WARINSKY K 162 OSTROWEK

Moderátor: Franta.cz

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
martynyo
Příspěvky: 9
Registrován: ned kvě 31, 2009 9:52 am

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#61 Nový příspěvek od martynyo »

Jo tak takhle to vypadá když se musí člověk zpětně pustit ještě do brzd. No hlavní důvod byl v tom že tekl olej od diferenciálu do komory kde jsou brzdy a pak ven. Ale ty brzdy taky hrůza, čelisti jsem rozhýbával metr dlouhou tyčí a brzdové válečky byly taky nepohyblívé.

OTÁZKA NA VŠECHNY: Nevíte kde sehnat DOKLADY NA OSTROWKA? Nevíte o někom? Na kolik to přijde?
ostrowek119nnn.JPG
ostrowek120nnn.JPG
Zetor 6718 + Zetor 6711(mix) + Ostrowek

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3242
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#62 Nový příspěvek od Ursus 73 »

Ahoj všetkým. Neviete náhodou, aký tlak má byť v hydraulickom systéme na Ostrowku k-162? Je to ročník 1990. Nemá niekto návod na obsluhu a údržbu? Vdaka.
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Uživatelský avatar
schejbic
Příspěvky: 312
Registrován: čtv črc 26, 2007 7:15 am
Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#63 Nový příspěvek od schejbic »

Ahoj

koukám jak se to tady pěkně rozjelo. Jen tak dál!!!!!!!!!!!!!

OTÁZKA NA VŠECHNY: Nevíte kde sehnat DOKLADY NA OSTROWKA? Nevíte o někom? Na kolik to přijde?
K těm dokladům:
byl jsem na radě na a položil jsem tam otázku jak se dostanu k Technickému osvědčení?
Otázka byla velmi záludná - protože o to se ještě nikdo předemnou nezajímal. Místní technik byl velmi ochotný a sehnal mi tyto informace - tel. na člověka ze Zkušebny lesnických, potravinářských a zemědělských strojů. Od něho bych měl dostat dobrozdání, že tento stroj a typ byl schválen a dovážen do republiky. Na základě jeho dobrozdání bych odnesl zpět na Městském úřadu - odbor dopravy a na jeho základě by mě to Technickému osvědčení a registrační značku vydali. Upozorňuju že to, že i když bude vydána regstrační značka NEZNAMENÁ to, že bagr bude podléhat technické kontrole. Protože je to stavební stroj tak se na něho ani vztahovat NEMŮŽE!!!!

A nebo je zde druhá varianta - vytvoření TECHNICKÉHO OSVĚDČENÍ podle podkladu ze stránky 2.

Těď už je to jen na tom jak to půjde s tím úředním šimlem.
K práci se musí člověk umět postavit! Pokud se k ní postaví špatně, tak ho ta svině může i ZABÍT!!!

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1175
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#64 Nový příspěvek od Lišák1 »

Tak mám na vás další technický dotaz. Nevíte někdo, jakou má mít sbíhavost přední náprava na K162, při jízdě to nějak lítá ze strany na stranu a má to trochu ohnutou spojovačku.
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

honzauta
Příspěvky: 1275
Registrován: čtv úno 12, 2009 8:31 pm

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#65 Nový příspěvek od honzauta »

martynyo píše:Jo tak takhle to vypadá když se musí člověk zpětně pustit ještě do brzd. No hlavní důvod byl v tom že tekl olej od diferenciálu do komory kde jsou brzdy a pak ven. Ale ty brzdy taky hrůza, čelisti jsem rozhýbával metr dlouhou tyčí a brzdové válečky byly taky nepohyblívé.

OTÁZKA NA VŠECHNY: Nevíte kde sehnat DOKLADY NA OSTROWKA? Nevíte o někom? Na kolik to přijde?
ostrowek119nnn.JPG
ostrowek120nnn.JPG

Rád bych se zeptal jak si sundal portály-bylo nutné povolit nosný rám? Čeká mne to samé, teď brzdím radlicí :D

honzauta
Příspěvky: 1275
Registrován: čtv úno 12, 2009 8:31 pm

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#66 Nový příspěvek od honzauta »

honzauta píše:
martynyo píše:Jo tak takhle to vypadá když se musí člověk zpětně pustit ještě do brzd. No hlavní důvod byl v tom že tekl olej od diferenciálu do komory kde jsou brzdy a pak ven. Ale ty brzdy taky hrůza, čelisti jsem rozhýbával metr dlouhou tyčí a brzdové válečky byly taky nepohyblívé.

OTÁZKA NA VŠECHNY: Nevíte kde sehnat DOKLADY NA OSTROWKA? Nevíte o někom? Na kolik to přijde?
ostrowek119nnn.JPG
ostrowek120nnn.JPG

Rád bych se zeptal jak si sundal portály-bylo nutné povolit nosný rám? Čeká mne to samé, teď brzdím radlicí :D
Ještě jsem to byl okouknout-když povolím ten třmen co drží portály s rámem a sřouby od portálu-vytáhnu je či ne? Je to vše?

