Bielorus EO 2621
Moderátor: Franta.cz
- Atlan
- Příspěvky: 9590
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
A v com je problem, vybrat cele supatko poistneho ventilu, vycistit poskladat, nestratit gulicku. A hlavne vymenit vsetky gumycky, hlavne mat tlakomer aby isli nastavit tlaky. Konkretne ktora pozicia nefunguje na ktorom rozvadzaci?
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Bielorus EO 2621
Ono to robí každá len neviem kery to je ventyl aby som ho vyčistil nemám až toľko skúseností stymot strojom
Re: Bielorus EO 2621
Majstri už je to vyriešené nakoniec to bol ventil na vrchnom rozvádzači bol pritjahnuty skoro na doraz a ešte aj strane hrany niekto sa vtom už vŕtal
Re: Bielorus EO 2621
Zdravím, nevím jestli to sem vkládám správně, ale nevíte tu někdo jak se na JUMZ traktorbagru s otočí písty přez řetěz provede našponování toho řetězu?? Díky!
Re: Bielorus EO 2621
Ahoj, je to tu napísane už asi 1 000 000x Dvihneš hore na max rameno s výložníkom páku stále držíš a začneš ním otáčať z ľava do prava a opačne kým sa nenašpanuje. Daj pozor aby si si nerozmlátil blatniky
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
Re: Bielorus EO 2621
Díky za 1000001 odpověď, tušil jsem to ale těch postů je tu fakt hodně.
Pokud to chápu tak zvednu celý rameno hlavním pístem nahoru co dá a držim stále nahoru, a pomalu otáčim otočí z jedný krajní polohy do druhé a zpět dokud se plně nevyšponuje. (Aktualně je tak volnej že spadnul a puvodně byl i utrženej).
Omlouvám se, jsem s tímhle strojem dost nováček. Získal jsem ho v podstatě jako vrak, ale motor jsem už po lehčí opravě rozběhl, jezdí a hydraulika až na tu otoč se tváří v cajku, tak snad ještě udělá dost práce.
Pokud to chápu tak zvednu celý rameno hlavním pístem nahoru co dá a držim stále nahoru, a pomalu otáčim otočí z jedný krajní polohy do druhé a zpět dokud se plně nevyšponuje. (Aktualně je tak volnej že spadnul a puvodně byl i utrženej).
Omlouvám se, jsem s tímhle strojem dost nováček. Získal jsem ho v podstatě jako vrak, ale motor jsem už po lehčí opravě rozběhl, jezdí a hydraulika až na tu otoč se tváří v cajku, tak snad ještě udělá dost práce.
Re: Bielorus EO 2621
V pohode nebol problém to znovu napísať napísal som ti návod ktorý tu chlapom najviac fungoval. Ja nemám s bagrom žiadne skusenosti, doma mal bielorusi bez podkopu. Je super že si ho priviedol zase k životu. Trochu sa rozpíš čo všetko si opravoval a daj nejaké fotky
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
- Atlan
- Příspěvky: 9590
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
Princip je ten ze ked potiahnes nejaku paku na eozvadzaci a pieat dojde na doraz stupne tlak v hlavnom potrubi od cerpadla kde je napojeny jednosmerny ventil, tym padom zacne posobit tlak na piesty otoca a spanovat retaz, aby sa retaz mohla naspanovat musi nejaky olej z niektoreho z tych 2 piestov otoca odtiect a to sa prave stane ked, otocis ramenom dos tranybtam a spat.muf8111 píše: ↑pon lis 13, 2023 7:45 pm Díky za 1000001 odpověď, tušil jsem to ale těch postů je tu fakt hodně.
Pokud to chápu tak zvednu celý rameno hlavním pístem nahoru co dá a držim stále nahoru, a pomalu otáčim otočí z jedný krajní polohy do druhé a zpět dokud se plně nevyšponuje. (Aktualně je tak volnej že spadnul a puvodně byl i utrženej).
