Bruno píše:Na podkopové rameno zatím ještě nedošlo, ale pár fotek je tu pro Vás:
Ten hák je originál nebo domaděl?
Můžete mi někdo osvětlit, jak se zapíná vzduchová uzávěrka? Na levé straně ve směru jízdy mám brzdový buben od něj vede táhlo ke vzduchovému válci a od toho vzduchová hadice k nějakému rozvaděči, kam je přiveden vzduch od kompresoru. Od toho rozvaděče vedou kabely, ale ty vedou někam rámem, ale nevím kam.
To: Doca o předních kolách přemýšlím na přes rok, až si na ně vydělám - ty tvoje vypadaj dobře, tak se možná ozvu.
To: Dvordy - hák je určitě originál a už jsem ho využil při opravách traktoru. Výškově to s ním jde do možná počítám i do 5m výšky. Nevím kolik unese, ale sám ho neodnesu, vždy ho musím táhnout po zemi.
Zbylo mi tu jedno boční světlo originál kdo má zájem.
Naposledy upravil(a) Bruno dne pon zář 13, 2010 3:00 pm, celkem upraveno 2 x.
tak se mi podařilo protlačit spojkové ložisko přes přítlačák do setrvačníku, príma práce na celý víkend, ale zas je nová spojka tak snad bude na dva roky klid - tahle taky vydržela dva roky, v tomhle je hydro pohon určitě lepší, nedělá to dobrotu stát celý den na spojce
doca píše:tak se mi podařilo protlačit spojkové ložisko přes přítlačák do setrvačníku, príma práce na celý víkend, ale zas je nová spojka tak snad bude na dva roky klid - tahle taky vydržela dva roky, v tomhle je hydro pohon určitě lepší, nedělá to dobrotu stát celý den na spojce
Z čeho jsi vzal náhradní díly (ložisko, ....) ? Neviš jak je udělaná reverzní převodovka, jak to tam funguje ?
ložisko mi tam pasovalo klasický z řady od 40 do 69 zetor, sice je o malinko menší než originál, ale táhla přítlačáku překryje a funguje, ty jsem teda dal taky nový, protože ty původní byly ubroušený od starého ložiska, v prodejně mi doporučil takový masivnější táhla už na ty silnější kloboučky, nové pérka na ložisko a táhla, ložisko do setrváku, jen s lamelou byla trochu potíž, jelikož jsem měl na HONu původně supráckej motor a dával jsem tam motor z 5911 tak lamelu jsem koupil na 5911 a jelikož má motor ze supra jemnější tisícihran na trnu z převodovky, tak mi musel známý vypíchat a vysoustružit nový střed lamely, původní odvrtat, nanýtovat nový a pak už jen peklopráce to dostat všechno zpátky - měl jsem sundanou podlahu v kabině, celý řízení i s posilovačem a levý blatník abych měl trochu prostoru
Nevíte někdo, jak zaaretovat reverzní páku? Když ji nechám v poloze neutrálu, tak mi při nastartovaném motoru skáče do předu (jako pro pojezd do předu). Zkoušel jsem ji nastavit tím aretačním šroubem s pružinou, ale když ji utáhnu, aby páka držela, tak jde do předu i do zadu dost ztěžka, což při nakládání není dobré.
Jediné co mě napadlo, tak na neutrálu propilovat v té pásovině, co na ni páka jezdí větší jamku.
Ten radius na montuješ do kabiny na bok stěny a trubku s pružinou a přitlačným čepem na řadicí páku. Upevnění radiusu umožňuje výškové nastavení čímž docílíš přesnějšího seřízení v jednotlivých polohách. Navíc dosáhneš odstranění naklánění páky do boku.
Je možné že mi tam něco chybí proto to mám řešeno takto. Já na řadící páce mám pouze šroub s kulovou hlavou a pružinou, ale vůbec to nefunguje.