Mapovo UNC
Moderátor: Franta.cz
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Cvakavy zvuk umí vydávat ložisko na hřídelí kola....
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Vcera provedena zkouška.... Tak to konečně maká a to výborné... Tlak na ovládacím okruhu to drží studený i teplý.... Jen teplý při volnoběhu to spadne že 30 na 20 bar... Ale stále to funguje...
Zvedá to jak blázen
Dokonce při teplotě oleje skoro 90 stupňů to stále maká a to dokonce tak že musim jen tak lochtat plyn jinak ten pojezd je dost rychlej a je to na zabití protože v tom lítám jako v pračce.
Diky tomu šla dolů spotřeba. Včera to za Cca 7 hodin práce sežralo 20 litrů nafty což by se mi už líbilo.
Akorad úniky oleje.... To je na tomto stroji asi velký umění zastavit..... Už mi přestali téct skoro všechny pritokove hadice kolem čerpadel protože jsou skoro všechny nové..... Stále mi teče příruba na hydromotoru..... Je spatne těsnění mezi prirubou a tělem hydromotoru to vyřeším.
Ale třeba běžné hadice na rameni.... Už mám skoro všechny s o kroužkem na kuzelu.... Ty netecou a ostatní jo.... A to už jsou utazeny že už víc nejdou.....
No o avii mi říkali že je to olejnicka a tak, jsem ji utesnil.... Tak snad se mi to povede i tady.
Hřeje se mi ale motor..... Asi budu muset dát tu vicelistou vrtulí... Mám tam jen tu 4 listou a to je bída.... Byl furt 90-100....
No hlavně mám radost ze se to vyřešilo.... Po roce kdy už jsem dokonce seridil všechny tlaky, rozhybal pořádně rozvaděč všechno vyčistil to konečně funguje jak. Má.....
Takže zkušenost.... Pokud vám to nedrží ovládací tlak je problém někde na nějakém ovladaci..... Já když to studený nastartuju tak je tam hned správná hodnota a tu to drží..... A to třeba stačí aby trochu vaznul nožní ovladač a už je to špatný.....
A přiznám se že už jsem byl v sobotu tak besnej že jsem byl rozhodnutej že to prodám ať se s tím trápí kdo chce.
Zvedá to jak blázen
Dokonce při teplotě oleje skoro 90 stupňů to stále maká a to dokonce tak že musim jen tak lochtat plyn jinak ten pojezd je dost rychlej a je to na zabití protože v tom lítám jako v pračce.
Diky tomu šla dolů spotřeba. Včera to za Cca 7 hodin práce sežralo 20 litrů nafty což by se mi už líbilo.
Akorad úniky oleje.... To je na tomto stroji asi velký umění zastavit..... Už mi přestali téct skoro všechny pritokove hadice kolem čerpadel protože jsou skoro všechny nové..... Stále mi teče příruba na hydromotoru..... Je spatne těsnění mezi prirubou a tělem hydromotoru to vyřeším.
Ale třeba běžné hadice na rameni.... Už mám skoro všechny s o kroužkem na kuzelu.... Ty netecou a ostatní jo.... A to už jsou utazeny že už víc nejdou.....
No o avii mi říkali že je to olejnicka a tak, jsem ji utesnil.... Tak snad se mi to povede i tady.
Hřeje se mi ale motor..... Asi budu muset dát tu vicelistou vrtulí... Mám tam jen tu 4 listou a to je bída.... Byl furt 90-100....
No hlavně mám radost ze se to vyřešilo.... Po roce kdy už jsem dokonce seridil všechny tlaky, rozhybal pořádně rozvaděč všechno vyčistil to konečně funguje jak. Má.....
Takže zkušenost.... Pokud vám to nedrží ovládací tlak je problém někde na nějakém ovladaci..... Já když to studený nastartuju tak je tam hned správná hodnota a tu to drží..... A to třeba stačí aby trochu vaznul nožní ovladač a už je to špatný.....