Omlouvám se, jsem s tímhle strojem dost nováček. Získal jsem ho v podstatě jako vrak, ale motor jsem už po lehčí opravě rozběhl, jezdí a hydraulika až na tu otoč se tváří v cajku, tak snad ještě udělá dost práce.
Na 99% rozpadnute manzety na piestoch otoca, nikto to nemeni lebo sa zle rozoberaju.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Bielorus EO 2621
Bylo zvláštní že když jsem jeden píst povolil na přivodu a násilně zatlačil tak při utažení a zkoušce v chodu (motor čerpadlo) se napřed pist opět vysunul do předchozí polohy a teprve potom se začal zasouvat druhý ((jak když na danou položku snímačem) BLBOST) jeden z pístů mastí takže ano v top stavu nebudou a musím je vyrvat a přetěsnit. Teď to potřebuju zprovoznit a něco tím udělat aby žena neprudila že jsem jen přitáhl další krám co budu pořád opravovat. . ale jako hydraulikář nesnesu aby to moc cintalo.
Re: Bielorus EO 2621
Jinak když jsem to dotáhl byl seklej i motor, tedy otočit s ním šlo, ale jen do jedný úvratě, pak už jen zpět. Takže hlava šla dolu. Byly tam jakési fragmenty kovu na prvním a druhém pístu který byly od toho zdecimovaný ale šly volně a i kroužky těsní. Možná to byly kusy výfukových svodů který byly děravý, ale jako že díra 10x1cm. Takže zavaření ocelolitinou. Nový těsnění pod hlavu (bylo na prvním pístu propálený, objednávka přez ?Slovensko z Polska?, kontrola a lehký přeleštění ventilových sedel. Pouzdra ventilů v poho ale kolem ventilových sedel sání orezliby až hanba, chtělo by to hlavě dát více lásky ale to čásem. Problém byl asi v tom že na filtru sání chyběla olejová vanička čily to bylo defakto bez filtru kdovijak dlouho. Startér byl bez cívky, sehnáno od dvou východňanů z Písku, ale asi mě dost natáhly. Řetěz otoče byl přetrženej na krajním článku takže jsem tam vyvařiltakový masivní čepový pouzdro, mohlo by to chvily vydržet. Víc jsem asi zatím nedělal.
Re: Bielorus EO 2621
To bola celkom vážna porucha. Dobré že to neodniesla hlava.
Bielorus MTZ-5MS 1969 tu: http://www.nasetraktory.eu/forum/viewto ... 70&t=44398
- Killer Koly
- Příspěvky: 2798
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Bielorus EO 2621
maji tam ceny i 3x vyssi nez ma pan charvat z pelhrimova. s nim je navic super domluva a dily bez problemu posle
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Bielorus EO 2621
Náhodou tu niekto riešil F značku na Bielorusa či sa to dá
Re: Bielorus EO 2621
Ja som to neriešil, nevidím v tom pointu. Ale...
K získaniu F značky je potrebné mať :
- STK (zvláštna technická kontrola),
- schválenie jednotlivého vozidla s obmedzenou prevádzkou,
- zákonnú poistku PZP
Po splnení všetkých náležitostí môže traktor s prideleným evidenčným číslom jazdiť po ceste 1., 2. alebo 3. triedy, len ak bude využívaný na poľnohospodárske účely!
Takže F-kové značky nemôže dostať Bielorus ako stavebný stroj.
K získaniu F značky je potrebné mať :
- STK (zvláštna technická kontrola),
- schválenie jednotlivého vozidla s obmedzenou prevádzkou,
- zákonnú poistku PZP
Po splnení všetkých náležitostí môže traktor s prideleným evidenčným číslom jazdiť po ceste 1., 2. alebo 3. triedy, len ak bude využívaný na poľnohospodárske účely!
Takže F-kové značky nemôže dostať Bielorus ako stavebný stroj.
Re: Bielorus EO 2621
Otázne je ponímanie poľnohospodárskych účelov, lebo taká úprava poľných a lesných ciest je s poľnohospodárstvom úzko spätá. Zvažujem skúsiť prihlásiť autogréder, práve na tento účel.