát led 07, 2011 12:39 pm
- Bydliště: Znojemsko
Re: Přestavby zetor - záměny motorů, náprav, podvozků, pneu
V první řadě, by se měl výrobce traktorů živit vyráběním traktorů za rozumnou cenu s rozumnym ziskem, tak aby byl podnik dlouhodobě udržitelný a prosperující. , a ne se hojit na jejich servisu, a potažmo ještě hůř na majiteli ch veteránů, fanoušků značky, kteří se k ní hrdě hlásí.
Bohužel to tam ale jinak, manažeři, kteří se pro šetří k odměna m, zavedou nesmyslné normy ISO, a po nich potopa. To už ale patří jinam.
Bohužel to tam ale jinak, manažeři, kteří se pro šetří k odměna m, zavedou nesmyslné normy ISO, a po nich potopa. To už ale patří jinam.