A přiznám se že už jsem byl v sobotu tak besnej že jsem byl rozhodnutej že to prodám ať se s tím trápí kdo chce.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Ahoj Mape, k té teplotě motoru. Měl jsem podobný problém, ani ne po hodince práce mě lítala voda z chladiče. Vyndal jsem oba chladiče a důkladně je vystříkal vapkou, za ty léta co to jezdilo různě po stavbách a v prachu byly oba "zabetonovaný". Pak jsem ještě propláchnul chladící okruh něčím na uvolnění kamene (myslím, že je to založený na jedlý sodě) jo a když jsem měl chladiče dole a vypuštěnou vodu, tak jsem rovnou vyměnil vodní pumpu (jen to nesmí být ta polské výroby, škrtala mi vrtule o blok ). Od té doby mám podezření, že mi nechodí ani jeden teploměr, jelikož se za hodinku sotva pohne, ale voda ven nelítá a hydraulika je taky docela v pohodě
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Ahoj.... No já to mám právě všechno vyčištěný....
3 hodiny toje v pohodě.... Ale jakmile jde olej k 80ce tak ta teplota motoru ke 100..... Voda z toho nelita.... Ale když to nechám chvilku běžet na volnoběh aby se to ochladilo a odpocinulo tak Treba po 3 minutách to chcipnu a slyším jak to v tom chladíči seveli. Ono je to asi normální.... Já vždycky dělal jen asi 2-3 hodiny a pak jsem to musel nechat vychladnout protože to nezvedalo s problémem jak jsem psal výše.
Ta teplota oleje leze celkem pomalu.....
Dle slov jednoho strojníka je to běžný že se to trochu při zapřahu hřeje.... Ten motor je v tom dost žebrák.... Tak trochu trpí.
3 hodiny toje v pohodě.... Ale jakmile jde olej k 80ce tak ta teplota motoru ke 100..... Voda z toho nelita.... Ale když to nechám chvilku běžet na volnoběh aby se to ochladilo a odpocinulo tak Treba po 3 minutách to chcipnu a slyším jak to v tom chladíči seveli. Ono je to asi normální.... Já vždycky dělal jen asi 2-3 hodiny a pak jsem to musel nechat vychladnout protože to nezvedalo s problémem jak jsem psal výše.
Ta teplota oleje leze celkem pomalu.....
Dle slov jednoho strojníka je to běžný že se to trochu při zapřahu hřeje.... Ten motor je v tom dost žebrák.... Tak trochu trpí.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Tak teď dotaz na zetoraky....
Ten motor v unc 52ka mi skoro nebo resp vůbec nezakouri.... Nebude mit jen málo nafty.... Mám mu přidat?když vezmu nějakou polohu nadoraz tak jen udělá plivanec dýmu hodně málo znatelný a pak už nic. Když ho pichnu do haldy hlíny tak hrabe a jakmile mu dám zvedat tak umírá.... Tak mu klidně prislapnu plyn ale stejně nezakouri.
Nedá se mu nějak zvednout kroutak?
Viděl jsem tyto motory v provedení turbo.... Dá se to předělat nebo je to úplně jiný motor?
Nemám úplně zkušenost tak se ptám než začnu složitě vyhledávat a číst.
Ten motor v unc 52ka mi skoro nebo resp vůbec nezakouri.... Nebude mit jen málo nafty.... Mám mu přidat?když vezmu nějakou polohu nadoraz tak jen udělá plivanec dýmu hodně málo znatelný a pak už nic. Když ho pichnu do haldy hlíny tak hrabe a jakmile mu dám zvedat tak umírá.... Tak mu klidně prislapnu plyn ale stejně nezakouri.
Nedá se mu nějak zvednout kroutak?
Viděl jsem tyto motory v provedení turbo.... Dá se to předělat nebo je to úplně jiný motor?
Nemám úplně zkušenost tak se ptám než začnu složitě vyhledávat a číst.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
co zátěžový regulátor?
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No zatezak asi víc nedá....na druhou stranu úplně nevyžaduju aby to hulilo
Ono Teda můj táta mi říkal že to není unk 320 abych byl v klidu že to maká dobře. Možná od toho chci víc než to umí.... Jsem teď nadšeně že to chodí jak má.
Když to ale srovnám s locust 752 tak ten je celkem bez problémů.... Ale tam je motor kubota myslím.... To je trochu jiná liga.
Ono Teda můj táta mi říkal že to není unk 320 abych byl v klidu že to maká dobře. Možná od toho chci víc než to umí.... Jsem teď nadšeně že to chodí jak má.
