Bielorus EO 2621
Moderátor: Franta.cz
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
Ano ale ked sa neurobi moze to rozdrbat kraje tych gumiciek, a to potom nebude spravne fungovat.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Bielorus EO 2621
tak jsem vymenil starter origos za redukovany 2,7 kW , no ale v 5 C to nechytlo. Musim jeste kouknout na ty kabely , mam novy ten vypinac minusu a rovnou kouknu, kam je pripojeny ten drat od zhaveni. Divim se, ze to nikdo nemate, vypada to original. No ale je tu rozdil, pri startovani redukovany bere pomalu min, nez svetla (podle ampermetru na palubce)
Zetor 6911
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
ampermeter meria len stavu do elektromagnetu cievky
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Bielorus EO 2621
no jo, tak ta puvodni zrala jak o zivot.Atlan píše:ampermeter meria len stavu do elektromagnetu cievky
Zetor 6911
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
Re: Bielorus EO 2621
Ahoj. Zkoušel jsi dát do sání horkovzdušnou pistoli? Mě zpočátku startování dělalo taky dost potíže. Zjistil jsem, že když je motor studenej (kolem nuly a míň), tak je alespoň to sání opravdu potřeba nejdřív trochu zahřát. Otevřu přírubu sání dám tam horkovzdušku a počkám cca 5 min. až neudržím ruku na tom sání. Startuju s baterií 75 ah a jde to. Mám v transportéru dvě jednu v motorový části 70Ah a jednu pod sedačkou 75Ah, ta u motoru je už vyšeptaná. Ta zpod sedačky byla prostě nezatěžovaná a bylo to hodně znát na rychlosti otáčení při startování. Ta je taky moc důležitá Musí to mít švih. :-) JAk otáčí ten redukovanej startér, co do rychlosti? Mám jen obyč tak to nemám s čím porovnat... Jinak se mi líbí myšlenka na ohřev vody asi zrobím cosi takového. :-) Ať se daří!
Re: Bielorus EO 2621
no jedna mi ted odesla, jak jsem tam foukal , to mi napadlo. Ale co ty zhavici spiraly, jak jsem dal foto vyse - to vypada jako original.
Ale ani na ruskych forech jsem o tom nic nenasel. A tam maj jiny zimy.
Ale ani na ruskych forech jsem o tom nic nenasel. A tam maj jiny zimy.
Zetor 6911
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
- Killer Koly
- Příspěvky: 2789
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Bielorus EO 2621
nad tim ohrevem vody (spis oleje) taky premyslim. chtel bych do olejove vany namontovat nejake topne teleso, nejspis z bojleruFiškus píše:Ahoj. Zkoušel jsi dát do sání horkovzdušnou pistoli? Mě zpočátku startování dělalo taky dost potíže. Zjistil jsem, že když je motor studenej (kolem nuly a míň), tak je alespoň to sání opravdu potřeba nejdřív trochu zahřát. Otevřu přírubu sání dám tam horkovzdušku a počkám cca 5 min. až neudržím ruku na tom sání. Startuju s baterií 75 ah a jde to. Mám v transportéru dvě jednu v motorový části 70Ah a jednu pod sedačkou 75Ah, ta u motoru je už vyšeptaná. Ta zpod sedačky byla prostě nezatěžovaná a bylo to hodně znát na rychlosti otáčení při startování. Ta je taky moc důležitá Musí to mít švih. :-) JAk otáčí ten redukovanej startér, co do rychlosti? Mám jen obyč tak to nemám s čím porovnat... Jinak se mi líbí myšlenka na ohřev vody asi zrobím cosi takového. :-) Ať se daří!
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Bielorus EO 2621
A nebude se ten olej (nebo fridex) při ohřevu u spirály lokálně "přepalovat"? To by se mi spíše líbilo to žhavení do sání...
- Killer Koly
- Příspěvky: 2789
- Registrován: pát dub 10, 2009 1:24 pm
- Bydliště: Strakonice
Re: Bielorus EO 2621
chtel bych to udelat tak, jak je to v bojleru. spirala je v takove trubce, ta teprve ohriva olej/vodu. navic voda se zacne odparovat, ne prepalovat a olej vydrzi nejakych 250 - 300 °C nez se zacne palit. za behu motoru dostava urcite vetsi sodu nez pri tom ohrivani
Ferda Mravenec, práce všeho druhu
Re: Bielorus EO 2621
videl jsem navod, jak nekdo proste sundal vanu, vyriznul tam diru a pridelal spiralu. Prepalovani se da resit termostatem.
