UKT,LKT a parta z lesa VIII
Moderátor: Franta.cz
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Mohol ale nemusel,podľa toho, aký si tam dáš.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
pepikorliklocal píše:2Pegos dyz koukam na ten nakladač na te valtře tak se ani nedivim že to neni obratny to si troufnu řict že s vývozkou se protanu vetší šikanou s tim jezdit v porostech musi bejt hroznej boj
Jj je to někdy hrozný se s tím motat a hlavně dělám všechno P-OM jelikož mýtáky se tady nedělají. Komplet na délku to 7m 8O cm. Hlídáš si zadek a někde vezmeš předkem a naopak.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Nevím mě se nikdo neptal jaký chci traktor a jak ho nastrojit. Ted bych řekl že LKT by byl lepší na to co dělámVinea 30Hp Comfort píše:Pegos pročpak tam nemáš origo od Valtry čelák,ten by nebyl tak dlouhej si myslím ne
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Dneska jsem dodělal jeden porost tak foto skládek.
- tucnakk
- Příspěvky: 436
- Registrován: stř črc 04, 2007 4:08 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
to Pegos diky za fotky.jinak tohle vlákno je mrtví,
Nevím proč
Nevím proč
-
- Příspěvky: 525
- Registrován: pát kvě 24, 2013 10:49 pm
- Bydliště: milevsko
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
7,80 tak to i se 120 lkt bys byl obratnější
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Pekný matroš
Len tak trošku mimo témy a zároveň k téme, u nás sa urbár sťažuje, minulý rok vyťažili 7000 m3, čo je dosť veľa na náš chotár, smreky nezvládajú globálne otepľovanie a žerie ich kôrovec vo veľkom. Musia meniť zloženie lesa, kedysi sadili viac menej čisto smrek, teraz miešajú smrek buk jedľa.
Len tak trošku mimo témy a zároveň k téme, u nás sa urbár sťažuje, minulý rok vyťažili 7000 m3, čo je dosť veľa na náš chotár, smreky nezvládajú globálne otepľovanie a žerie ich kôrovec vo veľkom. Musia meniť zloženie lesa, kedysi sadili viac menej čisto smrek, teraz miešajú smrek buk jedľa.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Určitě se to tu někde řešilo, ale asi to nenajdu. U LKT 81 jsou, pokud jsem to dobře pochopil dva druhy náprav. Jedny jsou Ráby a pak druhý, ty se tváří jako modernizovaný Madary z matesa, možná náprava z UNK? A o jedné se občas v inzerátech píše, že náprava s mokrými osami. Vysvětlí mi někdo rozdíl, případně, která je lepší?
Děkuji předem.
Děkuji předem.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
-
- Příspěvky: 1862
- Registrován: sob led 10, 2009 1:11 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Jsou ty raby ta se dávaly na unk pak jsou dakiče a na konec se dávaly ty s brzdami v oleji nejlepší nejspolehlivější a nejlevnější na díly jsou ty rabykoprkam píše:Určitě se to tu někde řešilo, ale asi to nenajdu. U LKT 81 jsou, pokud jsem to dobře pochopil dva druhy náprav. Jedny jsou Ráby a pak druhý, ty se tváří jako modernizovaný Madary z matesa, možná náprava z UNK? A o jedné se občas v inzerátech píše, že náprava s mokrými osami. Vysvětlí mi někdo rozdíl, případně, která je lepší?
Děkuji předem.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Pokud ti dobře rozumím, tak na rábách jsou bubny, na těch unkčkovejch už kotouče a pak jsou ty s brzdami v oleji a ty jsou taky od ráby?
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Raba ma tiez kotuce. Najlepsie a najlacnejsie na opravu su raba. Do dakic su drahe diely.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Aha. Děkuji. A kdo dělal ty ostatní nápravy? Předpokládám, že mokrý brzdy budou účinnější a obložení by mělo víc vydržet. A pokud to vezmu z hlediska spolehlivosti, tak jsou taky nejlepší ráby?
A ještě jedna otázečka. Určitě někdo jezdíte s klešťákem. Jak se to chová v terénu? Je to opravdu taková hrůza? Co vše je tam jiný oproti jinýmu standardu/turbu?
Promiňte mi moje stupidní otázky, v lese jsem nikdá nedělal, takže většinu věcí znám jen z teorie.
Díky moc.
A ještě jedna otázečka. Určitě někdo jezdíte s klešťákem. Jak se to chová v terénu? Je to opravdu taková hrůza? Co vše je tam jiný oproti jinýmu standardu/turbu?
Promiňte mi moje stupidní otázky, v lese jsem nikdá nedělal, takže většinu věcí znám jen z teorie.
Díky moc.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
-
- Příspěvky: 1862
- Registrován: sob led 10, 2009 1:11 pm
- Bydliště: jsem lenivý své bydliště vypsat
- Kontaktovat uživatele:
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Ty s brzdami v oleji byly slovenské nápravy že začátku je dávali i na 82 a moc veliká hitparáda to není věčně z nich chcat olej i uzávěrky se sepinaly olejem místo vzduchu jak u rab nebo dakiče a ty nápravy dakič jsou tuším chorvatské... A co se klestaku týče záleží jaké děláš kopce jestli si někde v horách tak ti je k hovnu zbytečně voziš váhu kterou nevyužiješ na 100% A když už kleštaka tak turbo standart je na to slabý...koprkam píše:Aha. Děkuji. A kdo dělal ty ostatní nápravy? Předpokládám, že mokrý brzdy budou účinnější a obložení by mělo víc vydržet. A pokud to vezmu z hlediska spolehlivosti, tak jsou taky nejlepší ráby?
A ještě jedna otázečka. Určitě někdo jezdíte s klešťákem. Jak se to chová v terénu? Je to opravdu taková hrůza? Co vše je tam jiný oproti jinýmu standardu/turbu?
Promiňte mi moje stupidní otázky, v lese jsem nikdá nedělal, takže většinu věcí znám jen z teorie.
Díky moc.
Re: UKT,LKT a parta z lesa VIII
Ahoj lesáci ,
Jaká je průměrná cena smrkové kulatiny ?
Jaká je průměrná cena smrkové kulatiny ?