Když to ale srovnám s locust 752 tak ten je celkem bez problémů.... Ale tam je motor kubota myslím.... To je trochu jiná liga.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
752 má yanmar motor. Tam je to dané i hydraulikou ta liga. Pokud si myslíš že by to mělo jet líp tak můžeš čerpadlo vyhodit a nechat ho zkontrolovat na stolici. Případně mu trochu přidat dávky,to by ti měl být schopný čerpadlář aji poradit. Ale v první řadě mrkni zda ti přidá plný plyn. Ono to táhlo se časem rovná. Ale pokud zarveš do hromady a nezdechne brak bych v tom problém nehledal. Oturbit by to šlo.Myslim že ATP motor na to prodává sadu,co v ní vše je nebo není nevím,moc jsem to nezkoumal,nicméně cena tam byla dobře přes 20. Kdysi jsem měl tu čest mluvit s borcem co měl oturbenou 52 ale v 750,což je defakto to stejné jak 060 a vychvaloval to....
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No našel jsem tu popis že se toho musí vyměnit hodně tak na to asi kašlu....
Plnej plyn mi jde přidat dobře..... Ale já na Plnej fakt nemuzu protože to pak hrozně litá nebo musím opatrně na páky. Čerpadla mám díky tomu problému vyzkoušený a tlaky zmereny a serizeny.... Možná proto to tak pěkně chodí. Já to zatím nechávám.....
Každopádně mě ten stroj celkem překvapil.....
Už se mi daří řešit další úniky oleje..... Uvidíme co všechno půjde utesnit.
Plnej plyn mi jde přidat dobře..... Ale já na Plnej fakt nemuzu protože to pak hrozně litá nebo musím opatrně na páky. Čerpadla mám díky tomu problému vyzkoušený a tlaky zmereny a serizeny.... Možná proto to tak pěkně chodí. Já to zatím nechávám.....
Každopádně mě ten stroj celkem překvapil.....
Už se mi daří řešit další úniky oleje..... Uvidíme co všechno půjde utesnit.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Utěsnit to jde vše,ne tak jak třeba Novotný,tam to normálně rezne okolo hydrauliky,ale nebude to nechávat kapky. Sem tam někde něco bude oslzelé, mastné ale určitě ne mokré.Chce to buď hodně peněz a udělat to od základu,nebo trpělivost. My když tu 060 koupili tak byla udělaná od základu a neteče dodnes. Jo semtam nechá kapku,už mám potěřelé hadice co jsme dávali místo trubek na ovládání hydromotorů a rozvaděče,ale.okolo čerpadel celkem.sucho. Pístnice.jsem dělal komplet loni a hadice.k nim taky.
Můj 7045 horal (pokladnička)viewtopic.php?f=36&t=118233
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No. Já to co dělám nové tak už taky neteče....
U avie mi taky kdekdo říkal že ji neutesnim a povedlo se... Neukapne z ní ani kapka.
Nejhorší jsou ty vařený trubky.... Už je to třeba v pohodě a pak najednou sprej a začne to stříkat ve svaru. No to bych vylít z kůže. Takže to postupně dělám aby to bylo pořádně... Hadice dávám nové s okrouzkem a celkem se daří.
HydroMotor co mi řekl u vstupní pririby už je taky dobřej bylo tam špatný těsnění a teklo to kolem sroubu.
U avie mi taky kdekdo říkal že ji neutesnim a povedlo se... Neukapne z ní ani kapka.
Nejhorší jsou ty vařený trubky.... Už je to třeba v pohodě a pak najednou sprej a začne to stříkat ve svaru. No to bych vylít z kůže. Takže to postupně dělám aby to bylo pořádně... Hadice dávám nové s okrouzkem a celkem se daří.
HydroMotor co mi řekl u vstupní pririby už je taky dobřej bylo tam špatný těsnění a teklo to kolem sroubu.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
A protože má teď na unc nějakou práci na své stavbě tak toho využívám k odstraňování právě těch netesnosti... Pořádně ohřaty to postavím na čistou hlínu a treba jdu na oběd... Pak koukám kde je kapka. U čerpadel to vypadá už dobře jen ještě trochu mokvaji hadice na přívodu oleje k čerpadlum pojezdů.... Paradoxně ty ve kterých není tlak.
Dale trochu tekl vývod z čerpadla pracovní hydrauliky. No prostě... Je to piplacka ale jde to.
