Ktore myslis? Ten bronz, co je priamo na piestnici? Rozmerovo je to rovnake, lisi sa iba materialom. Stary typ je celobronz a novy je uz nieco lacnejsie zlozene z dvoch materialov...Hari píše:Znovu zdravim pani.
Neviete mi poradit oznacenie loziska v piestnici, co otvara a zatvara lopatu? Popripade ci je take iste stary a novy typ...
Vdaka.
Bielorus EO 2621
Moderátor: Franta.cz
Re: Bielorus EO 2621
Re: Bielorus EO 2621
Nie. Myslim lozisko, co je v oku piestnice, do ktoreho capujes lopatu. Na podkope od kabiny posledny piest, posledne oko, posledne lozisko. Ovladas s nim naberanie a vysypanie z lopaty.
Re: Bielorus EO 2621
Vykyvne lozisko 40x62x22
Re: Bielorus EO 2621
Velka vdaka Majo. Uz mi len ostava dufat, ze k nemu zozeniem aj segerky
Re: Bielorus EO 2621
Takze lozisko kupene aj nasadene, segerky 65ky po mensej uprave tiez nasadene aj s novym capom a keby niekto zhanal, tak tu je asi naj cena...
https://www.predajlozisk.sk/product/2520/ge-40-es-2rs-=
https://www.predajlozisk.sk/product/2520/ge-40-es-2rs-=
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned zář 09, 2018 12:45 pm
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
Cavte chlapi, tiez som sa stal novym majitelom tohto uzasneho stroja. Ale mam na Vas otazky. 1: Ako spravne startovat? Ja pridam plyn na plne, patkrat natukam naftu a tocim. Na piaty krat otocenia mi chyti. Je to zle? Mal by chytat hned? Ta packa pre jednoduchy start mi nefunguje co je zvrchu pri vrtuli chladica. Mam tam komplet odpojenu elektroniku, ma to aj nejake zhavice? Dalej mam problem, ze strasne mi po starte dymi, aj za tepla aj za studena, stale. Na volnobeh biely mozno az modry dym, ked pridam tak hnedy az cierny? Z vyfuku tecie cierna emulzia, na dotyk ako voda ale uplne cierna. Nezda sa mi ze by to bol olej, ci? Ked ho prepali, tak strati "mastnost"? Dodam aj video, ako dymi. Inak tah ma riadny, vsetko inak funguje, cura iba hydraulicky olej. A k tomu mam dalsiu otazku. Chcem ten hydraulicky vymenit za motorovy m6ad. Ako ho vypustim co najviac? Keby vypustim z nadrze cez vypustny srob a odpojim vsetky tlakove hadice pozapajane do piestnic a necham povytekat? Bude to stacit? Alebo je este nejaky sposob, ako z obehu dostat ten hydraulicky? Potom staci naliat motorovy a zapnut hydrauliku a pohybat vsetkymi piestnicami, hore dole doprava dolava? A dalsia otazka, mate este niekto servisny manual alebo akekolvek knihy? Moj typ je bielorus eo 2621A Dakujeeeem.
[Youtube]https://youtu.be/dAZwhwefvFE[/Youtube]
[stream]https://youtu.be/dAZwhwefvFE[/stream]
Este mam otazocku, naco je tento otvor viecko? Co sa tam dolieva?
[Youtube]https://youtu.be/dAZwhwefvFE[/Youtube]
[stream]https://youtu.be/dAZwhwefvFE[/stream]
Este mam otazocku, naco je tento otvor viecko? Co sa tam dolieva?
Naposledy upravil(a) SuriK dne ned zář 09, 2018 1:41 pm, celkem upraveno 3 x.
Bielorus eo 2621A
- Marek805805
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon úno 08, 2010 1:48 pm
- Bydliště: Vaniškovce
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
Mne môj štartuje na otočenie ako osobné auto, za tepla, za studena, bez ťahania nafty, na polovičný plyn.... žhavenie to nemá, čierna emulzia môže byť nespálená nafta, motor určite nieje v poriadku (vysoká dávka nafty, trysky nerozprašujú, zlý predzápal a kopec ďalších možností...) v prvom rade by som zmeral tlaky v každom valci a skontroloval ako rozprašujú trysky....
co je doma to se počítá
Re: Bielorus EO 2621
Servus. Mne moj startuje na volnobezny plyn cca na tretie otocenie startera (nie na tretie startovanie) za tepla aj studena bez tahania nafty. Tiez mi podymuje do biela, ale je to v norme, tak zatial neriesim. To vicko na obrazku 3 je na motorovy olej a ten hrib vedla je odstredivy filter. Mozho by nebolo zle skontrolovat palivovy filter pred rozoberanim motora, ako aj obsah nadrze, ci tam je vobec nafta, alebo niekto pouzil "alternativne palivo"...