Zetor 6911
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
BSS 5 tuna 3x
BSS 7 tuna
Belorus EO 2621 V
Re: Bielorus EO 2621
Když je spirála v kapalině, která má 0 stupňů i míň tak by se sice mohla jaksi napalovat na tu spirálu, ale.....to si myslím je zanedbatelný. Podmínkou při takovým ohřevu si myslím bude,aby nejprve kolovala voda a pak se sepnula spirála. Jinak by lokálně ohřátá voda mohla při startu vlítnout na studený a způsobit akorát průser. Takže bych to viděl tak, že prostě shodím řemen a nechám ho jen na vodním čerpadle, zrobím řemenici třeba do vrtačky a tu připevním, tak abych to nemusel držet v ruce pomocí nějakýho přípravku. TAkže zapnu vrtačku-zajistím, nechám točit a zapnu spirálu. pohlídám si teplotu vody na budíku a hotovo.Když ta teplota nepřekročí těch 90 st. tak by to nemělo na tý spirále ničemu vadit řekl bych. Žhavení v sání je určitě dobrá věc ale mám dojem že jsem tu někde četl o tom, že na tu žhavičku by mělo přijít po nažhavení trošku tý nafty. Jinak že je to neefektivní. Zřejmě to tam někdo na to Tvý sání nabastlil. Proto to nikdo jinej nemá.A co si budem povídat-určitě je lepší ohřátou vodou zahřát celej motor, než v sání nažhavit kus drátu a startovat jinak zmrzlej motor. No ne?
Re: Bielorus EO 2621
Šlo mi spíš o to, že bez cirkulace je to k ničemu, vím, že se to doslova nepřipeče... Pro stroj je nejhorší rozdíl teplot - lokální ohřátí, nebo rychlá změna teplot v nějakém místě (horká voda vs. ledový olej). To radši nastartuji studený motor a nechám prohřát (mě se teda v zimě snad motor přes 60°C nikdy nedostal)... a žhaviče by k nastartování stačili, a nějaký čudl na kápnutí nafty by asi taky šel jednodušše udělat...
Sundavat řemen, něco nějak někam dávat je pracné...
Sundavat řemen, něco nějak někam dávat je pracné...
- Atlan
- Příspěvky: 9583
- Registrován: úte kvě 25, 2010 5:32 pm
- Bydliště: Košice-okolie
- Kontaktovat uživatele:
Re: Bielorus EO 2621
No len nezabudnite zohrievat aj hydraulicky olej 200l na +5st. To chvilku potrva.
Ludi co nemaju dost rozumu som zablokoval. Ked raz nato niekto nema, tak skoda sa snim bavit.
Re: Bielorus EO 2621
ked je mraz treba ho nechat na pokoji... čo mate také surne že ho potrebujete aj v mrazoch mordovať?? A ked už tak škoda sa drbať z orevmi a podobnými chujovinami... bud tu teplovzdušku alebo obyčajný start sprej. ked sa s nim robí z citom, nie tam nastriekať jak biolit na muchu... stači jemne fuknuť do sania a beží za moment a bez problemov bez toho aby motor zaklepal alebo niečo sa poškodilo...
ak niekto niečo chce tak pisať na cont7133@gmail.com Už tu niesom. V poslednom čase zaberá miesto každý príspevok.
Re: Bielorus EO 2621
Bielorus bez presviedčania chytá do 1 stupňa. Otočí 2-3 krát a naskočí. Podmienka je ale, aby to otočenie malo švih. Teda štartér namazať v ložiskách. Použiť čo najhrubšie a najkratšie káble. Ideálne je ukostriť to pri štartéri priamo z baterky. Vyhodiť odpojovač batérie a kábel najkratšou možnou trasou priamo k štartéru.
Keď je okolo nuly a menej, tak na teplovzdušku do sania chytí tiež v pohode. Netreba to moc nahrievať, lebo začne dymiť olej zo vzduchového filtra.
Lenivé prevalovanie motoru je nanič. Skús zhodiť zo štartéra kryt uhlíkov a strekni na to klzné ložisko trošku WD40. Uvidíš ako sa rozbehne. Na každé štartovanie nová dávka.
Takto v zime mi nechcela štartovať ani desta. (motor zetor 7201). Vymenil som káble za hrubšie, pripojil obidva priamo na štartér a dnes chytila bez plynu na volnobeh na jedno otočenie bez žhavenia a zohrievania.
A štartovací prúd baterky minimálne 500A. štartér má asi 6kW.
čím viac, tým lepšie.
Keď je okolo nuly a menej, tak na teplovzdušku do sania chytí tiež v pohode. Netreba to moc nahrievať, lebo začne dymiť olej zo vzduchového filtra.
Lenivé prevalovanie motoru je nanič. Skús zhodiť zo štartéra kryt uhlíkov a strekni na to klzné ložisko trošku WD40. Uvidíš ako sa rozbehne. Na každé štartovanie nová dávka.
Takto v zime mi nechcela štartovať ani desta. (motor zetor 7201). Vymenil som káble za hrubšie, pripojil obidva priamo na štartér a dnes chytila bez plynu na volnobeh na jedno otočenie bez žhavenia a zohrievania.
A štartovací prúd baterky minimálne 500A. štartér má asi 6kW.
čím viac, tým lepšie.