Dale trochu tekl vývod z čerpadla pracovní hydrauliky. No prostě... Je to piplacka ale jde to.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Re: Mapovo UNC
Ahoj Mapo, k utěsnění UNC, já jsem vyměnil všechny hadice, jinak jsem hydraulikou nic nedělal. Teda jen poměnil kroužky pod přírubama k čerpadlům a hydromotorům. Taky jsem rád, že nikde nic neteče. Mě kouří modře, ale to přisuzuju vyběhanejm ventilům a válcům. Tlaky čerpadel jsem neměřil, všechno funguje, tak do teho nerejpu. Osobně mám největší problém s víkama na převodovkách, ty mě pořád prolínaj.
Tobě chodí hydraulika na 80°C? To se mi ještě nepovedlo. Fakt je ten, že než jsem UNC rozebral, tak chodila k sedmdesáti, ale nikdy ne víc. Chladiče jsem umil Ralexem a horkou Wapkou (+-90°C) a tekly z teho fakt sračky. Pokud se ale někomu UNC blbě ohřívá, doporučuji překopat na trojcestnej termostat, tak jako na moderních zetorech. Udělal jsem to, a mam tam za 15 min slabejch 80 a to se tam drží. V těch vedrech co byly jsem naskladňoval do seníku balíky, cely odpoledne a teploty byly furt 80/60. Jinak na čerpadle jsem přidal o čtvrt otáčky, tak jak tady někdo radil a poznat to skoro není, trosku to zakouří jinak nic.
Tobě chodí hydraulika na 80°C? To se mi ještě nepovedlo. Fakt je ten, že než jsem UNC rozebral, tak chodila k sedmdesáti, ale nikdy ne víc. Chladiče jsem umil Ralexem a horkou Wapkou (+-90°C) a tekly z teho fakt sračky. Pokud se ale někomu UNC blbě ohřívá, doporučuji překopat na trojcestnej termostat, tak jako na moderních zetorech. Udělal jsem to, a mam tam za 15 min slabejch 80 a to se tam drží. V těch vedrech co byly jsem naskladňoval do seníku balíky, cely odpoledne a teploty byly furt 80/60. Jinak na čerpadle jsem přidal o čtvrt otáčky, tak jak tady někdo radil a poznat to skoro není, trosku to zakouří jinak nic.
Když něco nejde vem kladivo,
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
když to pořád nejde, vem větší kladivo
a když to ani pak nejde, přečti si návod.
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
No já jsem třeba včera jen vozil po stavbě věci, nabiral jen volné lozeny štěrk a to se olej taky držel někde kolem 60. Ale jakmile to trochu dostane tak ta teplota letí nahoru. V úterý jsem nabiral přímo z terénu zubatou lžíci a celkem dost zvedal na náklaďák a to byl olej na 80.... A ještě jsem ho takhle honil celý den.. Ale pořád to makalo parádně.... Což mi překvapilo.
Chladiče jak už jsem psal mám čisté
On ten olej jde prez ten chladič jen tak sporadicky. A hlavně jen z pracovní části... Ale někdo to tak vymyslel tak by to melo fungovat.
Chladiče jak už jsem psal mám čisté
On ten olej jde prez ten chladič jen tak sporadicky. A hlavně jen z pracovní části... Ale někdo to tak vymyslel tak by to melo fungovat.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
- mape
- Příspěvky: 1545
- Registrován: pon dub 04, 2011 1:53 pm
- Bydliště: Karlštejn
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mapovo UNC
Koukám že tu v neděli kazdej dělá nějakou činnost tak jsem šel taky.... Udělal jsem aspoň srovnání a úpravu plechu do kabiny před nohy a kryty palubek.
Do prave jsem upravil otvor pro montáž pojistkovych skříněk.... Použiju z avie na nozovky abych to měl trochu sjednocené a neměl v každém stroji jiné.
Taky jsem trochu pracoval na blatnikach.
Do prave jsem upravil otvor pro montáž pojistkovych skříněk.... Použiju z avie na nozovky abych to měl trochu sjednocené a neměl v každém stroji jiné.
Taky jsem trochu pracoval na blatnikach.
už žádné domadělané stroje. mám už jen své mazlíčky
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný
Avia D60 Turbo E3
unc 060
Kobelco SK30
Westvood 1300
Vlastnoručně vyrobený dvouosak vlek nebrzděný