Dík

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1175
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#67 Nový příspěvek od Lišák1 »

Tak nikdo nemáte dílenský manuál a nemůžete se sbíhavostí poradit?
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3242
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#68 Nový příspěvek od Ursus 73 »

Manuál nemáme, ale ja by som si zistil, aká zbiehavosť má byť na nejakom "majori" a nastavil by som to podľa toho :obchod: . Ináč aj mne by sa to zišlo nastaviť, ale mám vybitý ľavý zvyslí čap :cert: Ahojj
Lišák1 píše:Tak nikdo nemáte dílenský manuál a nemůžete se sbíhavostí poradit?
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3242
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#69 Nový příspěvek od Ursus 73 »

Tak dnes sme pretesnili otoč na našom K-162.
P1000986.JPG
,
P1000988.JPG
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3242
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#70 Nový příspěvek od Ursus 73 »

dalšie foto:
Přílohy
P1000993.JPG
P1000991.JPG
P1000990.JPG
P1000989.JPG
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1175
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#71 Nový příspěvek od Lišák1 »

Ale bohužel Major má naprosto jinou konstrukci přední nápravy,to asi nebude korespondovat s K162
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

Uživatelský avatar
Lišák1
Příspěvky: 1175
Registrován: úte čer 02, 2009 8:28 pm
Bydliště: Sklené nad Oslavou
Kontaktovat uživatele:

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#72 Nový příspěvek od Lišák1 »

Pro Urssus 73:Mělo by to být 13 MPa (údaj pro K-162 N z roku 1981).
Nissan Terrano 3,0 TDI, Zetor 5211

Uživatelský avatar
brigadnik
Příspěvky: 1071
Registrován: stř říj 17, 2007 10:20 am
Bydliště: Žatecko
Kontaktovat uživatele:

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#73 Nový příspěvek od brigadnik »

Lišák1 píše:Ale bohužel Major má naprosto jinou konstrukci přední nápravy,to asi nebude korespondovat s K162
jakto? Neni to klasicka neodpruzeno zetoracka naprava? Ja bych rekl ze jo

Uživatelský avatar
Ursus 73
Příspěvky: 3242
Registrován: ned úno 22, 2009 10:18 pm
Bydliště: Hlohovec

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#74 Nový příspěvek od Ursus 73 »

Pre Lišák1 : vdaka :friends:
"Mám skutočnú túžbu dokončiť všetko, čo som začal. Táto skutočnosť ma často privádza k problémom." (N. Tesla)

Uživatelský avatar
martynyo
Příspěvky: 9
Registrován: ned kvě 31, 2009 9:52 am

Re: WARINSKY K 162 OSTROWEK

#75 Nový příspěvek od martynyo »

honzauta píše:
honzauta píše:
martynyo píše:Jo tak takhle to vypadá když se musí člověk zpětně pustit ještě do brzd. No hlavní důvod byl v tom že tekl olej od diferenciálu do komory kde jsou brzdy a pak ven. Ale ty brzdy taky hrůza, čelisti jsem rozhýbával metr dlouhou tyčí a brzdové válečky byly taky nepohyblívé.

OTÁZKA NA VŠECHNY: Nevíte kde sehnat DOKLADY NA OSTROWKA? Nevíte o někom? Na kolik to přijde?
ostrowek119nnn.JPG
ostrowek120nnn.JPG

Rád bych se zeptal jak si sundal portály-bylo nutné povolit nosný rám? Čeká mne to samé, teď brzdím radlicí :D
Ještě jsem to byl okouknout-když povolím ten třmen co drží portály s rámem a sřouby od portálu-vytáhnu je či ne? Je to vše?

Dík
Moc se omluouvám, že píšu až teď. Nebyl jsem na foru, tak jsem nevěděl, že se mě ptáš. Zřejmě už máš sundávání portálů za sebou. Ale kdyby ne....tak jsem povolil ty třmeny..teda spíš jsem je vyndal...aby se daly nějak rozumně vytáhnout ty litinový odlitky na kterých jsou portály opřený. pak je dobrý(spíš i nutné) povolit šrouby, které připevňují motor k nosnému rámu, dokud jsem je nepovolil křížilo se to a rám nešel spustit o něco níže. Měl jsem to jednodušší v tom že jsem tam neměl zadní rám ve kterém chodí otoč...tudíž ani ty vzpěry které jdou kabinou. nevím taky jestli nedojde při posunu rámu k nějaké kolizi v kabině (blatníky atd). Jinak mě nenapadá jiný problém. Ale jak říkám...měl jsem to jednodušší v tom že to bylo celé odstrojené.
Zetor 6718 + Zetor 6711(mix) + Ostrowek

Odpovědět

Zpět na „Traktory sériové výroby - lesní stroje a bagry“