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned zář 09, 2018 12:45 pm
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
Palivovy filter mam neoriginalny bosch, kde su dva filtre. Odfotim vecer. To viecko som si aj myslel, ze je na dolievanie motoraku.
Bielorus eo 2621A
- Killer Koly
- Příspěvky: 2770
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Bielorus EO 2621
to taky neni packa na jednoduchy start, je to packa, co zveda ventily, aby sel motor lepe protocit. takze pokud motor nenastartuje, je to spravneSuriK píše: Ta packa pre jednoduchy start mi nefunguje co je zvrchu pri vrtuli chladica.
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Bielorus EO 2621
Ta packa nezvedá ventily ale přitlačuje je. Jmenuje se to dekompresor a stlačením určitých ventilů se při startu snižuje komprese. Podmínkou pro dobré fungování motoru i dekompresoru je, aby byly dobře seřízené ventilové vůle. Je třeba si uvědomit že to nikdo například léta nedělal. Než bych začal řešit vstřiky a sháněl někoho kdo je vyčistí seřídí a bla bla bla., seřídil bych ventilové vůle. Vždy podle manuálu a to zejména dekompresor. Ten musí být seřízen velmi pečlivě aby fungoval, jak má. Je to totiž nejsnažší a nejlevnější způsob jak začít a přitom jedna z nejzákladnějších věcí. Že dobře seřízené ventilové vůle mají vliv na spalování a celkovou funkci asi netřeba říkat. Až to budeš dělat a to bude dřív nebo později-věnuj mimořádnou pozornost tomu dekompresoru a hlavně nesmíš nijak otočit tu páčku ve ventilovém víku nebo ji nedej bože sundat a točit to přes klíč za matici. Toto udělal borec kterej mi to prodával a výsledek jeho umění byl následující:
Naposledy upravil(a) Fiškus dne ned zář 09, 2018 9:09 pm, celkem upraveno 2 x.
Re: Bielorus EO 2621
Tím že tam nenasadil zpátky tu páčku a nechal tam jen dvě matky kontra dotažené a otáčel s tím obyčejným klíčem,otočil hřídel dekompresoru o 180+45 stupňů místo cca 45 a delší strana stavěcích šroubků na dekompresorové hřídeli přitlačila ty ventily příliš směrem do spalovacího prostoru. Asi tušíte co následovalo. Při pokusu o start písty doslova vytrhly litinové kozlíky vahadel a bylo vymalováno. Jak už jsem tady kdesi psal, nechal jsem si jedny dfovézt z Ukrajiny a jedny z Polska a VŽDY se jednalo o šrot, který nebylo možné použít. Kolik mě to stálo peněz-na to nechci ani myslet. Nakonec jsem sehnal kus litiny a sám jsem si ty kozlíky musel vyfrézovat na CNC. V manuálu je upozornění, na důležitost přesného seřízení dekompresoru. Jinak také může dojít k poškození motoru. Snad Ti tyhle moje trpké zkušenosti pomůžou.
Re: Bielorus EO 2621
Jinak kdo by měl zájem, tomu foto nově vyrobených kozlíků a těch vylomenejch rád pošlu. Klidně to vyhrabu z PC a pošlu na E-mail. Sem fotku nedám už ani jednu neboť mi zde byly všechny do jedné bez varování smazány.
-
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned zář 09, 2018 12:45 pm
- Bydliště: Topoľčany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
No, tak som to myslel... A pri startovani mam dat smerom ku mne? Ked berem, ze som na strane, kde je naftove cerpadlo a palivovy filter? Alebo od seba? Ako sa bude spravat pri jednej polohe a ako pri druhej?Killer Koly píše:to taky neni packa na jednoduchy start, je to packa, co zveda ventily, aby sel motor lepe protocit. takze pokud motor nenastartuje, je to spravneSuriK píše: Ta packa pre jednoduchy start mi nefunguje co je zvrchu pri vrtuli chladica.
Bielorus eo 2621A
Re: Bielorus EO 2621
Už je to opravdu dlouho co jsem ho použil, takže-snad to řeknu správně, ale aktivuješ ho, když dáš páku nahoru. A výsledkem je že to vrčí na dva válce. Teda po nastartování se to hned netúruje, ale má se chvilku počkat až se stabilizujou otáčky a pak jít tu páku vrátit dolu. Pak začnou běžet všechny válce na max. Je blbý když na to zapomeneš a jezdíš s tím na dva válce.